face flickr twit Instagram icon small youtube4

 

toyota gt86

 

Rukovodilac Toyote zadužen za odnose sa javnošću u Australiji potvrdio je da japanska marka planira drugu generaciju modela GT86. 

PR Toyote u Australiji, Brodi Bot, potvrdio je lokalnim medijima da će se ne samo nastaviti proizodnja GT86, već da je naslednik uveliko u planu. “Predsednik Toyote, gospodin Toyoda, istakao je koliko je važno da se naša kompanija opet posveti sportskim automobilima, jer oni ipak nose barjak jednog automobilskog brenda. GT86 neće u penziju, u to budite sigurni”, rekao je navedeni čelnik japanske marke.

Da GT86 definitivno neće nestati sa automobilske scene, dalo se zaključiti i nakon potvrde Subarua da sprema novu generaciju BRZ-a, bratskog modela sa GT86.

Dakle, iako Toyota očigledno planira da se iznova posveti sportskim automobilima, postavlja se pitanje da li će novi GT86 koristiti agregate kojima raspolaže japanska kompanija, ili će se odlučiti za korišćenje tuđih motora, kao što je bio slučaj sa Suprom?

Bez jasnih aluzija na to kakav bi pogonski sklop mogao koristiti GT86, kao najrealnija opcija nameće se upotreba Toyotinih agregata sa četiri redno postavljena cilindra, a s obzirom na to da ova marka ima veoma razvijenu tehnologiju hibrida, nije isključeno ni da GT86 postane hibridni sportski automobil.

Izvor: Autorepublika.com

 

toyota pp 11111

 

Studija globalnog informatora, IHS Markit-a, pokazala je da je prosečna starost lakih vozila koji su u upotrebi u SAD gotovo 12 godina. Takođe, prosečno trajanje vlasništva novog vozila je skoro 80 meseci, naspram 52 meseca koliko dugo su vlasnici čuvali svoje limene ljubimce 2006. godine.

 

Eksperti navode da za ovaj trend rasta prosečne starosti automobila možemo zahvaliti kvalitetnijim vozilima koja se danas prodaju. Sve ovo znači da će prosečan građanin SAD voziti svoj novi automobil sedam godina pre nego što odluči da ga proda. Međutim, neki vlasnici čuvaju svoje limene ljubimce i skoro duplo duže od proseka, odnosno 15 godina, pa čak i duže. Zanimljivo, ali i ne neočekivano, 15 automobila koje vlasnici poseduju 15 godina ili duže su isključivo japanska vozila. Istraživanje koje je sproveo iSeeCars, pokazuje da su 10 od 15 modela na listi Toyote, dok ostalih pet čine četiri Honde (odnosno tri i jedna Acura), i jedan Subaru. CEO iSeeCars, Phong Ly, je ovo jednostavno objasnio, “Japanska vozila su poznata po svom kvalitetu i pozdanosti, što potvrđuju rezultati ove liste.”

Top 15 Cars Owners Keep for 15 Years or Longer
Mesto Automobil % Prvih vlasnika koji poseduju svoje automobile 15 godina i duže Poređenje sa prosekom
1 Toyota Highlander 18.5% 2.5x
2 Toyota Prius 16.2% 2.2x
3 Toyota Sienna 16.1% 2.2x
4 Honda Pilot 15.3% 2x
5 Toyota Tundra 14.1% 1.9x
6 Toyota Sequoia 13.5% 1.8x
7 Toyota Tacoma 13.4% 1.8x
8 Honda Odyssey 12.6% 1.7x
9 Honda CR-V 12.4% 1.7x
10 Subaru Forester 12.1% 1.6x
11 Toyota RAV4 12.1% 1.6x
12 Toyota Camry 11.5% 1.5x
13 Acura MDX 11.4% 1.5x
14 Toyota 4Runner 11.2% 1.5x
15 Toyota Avalon 10.8% 1.4x
Prosek za sve automobile  

 

 

Izvor: dmotion.rs

 

 

toyoda akio

 

Japanska kompanija napravila je jedinstveni automobil zasnovan na Toyotinoj luksuznoj limuzini Century koji povremeno koristi direktor Akio Tojoda.

 

Premijum limuzina Century nije obična Toyota. Ovaj model zamišljen je kao pandan Rolls-Royce limuzinama i sličnim automobilima. Na auto-salonu u Tokiju 2017. stigla je nova generacija superluksuzne limuzine Century, nasledivši prethodnika koji se u Zemlji izlazećeg sunca proizvodio čak 21 godinu.

 

Automobil u Japanu košta oko 150.000 evra a opremljen je, između ostalog, audio sistemom sa 20 zvučnika raspoređenih po čitavoj unutrašnjosti vozila, kao i elektropomičnom zavesom koja daje punicima dodatnu privatnost tokom vožnje. Zvučna izolacija je na najvišem nivou, a vibracije u vožnji maksimalno su smanjene.

 

Automobil ima i elektronski kontrolisano vazdušno oslanjanje koje putnicima garantuje vrhunski komfor i udobnost. U standardnoj varijanti, Toyota Century koristi hibridni pogonski sistem koji se sastoji od 5.0 litarskog V8 benzinca i elektromotora ukupne kombinovane snage od 431 ks.

 

Benzinski osmocilindraš isporučuje 381 ks i 510 Nm, dok električna jedinica raspolaže sa 224 ks i 300 Nm.

 

Po želji prvog čoveka Toyote, ova luksuzna limuzina dobila je jedinstvenu GRMN verziju, koju je doradilo Gazoo Racing sportsko odeljenje japanskog proizvođača.

 

Ovaj unikatni primerak modela Century snimljen je krajem prošle godine na stazi Fuji Speedway na manifestaciji Gazoo Racing Festival 2018. posvećenoj Toyotinim visokoperformansnim automobilima. Akio Tojoda se na svečanost dovezao u prigodnom vozilu – Toyoti Century GRMN, a tom prilikom imao je i nesvakidašnjeg šofera.

 

 

 

 

Toyota Supra 1

 

Otkrivena je potpuno nova generacija sportskog kupea Toyota GR Supra u Detroitu. „Atletski građen“ dvosed prvi je model proizveden od strane TOYOTA GAZOO Racinga. Pokreće ga redni šestocilindrični twin-turbo motor, maksimalne snage 340 „konja“ i najvećeg obrtnog momenta od 500 Nm. Snaga se na zadnje točkove prenosi preko osmostepenog automatskog menjača, a ubrzanja su munjevita. Nova Supra, iz stanja mirovanja, do „stotke“ stiže za samo 4,3 sekunde!

 

Potpuno nova GR Supra, peta generacija Toyotinog legendarnog sportskog automobila i prvi globalni GR model proizveden od strane TOYOTA GAZOO Racinga, imala je svetsku premijeru na Salonu automobila u Detroitu (North American International Auto Show).

 

Nova Toyota GR Supra kreirana je kao sportski automobil u njegovom najčistijem obliku, bez kompromisa koji bi umanjili užitak vožnje. Glavni inženjer Tetsuya Tada držao se klasične koncepcije s napred postavljenim, rednim šestocilindričnim motorom koji pokreće zadnje točkove, oslanjajući se na nasleđe prethodnih generacija Toyote Supre i jedinstvenog sportskog modela 2000GT. Ljubitelji visokih performansi mogu da očekuju uzbudljiv spoj snage, agilnosti i preciznog upravljanja, ostvaren kombinacijom kratkog međuosovinskog rastojanja i širokog traga točkova, male težine, niskog težišta i veoma čvrste konstrukcije.

Toyota Supra 2

 

Trolitarski šestocilindrični motor ima dvostruki turbo punjač i isporučuje 340 KS i 500 Nm. U kombinaciji s automatskim osmostepenim menjačem, karakteriše ga glatko i snažno ubrzanje, s velikom količinom obrtnog momenta dostupnim u širokom spektru obrtaja.

TOYOTA GAZOO Racing odigrao je značajnu ulogu u unapređenju performansi novog sportskog vozila, intenzivno radeći na slavnoj stazi Nurburgring Nordschleife i okolnim putevima u Nemačkoj, kako bi kreirao najviši nivo agilnosti, stabilnosti i upravljivosti. Dodatno opsežno testiranje obavljeno je na putevima širom sveta.

Da bi bio potpuno uveren da je ispunjeno njegovo obećanje, predsednik Toyote Akio Toyoda lično je testirao novi kupe na pisti u Nurburgringu, pre nego što je dao finalno zeleno svetlo. Isporuke nove GR Supre počeće krajem leta, a proizvodnja će se odvijati u Gracu (Austrija).

 

Dizajn čistokrvnog sportiste

Čak i na prvi pogled, jasno se vidi kako se Toyotino bogato sportsko nasleđe odražava na dizajn nove GR Supre. Uticaj Toyote 2000GT posebno je uočljiv na dugom poklopcu motora, kompaktnoj karoseriji i krovu s dva „mehura“, dok se karakterističan izgled četvrte generacije Supre prepoznaje u stilizaciji prednjeg i zadnjeg dela vozila, a naročito na naglašenoj muskulaturi zadnjih krila i luku integrisanog spojlera. Međutim, ta veza se ne završava sa spoljnim izgledom jer nova Toyota GR Supra deli i istu klasičnu sportsku formu s napred postavljenim snažnim šestocilindrašem i pogonom na zadnje točkove, kao i slavni prethodnici.

 

toyota supra 4

 

Dizajnerska tema nove Supre prvi put je nagoveštena na dramatičnom koncept-vozilu FT-1, kreiranom u studiju CALTY u Kaliforniji i prikazanom 2014. godine na Salonu automobila u Detroitu. Glavni dizajner Toyote Supre Nobuo Nakamura dao je svom timu jednostavan opis koncepta „Kondenzovanog ekstrema“ (Condensed Extreme), namerno izbegavajući bilo kakve emotivne reči kako bi bili slobodni da izraze sopstvenu viziju čistokrvnog sportskog vozila istinski originalnog dizajna.

 

„S glavnim inženjerom Tadom koji je obezbedio zadovoljstvo u vožnji, znao sam da je moja misija da kreiram dizajn koji će vizuelno i fizički biti uzbudljiv za ljubitelje sportskih automobila“ – rekao je on i dodao: „Koristeći redni šestocilindrični motor napred i pogon na zadnje točkove, nešto što se retko sreće u današnjim automobilima, bio sam sposoban da dostignem nešto izvan Toyotinih granica“.

 

„Kondenzovani ekstrem“ se direktno odnosi na „pakovanje“ vozila, koje se sastoji od tri glavna elementa: kratkog međuosovinskog razmaka, velikih točkova i njihovog širokog traga; napetog unutrašnjeg prostora s dva sedišta; i dugačkog poklopca motora s kompaktnom karoserijom, što naglašava kombinaciju rednog šestocilindraša i pogona na zadnje točkove.

 

Nakamura je zamislio automobil koji je nesumnjivo moderan, ali izaziva i romantiku klasično stilizovanih sportskih automobila. Rezultat se približio granicama onoga što može da se proizvede u većoj zapremini, posebno moćnim krivinama zadnjih krila.

 

 

toyota supra 3

 

U finalnom dizajnu, tema „kondenzovanja“ je očigledna u odnosu između pneumatika velikog prečnika, kratkog međuosovinskog razmaka i ukupne dužine. Značajno je da je međuosovinsko rastojanje zapravo kraće nego kod kupea GT86, a da su pneumatici veći. „Ekstrem“ se tumači u širokom stavu automobila, s čvrsto definisanim proporcijama kabine i širokim gaznim slojem, koji doprinosi visokom stepenu upravljivosti i stabilnosti.

 

Dizajn obezbeđuje optimalnu aerodinamiku i idealan balans mase između osovina. Na primer, krov s dvostrukim „mehurima“ nije samo stilska karakteristika inspirisana nasleđem, on je efikasan u smanjenju otpora vazduhu tako što redukuje prednju zonu automobila, bez žrtvovanja prostora za glave u kabini.

 

Prednji deo inspirisan je četvrtom generacijom Supre ali ima izraženiji izgled s niskim stavom, naglašenom centralnom rešetkom koja je okružena velikim usisnicima vazduha koji su neophodni za hlađenje motora. Karakteristične LED jedinice imaju inkorporirane indikatore skretanja i dnevna svetla. Pozicioniranje lampi bliže prema nosu daje dodatnu vizuelnu zapreminu i snagu prednjim krilima.

 

S bočne strane, niski poklopac motora stvara dinamičnu liniju koja teče unazad od niskog nosa automobila, dok su zadnja ivica i zadnji spojler u skoro istoj ravni, povezani pojasnom linijom. Podvozje je malo nagnuto unapred, dok kabina ima snažan nagib unazad, s crnim prednjim stubovima i karakterističnim linijama s bočne strane krova, naglašavajući na taj način napet i kompaktan unutrašnji prostor. Oštri, čvrsti pragovi naglašavaju čvrstoću automobila. U Evropi, Toyota GR Supra biće standardno opremljena lakim, ali veoma čvrstim alu-naplacima od 19 inča s naizmenično crnim i poliranim tankim krakovima.

 

Trapezoidni oblik zadnjeg branika dodatno stvara utisak veoma čvrste veze s podlogom, kojoj snažno doprinosi lučno dizajniran spojler. Zadnje svetlosne grupe imaju jednostavan raspored prstenova, dok su prepoznatljiva zadnja svetla za maglu i svetla za vožnju unazad formirana od tačkastih LED-ova grupisanih u centru donjeg dela branika. Stil nove Supre posebno ističe izbor od osam odabranih boja, uključujući jarke crvene, žute i plave nijanse. Novi mat sivi finiš (Mat Storm Grey), dostupan za specijalnu ediciju modela, stvara dodatnu vizuelnu dramu i naglašava „metalnu strukturu“ zakrivljenih površina s mat završnim slojem i naznakom plave.

Koncept kokpita: Postavlja vozača u centar akcije

Vozačevo okruženje u novoj Toyoti GR Supri spaja tradicionalne elemente s ultra-modernom funkcionalnošću. Dizajniran da pomogne vozaču da se u potpunosti fokusira na vožnju i događaje na putu, kokpit je direktno inspirisan „radnim“ prostorom trkačkih jednoseda. Niska, tanka horizontalna kontrolna tabla maksimizira pogled prema napred kroz vetrobransko staklo, pomažući vozaču da precizno postavi automobil pri velikim brzinama, dok su glavne komande usko grupisane za brzo i jednostavno rukovanje. Instrumentalna tabla, centralna konzola i obloge vrata besprekornim dizajnom nude kombinaciju koja kokpitu daje snažan, jedinstven osećaj. Vodilo se računa o svakom detalju, a jedan od njih jesu i meka, podupirajuća ulegnuća za kolena na oblogama vrata i centralne konzole, što je direktan benefit trkačkog iskustva TOYOTA GAZOO Racinga.

 

toyota supra 5

 

„Head-up“ displej, merači i ručice za promenu stepena prenosa pozicionirani su direktno ispred vozača, s dodatnim prekidačima koji se nalaze na trokrakom upravljaču. Sam upravljač oblikovan je tako da odlično leži u rukama i obložen je kožom. Displej od 8,8 inča visoke rezolucije je jasno vidljiv kroz upravljač, sa 3D efektom i indikatorom promene stepena prenosa postavljenim u sredini. Digitalno očitavanje brzine je levo a infotainment i navigacione informacije na desnoj strani.

 

Asimetrična centralna konzola kabine Toyote GR Supre jasno razdvaja vozačev kokpit od više otvorenog prostora za suvozača. I tu je obezbeđena zaštita za kolena. Kontrolni panel klima uređaja ponosno stoji na konzoli s „memory-touch“ prekidačima za jednostavno rukovanje, a 8,8-inčni centralni multimedijalni displej postavljen je iznad konzole. Ovaj displej može da funkcioniše putem dodira ili da se njime upravlja preko rotirajućeg kontrolera.

 

Prtljažnik je dovoljno velik za stvari dve osobe koje žele da odu negde za vikend i može da se poveća pomeranjem panela u zadnjem delu kabine, čime se stvara dovoljno prostora za golf-torbu ili opremu neophodnu za odlazak na „track day“.

 

Sedišta inspirisana trkama

Nova Toyota GR Supra ima sedišta dizajnirana pod direktnim uticajem trka koja obezbeđuju udobnost i vrhunsku podršku, posebno kada se automobil koristi na pisti. Uz naglašene i bogato obložene bokove, visok zadnji deo, tu su i integrisani nasloni za glavu. Opcije presvlaka uključuju kožu i kombinaciju kožnih „jastučića“ s perforiranom alkantara oblogom za naslon i centralni deo sedišta koja obezbeđuje ventilaciju i dodatno unapređenje držanja tela.

 

Moćan šestocilindrični motor

Srce nove Toyote GR Supre je trolitarski redni šestocilindrični motor, koji isporučuje maksimalnu snagu od 340 KS (DIN) i najveći obrtni moment od 500 Nm. Opremljen je dvostrukim turbo punjačem, direktnim ubrizgavanjem goriva visoke preciznosti i konstantnom varijabilnom kontrolom ventila koja obezbeđuje najviši nivo obrtnog momenta u klasi već na veoma niskom broju obrtaja motora. Pogonska jedinica je snažna, veoma dobro izbalansirana, uglađena i sjajnog odziva, s uzbudljivim osećajem ubrzanja.

Snaga moćnog šestocilindraša prenosi se na zadnje točkove uz pomoć osmostepene automatske transmisije koja omogućava munjevite promene na više i niže, s kratkim prenosnim odnosima za niže stepene prenosa. Vozač može preuzeti kontrolu nad promenom brzina korišćenjem polugica na upravljaču i izabrati Normal ili Sport mod vožnje, kako bi prilagodio rad menjača svojim potrebama ili uslovima vožnje. Launch Control funkcija omogućava snažno ubrzanje iz stanja mirovanja do 100 km/h za samo 4,3 sekunde. Zvuk motora i odziv, način promene brzina, tvrdoća sistema oslanjanja, osetljivost upravljača i rad aktivnog diferencijala posebno su podešeni kada vozač izabere režim Sport. Kontrola stabilnost (Vehicle Stability Control) ima specijalni „Track“ seting, čime se smanjuje nivo intervencije sistema i omogućava veći uticaj vozača na dinamiku i proklizavanja, čime se kreira trkačka atmosfera i zabava kakvu mogu da ponude samo čistokrvni sportisti.

 

Aktivni diferencijal

Sve verzije Toyote GR Supre namenjene evropskom tržištu biće opremljene aktivnim diferencijalom koji radi i kad vozilo ubrzava i kad usporava i ima raspon „zaključavanja“ od nule do 100%, s trenutnim odgovorom. Posvećena ECU jedinica obavlja monitoring velikog broja inputa, uključujući položaj upravljača, nivo gasa i pritiska na papučicu kočnice, broj obrtaja motora i brzinu kretanja radi adekvatnog rada sistema.
On nudi ogromne benefite na polju stabilnosti i efikasnosti, kada pneumatici dostignu sopstvene limite. Efekat se oseća u svim fazama skretanja, s uvećanjem stabilnosti tokom faze kočenja i skretanja, kao i s maksimalnim nivoom prianjanja dok vozač ubrzava na izlasku iz krivina.

 

Šasija dizajnirana za optimalni balans

Spoljne dimenzije prvi su zadatak koji treba uzeti u obzir kada se počne od čistog papira. Kada je reč o Toyoti GR Supri, one su definisane kroz glavne prioritete – vrhunsku agilnost i upravljanje. Ključna kalkulacija je odnos između dužine međuosovinskog rastojanja i traga točkova. Najbolji balans vrhunske agilnosti i superiorne stabilnosti postiže se odnosom između 1,5 i 1,6. Dostizanje „zlatnog odnosa“ od 1,55 bilo je polazna tačka za razvojni tim Toyote GR Supre i ključni element oko koga je sve drugo optimizovano.

 

Razvojni program intenzivnog upravljanja

Postavljeni su visoki ciljevi na polju upravljivosti i oni su ostvareni u razvojnom programu koji je vodio TOYOTA GAZOO Racing koji je podrazumevao opsežno testiranje na širokom spektru izazovnih puteva širom sveta. Ispitivanje je uključivalo i sesije na trkačkim pistama, uključujući i legendarnu Nurburgring Nordschleife. Visok nivo krutosti strukture (veći čak i od super automobila Lexusa LFA), težište niže od kupea GT86 i idealan raspored mase od 50:50 odsto (prednja/zadnja osovina) bili su fundamentalni za dostizanje ciljeva na polju dinamike ali su zahtevali važne inženjerske odluke. Na primer, željeni balans je ostvaren pomeranjem motora što je moguće više unazad, a to je dovelo do novih izazova u proizvodnji.

Visoka čvrstoća karoserije pružila je preciznije i detaljnije optimizovanje geometrije sistema oslanjanja i tjuninga amortizera. Novo oslanjanje čini kombinacija „Mekfersona“ u prednjem i petostruke veze u zadnjem delu. Prednji ram i vezivne tačke kontrolnih ramena napravljeni su ekstremno kruto da bi se ostvarila preciznost u krivinama, dok upotreba aluminijuma za ramena i ležajeve smanjuje težinu vozila, što daje superiornu agilnost i efikasnost. Nova Supra takođe ima glavčine točkova visokih performansi s povećanim nagibom i optimizovanom kinematikom. Električno servo upravljanje je sportski podešeno i može se prilagođavati u Comfort i Sport modu.

 

Zadnji sistem oslanjanja je takođe lake konstrukcije s jakim okvirom i vezivnim tačkama, čime se osigurava izuzetno precizna kontrola. Na aluminijumske naplatke od 19 inča montirani su pneumatici Michelin Pilot Super Sport visokog nivoa prianjanja, a na zadnjoj osovini su nešto širi nego na prednjoj. Sve to prate odgovarajuće četvoroklipne Brembo kočnice.

 

Supra je prvi GR model proizveden od TOYOTA GAZOO Racinga za globalno tržište

TOYOTA GAZOO Racing je krovna organizacija za Tojotin globalni auto sport program i prošle godine je osvojila 24 časa Le Mana na FIA Svetskom šampionatu izdržljivosti (World Endurance Championship) i titulu šampiona u konkurenciji konstruktora u FIA Svetskom reli šampionatu (World Rally Championship). Njen rad se zasniva na tri stuba: razvoj kadrova kroz učešće u auto sportu, kreiranje fanova kroz uzbuđenje na trkama i primena znanja stečenih na takmičenjima kako bi se napravili još bolji drumski automobili zabavni za vožnju.

To je u potpunosti usvojio Kiichiro Toyoda, osnivač Toyotinog automobilskog biznisa, a danas deli Akio Toyoda, predsednik Toyota Motor Corporation, kako bi podržao posvećenost kompanije u proizvodnji sve boljih automobila.

 

Počevši od Toyote GR Supre, TOYOTA GAZOO Racing će preneti tehnička saznanja koja dobija sa trkačkih pista i reli staza na razvoj ne samo novih generacija Toyotinih sportski nastrojenih GR modela, već i na široku ponudu automobila koje voze na desetine miliona ljudi širom sveta.

 

Supra 900

U prvoj, godini lansiranja u Evropi će biti 900 vlasnika nove Toyote GR Supre a za kupce koji prvi rezervišu ovaj istinski sportski automobil pripremljeni su brojni specijalni benefiti. U znak zahvalnosti za njihov entuzijazam oko povratka imena Supra, njima će biti omogućen pristup ekskluzivnom programu i nagradama koje se ne mogu kupiti sve do isporuke njihovih vozila, krajem leta 2019. godine.

 

Active i Premium verzije

Toyota GR Supra linija biće ponuđena u dve 3,0 l verzije: Active i Premium. Supra Active nudi nadograđenu all-inclusive specifikaciju s opremom i sistemima visokih performansi koji pomažu vozaču da koristi pun dinamički potencijal vozila. To uključuje aktivni diferencijal, adaptivni varijabilni sistem oslanjanja i aluminijumske naplatke od 19 inča s visoko kvalitetnim kočnim sistemom.

 

Nivo Active nudi i dvozonski klima uređaj, adaptivni tempomat sa Stop & Go sistemom, pristup vozilu i pokretanje motora bez ključa, kožom obložen upravljač s dodatnim komandama… LED tehnologija je korišćena na adaptivnim prednjim svetlima, zadnjim svetlosnim grupama i dnevnom svetlima, a ogledala (na vratima i u unutrašnjosti) su sva samozatamnjujuća. Dodatnu pogodnost pružaju brisači sa senzorima za kišu i kamera za vožnju unazad.

 

Sportska sedišta su obložena crnom alkantarom i imaju električno podešavanje (uključujući lumbalnu podršku), s integrisanim grejanjem i memorijskom funkcijom. Specifikacija za zabavu sadrži audio sistem sa 10 zvučnika i displej od 8,8 inča, navigacioni uređaj sa Supra Connect opcijom (na pojedinim tržištima), Bluetooth i USB port.

 

Na polju bezednosti tu su Supra Safety+Package, koji sadrži Blind Sport Monitor i Lane Change Departure Alert, Rear-Cross traffic Alert, Rear-end Collision Alert i inteligentne parking-senzore s automatskim kočenjem. Pored toga, ti je i E-Call funkcija koja će automatski poslati lokaciju hitnoj pomoći u slučaju ozbiljnog sudara i Tyre Pressure Monitoring System za nadzor pritiska u pneumaticima. Sve Toyote GR Supre opremljene su alarmima.

Premium se nadovezuje na specifikaciju Supre Active s crnim kožnim presvlakama, JBL premium ozvučenjem sa 12 zvučnika, Head-Up displejom, bežičnim punjačem za telefone i paketima za skladištenje i dodatno osvetljenje.

 

Toyota GR Supra A90 Edition

Prototip Supre imao je impresivan internacionalni debi na Goodwood festivalu brzine u leto 2018. Obučen u crnu, crvenu i belu kamuflažu inspirisanu TOYOTA GAZOO Racing bojama, novi sportski kupe oslonio se na nasleđe čuvenog Suprinog „A“ koda šasije kome je dodata nova „A90“ referenca.

 

Peta generacija Supre zato će startovati s ekskluzivnom A90 edicijom koja će biti proizvedena u striktno limitiranoj seriji od 90 primeraka. Posebnost Toyote GR Supre A90 naglašavaju dramatična mat siva boja, mat crni točkovi i unutrašnjost obložena crvenom kožom. Drugi delovi specifikacije vezani su za Premium nivo ponude.

 

 

 

Izvor: TOYOTA Srbija

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h