face flickr twit Instagram icon small youtube4

Postanite TcS član za samo 500 din.

promong

Povodom predstojećih praznika TcS je odlučio da sve svoje trenutne i buduće članove obraduje sa neverovatnih 50% popusta na članstvo u klubu. Akcija će trajati sve do kraja meseca, dakle ceo Januar 2020 godine je rezervisan za ostvarivanje popusta.

Ukoliko imate dodatnih pitanja kontaktirajte nas na email: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.  ili putem kontakt forme na linku.

Odabir članarine možete pronaći na linku.

 

 

Tržišna inspekcija Kine kaznila Toyotu zbog Lexusa

 

20181014 190542

 

Regulatorno telo Kine, nadležno za praćenje uslova na tržištu, u petak je objavilo da je donelo odluku o kažnjavanju japanske kompanije Toyota Motor, iznosom od 12,5 miliona američkih dolara zbog primene protivzakonitih prodajnih strategija za luksuzna vozila marke Lexus. Novinari Reutersa su za ovu vest saznali pregledom zvanične internet prezentacije kineskog regulatornog tela.

 

Odluka je doneta u kontekstu nastojanja Kine da uvede red u najveće svetsko tržište novih vozila, na kojem je samo tokom prošle godine prodato 28 miliona četvorotočkaša.

 

Antimonopolski biro državne administracije nadležne za nadzor tržišta je izjavilo da je u periodu između 2015. i 2018. godine, japanski proizvođač odredio najniže prodajne i preprodajne cene za svoja vozila koja su se nudila u pomenutoj istočnoj provinciji. Na taj način je dilerima oduzeto pravo samostalnog određivanja cena, čime je istovremeno došlo i do povrede prava potrošača.

 

Lexus je ovu i slične strategije primenjivao i u celom regionu tokom navedenog perioda. Tako je na primer, japanska kompanija kupcima nudila značajne popuste tražeći istovremeno od njih da kupuju određene pakete opreme uz unapred određene i nepromenjive cene. To je prodajna taktika koju primenjuju brojni trgovci u Kini i sa kojom se slažu i sami proizvođači.

 

Portparol Toyote koja kontroliše premijum brend Lexus, izjavio je za Reuters da je kompanija saglasna sa kaznom i da će poštovati odluku nadležnog organa. Odbio je da dalje komentariše slučaj.

Zgodno je mesto da dodamo da je tržište Kine i dalje u fazi opadanja, ali nasuprot opštem trendu, prodaja Lexusa nastavlja s rastom. U prvih jedanaest meseci odlazeće godine, luksuzna marka je isporučila 180.200 vozila, što je skok od čak 21% spram lanjskog perioda.

 

Isti organ je u junu kaznio i Ford Motor Co, tačnije zajednički poduhvat američke firme s lokalnom kompanijom Changan Automobile Group iznosom od oko 20,8 miliona evra. Razlog kažnjavanja se ogleda u povredi odredbi antimonopolskog zakonodavstva.

 

Izvor: AutoRepublika

 

lexus lfa 1

 

Toyotino premijum odeljenje za sada nema konkretnih planova za naslednika LFA, ili eventualno njegovu drugu generaciju. 

 

LFA je jedinstven primer u svetu superautomobila. Koristi fantastični V10 agregat za koji je svojevremeno Džeremi Klarkson rekao da proizvodi najlepši zvuk među modernim motorima. Ipak, iako je proizvodnja bila ograničena na samo 500 jedinica i završena je davne 2012. godine Lexus i dalje nije rasprodao sve primerke.

 

Šta više, tri potpuno nova LFA prodata su u SAD i ove godine. Dakle, ovaj superautomobil nije se baš proslavio svojom prodajom, ali je doneo Lexusu neophodan prestiž kada se pojavio.

 

Danas, Lexus se priprema da u Frankfurtu otkrije konceptualni električni hedžbek. U okviru zagrevanja za prezentaciju novog električnog mališana, potpredsednik kompanije, Kodži Sato, dao je niz intervjua.

 

U jednom od njih istakao je da Lexus, a ni Toyota, nisu protiv naslednika za LFA, ali da bi se tako nešto dogodilo mora da postoji potražnja. “Mi smo spremni da napravimo naslednika, ali treba nam pomoć, pre svega medija, kako bi se stvorila potražnja za njim”, bio je iskren Sato.

 

No, sudeći po razvijanju situacije na tržištu superautomobila, pre će biti realnija opcija da LFA dobije električnog naslednika, nego li onog sa mamutskim V10 agregatom.

 

 

Izvor: AutoRepublika

 

best toyota sports car

 

CarWow je sakupio na istom mestu većinu Toyotinih sportskih legendi. Vreme je da odlučimo koji je Toyotin sportski automobil najbolji ikada!? U uporednom testiranju su se našli: 2000GT, Corolla AE86, Supra MK4, Supra MK5, Celica T185 CS, GT86! Za koji Toyota sportski model vi glasate? I što je još važnije, da li je Mat iz CarWow propustio bilo šta sa ove liste?! Zašto ovde nema MR2? Glasajte i napišite svoje mišljenje u komenatrima ispod.

 

Newsletter

TOYOTA club Serbia - Kalendar

13. Tradicionalni skup

Beograd | Košutnjak | 09. April 2017. | 11h