Jump to content

Sve Aktivnosti

This stream auto-updates     

  1. Juče
  2. Poslednja sedmica
  3. tdusan

    Auris 1.33 potrošnja ulja

    Nema ništa od vidljivih simptoma, pregrevanja ili dima. Potrošnja goriva je možda malo povećana ( max 5 %) ali to ne mora nista da znači, sad je ta cifra na 6,6. U mom ( a i tvom ) uputstvu piše 1 l / 1000 km. Ali izgleda da je pravo pitanje koliko je to na 5000 ili 10 000 km. Da li je to jednostavno množenje kako kažu u Toyota Centru ? Nema smisla pominjati druge proizvođače u ovoj temi, bilo bi to navijanje. A i te podatke si verovatno pokupio preko interneta, pa je red da priznas i one neprijatne vezane za Toyotu.
  4. cdyane

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Da da, klima i kad upalis svetala ili bilo koji drugi potrosac osmah se obrtaji dizu [emoji3] Odlicno, sad si miran i samo gas, dobar autic je Auris! [emoji2937] Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  5. Sedin

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Evo da se i ja javim. Pricao sam sa majstorom (odlučio se zaobici ovlasteni servis zbog ne tako dobrih preporuka- nisu ni za sta vise od promjene filtera i koliko da se zavede u el.knjizicu) Dakle 99% tvrdi da je sve ok i da nema razloga za brigu, jednostavno motor tako radi dok ne postigne optimalnu temperaturu. U odnosu na proslu zimu ove palim klimu odmah u startu, sto dize obrtaje- kad je klima iskljucena spusta sa 1500 na 1000. Ps. prosle nisam palio jer sam po kupovini htio izmjeriti sto nizu prosjecnu potrosnju To je previd koji sam napravio, vjerovatno bi ovog bilo i prosle zime. Znaci cim auto dodje do optimuma obrtaji spadaju na 700-800 i motor radi ko po loju
  6. vojin88

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Mislim da motor funkcionise tako sto postepeno obara obrtaje kada dostigne radnu kada dostigne radnu onrtaji se vrte u normali. Kada sam jutros krenup na posao bio je na nekih 1300 kako se zagrejavaoo motor tako je obarao obrtaje. Do mog posla ima oko5km stim sto je kreni stani voznja ujutru je haos kolika je guzva.
  7. Mr Nebojša

    Gaga i Jarence :D

    I meni su vrlo dobro poznate ove felne. Sjajno stoje na Yaretu.
  8. LAV-LAV

    Gaga i Jarence :D

    Ili će saznati ... Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
  9. LAV-LAV

    Gaga i Jarence :D

    Laki 72...u pravu si ,ali nisam imao srca da joj kažem to. GAGA to vjerojatno i sama zna [emoji6] Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
  10. laki72

    Gaga i Jarence :D

    NWB jesu prva ugradnja, ali ćeš ih teže naći. Sa druge strane, u Toyoti imaš te NWB/TOYOTA gumice i cena je okvirno 30€ za par (leva i desna). Opet, za taj novac možeš uzeti kompletne DENSO metlice, koje opet nisu DENSO, već NWB. U zavisnosti od lot-a nabavke, ili su made in Korea, ili made in Japan. Sve je to tačno, ali te gumice nisu ni približnog kvaliteta gore pominjanim. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  11. vojin88

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Sve je uredu jednostavno tako se motor ponasa ali kada vec ides kod majstora obavezno obavesti sta ti je rekao.
  12. cdyane

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Drago mi je da cujem da te lepo sluzi. Ako je tako kako si rekao onda nemas o cemu da se brines mada svakako izvesti nas sta si uradio. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  13. Sedin

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Hvala na brzim odg. Sutra cu skoknuti do servisa da vidim u čemu je riječ. Mislim da nije termostat jer cim motor postigne optimalnu temp obrtaji u leru spadnu na nekih 600-800 i motor ponovo radi kako treba. Kako je dionica do posla relativno kratka, (ispod 5 km) sa velikom jutarnjom spicom, optimum se postize skoro pa pred kraj puta. Ljeti se zagrijavalo skoro pa vec nakon prvog km. Javim se povratno. Inace ispade da se covjek stalno nesto zali, sto je daleko od istine. Aurisom sam prezadovoljan i nadam se jos dugom koristenju
  14. vojin88

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Mozda se tako ponasa motor. Kod mene isto treba malo duze ali posle spusti ali mi malo cudno da ti stoji na 1500 obrtaja meni bude na oko 1100 ali cu ipak proveeiti sutra kada idem na posao pa cu da slikam.
  15. laki72

    Auris 1.33 potrošnja ulja

    I i dalje nam nisi objasnio kako se ponaša tvoj automobil, ima li pojave plavog dima, ima li pregrevanja, duva li na Überlauf, itd... A Google pretraga mi apsolutno nije relevantan podatak, jer ako u istom pretraživaču otkucaš 'srbija lider regiona', dobiješ takođe mnoštvo rezultata Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  16. laki72

    Auris 1.33 potrošnja ulja

    Pa sobzirom da od Toyota Adria svakog meseca dobijam pozamašnu sumu novca, red je da širim mitove o tom brendu Šalu na stranu, izneo sam svoje laičko mišljenje zasnovano na amaterskom iskustvu, ali i na osnovu iskustva 3 majstora koja jako dobro poznajem i verujem im. A čisto za "poređenje", u uputstvu jednog od evropskih proizvođača već decenijama stoji da je potrošnja ulja do 0.6l na 1000km sasvim "normalna pojava". Dakle, to nije servisni bilten , ili uputstvo o razradi motora, već opšte uputstvo koje se dobije uz automobil i to svaki primerak iz te fabrike. Možemo pomenuti i Bavarskog giganta i pucanje lanca u motoru na manje od 100k km, na nizu motora. Otkazivanje uljne pumpe na 2.0 i 2.5tdi motorima... Dakle ponavljam. Daleko od toga da je Toyota savršen proizvođač. Nije niko, pa ni Toyota. Ali je i dalje, ako ne na vrhu, ono svakako među onima pri vrhu po kvalitetu i pouzdanosti. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  17. cdyane

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Kod mene je tako oko 1500 obrtaja dok je hladno ali kasnije opadaju. Zanimljivo primetio sam da kad se zagreje auto i niko od potrosaca nije upaljen recimo svetla ili klima auto radi na oko 600, 650 obrtaja znaci totalno necujno a kad se neko od njih ukljuci narastu odmah na oko 800 obrtaja recimo a isto se desava kad okrenem volan u mesto, zaista mi je to zanimljivo. E sad pazi, ako ti previse dugo radi na 1500 obrtaja ipak proveri to u servisu da nije mozda termostat ili slicno jer ja sam imao slicno iskustvo sa akcentom preko ljeta na 30+ stepeni nakon 20 izvozenih kilometara auto jos se "dere" a skazaljka za temperaturu se ne pomera i ispade na kraju da je termostat. Ako se ne javi neko od iskusnijih forumasa mada iako se javi svakako idi do servisa cisto zbog tebe da budes miran. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  18. Sedin

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Evo da se javim. Legli su bosch aerotwin necujni, zahvala i preporuka. Medjutim dolaskom hladnog vremena toyota ce cini se morati jos jednom posjetiti servis. Naime doslo je do pojave povisenog ler gasa dok motor ne postigne optimalnu radnu temperaturu, sto traje poprilicno duze negoli ljeti. Tako da se zna desiti da odvezem rutu do posla sa 1500 obr dok stojim po guzvama, djeluje kao da turiram auto. Je li neko imao ovih problema, da li je u pitanju motoric ili je jednostavno ovo standardna pojava kad zahladi? Pozdrav
  19. stekan

    Auris 1.33 potrošnja ulja

    Čitao sam da novi tojotini dizel motori ne troše ulje ;-) Ne mogu im to oprostiti. Sent from my A70 using Tapatalk
  20. tdusan

    Auris 1.33 potrošnja ulja

    Ne znam sta podrazumevas pod hejtovanjem. Ja sam napisao da sam inace zadovoljan automobilom, ali ne treba ćutati o lošim stvarima. Koliko sam uspeo da prikupim informacije, u dve radionice koje rade popravku rađeno je 20 - 30 tih motora, što nije mali broj s obzirom na zastupljenost. Samo postojanje servisnog biltena znači da je Toyota svesna problema. Da nije i ovo mit? Ako se kuca u google 'toyota oil consumption' , broj pogodaka je zastrasujući. Prosto neverovatno, da posle 2000ih i slučaja sa ZZ motorima, i dalje ima problema. ( https://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/183796-1-nr-fe-133-high-oil-consumption/) Ispada da se ni ne zna o čemu se radi.
  21. LAV-LAV

    toyota corolla d4d 2015

    Na kojem ti zubu drži ručna kad je potegneš do kraja? Pitam zbog sebe Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
  22. LAV-LAV

    Ručna kočnica

    Ulje za kocnice je stavljeno novo Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
  23. LAV-LAV

    Ručna kočnica

    Evo upravo isao malo voziti pa isprobavao ručnu. Čini se kao da postoji veći otpor,ali ide do desetog zuba. Ne znam sta reci, mislim da neće biti razlike kad se opet malo razradi Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
  24. LAV-LAV

    Ručna kočnica

    Majstor kaze da je sve ok.Ne znam sta bih rekao. Na nekim Kijama jeod 8-12 zuba,ali su zubi drukcije pozicionirani,manji razmak Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
  25. Piske

    Ručna kočnica

    Jesi ih pitao u kakvom su stanju zadnje pločice ?
  26. LAV-LAV

    Ručna kočnica

    Sad ide do 7-8 zuba. Ne znam da li je stelao na sajli i ima i na zadnjim pločicama. Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
  27. LAV-LAV

    Ručna kočnica

    Bio na servisu. Ovako... kaze mi majstor da je to tako na svim Corollama iako se i njemu čini to previsoko. Ali je ipak za par zuba smanjio povlačenje ručne i sad je ok. Kaze da nema bas puno prostora za štelanje. Nisam isao za tip prije ,ali sad čim dignem prvi zub,odmah lovi. Mislim da je tako i kod drugih auta,ali nisam siguran. Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
  1. Učitaj više aktivnosti
×