Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Juče
  2. Mello87

    Chat 2019

    Zapadna Evropa je toliko bitna Japanskim proizvođačima automobila da se čak i ne trude oko njega, gotovo da ga zanemaruju. U prilog tome govori da nema niti neki izbor agregata niti modela, dok jedna Corolla za Azijsko i Američko tržište ima po nekoliko izvedbi i više agregata. Koliko samo modela ne postoji u Evropi uopšte. Sitna je riba Evropa, to je ostavljeno VW grupaciji i ostalima da se igraju na tom igralištu.
  3. laki72

    Chat 2019

    @Mr Nebojša U Zapadnoj Evropi svakako ne dominira što dokazuju brojke prodatih vozila kako po klasama, tako i po brendovima. Rekao bih da je to jedno od bitnijih tržišta. Da pomenućeš hibride, ali se bojim da sa masovnijom ponudom EV svih ostalih proizvodjača i tome polako dolazi kraj. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  4. Mr Nebojša

    Chat 2019

    Svuda po svetu Toyota ima potpunu dominaciju. Ma koliko nama bila smešta ta njihova strategija, ona na globalnom nivou prolazi odlično.
  5. Mr Nebojša

    Jednom Toyota uvek Toyota

    Nek je sa srećom
  6. TcS

    Welcome to Pages

    Welcome to Pages! Pages extends your site with custom content management designed especially for communities. Create brand new sections of your community using features like blocks, databases and articles, pulling in data from other areas of your community. Create custom pages in your community using our drag'n'drop, WYSIWYG editor. Build blocks that pull in all kinds of data from throughout your community to create dynamic pages, or use one of the ready-made widgets we include with the Invision Community. View our Pages documentation
  7. laki72

    Chat 2019

    @piske taj 2.0 hibrid ce pri konstantnih 150 biti najobičniji benzinac i to trimovan za ekonomičnost. U praksi, imace manje snage nego džtvoj bivši 1.6 Mnogima ce to biti dovoljno, ali mnogima i nece. Problem nije za one koji su skromni sa zahtevima, već zahtevnijim vozačima. Jednostavno je po meni glupa strategija koju Toyota sa slabašnim agregatima fura već skoro 10 godina. Ne možeš u kolo sa meganom, fokusom, golfom, mazdom3 i ostalima sa tako malim izborom motora. Jedan Benz i dva hibrida (u sedanu samo 1.8 hibrid)? Smešno, po meni. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  8. Piske

    Chat 2019

    Ograničena mu je maksimalna brzina na 180km/h Nema više kola kao što su nekada bila. Na žalost Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  9. laki72

    Chat 2019

    Lepo je što je u ponudi i jači hibrid od 2.0, ali to nije dovoljno. On daje realno veću snagu u gradu, gde i nije toliko potrebna, ali za duži put sa konstantnim većim opterećenjem, je i to nedovoljno. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  10. Piske

    Chat 2019

    Umesto toga ponudili su još jedan jači motor sa hibridnim pogonom, što se meni više dopada.
  11. Last week
  12. GoForit

    Chat 2019

    Suština je u tome da su pored 1.2T trebali da ponude jos neki turbo motor sa vise KS (kao sto je Laki pomenuo, to vizuelna prica prosto namece). Golf, koga pominješ, ima u svojoj paleti veci izbor motora pa kupac moze da bira sta mu je volja ( da si kojim slučajem probao 1.4/5 tsi od 140/50 ks rekao bi da je ovaj 1.2 smešan [emoji4]). Inače, imao sam priliku da probam hondin i fordov 1.0 trocilindras od 129/125 ks, deluju kao sasvim solidna prica za grad ( i AP do 110/20 km/h) i u to drustvo sam nekako "smestio" i toyo 1.2T (iskustva poznanika sa CHRom su slična). Znači, niko nije rekao da je 1.2 T slab, ali je skroman u odnosu na 1.5T u Civic-u X [emoji16].
  13. vladimirgrunf

    Chat 2019

    Баш би волео провозати тај 1.2т . Једини турбо бензинац који сам возио је голф 1.2 тси 86 кс и морам признати да иде сасвим пристојно и делује да има више снаге од декларисане. Да ли је неко од вас имао искуства са тим 1.2т ? Послато са SM-N950F уз помоћ Тапатока
  14. laki72

    Chat 2019

    @GoForit To je i moje zapažanje. Apsolutno mi je neshvatljivo da se nudi samo jedan jedini 1.2T motor. Mislim da uz onako agresivan izgled HB model mora biti ponudjen sa nekim 2.0T i preko 200ks Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  15. GoForit

    Chat 2019

    Mislim da HB i TS idu sa trake u UK, ali verujem da to ne utice znatno na cenu. Modeli su novi i to je to. Meni u celoj prici najvise "smeta" skromni T agregat.
  16. laki72

    Toyota oglasi 2019

    Glupo je analizirati auto koji smo videli samo na slikama. Servisna istorija? U ovlašćenim servisima se vodi elektronska evidencija i dostupna je vlasniku na štampanje, pa je zatraži, a ako je na drugom mestu, to je već nešto drugo. Cenu takodje neću komentarisati sobzirom da nisam video i probao vozilo, al za uporedjenje ti evo sledeći podatak. Takvog Aurisa sa doduše slabijim paketom opreme i sa 74k km sam 2014 platio 7500€, pa mislim da imaš prostora za bar 500€ ako ne i više. Ono što mi je zapalo iz tvog opisa je ta popravka prednjeg levog krila "u garanciji" Naime, svi znamo da garancija ne pokriva takve intervencije. E sad, taj prednji levi ležaj točka... (?) Možda je slučajnost, al čisto da ti napomenem da proveriš. Srećno Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  17. matori

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Upravo to sto Laki kaze, nema se sta dodati.
  18. laki72

    Chat 2019

    Karavan je uvek skuplji, kod svih brendova. Naravno govorim o novim vozilima. O ceni je glupo diskutovati. Realno, na ovom tržištu je sve mnogo, al Hajd da probao da budemo realni. Svaki proizvod kada se pojavi upravo tada ima najveću cenu. Tako je od pamtiveka. Onda cena pada, obično po malo, nekad i ozbiljnije, ako je osetan pad tražnje. Pa kad ni pad cene ne pomaže, uvode se poklon paketi, pa zatim restilizacija i više opreme... Sve ste to vec videli bezbroj puta. Uostalom, Auris 2.0D4D u Sol paketu opreme je na sajmu automobila u Beogradu 2007 uz par dodataka plaćen nepunih 23.000€ Par godina kasnije, mogao se uzeti za manje od 20 hiljada. Dakle, ko želi da voza novu korolu što pre, otvoriće novčanik, a ko neće, moraće da se strpi Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  19. laki72

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    @Matori ti je dao pametan savet, ali tvoj auto, tvoje odluke, tvoj novac. Osvrnucu se samo na par stvari. To sto je "auto 10 god" ne znači da mu treba sve od reda menjati. To nisu radili ni sa Yugo Koralom te starosti. Ići ćeš redom i stavljati jeftinije kopije umesto originalnog dela? Izvini, tako se kola ne popravljaju. To samo rade MONTERI koji sebe zovu majstorima, a glavno im je da kroz rabat na delove uzmu što više love. Primarni i sekundarni cilindar kvacila stradaju najviše od neredovnog menjanja ulja. Eventualno, može doći do korozije ili oštećenja neke gumice. Sve se to može videti i tako se i uradi pre nego se krene u kupovinu dela. Zašto? Zato sto bilo koji deo da kupiš nećeš sigurno dobiti isti kvalitet kao što ga je imala fabrika na montažnoj liniji, a posebno taj kvalitet nećeš dobiti od aftermarket delova koje uglavnom uzimamo zbog cene. To ne znači da će ti taj deo crći odmah ili brzo, vec jednostavno nece trajati ni približno koliko OEM deo. I tu dolazimo do priče o tvom Yarisu za kojeg tvrdiš da je ekstra, sa manje od 50k km predjenih?! Pa upravo ako je tako ti mu zamenom delova tako nasumično samo smanjujes upotrebnu vrednost. Zato, nemoj to raditi. Još jedna stvar. U prethodnim postovima si napisao da ste sekundarni (donji) cilindar kvačila procenili kao dobar i ostavili. Zašto sad promena? Kako znaš da je korpa koju ste namontirali OK, da nije u njoj problem? Pazi, NAGADJAM , jer je gotovo nemoguće dijagnostikovati kvar na osnovu tudjih zapažanja, pa još prenetih u kratkoj formi "forumaskog pisanija". Posebno, kada si i ti sam za problem koji imaš prvo krivio ulje u menjači, pa vazduh u sistemu, pa sad cilindre... Osim toga, reci mi jel ti to sam popravljas sa nekim ko ti pomaže, ili plaćaš majstora? U prvom slučaju, OK probali ste sami, nije uspelo, jer ste naleteli na problem. U drugom slučaju, MENJAJ majstora Pozdrav i srećno u rešavanju problema Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  20. Peđa1

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    neču, idem prvo po redu, osnovno cilinderi, auto ipak ima 10 god., sklopka je bila več menjana, neču bankrotirati zbog 2 cilindera 60 €, još sam da jih uradim, makar ono što mogu, toyotu je merak šerafati jer je lagana, premda to radi, nije to italijan več japanac, ne treba tu mnogo ali sad se jedino to zadesilo, svako auto ima nešto.
  21. bojanvet

    Jednom Toyota uvek Toyota

    Pozdrav starim i novim clanovima. Bojan, Kraljevo, veterinar. Posle Avensisa, Suzuki Jimny-ja, Nissan Note-a... vracamo se na "staro". Danas kaparisan Rav 4 , 2004.sivi metalik sa tacnih i neverovatnih 117000km i d4d motorom. U planu mi je bio neki Tucson ili Kia Sportage, ali ovakvom stanju auta i ovoj predjenoj kilometrazi nisam mogao da odolim. Slike u toku nedelje posle preuzimanja auta... U medjuvremenu, ako stignem predstavicu i Jimnija i Nissana.... .
  22. matori

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Au care, al ti lutaš. Tu može biti svašta, sinhron, kvačilo, cilindri,... Nippon Novi sad. Idi da ti pogledaju auto, reše to i miran. Verujem da gledaš da te izadje jeftinije , ali ovako menjajući jedno po jedno ćeš dobro da se naplaćaš,a i izgubiš živce.
  23. cikajowa

    Chat 2019

    Karavan verovatno ne ide iz turske, pa je zato skuplji Sent from my iPhone using Tapatalk
  24. GoForit

    Chat 2019

    Upravo tako, to je akcijska cena za 1.2T.
  25. cikajowa

    Chat 2019

    Mnogo, to sa turbo benzincem? Sent from my iPhone using Tapatalk
  26. GoForit

    Chat 2019

    19590 Luna
  27. GoForit

    Chat 2019

    TS (karavan) u cenovniku
  1. Load more activity
×