Sve Aktivnosti
This stream auto-updates
- Danas
-
Hvala puno na odgovoru. Prijašnji vlasnik je stavio castrol 5w-30, makar tako piše na papiru u prostoru motora , iako sam našao litru castrola 15w-40 u gepeku. Ko će ga znati. Gledao sam neke snimke na webu o čišćenju egr-a i maf senzora, te zamjeni filtera zraka i kabine i stvarno djeluje jednostavno, tako da ću to sam odraditi dok se proljepša malo vrijeme. Za čišćenja egr ventila na starom auto je trebalo pola motora skinuti, a na toyoti mi djeluje naš jednostavno. Potražiću specifiikaciju ulja na netu.
-
- Poslednja sedmica
-
boocky started following Savjet u vezi servisiranja Toyote T25
-
Cale vozi isti auto, isti motor, samo u limuzinskoj izvedbi. Presao oko 300 000. Kvacilo je uzasno tvrdo i skripi, pretpostavljam da je korpa ili drug lezaj, mozda bi trebalo zameniti i ceo set, mozda cilindar kvacila skripi. Ja bih odatle krenuo... STo se tice ulja i filtera, uzmi nesto kvalitetno, ulje 5W-30 gradacije (tako barem pise u knjizici). STo se tice lera, normalno je da podize obrtaje kada je hladnije kao i kada se ukljuci klima jer se tada ukljucije kompresor pa on povuce dodatnu snagu sa motora. Kad iskljucis klimu, mozes proveriti da li se obrtaji vrate u normalu. Ovo ne znam sta bi moglo biti, proveri EGR ventil, mozda je zaprljan.
- Ranije
-
Crni_Sine started following Old school Toyota KE
-
-
Napisaću nešto o mojim iskustvima sa nabavkom delova za stare Toyote. Ne znam da li će nekome biti od koristi, znam da je laki72 jako nostalgičan i da je u više navrata izrazio želju da ponovo poseduje KE30. Nekolicina članova foruma je takođe pominjala restauraciju Corolle treće generacije. Jedna je u poslednje vreme u oglasima, nadam se da će naći vlasnika koji će je vratiti u život. U početku avanture sa KE50, nabavka novih delova činila se apsolutno nemogućom. Posle 5 i više godina znam da nije tako. Zanimljivo je da sam dosta delova našao jako upornom, svakodnevnom pretragom oglasa KupujemProdajem. Nekoliko prodavaca još uvek nudi zamenske delove iz starih zaliha, ali se u Beogradu mogu naći i novi Toyota delovi sa američkog tržišta. Na ovaj način kupio sam glavu motora i klipove za 3-KH motor, kao i originalne Toyota amortizere. Pojedini delovi za američko tržište razlikuju od delova za automobile koji su isporučeni evropskom kontinentu. U zapadnoj Evropi može se naći po koji zaostali novi originalni deo po razumnoj ceni. Toyota Classic Parts iz Pulheima, Nemačka, iznenađuje korektnim cenama , besprekornom komunikacijom i ljubaznošću, bez obzira da li kupujete deo od 2 ili 500 evra. Isto mogu reći i za prodavca iz Nijkerkerveen-a, Holandija. Obojici sam jako zahvalan. Nostalgic Toyota Garage, Španija, ima najbolju ponudu novih delova, ali su cene astronomske. Hvala i njima, ipak je najskuplji deo koga nema. Grčki oglasi su prepuni aftermarket i polovnih delova, ali će se retko ko odlučiti da vam iste pošalje u Srbiju. Ovo može biti dobra opcija prilikom planiranja letovanja, uz prethodnu najavu i dogovor sa prodavcem. Nama je najbliža Nea Moudania sa više prodavnica Toyota auto delova. Delove sam kupovao i na Kefaloniji. Što se tiče kupovine preko servisa Amayama Trading Co, Japan, malo toga se još može naći za automobile starije od 40 godina. Vredi pokušati kada su u pitanju delovi poput dihtunga, semeringa, ali i delova motora. Cene originalnih Toyota delova su najniže na koje nam naišao, a isporuka preko Japan Post-a spora, ali jako povoljna. SSG Asia je servis sa naizgled sličnom ponudom. Razlika je u tome što morate preneti novčani iznos u vrednosti robe na njihov račun, pre kreiranja same porudžbine. Pri poručivanju servis prikazuje dostupnost svih delova, a tek nakon nekoliko nedelja počinju parcijalno da pristižu informacije o nedostupnosti istih. Meni je vraćen celokupan iznos, ali ima i drugačijih iskustava u tom smislu po forumima i ja ću ovaj servis ubuduće izbegavati. Ostali online servisi poput Auto Parts Deal, MegaZip i sl. meni nisu bili od koristi, osim kao katalog delova. U Indoneziji i Tajlandu može se naći gotovo sve za KE30. Lokalno tržište nudi delove po neverovatno niskim cenama. Ipak, isti prodavci svoju robu često nude preko eBay-a po drugačijim cenama koje se i dalje mogu smatrati korektnim, imajući u vidu da se uglavnom radi o japanskim i tajlandskim aftermarket delovima jako dobrog kvaliteta. Ređe, mogu se naći i originalni Toyota delovi koje će itekako umeti da naplate. Isporuka je najčešće preko DHL-a i nije moguće izbeći carinske i poreske dažbine. Registrujući se na njihove lokalne online servise moguće je stupiti u kontakt sa prodavcima, doduše retkim, koji će vam delove prodati po lokalnim cenama i dogovarati sa vama način isporuke. Napominjem da sam na ovaj način upoznao divne ljude i ostao zapanjen njihovim poštenjem, posvećenošću i ljubavlju prema japanskim automobilima, u tom smislu hvala gospodinu Steffenu Laurensu. Meni je jedino ograničenje bilo to što nema delova za KE50/TE51 Liftback Corollu, te sam ostao uskraćen za delove koji nisu kompatibilni sa KE30. Liftback izvedba treće generacije Corolle nažalost nije prodavana na ovim tržištima. Napominjem da je jako bogata ponuda delova i za KE20. Japansko tržište auto delova je jako zatvoreno, osim retkih pojedinaca koji preko eBay-a prodaju uglavnom polovne delove. Ako neko ima drugačije iskustvo i kontakte, molio bih da me o tome obavesti.
-
Druže ni na prošloj generaciji, multimedija nije bila Bogznašta! Mislim da je Tojota poslednji proizvođač koji je uveo AA i ACPlay (tek od My2022 Korole). Meni ne radi posao, u delu poziva, bukvalno za 90% ljudi iz imenika moram da uzmem telefon u ruke i pozovem tako. Bukvalno mora da se tačno navede ime pod kojim je kontakt memorisan, ne može da se pretražuje komandama na volanu, a svako duže traženje rezultira upozorenjem i porukom da sistem mora da pauzira "zbog moje bezbednosti" (pa da ste drugačije rešili, brže bih našao kontakt!), o pozivanju glasovnim komandama, ne bih trošio reči! Telefon se odlično i brzo povezuje i BT i kablom na AA! Baguje prilikom paljenja dok ne izbaci silne poruke upozorenja!
-
Moram da priznam da i ja bas nisam nesto posebno zadovoljan tom multimedijom, narocito evo sad posle dve godine kako imam auto.... Mislim radi poso na kraju krajeva, ali jbg, cak i za 2022. godinu (godiste automobila) malo je "kljakava". Usporena, slabiji odziv. Kad povezem telefon, treba mu pet minuta da "ukopca", inace mi prekida poziv, pali se, gasi se.... Jednostavno i softver i hardver je outdated za danasnje pojmove. Kazem, radi to sve na kraju uz malo strpljenja, ali ume da iritira. Verovatno je i tu zakinuto u proizvodnji da bi se smanjila ukupna cena. Ima li neko sveziju multimediju, sad vidim da je novi "redizajn" dobio novu multimediju? Kakvi su utisci?
-
Zdravo svima! Želeo bih da vam predstavim DPASS novu platformu podrške vozačima: DPASS je revolucionarna platforma koja povezuje Vas i Vaš automobil sa našim stručnim timom putem aplikacije i call centra. Uz pomoć OBD uredjaja dijagnostikujemo svaki kvar ili problem na Vašem vozilu, pružamo Vam sve potrebne informacije o intezitetu kvara, načinu rešavanja problema pa tako štedite vreme i novac jer ne morate za svaku sitnicu da idete kod servisera. Bez obzira gde se nalazite, uvek imate na koga da se oslonite 365 dana u godini. U slučaju da vozilo ne može nastaviti sa kretanjem u sklopu naše ponude imamo AMSS osnovni paket pomoći na putu. Naš osnovni paket uključuje šlep službu u udaljenosti do 40km i popravku vozila na putu (struja, gorivo ili pneumatik). Uz malu doplatu, možemo da Vam ponudimo AMSS paket Evropa pomoći na putu, koji pruža šlep na teritoriji celokupnog kontinenta. Pored stalne tehničke podrške za bezbednu vožnju pružamo Vam pravnu pomoć, zastupanje na sudu, procenu štete na automobilu kao i naplatu osiguranja bez dodatnih troškova. Poseban benefit naših paketa uz koju štedite novac je nabavka novih ili polovnih auto delova sa popustom do 20%. U ponudi imamo tri vrste paketa: lični paket, porodični paket i paket za pravna lica i kompanije. DPASS lični paket je aktivan po PROMO ceni u iznosu od 667 dinara na mesečnom nivou, odnosno 8000 dinara na godišnjem nivou. Postoji mogućnost plaćanja paketa na dve mesečne rate. U slučaju da vam ponuda deluje zanimljivo možete nas kontaktirati na brojeve telefona 069/699-231 ili 069/699-504. Takodje, možete nas pronaći i na instagramu DPASS smart driver assistance. Srdačan pozdrav, Slobodan Radović DPASS
-
-
-
Slobodan Radovic joined the community
-
-
Adi started following Savjet u vezi servisiranja Toyote T25
-
Pozdrav svim forumašima. Spletom okolnosti postao sam vlasnik Toyote Avensis 2.0 d4d , SW 2007 god. Nije puno prešla, cca 330000km. Tek se razradio motor hahaha. Uglavnom , baš mi je legao auto. Prava lađa. U gepek moze stati moj raniji auto iz C klase. Nisam ranije nikad vozao niti jednu Toyotu, niti drugog japanca. Ovo je stvarno prva, nadam se ne i posljednja Toyota. Ovaj moj autić koliko sam uspio vidjeti, nema dpf , te ima lanac umjesto remena. Znači najbolja moguća kombinacija. Imao sam prilično sreće s tim jer pojma nisam imao kad sam ga uzimao da li ima dpf. Za lanac sam znao. Pedantan sam i vodim računa o kolima, bez obzira šta vozio. Auto sam uzeo kao neko prelazno rješenje, al stvarno mi se sviđa bez obzira što je već u godinama, tako da ga možda zadržim dosta duže od planiranog. Malo se čuje da lupa zadnji kraj preko neravnina. Čekam termin kod majstora da to pogleda. Također škripi kvačilo bez obzira da li je motor upaljen ili ne. To me malo iritira , al gledaću da riješim. Ako imate preporuku ili savjet za neki sprej i sl., slobodno podjelite. Uglavnom da budem iskren, pojma nemam šta uzeti od ulja, filtera ulja i drugih filtera za mali servis, pa bi molio za savjet. Također zanima me da li je ok da auto kada je na leru pri temperaturama ispod 6c, diže obrtaje na 1000, inače su na 800 ili 900 , te da li je ok da kada se upali klima obrataji u leru odu na 1100. Također zanima me da li je ok da motor u leru izgubi gas, ili da ne primi odmah gas dobro, te se skoro ugasi. To mi se desilo jednom u mjesec dana, nakon što je bio u leru 10- tak minuta. Ako imate također neki savjet šta bi trebalo preventivno pogledati , očistiti ili zamjeniti, bio bih Vam stvarno zahvalan. U svakom slučaju hvala Vam što ste me primili na forum, stvarno je jedinstven na ovom području, te puno znači za sve vlasnike ove marke automobila.
-
Negdje sam napisao u jednoj temi, mislim da je bilo od 140€- 160 € s ugradnjom. Sami zvučnici su koštali 80 €, to je sigurno. Sve napravljeno da ne vibrira, slozeno dobro. Zadovoljan sam. Bilo mi žao sto to nisam napravio odmah kad sam čuo kako probijaju. Sad napokon uživam u muzici. A jos da sve zamijenim, to bi bilo vrh [emoji106] Ako hoćeš mogu ti sutra pogledati koji su, mislim da se vidi od ispod iz bunkera. Izgledaju ozbiljno , bar su teški [emoji38], a oni original bili od kartona. Poslano sa mog SM-A346B koristeći Tapatalk
-
-
Highlander joined the community
-
-
-
-
-
-
Tek sad vidim tvoje pitanje... Ugradio sam nove samo otpozadi, ne znam koja je marka , ali su vrhunski. To su mi stavili u specijaliziranoj radionici za akustiku, stavljaju samo vrhunske uređaje. Razmišljam i za naprijed,ali jos rade dobro pa ajde. Inače ovi tvornički su smeće. Poslano sa mog SM-A346B koristeći Tapatalk
-
I ja mislim tako. Mozda mi je pomoglo do sada, a možda i nije. Bas sam nešto gledao , mislim da sam do sada stavio to možda 3 puta. Nije to bas jeftino, a nije ni odobreno od uvoznika Toyote da to moras uzeti. Ja sam im odmah objasnio da mi se skinu s k... , provjerio kod uvoznika i dobio potvrdu da nije obavezno to stavljati jer gorivo ima svoje aditive. Ipak stavim kad se sjetim obzirom da gorivo i nije neke kvalitete. Poslano sa mog SM-A346B koristeći Tapatalk
-
Ja nekako nemam nekog poverenja u te aditive... Više ih posmatram kao placebo, mislim ne šteti, a korist naspram cene je minimalna ili je uopšte nema. Vozio sam aute starije mnogo od sadašnjeg i to dizele i nikad ni kap tih džidža bidža nisam stavio i nikad problema. Ne bih ni sad, nego su mi uredno naplatili, a nisu sipali, pa ko velim da sunem! Znači, kako sam i mislio, na pun rezervoar! Elem, zadovoljan sam autom, posebno nakon izleta do Soluna za praznike. Bukvalno se nisam umorio. Adaptivni tempomat i držanje u traci su pun pogodak, gepek je ok, navikli smo se da se svako spakuje u svoj kofer, potrošnja oko 7l, čini mi se da je ovaj "nejaki" 1.2 turbo iz dana u dan, sve agilniji! Ali multimedija je takav krš, posebno deo koji se odnosi na telefon i pristup imeniku da kad god treba nekog da hitno pozovem (a nije u omiljenim kontaktima) poželim da je iščupam! Ne mogu da verujem da firma poput Panasonika napravi takvo njesra, a da firma poput Tojote ugradi to isto!!!!