face flickr twit Instagram icon small youtube4

 

toyota gt86 679

 

„Kako učiniti devojku srećnom“!? Milioni muškaraca svakodnevno „razbijaju“ glavu misleći o tome, a sudeći po Toyoti, stvar je, čini se, veoma jednostavna! Dovoljno je samo devojku poslati negde gde će se opustiti i uživati, a onda ste slobodni da radite šta želite, do mile volje!

Naravno, pod uslovom da imate novca, ne samo za salon za masažu, spa, solarijum ili šta već, nego i za novu Toyotu GT86, koja će vam upotpuniti uživanje! 

 

 

 

 

toyota najbolji proizvodjač automobila

 

Prema najnovijem istraživanju londonske konsultantske firme Brand Finance, na listi 100 najvrednijih svetskih brendova našlo se osam automobilskih marki. Svaki brend je vrednovan na osnovu nekoliko faktora, kao što su vernost kupaca, poslovna reputacija, kao i to koliko je marka poznata i prepoznatljiva u svetu i koliko ulaže u marketing. Od osam automobilskih brendova koji su dospeli u prvih 100, najvrednija je Toyota, a odmah iza nje su BMW i Mercedes.

Pogledajte listu:

 

lista naj

 

 

 

 

Izvor: B92.net

 

152914 toyota supra

 

Toyota će uskoro lansirati novi sportski model razvijen u saradnji s BMW-om. Radiće se o coupeu koji bi trebalo da bude naslednik modela Supra, a izvori sada javljaju da su Japanci već odlučili da daju zeleno svetlo performance, odnosno Gazoo verziji ovog automobila. Biće dakle reč o verziji sa samog vrha ponude ovog modela, ali za sada nažalost nemamo nikakvih konkretnijih informacija o tehničkim karakteristikama samog automobila. Ipak, veruje se da će ovaj model imati hibridni pogonski sklop. Toyota će uskoro u Ženevi predstaviti Gazoo verziju Yarisa pa se nadamo da ćemo tada saznati više i o Supri.

 

 

Izvor: Autonet.hr

 

google svet

 

Nema sumnje da je Toyota i dalje broj 1 ako se pita Google. Po podacima koje je prikupio britanski Quickco, iz čak 193 države Toyota je najčešće pretraživana auto marka na Google-u, verovali ili ne, u čak 74 države sveta. Japanski proizvođač je bio apsolutni broj 1 u zemljama kao što su SAD, Kina, Australija, ali i većini afričkih zemalja.

Na drugom mestu je BMW, koji je pobedu odneo u 51 državi, a većina uključuje evropske zemlje i naravno Nemačku. I ne samo to, BMW je pobedio i u Japanu i Koreji, zemljama s jakim auto kompanijama.

Pomalo iznenađujuće, treći je Hyundai, korejski gigant, koji se između ostalog pokazao popularnim u Rusiji, Indiji i još 15 zemalja. Ponosni mogu da budu i u Hondi s pobedama u nekoliko velikih zemalja poput Brazila i Kanade. Očekivano, Fiat i Volvo su najbolje prošli u matičnim zemljama.

A ako se pitate gde je Volkswagen reći ćemo da je pojam u Španiji, Rumuniji, Belorusiji, Estoniji, Andori, Urugvaju i Zelenortskim Ostrvima.

Kartu u većoj rezoluciji možete pogledati OVDE.

A gde su Ameri?

Američke marke su prošle katastrofalno. Jedini izuzetak je Chevrolet, najpopularnija auto marka u Argentini, Čileu, Kolumbiji, Ekvadoru i Meksiku. Još gore su prošli Britanci, odnosno Jaguar koji je doduše u indijskim rukama, a pobedio je samo u poreskom raju Belizeu.

Od zanimljivih rezultata treba izdvojiti Mini, koji je u vlasništvu BMW-a, a okitio se titulom najtraženije auto marke u Laosu, Nepalu i Jemenu. Još zanimljiviji je Bugatti, proizvođač verovatno najbržeg (i jednog od najskupljih) automobila na svetu, a koji je pobedio u Nigeru, zemlji s tek 7 automobila na hiljadu stanovnika i sa ukupno oko 4.200 km asfaltiranih puteva.

 

 

 

Izvor: Index.hr

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h