face flickr twit Instagram icon small youtube4

TOYOTA najvrednij auto brend

 

toyota najbolji proizvodjač automobila

 

 

Otkako je Apple smenio Coca Colu kao najvredniji brend na svetu, tehnološke marke se kotiraju sve bolje. Auto industrija ima sve više predstavnika.

 

Najvredniji auto brend je i dalje Toyota, ali padom vrednosti od 6 % morala se zadovoljiti 7. mestom. S druge strane, u stopu je prati Mercedes, najsvetliji primer godine s 10-procentnim rastom. Ostavivši i IBM iza sebe, stigao je do odličnog 9. mesta. I ne samo to, na evropskom kontinentu veći godišnji rast su zabeležili samo modna kompanija Zara i francuski Hermes, kompanije koje zajedno vrede daleko manje od Mercedesa. Kad smo kod Evrope, recimo da je u top 100 najvrednijih marki ušlo 36 njih iz Evrope, od kojih je njih 27 beležilo rast. Na 13. mestu je BMW čija vrednost se nije menjala u proteklih godinu dana, dok je u top 20 najjačih svetskih brendova po prvi puta ušla i Honda, i to zahvaljujući rastu od 3 %. Hondin napredak dolazi nakon lansiranja modela Clarity FuelCell s nultim zagađenjem, sportskog Civica Type R, ali i značajnih dostignuća u segmentu avio industrije, moto industrije i proizvodnje radnih mašina.

 

U prestižno društvo najvrednijih autobrendova po prvi put ušao je Ferrari na 88. mestu.

 

Poredak auto brendova u Top 100 najvrednijih brendova donosimo u nastavku:

 

7. Toyota

9. Mercedes-Benz

13. BMW

20. Honda

33. Ford

35. Hyundai

38. Audi

39. Nissan

40. Volkswagen

48. Porsche

69. KIA

73. Land Rover

87. MINI

88. Ferrari

98. Tesla

 

Interbrand studija postoji 18 godina. Izveštaj analizira kako snaga brenda određuje uspeh kompanije, stavljajući fokus na finansije proizvoda i usluga te generalno na ukupnu snagu brenda.

 

 

 

 

Izvor: Index.hr

Ostavite komentar bez registracije

0 / 800 Character restriction
Your text should be less than 800 characters

Komentari

Preplati se za obaveštenja:
  • Nema Komentara

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h