face flickr twit Instagram icon small youtube4

 

toyota altona

 

Posle četiri godine "pripreme", došlo je do propasti autoindustrije Australije, za koju nema jedinstevnog objašnjenja. "Tojota" je zatvorila fabriku u Melburnu, posle 54 godina rada te japanske firme u Australiji, prvoj zemlji van Japana gde je pravila automobile. Simbolična lokalna, australijska marka, "Holden", planira da zatvori fabriku u Adelaidu ​​20. oktobra, završavajući proizvodnju automobila u Australiji. "Ford Motor Co." koji je prvi započeo proizvodnju automobila u Australiji, 1925. godine, najavio je zatvaranje 2013. godine, objavivši da će zatvoriti svoja poslednja dva australijska proizvodna postrojenja 2016. godine. Kompanija "Holden Dženeral motors" je nekoliko meseci kasnije objavila da će se zatvoriti. S gubitkom te dve firme, proizvođa auto-delova u Australiji je postala neodrživa, te je usledilo i zatvaranje "Tojote". "Tojota Motor Corp." je u protekloj deceniji bio najveći proizvođač automobila u Australiji, sa 70% izvoza, uglavnom na Bliski Istok. Proizvodnja u fabrici u Melburnu je dostigla vrhunac 2007. godine, kada je napravila 149.000 automobila.

Kada je poslednji "Camri sedan" sišao s proizvodne linije u Melburnu, 2.700 radnika "Tojote" je postalo nezaposleno. Zatvaranjem fanrike "Holden" će biti ugašeno još 3.000 radnih mesta.

Predviđa se gubitak na hiljade radnih mesta

Industrijski analitičari predviđaju gubitak hiljada radnih mesta u automobilskoj industriji. Istraživanje Univerziteta u Adelaidu ​​predviđa u najgorem slučaju 200.000 izgubljenih radnih mesta širom zemlje zbog kolapsa auto industrije, što bi odnelo 29 milijardi australijskih dolara (19,3 milijarde evra) iz BDŠ Australije. Profesor Džon Sper, koji je bio koautor tog izvještaja, rekao je da će zatvaranje farika i gubitak lanca snabdevanja imati veliki uticaj. "U novijoj istoriji nismo videli kolaps čitave industrije, ali to se dešava", rekao je Sper za AP. Zatvaranje fabrike povećalo je pritisak na konzervativnu vladu Australije zbog gubitka poslova. "Ovo je tužan dan za hiljade radnika i njihove porodice, to je tužan dan i za Australiju", rekao je danas vođa opozicije Bll Šorten. "Druge zemlje - SAD, Nemačka i Švedska, pomažu mnogo više od Australije svojoj automobilskoj industriji", požalio se on. Ali, premijer Malkolm Trnbul je rekao da je "promena ukusa" kupaca glavni faktor koji navodi proizvođači automobila da obustave rad Australiji. "Ljudi su prestali da kupuju limuzine proizvedene u Australiji", rekao je on. "Proizvođači koji su  obustavili proizvodnju u Australiji objasnili su da to nije zbog neuspeha državnih subvencija", dodao je premijer. Kada je "Tojota" najavila da će zatvoriti fabriku Melbourne, okrivila je "nepovoljan kurs australijskog dolara", visoke proizvodne troškove i mali obim privrede Australije, zemlje-kontinenta sa samo 23 miliona stanovnika. Tako proizvodnja u Australiji propada, ali sektor proizvodnje sirovina je tamo i dalje jak. Konsultantska firma "Boston konsalting grup" rangirala je Australiju kao najgoru među 25 zemalja ocenjenih po troškovnoj konkurentnosti. Troškovi su tamo veći nego u Nemačkoj, Holandiji, pa čak i u Švajcarskoj, a plate u australijskoj proizvodnji su u prošloj deceniji porasle za 48 odsto, dok je produktivnost opala. U međuvremenu, proizvodnja automobila se upola smanjila sa oko 400.000 automobila 2004. godine. Proizvođači automobila su otpuštenim radnicima ponudili prekvalifikaciju da bi im pomogli da nađu nova radna mesta.

Sekretar Nacionalne službe sindikata proizvođača radnika Dejv Smit je rekao novinarima kod fabrike "Tojota" da je posao s punim radnim vremenom našla samo polovina od 1.200 radnika otpuštenih prošle godine iz fabrike "Ford".

 

toyota mazda club serbia

 

Toyota i Mazda će postati partneri u razvoju automobila na električni pogod. Toyota je saopštila da će buduća kompanija razvijati tehnologiju za električnih vozila, uključujući manja gradske automobile, putničke vozila, SUVove i manje kamione. U Toyota će imati 90% udela u novoj kompaniji dok će Mazda i Denso-(Toyota ogranak) imati po 5%. Najveći razlog ovakvoj odluci jeste trenutna situacija na kineskom tržištu. Regulatori u Kini, naime, vrše sve veći pritisak na što brži prelaz na automobile sa električnim pogonom . Podsetimo, početkom avgusta Toyota je objavila da će preuzeti oko 5% udela u Mazdi kako bi uspostavila proizvodnju u SAD-u i razvila bitne tehnologije za električne automobile.

 

toyota mazda club serbia 2

 

 

 

lexus ls

 

800 2018ls500executivepackage 13

 

    Radikalni novi dizajn sa kupe siluetom, ali prostranost prestižne limuzina
    Nova platforma za najveću agilnost ikad i udobnost LS
    Savremeni tvin-turbo V6 sa 416 konjskih snaga / 421 KS (310 kV) 1/417 PS (307 kV) 2
    10-stepeni automatski menjač
    Potpuno novi Lekus sigurnosni sistem + A dostupan
    Novi nivo vrhunskog luksuza u svakom pogledu
    Unutrašnjost inspirisana tradicionalnom japanskom estetikom
    Na prodaju u Evropi od početka 2018

 

Sasvim je moguće da nijedan automobil nije, nakon uvoda, uveličao duboko uspostavljenu kategoriju kao odlučujući prvi Lekus LS kada je lansirao luksuzni brend prije 28 godina. Originalni luksuzni disruptor, Lekus LS je skoro tri decenije postavio standarde za glatkost pogona, vožnju punom tišine, majstorstvo, pažnju na detalje, dokumentovanu pouzdanost i dugoročni kvalitet.

 

Lekusov brend je podržao to upečatljivo vozilo postavljanjem i održavanjem novih standarda za zadovoljstvo kupaca. Sada, Lekus ponavlja istoriju uvođenjem potpuno novog, sedmogodišnjeg LS sedišta generatora LS za 2018. godine. U unutrašnjosti i van, novi LS odražava jak, jedinstven japanski identitet i pristup luksuzu. Ipak, novi LS je dizajniran da bude najnoviji globalni građanin, dostupan u preko 90 zemalja.

 

"Ne samo da će LS simbolizovati brend Lekusa, već će postati definitivan luksuzni automobil nove generacije koji uključuje japansku tradiciju i kulturu", rekao je Toshio Asahi, glavni inženjer novog LS-a. "Kao takav, ovaj globalni pinnacle mora da ide daleko više od onoga što svet očekuje od luksuznog automobila."

 

DUGI, NIŽI, ŠIRI - I VIŠE PROMENA

Duži i niži od modela koji ga zamenjuje, potpuno novi LS debutuje upečatljivo elegantan i smelim dizajnom sa siluetom poput kupea koja je ujednačena jedinstvenim Lekusovim dizajnerskim jezikom. Novi učinak koji je zasnovan na vozaču proizlazi iz izgradnje LS na potpuno novoj globalnoj arhitekturi luksuznih vozila (GA-L). Ova premijum platforma sa pogonom na zadnje točkove, proširena verzija onoga koja se koristi na zapanjujući novi Lexus LC 500 kupe, nudi dinamičnije iskustvo vožnje dok još više podiže poznati Lekus komfor.

Originalni Lekus LS je osvojio priznanje tako što je predvidio ono što luksuzni kupci žele, a ne samo što će povećati ono što su u to vreme nude luksuzni automobilski brendovi. U tom duhu, prostorna kabina 2018 LS sedišta, jedinstvena imenovanja i vizionarska tehnologija će ponovo iznenaditi kupce tako što će poništiti očekivanja za globalnu limuzinsku limuzinu.

"Postavili smo ranije nepoznate mete i odlučno smo se zalagali za ove ambiciozne ciljeve", rekao je glavni inženjer Lexusa LS. "Klijenti koji žele da poseduju Lekusovu flagship već su svakodnevno okruženi luksuzom - ljudi koji imaju oštro oko za autentičnost. Mi ne bi mogli da okrenemo glavu konvencionalnim premium proizvodom. "

 

FLAGSHIP REBORN

Originalni LS je pokrenuo Lekusov brend; Potpuno novi 2018 LS je kritični element u napredovanju dinamičnog pravca marke. Svaka generacija LS limuzine koja je dovela do sveobuhvatne iteracije 2018. godine na svoj način napredovala je u stanju luksuza, izrade, performansi i sigurnosti. Najnoviji je takođe predstavio daleko emotivniji dizajn i uključivanje performansi na putu, postavljajući pozornicu za još dramatičnije naslednike.

Da bi kreirao LS 2018, Lekus je pristupio novom, ponovo razmišljajući o tome šta bi trebalo da bude jedan od vodećih limuzina, kao da ponovo pokreće brend. Cilj nije bio da poboljša ono što je Lekus uradio, već da prevaziđe očekivanja globalnih kupaca.

Ostaje zajednička nit kroz sve LS modele: Omotenashi, koncept japanskog gostoprimstva. Primjenjuje se na luksuzni automobil, to znači voditi brigu o vozaču i putnicima, predviđajući njihove potrebe, pohađati njihovu udobnost i pomagati ih zaštititi od opasnosti.

 

CRAFTING UNIKUE IDENTITI

"LS je glavni proizvod Lexus brenda", rekao je glavni dizajner, Koichi Suga. "Više od bilo kog drugog modela, on stvara istoriju i sliku Lexusa i služi kao simbol za sve za šta se brenda zalaže."

Dizajneri Lekusa su u potpunosti iskoristili novu platformu, sa svojim donjim profilom i dužinom na paru sa prestižnim dugačkim međuosovinskim sedanima, kako bi novi LS pružio rastegnut izgled, prigušen na tlu. U poređenju sa izlaznim LS, novi model je oko 6 inča / 15 mm niži, a hauba i prtljažnik su približno 1,2 inča / 30 mm i 1,6 inča / 40 mm niže.

Nakon filozofije "ipak" koja je preneta od prve generacije LS-a, Lexus je kreirao dizajn koji nudi prostor i udobnost prestižnog "tri-bok" limuzine, ali sa još izraženijom siluetom u obliku kupea koja ima jaču privlačnost za mnoge današnje luksuzne kupce. Novi LS je takođe prvi Lexus sedan sa profilom od šest prozora, koji omogućava odličnu vidljivost na otvorenom. Takođe je prvi za Lexus limuzinu, flush-surfac.

 

800 2018ls500executivepackage 14

 

800 2018ls500executivepackage 18

 

800 2018ls500executivepackage 15

 

800 2018ls500executivepackage 20

 

800 2018ls500executivepackage 02

 

800 2018ls500executivepackage 05

 

800 2018ls500executivepackage 07

 

800 2018ls500executivepackage 26

 

800 2018ls500executivepackage 32

 

800 2018ls500executivepackage 42

 

800 2018ls500executivepackage 33

 

800 2018ls500executivepackage 45

 

1920 2018ls500executivepackage 11 2

 

 

Izvor: Toyota Europe

 

 

lexus srbija

 

Lekus je proglašen za vrhunski brend u J.D. Pover 2017 studiji o pouzdanosti vozila uz Porsche. Ovo je šesta godina za redom koju je Lekus po rezultatima plasira kao prvi. Studija ispituje probleme koji su tokom prošle godine imali vlasnici vozila za model godine 2014. godine, a ukupna pouzdanost svake marke određena je brojem problema na 100 vozila (PP100). Niži rezultat odražava viši kvalitet - evo ukupnih rezultata:

 

x17 02 22 lexus jd power reliability 2017.jpg.pagespeed.ic.yxAfaN9yYF

 

 

Izvor: JD Power

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h