Jump to content

Leaderboard


Popularni Sadržaj

Showing content with the highest reputation since 17.08.2019. in all areas

  1. 2 points
    Ipak posle svega je Ceca dobila spojler, baš taj sa GT-i verzije. Povoljno je iskočio i eto, čim je montiran prošetan je do Grčke i nazad A to izgleda na kraju ipak kao drugi auto. Ono što je na putu iznenadilo je potrošnja, za razliku od gradske gde sa novim gumama se vrti oko 9l na 100 km potrošnja do Grčke, tačnije Sitonije bila je 5.3, u povratku se žurilo pa je bila veća malo ali kada se sve sabere i plus vožnja po Sitoniji oko 200km prosek je 5.7, što je vrlo iznenađujuće, čak ni pre sa užim gumama nije postignuta ta potrošnja.
  2. 2 points
    Odmah da ti potvrdim, moj Yaris je iz Švajcarske, nije ništa bolja zaštita, nego od Yarisa koji je kupljen nov kod nas. Dosta je tanak sloj zaštite koju kamenčići sa puta lako skinu, a posle so polako nagriza. Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka
  3. 2 points
    Koliko je mnogo bolje urađena zaštita kod Yarisa 1 . Ovde i ne postoji zaštita. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  4. 2 points
    Rodjen sam u Beogradu, davne 1980ge godine, od oca Milorada i majke Dubrave. Te noci, 25tog juna, kazu da je padala kisa kao nikada. Odrastao u Beogradu, opstina Stari Grad. Osnovna skola Drinka Pavlovic, srednja pravno poslovna u svetogorskoj. Prva ljubav se desila na eskurziji, 1996te godine, rat se jos valjano nije ni zavrsio u bivsoj jugi. Milion zurki, izlazaka, alkohola i svega sto vole mladi. Roditelji mi se razvode 1997dme godine, otac nalazi mladju zenu (klasicna prica malo situiranog muskarca u Beogradu), majka ostaje tuzna i ubrzo odlazi kod svojih u selo. Studiram neuspesno pravni fakultet, rano pocinjem da radim, odlazim u inostranstvo 2004te godine, jako mlad, bavim se svim i svacim, uglavnom polulegalnim poslovima. Sticem solidan kapital, vracam se u Srbiju 2012te godine, otvaram privatnu radnju za prodaju kozmetickih preparata. Zovu me "kralj parfema". Od kola vozim sve i svasta, krenuo sam, kao i vecina iz tadasnje generacije, sa zastavom 101 davne 1999te godine, onda ide punto 1, pa golf dva, pa mitshubishi lanser, pa bmw 325 tdi, pa golf 5, renault megane 3 i sada mali dobri yaris, zgodan za grad i parkiranje.
  5. 1 point
    Razlika je oćita.Zaista ne izgledaju baš krasno one tvorničke. Možda je i ovo prošlo homologaciju, jesi se raspitao? Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
  6. 1 point
    Hvala Vedo [emoji846] Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  7. 1 point
    Dobro nam došao . Odličan si izbor uradio . Auris 1.33 je mrtav kada je opterećen . Da pojasnim troje odraslih ljudi , pun prtljag još ako je uključena klima jedva ide . Što se tiče preglednosti , tako ti je kod svih novih kola .
  8. 1 point
    vjerovatno da je zbog toga ali meni je i ovaj jako lijep. smatram da ces vremenom jos vise da zavolis toyotu jer oni su takvi. polako ti se uvlace pod kozu, dok na prvu i ne reagujeas kao na druge aute.
  9. 1 point
    pozdrav za makedoniju. isti model i ista boja kao i kod mene. zanimljivo meni je drukciji taj cockpit iza volana.
  10. 1 point
    Dobrodošli na Toyota club Serbia forum Želimo Vam prijatan boravak.
  11. 1 point
    meni se čini da je ovo zvuk lanca. Slušao sam i kod novijih Yarisa 1.3 kako taj lanac bude malo glasniji u radu, ne znam ako to ne potiče od problema nekog drugog ulja u motoru.
  12. 1 point
    Mala digresija, ako ne smeta. Da postoji mogućnost da dotični auto nije video zamenu ulja postoji, isto kao što postoji mogućnost da je ulje redovno menjano. Ulje treba menjati prema preporuci proizvođača, ali imajući u vidu da je automobil iz 2004. I da je verovatno po API klasifikaciji SL. Od momenta proizvodnje do danas prošlo je dosta vremena i verovatno da neka ulja iz preporuke proizvođača se više ne proizvode ili ih je teško naći (primer 10w30 ulja za Yaris 1 generacije 1.0 motor - pokušaj naći ako možeš ). Ono što me posebno iritira, je što postoji mišljenje, uglavnom kod nas da u Fiat/Alfu može samo Selenia, u Reno isključivo Elf, u Peugeot/Citroen samo Total inače ako se sipa drugo ulje nastaju problemi. Kao što i za Toyotu može samo Eneos ili ništa drugo ( da li je neko video Eneos ulje u Srbiji 2005 godine?). U motor sipati ulje prema specifikaciji proizvođača prema viskoznoj gradaciji i kvalitetu, a ne prema.... Za ovu temu bi bio od pomoći@Stalker, naravno ukoliko ima vremena. Verovatno se neko neće složiti sa ovim, ali svako ima pravo na izbor. U mom Yarisu TS je Shell i posle 24.000 km mu ništa ne fali (naravno, bile su dve zamene ulja). Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka
  13. 1 point
    Dobrodošli na Toyota club Serbia forum Želimo Vam prijatan boravak.
  14. 1 point
    Nisam ih imao priliku isprobat jer mi nisu bili opcija iz prostog razloga jer nisu Japanci, a zelio sam teoretski minimizirat mogucnost problema na najmanju mogucu razinu. A i ovdje je sveto trojstvo toliko cesto da je i dosadno bogu i vragu...:D Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
  15. 1 point
    Ovo je potrošnja na autocesti s uključenim tempomatom i klimom. Registracija bi mi trebala biti 100€ viša nego za Miatu, a za održavanje ćemo vidjet. Redovito održavanje je marginalno skuplje nego na prijašnjim vozilima, nadam se da neće biti neočekivanih kvarova. S obzirom da je Lexus, takva mogućnost je smanjena na najnižu moguću razinu...
×