Sve Aktivnosti
This stream auto-updates
- Juče
-
Karanac joined the community
-
- Poslednja sedmica
-
-
-
-
-
- Ranije
-
Nastavak: nisam bio zadovoljan pa sam otišao u ovlašteni i zamjenio antenu. To također nije donijelo poboljšanje, nego pogoršanje. Na kraju sam uspio preko kolege otiči kod majstora kojeg mi je preporučio (neovlašteni). Majstor je nakon mog objašnjenja, rekao da je najvjerojatnije došlo do prekida žice (s obzirom kad upalim auto nađe radio stanicu). 500 kn ( naplatio mi 2 sata rada), malo mi je kukao da se podosta zadržao na njemu. Na kraju je odlučio da ne traži gdje je došlo do prekida iz razloga što bi mu to oduzelo previše vremena, nego je provukao novu žicu do antene. P.S. Majstor mi je na kraju rekao da antena uopće nije bila prikopčana (ovlašteni servis :censored: )!
-
LAV-LAV started following Kupovina Avensisa 2001 (Iskustva, Saveti, Preporuke)
-
Kupovina Avensisa 2001 (Iskustva, Saveti, Preporuke)
Goran_Toyota replied to NemaN's topic in Saveti
-
-
kbrane joined the community
-
-
Hvala svima na odgovorima. Kupio sam Bošovu aero tvin metlicu. Nisam je još stavio, danas ću. Usput pogledao klipove na jutjubu, gde vidim da ''sirotinja'' sa zapada menja gumice koje mogu da se kupe kod ovlašćenog Tojotinog servisera. Zamena je laka, ako nije zapeklo i jeftinije je. Kod nas ne može, samo cela metlica, jedino kod Stojanovića imaju neke preostale količine originalnih gumica ali su po cenama skuplje nego cela metlica. Za neverovati ali je tako. Kod njih je cela metlica 3000, samo gumica nešto više a u Krnjači metlica 3550. Inače im je i cena servisa niža jer im je nešto niži radni sat. Ako nekome zatreba. Uglavnom, ko hoće da ima fabričku metlicu onda samo zamena gumice, izmeriti dužinu ali i širinu u gornjem delu gumice ( da pasuje kako treba), vratiti metalne žice na stranama na kojima su bile zbog žl****(auto recenzija)va koji nisu isti i uvući na metlicu. Meni se dopada naša fabrička pa ću potražiti uložak mada ni njih kvalitetnijih nema na stanju u prodavnicama.
-
-
-
-
-
-
-
Ajde cuvam ga za tebe. Bice i specijalna cena, nece biti 30k jer znas zadnji Auris sa 1.6 motorom. [emoji23][emoji23] Taman danas ravno 30.000km napravio, kako sam grubo izracunao za ovih 4 godina koliko ih ima 80:20 je suodnos izmedju otvorene i gradske voznje... Sent from my SM-A715F using Tapatalk
-
-
Ja imam Bosch Aerotwin za soferku. Bili su oko 25 evra komplet. Dosta su tihi, lepo brisu ali nista wow sta znam. U Toyoti samo servis, nista drugo. Kad su mi za halogene nisu ni pojacane nego Philips Optiwhite samo prisvojili su ime Toyota Optiwhite trazili 100 evra, mogu misliti za drugo. Vidis dimenzije brisaca, odes do neku radnju narucis koje oces i to je to, a trajale su oko 3.5 godine originalne i jos su dobre, stoje u gepeku kao rezervu. A felne ja na Aurisu sam letos oprao, ocistio i dodatno presao bezbojnim lakom kao zastitu od korozije iako je nije bilo, cisto preventivno. Sent from my SM-A715F using Tapatalk
-
Nemam alu felne a i cisto sumnjam da cu uzeti. Sa 16" nista posebno ne bi dobio u smislu stabilnosti, bice otprilike kao na 15" a na 17" auto ce biti znatno tvrdji i stabilniji a ja ne zelim da izgubim na mekoci, zelim da auto bude sto meksi. Dakle sa 16" ne gubis puno na udobnosti, skoro pa uopste a nista posebno po pitanje stabilnosti, dok sa 17" dobijas na stabilnosti a gubis na udobnosti. Sent from my SM-A715F using Tapatalk
-
Na sajtu uvoznika ti imaš upustvo za upotrebu svakog modela Toyote (i za svako godište ). Veoma su detaljna. Kada sam prvi put uočio ono što mi se učinilo kao anomalija u radu hibridnog sklopa pri niskim temperaturama, otišao sam na sajt Toyote, "skinuo" jedno upustvo, ukucao u pretragu reč "baterija" i čitao svaki deo upustva gde se ona pominje. I neke stvari su mi delovale zastrašujuće. Pa i da piše da na temperaturi od -30 ( ako je Li-Ion baterija, a corolla iz 2022. npr. koristi čak 3 vrste baterija - tako piše u upustvu ) uopšte nije moguće pokrenuti/startovati hibrid. I da ćete to moći tek kada poraste spoljna temperatura ( jer je čak i potpuno puna baterija "mrtva" na toj temperaturi, pri čemu se za pokretanje SUS motora kod hibrida se ne koristi klasični akumulator od 12V (koji takodje postoji u svakom hibridu), već se koristi visokonaponska baterija i EM koji ima funkciju starter generatora). Kada sam sve to lepo pročitao, bilo mi je jasnije zašto već na nula stepeni hibrid počinje drugačije da radi. I zašto ujutro radi potpuno normalno ako ga preko noći ostavim parkiranog u garaži. Mislim da Corolla Cross koristi samo Li-Ion bateriju, to se vidi i iz običnog kataloga sa sajta uvoznika (jer se 2,0 hibrid radi sa njom samo, dok 1,8 hibrid ide i sa Li-Ion i sa nekim drugim ( ali, 1,8 ne ide u Corollu Cross ).
-
Hvala biciklista na objašnjenju. Treba pogledati ruske forume, baš me zanima da li tamo itko kupuje hybrida obzirom na sve ovo? Ispada da je hybrid zimi neupotrebljiv posebno na kraćim relacijama. Baterija tu teško može doživjeti garanciju od 10 god jer je često "zaleđena". Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
-
Metlica samo i isključivo NWB i nemaš brige. To je moje iskustvo mada sam zadovoljan i sa Bosch jer ga imam na jednom autu ,ali kao zadnji brisač pa ne znam kako bi se ponašao napred obzirom na korištenje. Uzmi Bosch pa se javi kakvo je iskustvo [emoji6] Vezano za brisače... mene užasno, znači na najžešće iritira i iznervira kada mi u servisu ide paliti brisače da vidi kako brišu stakla! To kada upali na suho (dok dođe voda ipak treba koji trenutak) ako je šajba imalo prljava ,sjebati će metlicu da je od onog ženskog materijala i tu nema pomoći. Idem s puta, zalijepili se komarci i morao na servis... i idiot naravno upali brisače i kaže: " metlice bi trebalo mijenjati , loše brišu!?" Dobro da nisam dobio slom živaca onako u nevjerici ...pa koliko moraš biti idiot da tako nešto uradiš. Ali to rade većinom svi po servisima kao da namjerno idu to napraviti. A to što se šajba nakon toga toliko zamrljala da je nisam mogao oprati 2 sata nakon onog specijalca !!! Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
-