face flickr twit Instagram icon small youtube4

 
supa
 

Starije vozače vlasti na neobičan način nagovaraju da vrate vozačku.

Japanske vlasti su se setile kako da vozački penzinišu svoje starije građane. Ako predaju svoju vozačku dobiće popust na tradicionalno japansko jelo "ramen". Odnosno, rezance od jaja u slanoj supi. U prefekturi Aichi u centralom Japanu, lokalne vlasti su se naime dogovorile s lokalnim lancem restorana da ramen vozačkim penzonerima više ne naplaćuju 5.03 dolara, nego 4,27 dolara. U martu sledeće godine svi vozači stariji od 75 godina moraće da polažu kognitivne testove kako bi produžili vozačku dozvolu. U tu starosnu kategoriju ulazi čak 4,8 miliona Japanaca.

 

 

Izvor: Autoportal.hr

 

viber tcs

 

 

Toyota se drži svog čuvenog TPS (Toyota Production System) koji je rado viđen u proizvodnim pogonima u svakom delu sveta. Gotovo svaka iole ozbiljnija kompanija koja proizvodi zasniva svoju proizvodnju na kopiranju Toyotinog TPS-a. Neko to radi sa više neko sa manje uspešnosti, ali svima je cilj isti, da ponove Toyotin uspeh. Naš, Toyota klub Srbija, takođe, teži istim principima. Kod nas, su kao što vidite, unapređenja postala gotovo praksa a svojim članovima i korisnicima foruma trudimo se da uvek pružimo više, pružimo bolje.

 

Ovoga puta rešili smo da sve naše članove i ljubitelje Toyota klub Srbije obradujemo sa TOYOTA club Serbia Public Chatom na Viberu. Od danas, svi korisnici Viber aplikacija mogu posetiti našu stranicu: http://chats.viber.com/toyotaclubserbia na kojoj mogu da skeniraju QR kod svojim mobilnim uređajima i trenutno zaprate javni chat našeg omiljenog kluba. Unutar javnog chata TOYOTA club Serbia-e možete vršiti razna podešavanja a mi bismo Vas uputili na opciju "Notification will be muted" kako bi sprečili da Vas mobilni uređaj trenutno obaveštava o svakoj aktivnostima u sobi.

 

 

U susret novogodišnjim i božićnim praznicima.

 

Vaš TOYOTA klub Srbija

 

 

 

toyota najbolji proizvodjač automobila

 

Toyota Motor je i dalje na čelu liste najvrednijih auotmobilskih marki, uprkos brojnim povlačenjima zbog Takata vazdušnih jastuka (koje je zahvatilo i druge automobilske marke). BMW je ostao na drugom mestu, dok je Mercedes-Benz treći.

Vrednost Toyote kao robne marke je pala za 2 odsto, na 28,9 milijardi američkih dolara, sudeći po najnovijoj studiji. „Kada pogledate poverenje koje ova marka generiše kod vlasnika automobila, problemi s vazdušnim jastucima nemaju mnogo uticaja“, kaže Piter Volš, direktor Global BrandZa. „Iskustva kupaca, dobra vrednost i kvalitet osigurali su poziciju brenda.“ Honda je pored Toyote jedina marka u prvih 10 čija je vrednost pala, što je takođe posledica afere sa Takata vazdušnim jastucima. Vrednost ove japanske marke je pala za 5 odsto, na 13,3 milijarde dolara.

Toyota i Honda su među proizvođačima automobila koji su morali da povuku milione vozila, prevashodno u SAD, zbog problema sa vazdušnim jastucima dobavljača Takata, koji su imali tendenciju da šalju šrapnele u kabinski prostor. Ipak, Toyota je najvrednija automobilska marka u osam od poslednjih 10 godina.

Vrednost drugoplasiranog BMW-a je porasla za 2 odsto na 26,4 milijarde. BMW je u najvećoj meri profitirao na inovativnom i8 „plug-in“ hibridnom sportisti i i3 električnom hečbeku. Vrednost Mercedesa je porasla za 1 odsto, na 21,8 milijardi.

Audi je najbrže napredujuća marka automobila. Pretekao je matični Volkswagen na sedmom mestu. Vrednost Audija je porasla za čak 43 odsto, na 10,1 milijardu, u odnosu na prošlu godinu.

„Audi svoj uspeh treba da zahvali prvenstveno onom što brend zastupa i šta znači svojim kupcima“, kaže Volš. „Audi konstantno stavlja akcenat na različitost i posebnost, oličenu u visokoj tehnologiji, bezbednosti, benefitima za kupce, uz adekvatan marketing.“

Druga marka, što se stope napretka tiče je Ford, čija je vrednost porasla za 11 odsto.

Land Rover je pretekao Chevrolet za mesto broj 9. U ovom slučaju je marka očigledno profitirala na povećanim globalnim zahtevima za SUV modele, nadmašujući očekivanja svojih kupaca. „Land Rover nije zabrinut zbog premijum cena njegovih vozila, jer upravo je to on što čini ovu marku poželjnom“, kaže Volš. Land Rover se posebno dobro kotira u Kini, gde se sada i proizvodi.

Lexus je pretekao Hyundai za mesto broj 10, zahvaljujući pre svega luksuzu i pouzdanosti. „Lexus je pretežno orijentisan prema američkom tržištu, gde je oličenje kvaliteta, različitosti, liderstva i veoma dobrog menadžmenta“, rekao je Volš.

Vrednost prvih 10 automobilskih marki je kolektivno porasla za 3 odsto, na 143,6 milijardi dolara, što je manje u odnosu na rast od 17 odsto iz 2014. Razlog je uglavnom taj što je proizvođačima automobila sve teže da diferenciraju svoje proizvode. „Visok kvalitet i napredna tehnologija su neophodni za rast vrednosti marke, ali je proizvođačima sve teže da se diferenciraju u odnosu na konkurenciju“, kaže Volš.

Apple ispred Googlea
Apple je pretekao Google za mesto najvrednijeg svetskog brenda. Vrednost Applea je porasla za 67 odsto, na 247 milijardi. Prošlogodišnji lider, Google, napravio je napredak od 9 odsto, na 173,7 milijardi.
Glavni stub Appleovog uspeha je bila sposobnost da se povrati poverenje kupaca, koje je opalo 2013., zbog problema sa kvalitetom i kontroverzne proizvodnje u Kini.

Prvih 10 najvrednijih automobilskih marki
1. Toyota $28.9
2. BMW $26.4
3. Mercedes $21.8
4. Honda $13.3
5. Ford $13.1
6. Nissan $11.4
7. Audi $10.1
8. Volkswagen $9.3
9. Land Rover $5.0
10. Lexus $4.3

 

 

Izvor: VG

 

137114 daihatsu c 11111

 

Ćerka firma Toyote, Daihatsu, objavio je da radi na razvoju automobila za tržišta u razvoju, koji će imati kako kažu skromniju cenu.

Dve kompanije će združeno raditi na razvoju ovakvih automobila sa nižom cenom i nema naznaka da će doći do stvaranja novog brenda isključivo za ovakva vozila, kao što je npr. slučaj sa Renaultom i Daciom.

Toyota je potpuno preuzela kontrolu na Daihatsuom u avgustu ove godine, a navodno je taj čin platila čitavih tri milijarde dolara. Tada su čelnici Toyote najavili da žele Daihatsuovu ekspertizu što se tiče malih gradskih automobila. Sada je jasno da će oba brenda združeno raditi kako bi bili konkurentniji na novim tržištima gde je platežna moć mala, a takvih je mnogo u svetu. Očigledno je da su mnogi naučili na Renaultovom primeru sa Daciom.

 

 

Izvor: Vrelegume.rs

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h