Toyota Celica (2017)
TOYOTA će nastaviti da gradi sportski kupe, pa možda će se onda tradicionalni naziv TOYOTA Celica (2017) opet ponoviti. To bi svakako bio logična posledica u trenutku kada čast sportskih modela od nedavno brani samo facelifte Toyota 86.
Zajedno sa BMW, TOYOTA je razvila atletsku platformu za nove modele u 2017.god. Iznenađenje: TOYOTA Celica bi se zapravo mogao vratiti. Znamo DA!
TOYOTA će nastaviti da gradi sportski kupe, pa možda će se onda tradicionalni naziv TOYOTA Celica (2017) opet ponoviti. To bi svakako bio logična posledica u trenutku kada čast sportskih modela od nedavno brani samo facelifte Toyota 86. Sportski kupe, koji odgovara Subaru BRZ u koji je implementiran bokser motor verovatno neće dobiti naslednika. Zajedno sa BMW (novi Z4) TOYOTA radi na novoj platformi oba automobila, međutim, oni su potpuno drugačijeg stila. Čak i TOYOTA će u početku ići samo kao kupe, dok sa druge strane za Z4 će biti prezentovan kao roadster na tržištu. Bilo kako bilo, trenutni segment je verovatno preuski za opstanak trenutne GT86 u sadašnjem obliku.
TOYOTA Celica (2017) će nastaviti kult Coupea
TOYOTA je kompanija sa dva lica. Postoji na jednoj strani tržišta u Nemačkoj, gde su Japanci već duže vreme u gubitku udela na tržištu sa novim registracija u 2006 do 65.939 jedinica prošle godine pad od 147,995. Tu je na drugoj strani, međutim, ostatak sveta sa Sjedinjenim Američkim Državama, domovina Japan i druga velika tržišta automobila u kojima TOYOTA je bila izuzetno uspešna. Tako da su Japanci ostali u 2015. sa više od 10,15 miliona prodatih vozila najveće auto kompanije u svetu. Glavni konkurent VW je ispao pogođena Diesel skandal - sa 9,93 miliona vozila ponovo na drugom mestu. Nakon General Motors sa prodajom od 9,84 miliona jedinica. Finansijski, on radi za azijske: U prvih devet mjeseci tekuće fiskalne godine TOYOTA je povećao prodaju za 6,5 odsto, na 159,9 milijardi evra. Zarada popela čak 9,2 odsto, na 14,1 milijardi evra. Povratak na prodaju je 8,8 odsto običan.
Nesporna je činjenica da su Japanci pioniri hibridne tehnologije. "U TOYOTI, već smo u sredini u tranziciji, sada naši hibridi su već prave rast", rekao je Masaki Hosoe, izvršni direktor TOYOTA Nemačke. Sa 208,809 hibrida prodatih TOYOTA i Lekus 2015. godine postavio je novi rekord u Evropi. Udeo u ukupnoj prodaji porastao je za četiri tačke na 24% posto. Na Auris čak više od polovine kupaca opredelila za verziju hibrida. Da TOYOTA namerava da i dalje dobijaju u zemlju Nemačkoj i Evropi, da pokaže novi crossover C-Hr. Odgovor na uspešan Nissan Kashkai je u novom tnga platformi (Toiota Novi globalna arhitektura). Sa ovim SUV u C-segmentu TOYOTA je vezala svoju budući rasta u Nemačkoj. S obzirom Tome Fuks, generalni direktor TOYOTA Nemačka: "Od C-HR, želimo da proda u narednoj godini 14.000 automobila očekuje se da će dostići 17 odsto ukupne prodaje TOYOTA i pet odsto tržišnog udela u segmentu C SUV" C-Visoki počinje sa nešto manje od 20.000 evra, što ga čini skoro 10.000 evra jeftinije nego RAV4. Ali ovo bi trebalo da bude samo početak, jer "smo u 2017. želimo da postignemo barem 80.000 registracije u Nemačkoj, na duži rok, kojem se teži 90.000", objasnio Tome Fuks. To je moguće samo sa dodatnim atraktivnim modelima. Ovo bi moglo obuhvatiti već od 2018. godine, najkasnije od 2019. godine u tzv B-HR. Dobrih 20 centimetara kraće od C-HR, on će biti odgovor na Nissan Juke, koji je veoma uspešna u Zapadnoj Evropi sa 109,272 prodaje
Izvor: autozeitung.de