face flickr twit Instagram icon small youtube4

 

mazda r 88

 

Toyota će preuzeti oko pet posto udela u Mazdi kako bi uspostavila proizvodnju sportskih automobila u SAD-u i razvila ključne tehnologije za električne automobile, saopštio je Nikkei.

Sporazum bi trebalo da bude potvrđen najranije u petak. Japanske kompanije razgovaraće o uspostavljaju proizvodnje na jugu SAD-a po modelu zajedničkog ulaganja. Tamo bi se proizvodili sportski automobili s godišnjim kapacitetom od oko 300.000 jedinica koje bi prodavali kroz vlastite kanale prodaje.

Partnerstvo bi olakšalo investicijski teret za obe kompanije i omogućilo bi im da podele ekspertizu u pojedinim segmentima tehnologije.

 

 

Izvor: Seebiz.eu

 

168277 lexus lc

 

Budući Lexus LC F navodno se nalazi na fabričkim trakama i biće plasiran 2019. godine kao rival Nissan GT-R Nismo i Mercedes-AMG GT automobilima.

Japanski sajt Best Car Web potvrdio je da će se LC F model truditi da parira performansama najpotentnijeg Nissan GT-R autombobila, ali će istovremeno nuditi luksuz i prefinjen izgled koji se može očekivati od automobila kao što su BMW M6 i Mercedes-AMG GT. Ukoliko je ovo tačno, možemo očekivati da kompanija Lexus izbaci na tržište svoj model za oko godinu dana od danas.

U standardnoj varijanti koja je trenutno aktuelna, LC 500 je ponuđen sa petolitarskim V8 motorom, kao i sa hibridnim pogonom sa V6 agregatom zapremine 3,5 litara), ali kako bi dostigao ciljeve u konjaži, smatra se da će prvopomenuti doći sa dodatnim turbo punjenjem i oko 600 ks. Ovo je daleko više od potrebnog za tržišnu borbu sa konkurentima, već ustaljenim na sceni.

U izveštajima ne postoji ni reč o tome da li Lexus planira da redukuje kilažu svog LC modela, ali ukoliko to učini, onda se to može pokazati kao savršen postupak. Sa V8 motorom, trenutni sportski kupe teži 1.941 kg i dobro je poznato da je velika potisna snaga RC F automobila stvarala dodatni teret. Ako japanski brend uspe dodatno da redukuje težinu nove F varijante LC modela, onda definitivno imamo pobednika.

 

 

Izvor: Autoexclusive.rs

Render: Bestcarweb.jp

 

 

 

Novi Toyotin krosover „ubija“ sa prodajom.

Marketinška kampanja japanske marke se definitivno isplaćuje, jer se novi C-HR krosover odlično prodaje. Naime, više od 80 odsto procenjene proizvodnje ovog modela je već rezervisano. Japanski gigant očekuje da samo u 2017. u Evropi proda 100.000 primeraka, s tim što je više od 80.000 prodajnih ugovora već potpisano do kraja aprila.

Tokom prvog kvartala 2017., Toyota je prodala 31.888 primeraka C-HR-a, što je ovaj krosover pozicioniralo u tržišnu bitku sa modelima poput Ford Kuge (40.033), Peugeota 3008 (37.163) i Seata Atece (21.707). U segmentu vodi Nissan Qashqai sa 75.144 prodatih modela.

 

 

Izvor: www.autorepublika.com

 

lexus ux 902

 

Krosoveri su budućnost, sviđalo se to nama ili ne

Volite svoje limuzine jer ko zna da li će ih biti u budućnosti. Ako uzmemo američko tržište kao referentno, Nissan Rogue (X-Trail) je pretekao Toyotu Camry na mestu najprodavanijeg modela (ne uključujući flotne kamionete). Jedan funkcioner Lexusa smatra da bi limuzine mogle da nestanu s tržišta ukoliko se „ne prilagode“.

Tokuo Fukuiči kaže da Lexusovi sedani treba da idu napred u smislu razvoja i to na osnovu dva strateška aspekta, da bi preživeli masovnu SUV ofanzivu. Jedan je vozna dinamika a drugi revidiranje poimanja luksuza.

Fukuiči kaže da sa sve više krosovera koji su upravljivi kao konvencionalni automobili, neophodno je da sedani razviju još bolju voznu dinamiku. Takođe, luksuzni sedani treba da se „osveže“, jer klijenti žele pojednostavljen luksuz. Fukuiči takođe smatra da bi karavani mogli da pripomognu svemu tome.

„Ukoliko ne pružimo nešto drugačije, što ne možete imati sa SUV-om ili krosoverom, moglo bi da se desi da sedani ne prežive ukoliko ne evoluiraju“, rekao je Fukuiči. „U izvesnom momentu, tradicionalne trozapreminske limuzine bi mogle da odu u zaborav.“

Glasine već sugerišu da bi Lexus mogao da se oprosti sa jednim od sedana, tačnije GS-om. Isto tako, japanska marka će uvesti treći krosover u gamu – UX, koji je u konceptnoj verziji debitovao prošle godine. On će biti najmanji u ponudi.

 

 

Izvor: Autorepublika.com

 

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h