face flickr twit Instagram icon small youtube4

 

protec 800x600

 

Sjajan izgled vozila “kao iz salona” nije samo stvar izgleda. Toyota ProTect vam pruža i zaštitu koja pomaže da održite automobil u najboljem mogućem stanju kroz godine korišćenja.
 
Toyota ProTect štedi vaš novac, vreme i vodu:
  • Pranje i čišćenje vozila je olakšano
  • Dovoljno je pranje šamponom koji ne sadrži vosak
  • Nema potrebe nanošenja voska pet godina
  • Održaće vrednost vašeg vozila

 

Po pristupačnoj ceni zaštitite:

  • Spoljašnju boju i lak
  • KAROSERIJA za 155 €
  • Unutrašnjost vozila (osim opcije kožnih sedišta)
  • ENETRIJER za 59 €
  • Aluminijske naplatke
  • 4 ALU-NAPLATKA za 36 €
Samo jednom primenom Toyota ProTect premaza, osigurajte vašem vozilu blistavi sjaj uz manju osetljivost na prljavštinu. I nakon nekoliko godina starosti, vaše vozilo će izgledati „mlađe“ od vozila bez Toyota ProTect premaza, što dodatno uz lepi izgled zadržava i vrednost vozila
 
 
 
 
Izvor: TOYOTA Srbija

 

160155 lexus ls 111

 

 

Suprotno od onog što mnogi misle, japanski Lexus – koji je gotovo preko noći zavladao tržištem prestižnih automobila – nije„luksuzna Toyota“. Mada se Lexus naslanja na bogato višedecenijsko iskustvo matične kompanije, stečeno u konstrukciji i proizvodnji najpouzdanijih automobila na svetu, on izvesno predstavlja sasvim novo poglavlje u istoriji japanskog automobilskog giganta, gonjenog ambicijom da proizvede i najpouzdaniji luksuzni automobil na svetu.


Opravdano je reći da je ovim brendovima zajednička samo želja da budu najbolji. Iz sadašnje perspektive, uspeh Lexusa nam se može činiti iznenadnim, ali za taj uspeh zaslužni su perfekcionizam i dugogodišnje pažljivo planiranje japanskog inženjerskog i dizajnerskog tima: nova luksuzna marka automobila nikako nije smela da nastane kopiranjem najpoželjnijih prestižnih brendova kao što su Mercedes, Jaguar ili BMW. Lexus, čijem šarmu nije odoleo ni Steven Spielberg, stvoren je „od nule“, kao plod težnje da se beskompromisna tehnika objedini sa visokim luksuzom i elegancijom. Nimalo ne čudi što su upravo po skromnosti poznati Japanci uspeli u naumu da na tronu najboljeg ustoliče rafinirani i nepretenciozni luksuzni brend. Inovativnost Dalekog istoka je (opet) stvorila novo merilo vrednosti u auto industriji.

 

lexus lc500

 

Zvezda je rođena
Još je sedamdesetih godina prošlog veka japanska auto industrija ponizila celu konkurenciju na američkom tržištu: iz ove dalekoistočne zemlje i druge najjače ekonomije na svetu, uvezeno je najviše automobila koji su se pri tom dokazali kao najpouzdaniji u svim segmentima. Najbolji među najboljima bili su upravo automobili marke Toyota. Nekoliko decenija kasnije, uprava Toyote je dalekovido procenila da više nije dovoljno proizvoditi kvalitetnije, robusnije i zahvalnije automobile od Mercedesa i BMW-a: protivnika u ringu je neophodno „nokautirati“, a ne umoriti. U tu svrhu japanski proizvođač primenio je takozvani Genchi Genbutsu sistem (u prevodu: „Idi i vidi“), koji se zasniva na jednostavnoj premisi – ispitati želje i potrebe vozača na licu mesta, umesto posmatrajući svet iz kancelarije.
Tako je u aprilu 1985. godine dvadeset Toyotinih inženjera prešlo Tihi okean. Njihovo konačno odredište bila je Amerika, tačnije Laguna Bič, gde je trebalo da žive izvesno vreme kako bi što bolje shvatili potrebe američkog džet seta i američkih vozača. Cilj je bio jednostavan – proniknuti u američki način razmišljanja i napraviti najbolji luksuzni automobil na svetu. Analizirajući kako imućni vozači u Americi voze svoje automobile, kako se prema njima ophode i šta kod njih najviše cene, došli su do zaključka da, za razliku od bogatih u Aziji, koji po pravilu imaju svoje vozače, bogati Amerikanci mnogo češće sami voze svoje „drumske krstarice“. Trebalo je, dakle, „samo“ napraviti automobil udobniji od Mercedesa i Cadillaca, dinamičniji od BMW-ove serije 7 i otmeniji od Jaguara.

 

lexus rc

 

Put do savršenstva
Kako japanski inženjeri sve rade s velikom pažnjom i krajnje minuciozno, put jednog modela od nacrta na papiru do asfalta traje oko četiri godine. Lexus nije bio izuzetak, pa je četiri godine kasnije, tačnije 1989. godine, dobio i svog prvog predstavnika – model 400 LS, koji je smeo i mogao sve ono što konkurencija nije. Lexus LS400 nije izgledao kao druge velike i skupe japanske limuzine, nije pozajmio evropske linije, niti je koristio elemente „američkog kiča“. Jer, priznaćete, bilo je besmisleno upustiti se u igru koju drugi bolje poznaju. Umesto toga, on je izgledao kao da nije sa ove planete – vanvremenski, fluidno, jednostavno i prefinjeno, a opet avangardno, na najbolji način predstavljajući maksimu „Ništa suvišno“. Ovaj čudni spoj modernog, prestižnog i masivnog je, poput cunamija, „oduvao“ Mercedes i BMW nazad na Stari kontinent. Za jedva nekoliko godina, Lexus je postao najcenjenija luksuzna marka automobila na tlu Sjedinjenih Američkih Država. On je to i danas, ali zahvaljujući nekim drugim modelima koji, uprkos brojnim promenama, nose iste gene kao i prvenac, model LS400.

 

160159 lexus ls 1111111

 

Za one koji znaju prave vrednosti
Englezi veruju da kroz život treba voziti brzo, ali da ponekad treba i stati kraj puta kako biste „uživali u cveću“. Mnogi se, ipak, ne pridržavaju ove jednostavne mudrosti, već veliki deo života provedu u preispitivanju sopstvenih ciljeva i učvršćivanju svoje pozicije na privatnom i poslovnom planu. Međutim, trenutak kada će konačno zastati da bi „pomirisali cveće“ je neizbežan. Ponekad taj trenutak znači spremnost da se, umesto tuđih, konačno ispune sopstvena očekivanja. Kupovina Lexusa je, na neki način, oličenje naše želje da ugodimo sebi i da se „razmazimo“ onako kao što nas niko još nije razmazio.
Kupci Lexusa su zato, po tradiciji, stariji ljudi, što na prvi pogled deluje odbojno, ali je zapravo pravi pokazatelj kvaliteta automobila ovog brenda. Mlađi ljudi su obično spremniji na kompromise kada su u pitanju udobnost ili kvalitet, ali zreliji i ozbiljniji ljudi, koji iza sebe imaju određenu „kilometražu“, nisu spremni na nepotrebne rizike, jer ih je iskustvo naučilo da iznad svega cene kvalitet. Čovek koji sa ponosom kupuje Lexus u određenom trenutku svog života jasno pokazuje da sme i želi da uživa u životu, ali i da zna kome treba verovati kada su u pitanju pouzdanost i kvalitet. Dizajn Lexusa ne ostavlja prostora preterivanju ili razbacivanju nepotrebnim detaljima – on mora biti funkcionalan i oku ugodan, da ne zamara i ne odvraća pažnju, a podupire ga tehnika koja je ispred našeg vremena.

 

2015 lexus gs f 1

 

Velika strast
Mada na prvi pogled izgleda kao rezultat pažljivih kalkulacija Japanaca koji nikada ništa ne prepuštaju slučaju, Lexus je u suštini veoma strastven u svojoj ambiciji da se nametne kao vodeći svetski luksuzni brend. Zato je već devet godina najuspešnija luksuzna marka automobila, za kojom vicešampionski brend godišnje zaostaje u proseku za oko 50.000 prodatih automobila. Kao što je već pomenuto, 40 odsto kupaca Lexusovih automobila starije je od 60 godina, što znači da je skoro svako ko ima novca odlučio da svoju dugogodišnju karijeru kruniše najprefinjenijim i tehnološki najsofisticiranijim vozilom na svetu – Lexusom.

 

lexus fuel cell

 

 

Luksuz kao prioritet
Lexus nije želeo da, poput Mercedesa i BMW-a, konstruiše male automobile poput A klase ili serije 1, koji ne samo što ne donose profit svojim kućama, već im možda čak i „krnje“ ugled. Umesto toga, Japanci su se odlučili na mnogo mudriji potez i predstavili model IS, savršeni spoj komfora, luksuza i sportskog filinga. Ova dinamična sportska limuzina namenjena je mlađim kupcima – uspešnim menadžerima, sportistima i svima koji vole osećaj vožnje „na granici“. Na neki način, ovaj model je dobar uvod za još luksuznije i skuplje modele kao što su GS, LS, SC i RX.
BMW je svoje ultimativne sportske modele označio slovom „M“ (M3, M5), Audi je odabrao „S“ (S4, S5, S8), dok Mercedes koristi skraćenicu AMG, kako se i zove njihovo sportsko odeljenje za doradu već brzih automobila. Lexus se odlučio za slovo „F“, te novi model IS-F koristi najbolju Lexusovu tehnologiju, iako pripada tek D premijum segmentu i predstavlja najmanji automobil u ovoj raskošnoj porodici. Slovo „F“ znači da se ispod haube nalazi motor od 5,0 litara i 416 KS, preuzet od ultimativnog hibridnog vozila LS600h L (takođe člana Lexus porodice), uparen sa osmostepenim sekvencijalnim automatskim menjačem. Konkurencija – čuvena nemačka trojka – deluje gotovo neozbiljno pred modelom IS-F: Audi RS4 može da podnese bočno ubrzanje od 0,89 g pre nego što počne da proklizava, dok japanski šampion sa 0,93 g kao da poručuje „Ne možeš me stići.“

 

lexus ux 902

 

Budućnost je već danas
Dok se konkurencija za sada zadovoljava praznim obećanjima i predstavljanjem konceptnih vozila, Lexus već sada u prodaji ima sofisticirane hibridne modele kao što su LS600h L, GS 450h i RX400h, koji nezamislivo tiho za današnje pojmove ostvaruju performanse koje bi zadivile svakoga. Izuzetno snažni agregati u Lexusovoj hibridnoj floti zagađuju životnu sredinu manje od bilo kog automobila proizvedenog u Evropi (Toyota Prius se još uvek proizvodi samo u Japanu), a pored toga nudi nenadmašan kvalitet i ultimativni luksuz, uz maksimalnu aktivnu i pasivnu bezbednost i potpuno uživanje svih čula.
Čini se da za Lexus, savremenu ikonu autoputa, ne postoje izazovi koje ne može da savlada. Ipak, budućnost i brzina napredovanja ovog brenda zavise isključivo od odluke svetskih lidera – u kojoj meri će i koliko brzo biti uklonjene vidljive i nevidljive prepreke za plasman ovog brenda na tržištima Amerike, Kanade, Evropske unije i Rusije, ali i u bogatom arapskom svetu.


Ako i dalje verujete da postoji automobil bolji i luksuzniji od Lexusa, to je samo iz jednog jedinog razloga: još uvek niste imali prilike da vozite neki od njegovih modela. Učinite sebi uslugu i odaberite jedinu sreću u životu koja se može kupiti novcem.

 

 

 

1485336401 29

 

Nova Toyota Supra i sneg. Kakva kombinacija!

Prototip novog sportskog modela japanske marke je uhvaćen kako dominira na snežnoj površini i pokazuje „zimske veštine“.

Špijunske fotografije i dalje ne otkrivaju mnogo. Anfas je i dalje daleko od proizvodne varijante, ali su primetna dva velika bočna ventilaciona otvora sa manjim u sredini. „Nos“ automobila je takođe naglašen. Zadnji deo je nešto „uglovaniji“. Signalna grupa veoma podseća na poslednju generaciju A80, dok su novi spojler i dvostruki završeci izduvnih cevi takođe primetni. Generalno gledajući, dizajn podseća na FT-1 koncept, predstavljen još pre tri godine na NAIAS-u u Detroitu. Mada Toyota drži većinu stvari u tajnosti, glasine sugerišu da će osnovna Supra koristiti BMW-ov turbo redni šestocilindraš, dok bi perjanica posedovala hibridni sistem inspirisan Le Manom. Supra i BMW Z5, koji dele platformu, deliće verovatno i pogonske varijante, ali nije poznato da li će pogon na sve točkove biti dostupan.

Oba modela će se proizvoditi u fabrici Magna Steyr u Gracu, a debitovaće ove godine.

 

 

Izvor: Vrele Gume

 

toyota pr
 
 

Toyota Motor Europe je objavio da je tokom 2016. godine prodato 928.500 Toyota i Lexus vozila, sa povećanjem od 6% u odnosu na 2015. godinu. Ukupan tržišni udeo povećan je za 4.7%.

- Toyota Motor Europe je prodao 928.500 vozila u 2016. godini, 6% više u odnosu na prošlu godinu, nadmašujući tržište

- 7. uzastopna rekordna godina u prodaji hibridnih vozila, 295.000 vozila, 41% više u odnosu na prošlu godinu. Prodaja hibrida sada predstavlja 32% prodaje TME vozila

- Najbolji rezultati prodaje za Lexus vozila u Evropi do sada, sa 73.400 prodatih vozila, 16.5 % više u odnosu na prošlu godinu

Veći deo povećane prodaje došao je od kontinuiranog uspeha najvećeg hibridnog asortimana vozila, koji čine 15 Toyota i Lexus modela. Prodaja hibrida uvećana je za 41% u odnosu na prošlu godinu, na 295.000 prodatih vozila. Hibridi čine 1⁄3 ukupne TME prodaje u 2016. godini, dok su u 2015. godini činili 1⁄4 ukupne prodaje. U Zapadnoj Evropi, 43% TME prodaje su bili hibridi, i na putu smo da postignemo planirani cilj - da do 2020. godine 50% prodaje budu hibridna vozila.

Najpopularniji Toyota modeli ostvaruju najveći deo prodaje širom regiona. Posebno Yaris, Auris, Verso, Avensis i RAV4 kod kojih je udeo prodaje u respektivnom segmentu porastao. Lokalno proizvedeni modeli i dalje predstavljaju preko 2⁄3 Toyota prodaje u Evropi.

Učinak u Rusiji je posebno izražen, sa prodajom koja je nadoknadila prošlogodišnji pad tržišta od 12 %. To je dovelo do povećanja udela od 1% do 8.5%.

Još jedna rekordna prodaja Lexus modela, 74.300 podatih vozila, bila je značajni doprinos visokom procentu TME prodaje. U Rusiji, Lexus prodaja je povećana za 19%, uprkos tržišnom padu od 4%.

Šta je izjavio TME menadžment:

“Evropsko tržište nastavlja snažno da raste, i mi smo dodatno iznad tog rasta. Bili smo u stanju da iskoristimo povećanje afiniteta evropskih vozača ka hibridnim vozilima. U Rusiji, u zemlji gde se ostvaruje najveća prodaja naših vozila, povećali smo učešće za 1% sa rekordnom prodajom Lexus vozila. Obim rasta ne predstavlja jedini naš cilj, ali rast udela predstavlja lep osećaj, kao i prodaja više od 900.000 vozila, koja je zabeležena po prvi put od 2009. godine.

Sa novim Toyota C-HR modelom i prvoj godini prodaje, očekujem da 2017. godina bude još bolja. Želeo bih da se zahvalim našim Toyota i Lexus partnerima za njihove snažne napore za postizanje održivog rasta sa nama. ”

Dr Johan van Zyl, Predsednik i CEO Toyota Motor Europe

“Toyota je ostvarila solidnu godinu rasta u Evropi u 2016. godini, zahvaljujući povećanju udela naših glavnih modela i visokom potražnjom za novim RAV4 hibridnim modelom i 4. generacijom Prius modela. Sa ugovorima potrošača u vezi sa novim Toyota C-HR modelom već smo premašili sva naša očekivanja, 75% predstavljaju hibridi I veoma smo dobro pozicionarani za uzbudljivu 2017. godinu.”

Sa rekordnom prodajom od 74.300 vozila, 2016. godina predstavlja treću uzastopnu godinu rasta Lexus Europe. Tokom ovog perioda, povećali smo obim prodaje za više od 70%. Naš obnovljen i proširen asortiman vozila je privukao veliki broj potrošača. Pored toga, Lexus partneri nastavljaju da pružaju izuzetnu uslugu kupcima i održavaju vodeći nivo lojalnosti prema kupcima. Ovaj spoj vodi Lexus na put ka 100.000 vozila do 2020. godine.”

Karl Schlicht, Izvršni potpredsednik prodaje i marketinga, Toyota i Lexus

TME ističe u 2016. godini:

- Ukupna prodaja hibrida: 295.000 (+41% u odnosu na prošlu godinu)

- Hibridi: Zapadna Evropa: 43%; Istočna Evropa: 5%; Ukupno: 32%

Toyota ističe u 2016. godini:

- Najprodavaniji modeli: Yaris modeli (208.600); Auris modeli (144,100); RAV4 modeli (110.100)

- Najprodavaniji hibrid modeli: Yaris hibrid (86.600); Auris hibrid (85.800); RAV4 hibrid (44.700)

- Dobitnici: C-HR hibrid (Novi); Prius (+117%); Yaris hibrid (+20%); Auris hibrid (+9%)

- Ukupna prodaja hibrida: 249.900 (+49% u odnosu na prošlu godinu)

- Hibridi: Zapadna Evropa: 39%; Istočna Evropa: 5%; Ukupno: 29%

Lexus ističe u 2016. godini:

- Tri najprodavanija modela: NX modeli (26.100); RX modeli (18.100); CT200h (8.400)

- Tri dobitnika: RC (+198%); RX (+163%); LX (+123%)

- Tri najprodavanija hibrida: NX hibrid (18.000); RX hibrid (9.100); CT200h (8.400)

- Tri najprodavaniji hibridni dobitnici: RC hibrid (Novi); RX hibrid (+155%); GS hibrid (+25%)

- Ukupna prodaja hibrida: 44.900 (+10% u odnosu na prošlu godinu)

- Hibridi: Zapadna Evropa: 98%; Istočna Evropa 7%; Ukupno: 60%

 

 

 

Izvor: Toyota Srbija

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h