face flickr twit Instagram icon small youtube4

 

 

 

           -Naziv modela Corolla postaje globalno ime nove generacije Toyotinog C-segmenta. Postojeći model Auris zameniće hečbek, sedan i karavan verzija Corolle koji će biti dostupni u Evropi početkom 2019. godine

             -Promena naziva prati usvajanje Toyotine nove globalne arhitekture (Toyota New Global Architecture – TNGA), a zamenjuje 3 različite platforme koje su trenutno u upotrebi.

             -Tri tipa karoserije Corolla modela biće praćene najnovijom hibridnom tehnologijom.

             -Corolla je najbolje prodavani automobil na svetu. Od početka proizvodnje 1966. godine prodato je 45 miliona vozila.

 

   Toyotina nova generacija C-segment hečbeka, sedana i karavana globalno će nositi nazov Corolla, kao vozilo koje je najbolje prodavani Toyotin model u celokupnoj automobilskoj industriji. Početkom 2019. godine model Auris biće zamenjen novom generacijom Corolla modela. Uvođenje novog naziva, poklapa se sa usvajanjem zajedničke Toyotine nove globalne arhitektonske platforme (TNGA), koja će zameniti tri platforme trenutno u upotrebi.

 

   „TNGA inženjerska i dizajnerska filozofija uvodi novine u novu generaciju modela iz „C“ segmenta. Unapređenje Corolla modela i obnavljanje kvaliteta, izdržljivosti i pouzdanosti, kupcima donosi dodatne pogodnosti, kao što su upečatljivi dizajn, obnovljena unutrašnjost, snažnije performanse i efikasniji hibridni pogon“, rekao je Dr Johan van Zyl, predsednik i CEO Toyota Motor Europe korporacije. „Lansiranje nove generacije modela „C“ segmenta pod zajedničkim nazivom Corolla desilo se u najboljem momentu“.

 

 

 

Nova Corolla Touring Sports biće predstavljena na Sajmu u Parizu zajedno sa hečbekom u hibridnoj verziji.

 

 

 

Izvor: TOYOTA Srbija

 

 

 

 

 

Najkasnije do početka 2020. godine vodonik (H2) će biti dostupan na dve Shellove pumpe u regionu Amsterdam, i to u gradovima Hagu i Peseu. Shell već radi na mreži pumpi za brzo punjenje električnih vozila u Holandiji, a sada se uključio i u izgradnju mreže pumpi vodonika. Prednosti vozila na H2 su domet i brzina punjenja (može da se napuni za pet minuta), dok je jedini nusprodukt vodena para. Ako se H2 proizvodi iz obnovljivih izvora energije (vetroelektrane, solarne elektrane), onda nema ni emisija CO2. Planirane pumpe za vodonik su deo velikog projekta 'H2Benelux', koji finansira Instrument za povezivanje Evrope.

 

U Nemačkoj kompanije rade s vladom na mreži od 400 pumpi za vodonik do kraja 2023. godine, od čega će 230 biti Shellovih. Isti uspešni primer partnerstva može da se vidi i u Velikoj Britaniji, Kanadi i Kaliforniji, objavio je Gas World.

 

 

Izvor: Seebiz.eu

 

Toyota Srbija je na svom zvaničnom sajtu objavila cenovnik za obnovljeni model Aygo koji u našoj zemlji startuje po ceni od 9.950 evra.

Toliko košta Aygo sa 3 vrata, X paketom opreme, 1.0 litarskim benzinskim motorom i manuelnim menjačem.

Kompletan cenovnik za obnovljeni Aygo možete pogledati na sajtu Toyota.rs, a više o samom automobilu pročitajte OVDE.

 

 

 

akio la mans

 

 

„Hvala na odličnoj vožnji!” Dozvolite mi da uputim ove reči vozačima, koji su vozili naše automobile na Le Mans trci. Ovo je bio naš 20 pokušaj da osvojimo prvo mesto. U isto vreme, pohvalio bih naše automobile, koji su kroz 388 krugova prešli oko 5.300 km.

I „hvala mnogo što ste bili uz nas!“ Želim da uputim ove reči svim fanovima koji su nas podržali, partnerima i dobavljačima koji su se zajedno sa nama takmičili, kao i svim članovima tima i ljudima koji su na bilo koji način doprineli našem timu. Izražavam najdublju zahvalnost svima.

Tokom naše istorije nastupa na trkama, nikada nismo pobedili na Le Mansu. Uvek smo bili iza naših rivala, te smo se posvetili razvoju novih tehnologija. Verovali smo da možemo da pobedimo ukoliko razvijemo automobile koji će voziti brže od automobila naših rivala.

Ipak, nismo mogli da pobedimo prošle godine. Nakon trke rekao sam timu: „Ne možemo da pobedimo na Le Mansu ukoliko brinemo samo o brzini automobila! Ono što radimo nije dovoljno. Mi nismo jak tim!. Iznova smo krenuli da ispitujemo naše snage i slabosti. Zaključili smo da nam nedostaje Kaizen - ideja o kontinuiranom napretku.

Da bi se napravio i vozio automobil, neophodno je mnogo truda. Svaka osoba uključena u proces mora da se potrudi da do grešaka ne dođe. Prethodnu godinu proveli smo istražujući na koji način možemo da utičemo na snagu automobila.
Naš najveći protivnik, Porshe, verovatno je imao dovoljno snage u automobilu. Nismo mogli da se takmičimo ponovo sa njim ove godine, ali bismo želeli da se iskreno zahvalimo svim našim sjajnim protivnicima.

Pre početka trke ove godine, dobio sam poruku od jednog člana ekipe. „Ne osećam se lagodno ove godine. Tokom cele godine trudili smo se da unapredimo automobile, ali sam shvatio da Kaizen podrazumeva kontinuiranost. Kaizen se nikada ne završava, jer uvek postoji prostor za unapređenje. Mislim da se zato osećam nelagodno. Nastavićemo da dajemo sve od sebe i moj tim i ja sve dok ne pobedimo. Morizo san, nastavite da nas podržavate tokom trke.“

Čitajući ovo, shvatio sam da je naš tim ojačao. Zaista sam želeo da gledam njihovu pobedu. Odlučio sam da se borim zajedno sa njima, iako sam bio u Japanu.
Naše putničke automobile razvijamo na osnovu automobila koji učestvuju na Le Mans trci. Kaizen je prihvaćen u TOYOTI, a znači kontinuiranost, učenje koje nikada ne prestaje. Takmičarski tim takođe shvata ovu ideju i način na koji je ideja povezana sa pobedom, tako da verujem sa smo jedan korak bliže realizaciji ovog projekta.

Ove godine smo pobedili na trci 24h Le Mans. Želim da uživam u tom osećaju danas sa svim našim fanovima, koji nas dugo godina podržavaju. Ovo je samo jedan korak bliže našem sledećem izazovu. Želeo bih da zamolim za nastavak podrške. Svima mnogo hvala.

 

Akio Toyoda
Predsednik
Toyota Motor Corporation

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h