face flickr twit Instagram icon small youtube4

 

Novi Toyotin krosover „ubija“ sa prodajom.

Marketinška kampanja japanske marke se definitivno isplaćuje, jer se novi C-HR krosover odlično prodaje. Naime, više od 80 odsto procenjene proizvodnje ovog modela je već rezervisano. Japanski gigant očekuje da samo u 2017. u Evropi proda 100.000 primeraka, s tim što je više od 80.000 prodajnih ugovora već potpisano do kraja aprila.

Tokom prvog kvartala 2017., Toyota je prodala 31.888 primeraka C-HR-a, što je ovaj krosover pozicioniralo u tržišnu bitku sa modelima poput Ford Kuge (40.033), Peugeota 3008 (37.163) i Seata Atece (21.707). U segmentu vodi Nissan Qashqai sa 75.144 prodatih modela.

 

 

Izvor: www.autorepublika.com

 

lexus ux 902

 

Krosoveri su budućnost, sviđalo se to nama ili ne

Volite svoje limuzine jer ko zna da li će ih biti u budućnosti. Ako uzmemo američko tržište kao referentno, Nissan Rogue (X-Trail) je pretekao Toyotu Camry na mestu najprodavanijeg modela (ne uključujući flotne kamionete). Jedan funkcioner Lexusa smatra da bi limuzine mogle da nestanu s tržišta ukoliko se „ne prilagode“.

Tokuo Fukuiči kaže da Lexusovi sedani treba da idu napred u smislu razvoja i to na osnovu dva strateška aspekta, da bi preživeli masovnu SUV ofanzivu. Jedan je vozna dinamika a drugi revidiranje poimanja luksuza.

Fukuiči kaže da sa sve više krosovera koji su upravljivi kao konvencionalni automobili, neophodno je da sedani razviju još bolju voznu dinamiku. Takođe, luksuzni sedani treba da se „osveže“, jer klijenti žele pojednostavljen luksuz. Fukuiči takođe smatra da bi karavani mogli da pripomognu svemu tome.

„Ukoliko ne pružimo nešto drugačije, što ne možete imati sa SUV-om ili krosoverom, moglo bi da se desi da sedani ne prežive ukoliko ne evoluiraju“, rekao je Fukuiči. „U izvesnom momentu, tradicionalne trozapreminske limuzine bi mogle da odu u zaborav.“

Glasine već sugerišu da bi Lexus mogao da se oprosti sa jednim od sedana, tačnije GS-om. Isto tako, japanska marka će uvesti treći krosover u gamu – UX, koji je u konceptnoj verziji debitovao prošle godine. On će biti najmanji u ponudi.

 

 

Izvor: Autorepublika.com

 

 

toyota motor

 

Navedene kompanije su navodno prekršile prava na patente vezane za termoplastične komponente.

Honda, BMW i Toyota su pod lupom. Naime, relevantni organi u SAD će istražiti na koji način se prodaju neke termoplastične komponente koje proizvođači automobila koriste, jer potencijalno krše zakon o zaštiti patenta. Ukupno se na listi nalazi 25 komponenti, a istragu vodi (USITC) „US International Trade Commission“. Ispituje se i uloga japanskih dobavljača komponenti – Aiki, Seiki i Denso.

Marta ove godine, firma koja se bavi zaštitom intelektualnih prava, Ventures II, žalila se da „neke termoplastične komponente“ upotrebljene u motorima, vodenim pumpama, elektro servo asisteniciji i drugim delovima pogonskog sistema, prodaju kompanije koje krše pravo na patente“. Iz tog razloga je angažovan USITC da ispita stvar.

Po Ventures II, materijali koji se koriste delovima koji dolaze u dodir sa komponentama koje dostižu visoku temperaturu, mogu da se nađu u aktuelnim modelima koji se prodaju u SAD. „Sporni“ modeli su Toyota Camry (2017.), Honda Accord  (2017.) i BMW 228i. USITC je najavio da će kompletnu istragu obaviti u roku od 45 dana.

Prošle godine, BMW je bio pod još jednom istragom, ali od strane nemačkih vlasti. Bavarci su uz Mercedes-Benz i Volkswagen optuženi da se bave nekorektnom kupovinom čelika, što nije bilo u skladu sa nemačkim antimonopolskim zakonima. Kompanija je tada potvrdila da je napravljena racija u njenim prostorijama, kao i da sarađuje s vlastima.

U međuvremenu, nemačka marka se suočava sa problemima u Velikoj Britaniji, gde su lokalni organi za zaštitu reklamnih standarda (ASA) upozorili BMW da ne bi trebalo da koristi „brzinu“ kao glavnu poruku u reklamnim kampanjama. Naime, nemački proizvođač ne bi trebalo više da koristi slogan „za neke, uspon do vrha je brži“ jer krši britanski zakon o oglašavanju, prodajnoj promociji i marketingu.

 

 

Izvor: AutoRepublika

 

DSC 0289 1 

 

 

Naša srca i dalje pulsiraju! Pod utiskom smo! Pod jakim utiskom koji jednostavno iz naših glava je nemoguće izbaciti. CH-R nas je osvojio na prvi, drugi, pa i pedeseti i stoti pogled. Tačnije što smo ga više gledali, testirali, vozili, probali taj savršeni utisak je bio sve snažniji i izraženiji. Rodio je se pravi dijamant, dragulj koji je TOYOTA savršeno isklesala, oblikovala da ispuni vaše najstrožije zahteve. Ni osobe lepšeg pola nisu mu odolele! Dovoljno je da pogledate naočare. Mi smo osetili CH-R puls! Vi još uvek niste?
Detaljni TcS Toyota CH-R test 1.8 HSD uskoro...

 

DSC 0139

 

DSC 0157 1

 

DSC 0167 1

 

DSC 0181 3

 

DSC 0197

 

DSC 0246

 

DSC 0259

 

DSC 0264

 

DSC 0275

 

DSC 0276 1

 

DSC 0277

 

DSC 0301

 

DSC 0290 1

 

DSC 0301 1

 

DSC 028222

 

 

 

Izvor: TOYOTA club Serbia

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h