Jump to content

Leaderboard


Popularni Sadržaj

Showing content with the highest reputation since 17.03.2024. in all areas

  1. 2 points
    Gospođa dobila malo šminke, zatamnjena stakla u SunControl servisu na Zvezdari, naravno odrađen je i atest!
  2. 1 point
    Zavrsio sam zamenu sijalica, sve je bilo dosta jednostavno za ugradnju i prezadovoljan sam kako je ispalo na kraju. Osvezen je auto definitivno U gepek sam stavio od 1.5W, tu mi je najkorisnije jako svetlo. Ostale su manje od 0.3W i sasvim dovoljno svetle
  3. 1 point
    Najbolje da odeš što pre u neki viđeniji servis za zamenu i popravku stakala. Kažem što pre, jer vremenom zbog sunca i kiše, pukotine i oštećenja se povećavaju. Pa nek ti oni daju savet. Ako kažu mora zamena, ti onda probaj nekim priručnim sredstvom - ionako nemaš šta da izgubiš, pa app!
  4. 1 point
    Toyota kaže da se filter kabine menja na dve godine... Evo kako izgleda posle godinu dana: Ono što je dobro to je da je filter veoma lako dostupan. Bukvalno se menja za tri minuta! Kad sam već menjao filter, pustio sam klimu da radi neko vreme i prskao asepsol u kućište filtera, menjajući smer i brzinu duvanja. Nakon toga sam stavio novi filter i aktivirao jedan od onih sprejeva za dezinfekciju klime. Sve u svemu oko 30 minuta: -5 za zamenu filtera (računajući i raspakivanje) -5 za dezinfekciju asepsolom -15 za dezinfekciju konzervi -5 za provetravanje Trošak 1100 rsd filter sa aktivnim ugljem (najjeftiniji sa aktivnim ugljem) i jedno ladno pivo
  5. 1 point
    Znam, ali ko ce da ceka 2 meseca Ubacio sam ove manje na tablice, a ove vece napred u kabinu. Razlika medju njima u jacini svetla je bukvalno neprimetna. Ove male su cak i bolje, ujednacenije je svetlo
  6. 1 point
    Ja bolje da ne pisem iskustva sa ovlasecenim servisom na Zrenjaninskom putu. Potpuno sam razocaran sa ovlasecenim servisima, mislim da su samo dobri da ti urade mali servis sve preko toga fuseraj! Jos kad se prave ludi ili te prave ludim ... Zapravo, napisacu u posebnoj temi iskustva sa dva ovlascena servisa i mozda bi bilo dobro svako svoje iskustvo da napise cisto da svi znaju sta mogu gde da ocekuju ili kako da se postave sa njima.
  7. 1 point
    Evo da javim prve utiske za nove felne + gume 225/45 17. Za koroline proporcije su vizuelno sedamnaestice idealna velicina. Ne samo zbog felni nego i gume mu daju siri i ozbiljniji izgled. Oseti se razlika u ponasanju na putu, mnogo brze mogu da ulazim u krivine i stabilniji je na vecim brzinama (To mi u sustini i ne znaci previse, korola je anti sportski auto ). Odustao sam od all season i uzeo ipak zimske Kleber gume. Odusevila me tisina u voznji, bukvalno su necujne. S te strane sam prezadovoljan, ali nazalost postao je auto dosta neudobniji, sigurno nekih 15-20%. Osete se sitnije neravnine i rupe koje nisam ni primecivao na sesnaesticama. Videcu da li cu da se naviknem posle par meseci... Sve u svemu nisam siguran da vredi para i cimanja.
  8. 1 point
    Veoma negativno iskustvo moram izneti sa ni manje ni više nego sa dilerom Toyota Srbija. Početkom godine kupljen je nov RAV4, da bi već posle mesec dana auto počeo da trza u vožnji. Kada sam se obratio da reklamiram veoma neljubazno su me odjeb*li tek kada sam bio uporan uzeli su da pogledaju i kao rekli da nisam ispoštovao proces razrade motora i da sam ga forsirao. Ne da nije forsiran nego nije ni video više od 70km/h. Nakon toga nisu hteli da prihvate ni rekamaciju niti da čuju da bilo šta je do njih. Meni je auto pravio problem i dalje, nisam smeo da krenem nigde jer je auto štucao u vožnji a oni prevaranti su samo tu bili kad je trebalo da im se iskešira lova, a da reše problem ne zanima ih. Na moju inicijativu sam otišao kod ovlašćenog servisera drugog i zahtevao samo dijagnostiku, kako bi videlo o čemu se radi, pokazalo se da 1 i 3 cilindar nemaju varnicu, što trebalo se utvrditi. Sa tim izveštajem sam opet otišao kod njih a oni su meni odgovorili kako nisam smeo da idem na drugo mesto iako je ovlašćeni servis dok se ne obratim njima za dozvolu, koji bezobrazluk. Kao sada nemate više pravo na reklamaciju. Veće prevarante i lopove u životu nisam video, treba da ih bude sramota, jedan brend kao što je Toyota tako brukaju. Auto sam sredio u ovlašćenom servisu u Sloveniji a o ovom slučaju sam obavestio koga reba, da vide kako im dileri rade.
×