Jump to content

Sve Aktivnosti

This stream auto-updates     

  1. Juče
  2. Ali eto, opet kažem da nisam kod nikoga čuo za taj problem ,a znam nekoliko ljudi koji voze Toyota hibride, svi ih hvale... E sad , možda lažu ili je to kod taxi eksploatacije puno izraženije. Vjerojatno bih ja nasao još puno toga (nedostataka), takav sam tip [emoji16] Kako god, kad - tad dolazi do tog problema, bez obzira na namjenu vozila. Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
  3. Kada na Google u pretragu ukucaš "Corolla hybrid problems", u rezultatima prvi link vodi do naslova "6 Most Common Toyota Corolla Hybrid Problems (Explained)", a u njemu je na rednom mestu br. 1 navedeno: "1. Dead Battery Issues ..."
  4. Poslednja sedmica
  5. Da, obo je stvarno bezvezan problem. Akumulator je ok,ali treba da se dopuni... šta su odgovorili kad si im rekao da ga je auto trebao dopuniti !? Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
  6. Da, bio sam kod Stojanovica. Prikacili su instrument i proverili - kazu akumulator je OK, samo treba da se dopuni.
  7. LAV-LAV

    Jos jedan clan kluba...

    Super, hvala puno na apdejtu [emoji6] [emoji106] Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
  8. Pajser China

    Jos jedan clan kluba...

    Dragi druže, ipak sam ti dao dezinformacije. Čim pritisneš otključavanje, auto se otključa a ako zadržiš, otbaraju se svi prozori. Kad zaključavaš, najpre zaključa, pa tek onda zatvara prozore Izvini zbog netačne informacije Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
  9. Kolega @djpesic ima istu Corollu kao i Ti.
  10. Jesi bio u servisu da ti provjere bateriju? Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
  11. Da li ovde na forumu ima vlasnika novijih Toyotinih hibrida koji bi bili voljni da se prikljuce zajednickom istrazivanju ? Potreban vam je samo voltmetar kojim cete izmeriti napon s vremena na vreme i to zapisati. Kazem novijih, posto mi drugar koji vozi starijeg Priusa rece da je kod njega napon na akumulatotu konstantno 14V (dok je sklop ukljucen). Izgleda da je Toyota ovaj sistem punjenja kod hibrida tek naknadno ubacila radi efikasnijeg trosenja energije
  12. Uh, malo mi je teze dati sada preciznije podatke. Ono sto sada mogu da kazem je: meni se napon ujutru krece izmedju 12,2 i 12,5V, a sto je po mom skromnom misljenju malo!! Da bi tacno odredio koliko je akumulator napunjen u trenutku kada se invertor iskljuci, trebao bi istog momenta da iskljucis auto i sve potrosace. Nakon odredjenog vremena izmeris napon i vrednost ce da ti kaze koliko je procentualno napunjen, za to postoje tebele.
  13. Kada bi se totalno "uprostila priča", taj algoritam punjenja akumulatora, pri kojoj napunjenosti ( u Voltima ili procentima ) se aktivira punjenje, a pri kojoj se isključuje ?
  14. Pratim Honda forum tri godine ( i ima na njemu i par hibrida ), ali, nikada nisam pročitao neko zapaženje u smislu koji ti navodiš ili šta slično. Fiat forum pratim 8 godina, ali, FCA i nema klasične hibride
  15. Napon akumulatora možeš uvijek vidjeti ako kupiš najobičniji punjač za mobitel sa displeyem koji mjeri napon prilikom punjenja mobitela,a kada se ne puni mobitel, onda pokazuje trenutni napon akumulatora. Ja imam neki koji sam kupio prije par godina preko Alija,radi odlično iako ga ja koristim isključivo za punjenje moba... usput izgleda prekrasno (sav šljašti). Obično mi pokazuje napon od 13.8 V do 14.4 V ako sam dobro zapamtio. Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
  16. I jos nesto me bas zivo zanima - da li je bilo ko od vas znao za to ili na nekom drugom forumu procitao nesto u vezi toga?
  17. biciklista

    Corolla TS hybrid

    Odlična ideja. Otvaraj takvu temu
  18. Te podatke koje sam ja stavio nemojte da uzimate zdravo za gotovo. Opet kazem, ko god vozi hibrid, ujutru pre paljenja neka podigne haubu i neka klasicnim multimetrom izmeri napon na akumulatoru i vrlo lako ce da proracuna koliko je napunjen. Meni se cesto desava da je napon samo 12,2V
  19. biciklista

    Voznja hybrida - retrospektiva nakon 50 000 km

    Lep prikaz. Hvala.
  20. Osnovna stvar lezi bas u onome sto sam naglasio - kod svih ostalih automobila napon na akumulatoru tokom voznje je, hajd da kazem konstantnih 14V, sto duze voznja traje bicete sigurniji da je akumulator pun nakon gasenja. Kod hibrida se dopunjavanje odvija tek s vremena na vreme. Mozete da pokrenete sklop i vozite odavde do Lisabona bez gasenja i bas da ga isklucite u trenutku kada je kapacitet na najnizem nivou i kada invertor treba da pocne da ga dopunjava. A vi ste 1000% sigurni da je on 100% PUN Ima i onih voltmetara koji se gurnu u uticnicu za upaljac. Ukoliko vozite hibrid ubacite jedan i ispratite sta se desava tokom voznje
  21. A, koliko vidim, Corolla hibrid 1,8 uopšte ne koristi "mali akumulator", već od 52-54 Ah ( tako kaže Varta konfigurator ).
  22. Vrlo je to neobičan alogoritam punjenja baterije od 12V. Ne razumem zašto algoritam dopune nije takav da se dopuna akumulatora isključuje tek kada je on napunjen sa npr. 90%, a opet započne čim napunjenost padne na npr. 80% ? Van razuma je da sistem dozvoljava da se akumulator od 12V isprazni na npr. 60% i da tek tada kreće dopuna. Nije to zdravo (za sam akumulator ), niti je razumno (za slučaj da uz to stanje napunjenosti akumulatora vozilo ostane ugašeno na duži period).
  23. U Hibridu se na taksiju benzinski motor tokom dana iskljuci i ukljuci XY puta, ali akumulator od 12V nema nikakve veze sa tim. On sluzi samo da pokrene hibridni sklop, sto moze da bude samo par puta u toku dana i za sta je potrebno mnogo manje struje/energije nego za pokretanje hibridnog sklopa. Stoga, za slucaj nuzde sa sobom mozete da nosite i onaj jump starter iz Lidla. Nakon sto sam startovao auto s njim, lampice mi pokazu da se jedva malo ispraznio. Sto se samog problema tice - i meni se prvi put dogodio nakon predjenih 75 000 (iako jos i vodim racuna o tome). Mom kolegi se desilo dva puta na autu starom manje od godinu dana. Oba puta je valda bilo u gostima negde u Bosni. Ode tamo, ostavi auto parkiran par dana, u medjuvremenu vise puta otvara vrata i prtljaznik i kada hoce da ga startuje - cvrc. E, a to je tek potpuno nejasno - da Toyota u automobile u kojima moze da dodje do problema zbog praznjenja akumulatora postavi zarulje umesto LED sijalica??? Sad sam bas i to dodao u onaj tekst
  24. Za ono vremena što sam imao prilike da na malo duže isprobam razne Honda hibride, kroz glavu mi se često provlačila potpuno ista misao koju i autor teme i navodi - da bi bilo idealno kada bi pri svakom "hladnom startu" visokonaponska baterija već bila puna do kraja ( ili bar pretežno ), kako bi se izbeglo da pri nedovoljnoj napunjenosti SUS motor posle "hladnog starta" najpre mora "da drnda" ( pola minuta, minut ili duže, zavisno od raznih faktora ).
  25. Nakon vožnje akumulator uvijek pokaže veću napunjenost , a to je nerealno stanje. Stanje akumulatora se po pravilu provjerava na hladno (kad je auto stajao neko vrijeme,ujutro) jer je to najtočniji rezultat. E sad, kako je to kod hybrida... Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
  26. Vrlo neobično ... A, akumulator je 100% ispravan ?
  27. U maju mesecu sam nakon predjenih 50 000km napravio neki rezime - Voznja hybrida - retrospektiva nakon 50 000 km
  1. Učitaj više aktivnosti
×