face flickr twit Instagram icon small youtube4

 

lexus lfa 1

 

Toyotino premijum odeljenje za sada nema konkretnih planova za naslednika LFA, ili eventualno njegovu drugu generaciju. 

 

LFA je jedinstven primer u svetu superautomobila. Koristi fantastični V10 agregat za koji je svojevremeno Džeremi Klarkson rekao da proizvodi najlepši zvuk među modernim motorima. Ipak, iako je proizvodnja bila ograničena na samo 500 jedinica i završena je davne 2012. godine Lexus i dalje nije rasprodao sve primerke.

 

Šta više, tri potpuno nova LFA prodata su u SAD i ove godine. Dakle, ovaj superautomobil nije se baš proslavio svojom prodajom, ali je doneo Lexusu neophodan prestiž kada se pojavio.

 

Danas, Lexus se priprema da u Frankfurtu otkrije konceptualni električni hedžbek. U okviru zagrevanja za prezentaciju novog električnog mališana, potpredsednik kompanije, Kodži Sato, dao je niz intervjua.

 

U jednom od njih istakao je da Lexus, a ni Toyota, nisu protiv naslednika za LFA, ali da bi se tako nešto dogodilo mora da postoji potražnja. “Mi smo spremni da napravimo naslednika, ali treba nam pomoć, pre svega medija, kako bi se stvorila potražnja za njim”, bio je iskren Sato.

 

No, sudeći po razvijanju situacije na tržištu superautomobila, pre će biti realnija opcija da LFA dobije električnog naslednika, nego li onog sa mamutskim V10 agregatom.

 

 

Izvor: AutoRepublika

 

best toyota sports car

 

CarWow je sakupio na istom mestu većinu Toyotinih sportskih legendi. Vreme je da odlučimo koji je Toyotin sportski automobil najbolji ikada!? U uporednom testiranju su se našli: 2000GT, Corolla AE86, Supra MK4, Supra MK5, Celica T185 CS, GT86! Za koji Toyota sportski model vi glasate? I što je još važnije, da li je Mat iz CarWow propustio bilo šta sa ove liste?! Zašto ovde nema MR2? Glasajte i napišite svoje mišljenje u komenatrima ispod.

 

 

supra z4

 

Verujemo kako mnogi od vas znaju kako nova Toyota Supra ispod poklopca skriva BMW-ov redni šesterocilindraš od 340 KS, uparen sa 7-stepenim automatikom. Identičan motor nalazi se u novom BMW Z4 M40i, a budući da se ispod poklopca bavarskog kabrioleta također nalazi 340 KS, a snaga prenosi putem 7-stepenog automatskog menjača na zadnju osovinu, rezultati trke ubrzanja trebali bi biti prilično gusti. Pogotovo kada uzmemo u obzir da je razlika u težini tek 40 kg. Ipak, kada pogledate video koji je napravljen u režiji Carwow-a ostat ćete iznenađeni:

 

 

Kao što ste mogli videti, Toyota je uverljivi pobednik trke ubrzanja (čak pola sekunde bolje vreme na 402 metra) i trke s letećim startom. Sam voditelj Mat Watson ostao je u čudu brzinom Supre, a čini se kako novi Toyotin coupe ima ipak nešto više od 340 KS. To je proverila i potvrdila ekipa iz Car Throttlea koja ju je stavila na valjke:

 

supra

 

Toyota je prepisala domaću zadaću od BMW-a i dobila bolju ocjenu”

toyota gr supra gt4 1

 

Toyota Gazoo Racing je potvrdio da će trkačka GR Supra GT4 biti spremna za isporuku trkačkim timovima za sezonu 2020.

Za razvoj je zaslužan Toyota Motorsport GmbH, pri čemu su za GR Supru GT4 predvideli novi prednji spojler, set pragova, zadnji difuzor, veliki zadnji spojler, 18-inčne točkove, Pirelli gume, Akrapovič izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, zaštitni kavez, trkačka sedišta, novi volan...

 

toyota gr supra gt4 11

 

Motor je 3,0 litarski turbo šestocilindraš (za sada nije saopštena njegova snaga), u paru sa automatskom transmisijom dok je pogon na zadnje točkove. Cena će biti saopštena naknadno, a treba reći da će ova Supra moći da se takmiči u brojnim šampionatima širom sveta, poput Super Taikyu Series u Japanu, GT4 European Series i VLN Endurance Championship Nürburgring u Evropi, kao i Michelin Pilot Challenge Series u SAD-u.

 

toyota gr supra gt4 1111

 

toyota gr supra gt4 111

 

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h