face flickr twit Instagram icon small youtube4

 

ToyotaGT86 space

 

Toyota je želela mnogo veću i bolju platformu za promociju vrhunskih performansi GT86 kupea.

Zaboravite ogromne bilborde i TV kampanje, Toyota je želela mnogo veću i bolju platformu za promociju vrhunskih performansi GT86 kupea. Cilj joj je bio da pošalje poruku vidljivu iz svemira. Tako je svetski šampion u driftingu uspeo da „zapali gumu“ oko Britanskog skidinga i oboji čuveni logo „86-ice“ u tragovima gume, dovoljno velike da se vide sa satelita. Projekat „The Donuts from Space“ snimljen je u kratak film i pušten na oficijalnom Toyotinom UK Youtube portalu. Link za video nalazi se u nastavku teksta. Cilj projekta nije bio da se vožnjom brzog automobila u krug napravi mrlja u obliku krofne na zemlji. Projekat je zahtevao dodatne mere za vozača. Ekipa kamermana, zajedno sa timom, izračunala je tačno vreme za koje će satelit proći i zabeležiti fotografiju.

 

ToyotaGT86 2

 

Čovek sa najboljom kontrolom nad automobilom, Fredric Aasbo, bio je logičan izbor Toyote. Fredric je svetski šampion u driftingu formule. Zadatak je obavio vozeći svoj Icom Toyota Express Service 86-X, jedinstvenu takmičarsku verziju automobila GT86, pojačanu sa 3.4 litarskim turbo kompaktnim šestočlanim motorom, jačine do 1.150 KS.

 

ToyotaGT86 1

 

„Kada su mi rekli za ovaj projekat pitao sam se da li je to stvarno, onda sam sebi rekao da ću to da uradim“, izjavio je Fredric Aasbo. Sa poboljšanim dizajnom upravljača prečnika 137mm, na Millbrook stazi u Bedfordširu, zadatak je obavio sa dva perfektno sinhronizovana GT86 automobila. „Drifting znači kontrolisati automobil koji je u potpunosti van kontrole“, objasnio je, „ali ovo je bio prvi put da sam za neki zadatak koristio svoj auto. Bilo je nestvarno. Projekat je obeležio moju godinu.“

 

U saradnji sa Airbusom, svetskim gigantom u vazduhoplovnoj industriji, Toyotin tim uspeo je da postavi tačno vreme kada će satelit, koji se nalazi 800km iznad zemlje, zabeležiti fotografiju „86“ loga u punoj rezoluciji. Eksperti iz National Geo centra pomogli su da se precizno izračuna vreme kada će satelit i „86“ logo biti u savršenoj ravni.

Jedini faktor koji nije mogao da se kontroliše, bilo je vreme. Međutim, 4 meseca planiranja i 2 dana snimanja u avgustu protekli su u odličnim vremenskim uslovima, što je bio preduslov za dobijanje slike velike rezolucije.

Video o tome kako je snimljen ovaj kratki film, možete pogledati ovde:

 

 

 

2015 lexus gs f 1

 

Godišnji izveštaj američkog Consumer Reportsa pokazuje da je od 10 najpouzdanijih novih modela automobila na tom tržištu čak 7 izašlo iz fabrika koje su u vlasništvu kompanije Toyota.

 

Među 10 najpouzdanijih novih modela su Toyote Prius C, Prius V, RAV4 i GT86 (koji je razvijen u saradnji sa japanskim proizvođačem Subaru), kao i tri modela Toyotinog premijum brenda, Lexusa. Interesanto je da su u prvih deset još jedan model japanske kompanije - Infiniti Q70, kao i jedan iz Južne Koreje - krosover Kia Niro, dok se na ovoj listi našao samo jedan evropski (nemački) automobil, Audi Q3. U "top ten" nije ušao nijedan model neke od američkih auto-kompanija.

Pogledajte rang listu najpouzdanijih 10 prema Consumer Reportsu:

1. Infiniti Q70 (luksuzna limuzina Nissanovog premijum brenda)
2. Toyota Prius C (manja verzija hibridne Toyote Prius 3. generacije)
3. Toyota Prius V (produžena verzija hibridne Toyote Prius 3. generacije)
4. Lexus IS (kompaktni sedan Toyotinog premijum brenda)
5. Toyota RAV4 (kompaktni SUV)
6. Audi Q3 (kompaktni SUV)
7. Lexus GS (luksuzna limuzina srednje klase Toyotinog premijum brenda)
8. Lexus ES (luksuzna limuzina srednje klase Toyotinog premijum brenda)
9. Toyota GT86/Subaru BRZ (sportski modeli nastali u saradnji dva japanska proizvođača)
10. Kia Niro (potkompaktni krosover)

 

gt86 delna prenova main tcm 3034 750380

 

Godišnjim istraživanjem obuhvaćeno je oko 640.000 automobila u SAD, a rnang lista je napravljena na osnovu problema koje su vlasnici imali sa svojim novim vozilima tokom poslednjih 12 meseci. Primetno je da se većina ovih modela već duže vreme nalazi u ponudi, što može da znači da su svi eventualni fabrički i projektni propusti sa početka životnog veka automobila u međuvremenu korigovani.

 

 

 
263 DSC 0162
 
 

Izlazak na put u cilju proizvodnje još boljih automobila

Toyota Motor Corporation je, kao deo vizije predsednika Akio Toyode o kreiranju boljih automobila, 2014. godine pokrenula sedmogodišnji projekat: neprekidna globalna inicijativa postavljanja Toyotinih vozila na ultimativni test, po svim mogućim terenima i u različitim klimatskim uslovima, na svim kontinentima. Projekat „The Five Continents Drive“ pokrenut je kako bi pomogao svima u Toyoti da kreiraju još bolje automobile, koji će oduševiti Toyotine korisnike i pre svega nadmašiti njihova očekivanja. U pitanju je dugogodišnji projekat koji ima kapacitet da ujedini svih 340.000 Toyotinih članova širom sveta.

 
AR 301029948
 

„Put uči ljude, a ljudi prave automobile“; ovaj slogan temelj je projekta „The Five Continent Drive“. Važno je omogućiti inženjerima da se izmeste iz svojih kancelarija i da osete put, da iz prve ruke iskuse kako različiti vremenski uslovi na različitim kontinentima utiču na performanse automobila i da na taj način prikupe nova saznanja. Povezivanjem sa kupcima na smislen način i slušanjem njihovih iskustava, Toyota će bolje razumeti njihove potrebe i načine na koji oni koriste vozila.

Projekat „The Five Continet Drive“ se poklapa sa željama Akio Toyode da Toyota proizvodi automobile zabavne za vožnju. „Kroz ovaj projekat želim da promenim način na koji ljudi u Toyoti osećaju“, rekao je. „Ako pokušamo da stvorimo automobile koji će se dobro prodavati samo zato što nam je to posao, postaćemo kompanija kojoj je samo to cilj. Ne možemo da proizvodimo automobile isključivo na osnovu podataka iz test vožnje. Zato moramo da osetimo put i veoma teške uslove u kojima naši kupci koriste svoja vozila. Korisni podaci koje na taj način dobijamo će pomoći našim inženjerima da stvaraju još bolje automobile. “

„Ako pokušamo da stvorimo automobile koji će se dobro prodavati samo zato što nam je to posao, postaćemo kompanija kojoj je samo to cilj. Ne možemo da proizvodimo automobile isključivo na osnovu podataka iz test vožnje. Zato moramo da osetimo put i veoma teške uslove u kojima naši kupci koriste svoja vozila. Korisni podaci koje na taj način dobijamo će pomoći našim inženjerima da stvaraju još bolje automobile. “

 

maxresdefault

 

POVRATNE INFORMACIJE KOJE INSPIRIŠU

Prva dva kontinenta u projektu „The Five Continents Drive“ su završena sa velikim uspehom i inspirišućim povratnim informacijama dobijenih od korisnika. Od Australije do Severne Amerike, pa do Latinske Amerike, pređeno je 70.000 km puta. Neki putevi nisu bili ucrtani u kartama, sa ciljem stvaranja boljih, čistih i sigurnih vozila.

Prva etapa projekta „The Five Continent Drive“ započeta je 2014. godine u Australiji, gde se nalazi 80% najzahtevnijih puteva na svetu. Tim je putovao kroz veoma teške terene počevši i završivši u Melburnu, gde se nalazi sedište Toyota Motor Corporation Australia. Ekspedicija je kroz 72 dana sa 13 automobila prešla 20.000 km.

Ekspedicija je nastavljena u Severnoj Americi 2015. godine. Tokom 109 dana sa 24 automobila iz kompletne palete Toyotinih vozila, tim je prešao 28.000 puta. Ekspedicija je bila podeljena u dva dela od kojih je letnja ekspedicija započeta u Teksasu, a zimska je zašla u ledena područja Kanade i Aljaske.

Godine 2016. putovanje je nastavljeno u Latinskoj Americi. U tri etape tokom 78 dana sa 16 vozila pređeno je 20.000 km. Putovanje je bilo podeljeno u tri dela. Prvi deo putovanja obuhvatio je Brazil i Paragvaj. Tokom drugog dela putovanja ekspedicija je posetila Čile, Peru i Boliviju. Završni deo obuhvatio je Argentinu i Urugvaj.

Ove godine na red dolazi Evropa. Sedmogodišnji ciklus biće produžen u Africi, zatim Aziji, a 2020. projekat će se završiti u Japanu. Te godine Tokio će biti domaćin i Paraolimpijskih igara. Toyota je glavni partner Igara, pružajući održivu mobilnost celom Olimpijskom i Paraolimpijskom savezu.

 

V8 301029948

 

SVA ČULA UKLJUČENA U PRIZVODNJU SVE BOLJIH AUTOMOBILA

Projekat „The Five Continent Drive“ odvija se pod kontrolom Toyota Gazoo Racing tima, kao globalnog brenda svih Toyotinih aktivnosti u motosportu.

Kiichiro Toyoda, osnivač Toyote, jednom je rekao da je motosport od ključne važnosti za razvoj automobila i cele autoindustrije. Ovo verovanje prenosi se na buduće naraštaje i utemeljeno je u TOYOTA GAZOO Racing.

Projekat predstavlja posvećenost kompanije da prevaziđe sva ograničenja u cilju stvaranja sve boljih automobila kroz motosport. Ono što naučimo na krajnjim granicama performansi težimo da pretvorimo u prednosti svakodnevne vožnje.

Ali duh Toyota Gazoo Racinga ide izvan svega toga. Karakterističan po svom cilju – stvaranju još boljih automobila, projekat „The Five Continent Drive“ postoji kako bi direktno uticao na ljudski potencijal, izlažući učesnike najrazličitijim i najizazovnijim terenima širom sveta. Ovo iskustvo je mnogo više od vizuelnog. Reč je o izoštravanju svih čula kako bi se osetio teren i sam automobil. I na kraju, kako bi se razvile veštine stvaranja sve boljih automobila.

 

V9 301029948

 

JEDNA STRAST, JEDAN TIM

Ujedinjenjem članova Toyotinog tima sa svih kontinenata cilj je da se globalno poveća saradnja. Vožnja u konvoju u nekim od Toyotinih najpopularnijih modela, projekat čini najtežim testom vozila u stvarnom svetu.

Plan putovanja obuhvata neka od najtežih puteva koje svaki kontinent ima da ponudi uz posete ključnim Toyotinim proizvodnim pogonima. Svrha ovog putovanja nije voziti po dobrim stazama, već susresti se sa nepoznatim i pronaći nova mesta za vožnju.

Toyotina ekspedicija oživela je Toyotinu strast i gladan duh, susrećući se sa teškim stazama. Vozeći dalje nego ikada pre, tim inženjera oživeo je užitak vožnje automobila. Holističko razmišljanje o automobilima i činjenica da je taj automobil napravio neko njima jednak, približio je inženjerima zašto su Toyotina vozila omiljena njihovim korisnicima.

Ključ leži u jedinstvu, stvaranju sve boljih automobila koji prevazilaze očekivanja bez obzira na kulturu, vrednosti i običaje.

 

PROJEKAT „THE FIVE CONTINENTS DRIVE“ U EVROPI

Evropa je jedno od najkompleksnijih i najnaprednijih područja na svetu. Sa preko 30 jezika u upotrebi, kulturološki je različito isto koliko i po okolini.

Poznata kao mesto na kojem je nastala automobilska industrija, Evropa nudi potpuno drugačije izazove i prednosti od kontinenata koja su bila uključena u projekat. Jedinstvena evropska politička, istorijska, kulturna i zakonska regulativa, stvara uslove za vožnju jedinstvene za svaku Evropsku zemlju.

Ruta projekta za Evropu, razvijena na bazi instrukcija Toyotinog tima tehničara i inženjera, proteže se najširim presekom kontinenta. Sve ukupno, u dve etape biće posećeno više od 20 država i pređeno oko 19.000 km.

Ruta koju će ekspedicija preći podeljena je u dva perioda. Jedna će pokriti letnje mesece, a druga izuzetno zahtevne zimske uslove. Na taj način ekspedicija će obuhvatiti sve klimatske uslove koji vladaju u Evropi, od jarkih leta u Portugalu do klaustrofobične vlažnosti u velikim gradovima,pa sve do smrznutnih zimskih puteva Skandinavije.

Osmonedeljna letnja etapa pokriva oko 13.000 km puteva u zapadnim i južnim državama, pre dolaska u sedište Toyota Motor Europe u Briselu u Belgiji.

Ova ruta obuhvata neke od legendarnih evropskih puteva, od planinskih prevoja preko kružnih tokova i kaldrme do uskih ulica u gradskim sredinama i vožnje velikom brzinom na autoputevima u Nemačkoj. Zimska ekspedicija, u trajanju od 4 nedelje, ići će na sever i istok. Rutu od 6.000km započeće u Kopenhagenu, a završiti u fabrici TOYOTA GAZOO Racing Really Team-a u Pupoli u Finskoj.

 

SIMBOLIKA NÜRBURGRINGA

Letnja ekspedicija stavlja vozilo na test na svetski poznatoj i tehnički unapređenoj stazi u Nürburgringu u Njemačkoj. Ta tačka će obeležiti polovinu rute u Evropi, a i simbolično je važna zbog povezanosti sa TOYOTA GAZOO Racingom.

GAZOO Racing je 2007. godine prvi put nastupio na trci „24 sata Nürburgringa“. Poznata kao najteža trkačka staza na svetu, Nürburgring je simboličan za TOYOTA GAZOO Racing, baš kao što je i ključna tačka projekta „The Five Continent Drive“.

Zbog česte smene uzbrdica i nizbrdica i teških uslova na putu, Nürburgring je jedina staza na svetu koja se odlikuje istim uslovima kao i javni putevi. Kaže se da je vožnja od deset krugova u Nürburgringu jednaka pređenim 800 km na javnim putevima. Ova staza je možda najbolja staza na svetu za ispitivanje granica čoveka i mašine.

Nürburgring je poznata kao „sveta zemlja“ za proizvođače automobila. Mnogi proizvođači u Nürburgringu obavljaju test vožnju svojih vozila. Planinski teren je dobro iskorišćen sa visinskom razlikom od 300 m i usponom od 17%. Upravo ovi jedinstveni izazovi, ovu stazu čine važnim mestom za TOYOTA GAZOO Racing. To je mesto gde se uči i napreduje.

 

DUGOROČNI CILJEVI

Kada, krajem godine, zimska ekspedicija dođe na cilj u Finskoj, to nije kraj projekta „The Five Continents Drive“ u Evropi. Svi važni podaci, povratne informacije od korisnika i iskustvo vožnje automobila, biće podeljeni u okviru organizacije po celom svetu, sa ciljem da se bude korak bliže misiji kompanije, a to je proizvodnja još boljih automobila.

 

 

Izvor: Toyota Srbija

 

toyota najbolji proizvodjač automobila

 

 

Otkako je Apple smenio Coca Colu kao najvredniji brend na svetu, tehnološke marke se kotiraju sve bolje. Auto industrija ima sve više predstavnika.

 

Najvredniji auto brend je i dalje Toyota, ali padom vrednosti od 6 % morala se zadovoljiti 7. mestom. S druge strane, u stopu je prati Mercedes, najsvetliji primer godine s 10-procentnim rastom. Ostavivši i IBM iza sebe, stigao je do odličnog 9. mesta. I ne samo to, na evropskom kontinentu veći godišnji rast su zabeležili samo modna kompanija Zara i francuski Hermes, kompanije koje zajedno vrede daleko manje od Mercedesa. Kad smo kod Evrope, recimo da je u top 100 najvrednijih marki ušlo 36 njih iz Evrope, od kojih je njih 27 beležilo rast. Na 13. mestu je BMW čija vrednost se nije menjala u proteklih godinu dana, dok je u top 20 najjačih svetskih brendova po prvi puta ušla i Honda, i to zahvaljujući rastu od 3 %. Hondin napredak dolazi nakon lansiranja modela Clarity FuelCell s nultim zagađenjem, sportskog Civica Type R, ali i značajnih dostignuća u segmentu avio industrije, moto industrije i proizvodnje radnih mašina.

 

U prestižno društvo najvrednijih autobrendova po prvi put ušao je Ferrari na 88. mestu.

 

Poredak auto brendova u Top 100 najvrednijih brendova donosimo u nastavku:

 

7. Toyota

9. Mercedes-Benz

13. BMW

20. Honda

33. Ford

35. Hyundai

38. Audi

39. Nissan

40. Volkswagen

48. Porsche

69. KIA

73. Land Rover

87. MINI

88. Ferrari

98. Tesla

 

Interbrand studija postoji 18 godina. Izveštaj analizira kako snaga brenda određuje uspeh kompanije, stavljajući fokus na finansije proizvoda i usluga te generalno na ukupnu snagu brenda.

 

 

 

 

Izvor: Index.hr

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h