face flickr twit Instagram icon small youtube4

 
163194 toyota t 1
 

Nakon što je pre nekoliko dana pokazala specijalno izdanje modela GT86 za američko tržište, Toyota je sada predstavila i novu, Tiger ediciju ovog kupea, namenjenu samo nemačkim kupcima. Toyota će GT86 Tiger kupcima nuditi samo do kraja meseca, i to samo za 30 najbržih budući da se radi o ograničenoj seriji. Automobil se ističe Tiger Orange bojom, crnim trakama, crnim retrovizorima i crnim spojlerom na prtljažniku, 17-inčnim alu točkovima, Sachs amortizerima, kao i kožom i alkantarom u enterijeru (tu su i prednja sedišta sa grejanjem i GT86 Tiger logo).

 

163195 toyota t 11

 

163196 toyota t 111

 

163197 toyota t 1111

 

Cena za GT86 Tiger u Nemačkoj iznosi 34.990 evra, što je za 5.000 evra više u odnosu na bazni GT86.

 

 

Izvor: Auto.blog.rs

 
 
2003 trd celica gts by xmavx
 

Da je sistem registrovanja zasnovan na kubikaži nešto najgore što je moglo da snađe vozače u našoj zemlji donekle je istina, ali da je tu kraj plaćanjima - to nažalost, sigurno, nije. Pred pojedinim vozačima slede novi izdaci, istina jednokratni, a koliko će jedan deo nas morati da zavuče duboko ruku u džep zavisi od toga šta vozimo.

Nemojte se iznenaditi ako vam sledeći put, kada idete na regularno godišnje produženje registracije, zatraže ili preciznije saopšte da ćete morati da izvadite novu saobraćajnu dozvolu. Ako pitate zašto, verujte ni mi sami ne znamo precizan odgovor.

Naime, vozači koji voze vozila iz A, B i C segmenta (moramo dodati da ako je tip vozila – kupe, rizik se dodatno povećava) predstavljaju potencijalnu metu novog zakona prema kome će vaše vozilo, od ove pa svaku sledeću godinu, umesto na 5 važiti na 4 mesta. Problematična je, kao što i sami pretpostavljate, zadnja klupa odnosno broj putnika koje možete smestiti na njoj. Sem ako nije u pitanju neki sportski automobil, ovaj broj je za zadnju klupu do sada bio regularnih 3 mesta. Međutim, to će se u budućnosti promeniti pa ćete svoje vozilo morati da registrujete na 2, odnosno ukupno 4 mesta.

Ruku na srce, kod nekih automobila je to i jasno, odnosno nije potrebno navoditi dodatna objašnjenja (Ford Ka, Ford Puma). Međutim, spisak automobila se ne završava kod ova dva, već je malo poduži i obuhvata i neka druga, značajno veća, vozila (Opel Astra G kupe).

Nažalost, novu saobraćajnu dozvolu će morati da plati vozač i ona će ga koštati nešto manje od 1.500 dinara. I donekle bi sve bilo u redu da kod pojedinih, reći ćemo „spornih“, vozila za vađenje nove saobraćajne dozvole ne bi bila potrebna potvrda proizvođača koja se, gle čuda, takođe plaća. Koliko se plaća zavisi od toga koji automobil vozite, ali kako saznajemo, potvrda će vas izaći od 1.500 dinara pa naviše.

Kako se veličina ljudi nije menjala, kao ni vozila, odnosno problematični modeli od kako su napustili fabriku, glavno pitanje je zašto ta vozila nisu od početka važila na 4 mesta? Da li je to propust nekih državnih organa ili možda proizvođača, to još uvek ne znamo, ali svima je jasno da to sigurno nije krivica vozača, pa i pitanje glasi zašto za taj propust moraju oni da snose teret.

Automobili na koje se ovaj zakon odnosni i već primenjuje su:

- Alfa Romeo Brera;

- Audi TT;

- Audi TTS kupe;

- Audi A4 kabriolet;

- Citroen C3 Pluriel;

- Ford Ka;

- Ford Puma;

- Mercedes-Benz CL 500;

- Mercedes-Benz CLC kupe;

- Mercedes-Benz CLK 200 Kompresor Avantgarde;

- Opel Astra G kabriolet;

- Opel Astra G kupe;

- Peugeot 406 kupe;

- Peugeot RCZ;

- Renault Twingo;

- Renault Megane kupe;

- Volskwagen Buba;

- Volkswagen Fox;

- Volkswagen Scirocco.

Spisak navedenih vozila nije konačan, odnosno moguće su izmene kada su u pitanju podmodeli i generacija. Takođe, možemo očekivati da će se spisak ovih vozila proširiti na još neka, pa nas pratite a mi ćemo se potruditi da vam u što skorijem roku obezbedimo konačnu listu.

Zamolićemo naše drage čitaoce, ukoliko su već imali ovu situaciju, da je sa nama podele, kao i informacije o tome koliki su bili ukupni troškovi koje su morali da snose, kao i objašnjenje za to (ako su ga uopšte dobili).

 

 

Izvor: Halooglasi.com

 
lexus ux 9022
 

Lexus je na sajmu automobila u Ženevi potvrdio da će njihov UX concept završiti u serijskoj proizvodnji. Ova futuristička studija je premijeru imala prošle godine na sajmu u Parizu, ali ostaje pitanje koliko će se produkcijski model razlikovati po pitanju izgleda (za dizajn studije je inače bio zadužen ED2, Toyotin Evropski dizajn centar). Iz Lexusa su takođe najavili da će UX imati važnu ulogu u njihovom nastojanju da kompaniji privuku mlađe kupce. Za sada nije poznato kada će se tačno UX pojaviti na putevima, ali je najavljeno da to i nije toliko daleko.

 

lexus ux 11

 

lexus ux 90

 

lexus ux 902222

 

Serijski UX će se u gami smestiti ispod modela NX, a Lexus je u Evropi već registrovao oznake UX 200 i UX 250.

 

 

Izvor: Auto.blog.rs

 

mr2

 

Pomalo zaboravljena Toyota MR2, jedan od najatraktivnijih modela u novijoj istoriji Toyote, dobija naslednika. 
 
U Toyoti rade na obnovi ponude atraktivnih sportista. Već je sada poznato kako će nakon obnovljenog GT86 uskoro stići nova Supra razvijena u saradnji sa BMW-om. No nakon Supre dolazi nam i novi MR2, a "to će biti jako brzo", izjavio je Tetsuya Tada, šef Gazoo Racinga. 
 
Zasada je poznato kako će novi model zadržati prepoznatljivost prethodnika, bit će lagan i jednostavan. I vrlo zabavan u vožnji. Baš kao što priliči baby-Ferrariju. Recimo još kako je zadnji MR2, onaj treće generacije, iz proizvodnje izašao prije deset godina, a bio je u roadster konfiguraciji.
 
 
 
 

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h