face flickr twit Instagram icon small youtube4

lexus ls

 

800 2018ls500executivepackage 13

 

    Radikalni novi dizajn sa kupe siluetom, ali prostranost prestižne limuzina
    Nova platforma za najveću agilnost ikad i udobnost LS
    Savremeni tvin-turbo V6 sa 416 konjskih snaga / 421 KS (310 kV) 1/417 PS (307 kV) 2
    10-stepeni automatski menjač
    Potpuno novi Lekus sigurnosni sistem + A dostupan
    Novi nivo vrhunskog luksuza u svakom pogledu
    Unutrašnjost inspirisana tradicionalnom japanskom estetikom
    Na prodaju u Evropi od početka 2018

 

Sasvim je moguće da nijedan automobil nije, nakon uvoda, uveličao duboko uspostavljenu kategoriju kao odlučujući prvi Lekus LS kada je lansirao luksuzni brend prije 28 godina. Originalni luksuzni disruptor, Lekus LS je skoro tri decenije postavio standarde za glatkost pogona, vožnju punom tišine, majstorstvo, pažnju na detalje, dokumentovanu pouzdanost i dugoročni kvalitet.

 

Lekusov brend je podržao to upečatljivo vozilo postavljanjem i održavanjem novih standarda za zadovoljstvo kupaca. Sada, Lekus ponavlja istoriju uvođenjem potpuno novog, sedmogodišnjeg LS sedišta generatora LS za 2018. godine. U unutrašnjosti i van, novi LS odražava jak, jedinstven japanski identitet i pristup luksuzu. Ipak, novi LS je dizajniran da bude najnoviji globalni građanin, dostupan u preko 90 zemalja.

 

"Ne samo da će LS simbolizovati brend Lekusa, već će postati definitivan luksuzni automobil nove generacije koji uključuje japansku tradiciju i kulturu", rekao je Toshio Asahi, glavni inženjer novog LS-a. "Kao takav, ovaj globalni pinnacle mora da ide daleko više od onoga što svet očekuje od luksuznog automobila."

 

DUGI, NIŽI, ŠIRI - I VIŠE PROMENA

Duži i niži od modela koji ga zamenjuje, potpuno novi LS debutuje upečatljivo elegantan i smelim dizajnom sa siluetom poput kupea koja je ujednačena jedinstvenim Lekusovim dizajnerskim jezikom. Novi učinak koji je zasnovan na vozaču proizlazi iz izgradnje LS na potpuno novoj globalnoj arhitekturi luksuznih vozila (GA-L). Ova premijum platforma sa pogonom na zadnje točkove, proširena verzija onoga koja se koristi na zapanjujući novi Lexus LC 500 kupe, nudi dinamičnije iskustvo vožnje dok još više podiže poznati Lekus komfor.

Originalni Lekus LS je osvojio priznanje tako što je predvidio ono što luksuzni kupci žele, a ne samo što će povećati ono što su u to vreme nude luksuzni automobilski brendovi. U tom duhu, prostorna kabina 2018 LS sedišta, jedinstvena imenovanja i vizionarska tehnologija će ponovo iznenaditi kupce tako što će poništiti očekivanja za globalnu limuzinsku limuzinu.

"Postavili smo ranije nepoznate mete i odlučno smo se zalagali za ove ambiciozne ciljeve", rekao je glavni inženjer Lexusa LS. "Klijenti koji žele da poseduju Lekusovu flagship već su svakodnevno okruženi luksuzom - ljudi koji imaju oštro oko za autentičnost. Mi ne bi mogli da okrenemo glavu konvencionalnim premium proizvodom. "

 

FLAGSHIP REBORN

Originalni LS je pokrenuo Lekusov brend; Potpuno novi 2018 LS je kritični element u napredovanju dinamičnog pravca marke. Svaka generacija LS limuzine koja je dovela do sveobuhvatne iteracije 2018. godine na svoj način napredovala je u stanju luksuza, izrade, performansi i sigurnosti. Najnoviji je takođe predstavio daleko emotivniji dizajn i uključivanje performansi na putu, postavljajući pozornicu za još dramatičnije naslednike.

Da bi kreirao LS 2018, Lekus je pristupio novom, ponovo razmišljajući o tome šta bi trebalo da bude jedan od vodećih limuzina, kao da ponovo pokreće brend. Cilj nije bio da poboljša ono što je Lekus uradio, već da prevaziđe očekivanja globalnih kupaca.

Ostaje zajednička nit kroz sve LS modele: Omotenashi, koncept japanskog gostoprimstva. Primjenjuje se na luksuzni automobil, to znači voditi brigu o vozaču i putnicima, predviđajući njihove potrebe, pohađati njihovu udobnost i pomagati ih zaštititi od opasnosti.

 

CRAFTING UNIKUE IDENTITI

"LS je glavni proizvod Lexus brenda", rekao je glavni dizajner, Koichi Suga. "Više od bilo kog drugog modela, on stvara istoriju i sliku Lexusa i služi kao simbol za sve za šta se brenda zalaže."

Dizajneri Lekusa su u potpunosti iskoristili novu platformu, sa svojim donjim profilom i dužinom na paru sa prestižnim dugačkim međuosovinskim sedanima, kako bi novi LS pružio rastegnut izgled, prigušen na tlu. U poređenju sa izlaznim LS, novi model je oko 6 inča / 15 mm niži, a hauba i prtljažnik su približno 1,2 inča / 30 mm i 1,6 inča / 40 mm niže.

Nakon filozofije "ipak" koja je preneta od prve generacije LS-a, Lexus je kreirao dizajn koji nudi prostor i udobnost prestižnog "tri-bok" limuzine, ali sa još izraženijom siluetom u obliku kupea koja ima jaču privlačnost za mnoge današnje luksuzne kupce. Novi LS je takođe prvi Lexus sedan sa profilom od šest prozora, koji omogućava odličnu vidljivost na otvorenom. Takođe je prvi za Lexus limuzinu, flush-surfac.

 

800 2018ls500executivepackage 14

 

800 2018ls500executivepackage 18

 

800 2018ls500executivepackage 15

 

800 2018ls500executivepackage 20

 

800 2018ls500executivepackage 02

 

800 2018ls500executivepackage 05

 

800 2018ls500executivepackage 07

 

800 2018ls500executivepackage 26

 

800 2018ls500executivepackage 32

 

800 2018ls500executivepackage 42

 

800 2018ls500executivepackage 33

 

800 2018ls500executivepackage 45

 

1920 2018ls500executivepackage 11 2

 

 

Izvor: Toyota Europe

 

 

lexus srbija

 

Lekus je proglašen za vrhunski brend u J.D. Pover 2017 studiji o pouzdanosti vozila uz Porsche. Ovo je šesta godina za redom koju je Lekus po rezultatima plasira kao prvi. Studija ispituje probleme koji su tokom prošle godine imali vlasnici vozila za model godine 2014. godine, a ukupna pouzdanost svake marke određena je brojem problema na 100 vozila (PP100). Niži rezultat odražava viši kvalitet - evo ukupnih rezultata:

 

x17 02 22 lexus jd power reliability 2017.jpg.pagespeed.ic.yxAfaN9yYF

 

 

Izvor: JD Power

 

toyota supra 9

 

Na internetu ovih dana je se pojavila jedna zanimljiva fotografija. Naime, postavilo je se pitanje šta je dovoljno brzo da snimi Bugatija Chiron koji se kreće u naletu punom brzinom od 225 mph/h (362km/h)? Naravno, u pitanju je Toyota Supra. Fotografija govori više od 1000 reči.

 

 najbrza toyot supra 1

toyota celica

 

     Razlog da verujemo da bi uskoro ova Toyotina legenda ponovo mogla da se nađe u proizvodnji i krstari ulicama daje nam saznanje da je kompanija Toyota formalno zaštitila ovaj brend. Kako se uvliko radi na obnovljenoj Supri samim tim imamo više razloga da verujemo da će se i ovaj sportski model mogao uskoro naći u ponudi.

 

     Kako navode strani izvori postoji nekoliko spekulacija o izradi ovog modela a najverovatnija od njih je da će Toyota razviti potpuno novi sportski model koji bi nosio ovo ime. Druga manje verovatna situacija je da će ime Celica nositi neki od drugih oblika karoserije, po uzoru kao što je Mitsubishi oživeo čuveni model Eclipse u formi corssover-a. Treća opcija se navodi da bi čelnici Toyote preimenovali postojeći model GT-86 ali u prilog tome ne ide činjenica da je Toyota najavila novu verziju tog modela za 2019. god.a78850c9d710a04f509a816cd0a68746

 

Bilo kako bilo ostaje nam da sačekamo zavnične informacije o tome da li Toyota još jednim modelom obnavlja ponudu sportskih modela koju prati veoma bogata i uspešna istorija.

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h