Jump to content

Leaderboard


Popularni Sadržaj

Showing content with the highest reputation since 19.03.2019. in all areas

  1. 2 points
    Vozili smo: Toyota Corolla Sedan 1.6 VVT-i Sol, jaki japanski odgovor Octaviji Izvor: Autoportal.hr 12. generacija, u profinjenom i čvrstom limuzinskom izdanju, s filigranskim visokoturažnim atmosferskim benzincem snage 132 KS, koji je prilično učinkovit (9,7 s, 200 km/h) i troši 6,5 do 8 litara. Uz bogatu opremu, cijena od 162.900 kn je poštena... Toyota Corolla, imenom model s najvećom 'nakladom' u automobilskoj povijesti (od 1966. prodano ih je oko 44 milijuna, ali uz bitno mijenjanje koncepcije) s našeg je tržišta (privremeno) nestala 2007., kad je Corollu devete generacije zamijenio Auris. Doduše, Corolla je tada nastavila 'život' u limuzinskoj verziji, na azijskom i latino-američkom tržištu. No, potom je, na zahtjev kupaca, uslijedio 'come-back', u 11. izvedbi. Taj je bio posebice uvjerljiv u iznenađujuće poletnom i štedljivom dizelskom izdanju 1.4 D-4D s 90 KS, koji je na našem tržištu bio 5x traženiji od dvolitraša sa 124 KS. Popularan je bio i u verziji 1.6 Valvematic sa 132 KS (novu takva verziju, 12. generacije, upravo smo vozili), a dostupna je bila i hibridna verzija. Novi je model zadržao prepoznatljiv stil dosadašnjeg modela, uz novi stilski 'pečat' prednjeg dijela, kojeg su oblikovali LED-svjetlosni elementi. Gabariti su promijenjeni minimalno - dužina je povećana na 4630 (+10), širina na 1780 (+5), a visina je smanjena na 1435 (-30) mm. Da je riječ o hi-tech izvedenici dosadašnjeg modela, pokazuje zadržani međuosni razmak od 2700 mm. Nova Corolla je napravljena na čvršćoj, a lakšoj platformi, korištenjem 18 posto čelika ultravisoke čvrstoće (UHTS) i 30 posto visoke čvrstoće (HTS), što je rekordno u klasi. Stoga je japanska limuzina. na granici kompaktne i srednje klase, uz zadržanu masu od 1300 kg za trećinu čvršća od prethodne. Budući da je već prethodni model osvojio pet zvjezdica za sigurnost, može se 'ruka u vatru staviti' da će i novi model ponoviti izvrsni rezultat, u pooštrenim kriterijima. Toyota Corolla Sedan izravni je konkurent Škode Octavije, premda prtljažnik od 471 litar ne može konkurirati češkom (590), a za funkcionalnost je minus što nema peta vrata nego klasičan poklopac prtljažnika Ali, japanski su se stručnjaci vodili logikom da je to sasvim dovoljno, a time su ostavili više prostora u unutrašnjosti i najveći prostor za koljena straga (72 cm). To je još važnije svojstvo limuzine te mudra strateška odluka. Japanski su stručnjaci mudro iskombinirali suzdržan modernistički stil, s hi-tech elementima preglednim. Preglednom instrumentnom pločom dominira veliki lepezasti brzinomjer, manji lepezasti brzinomjer te meli lepezasti pokazivač razine gorila i temperature, središnjim dijelom dominira veliki dodirni ekran, a volan, uzdignuta ručica mjenjača i ostale komande naglašavaju dobru ergonomiju. Prostranost je solidna na prednjim i stražnjim sjedalima, što je zasluga međuosovinskog razmaka od 270 cm (to je već granica D-segmenta, odnosno srednje klase). Jedini (veliki) upitnik u izboru ovog modela je izbacivanje iz ponude 'pogođenog' turbodizelaša 1.4 D-4D s 90 KS. Koliko je to bilo preuranjeno, pokazat će vrijeme, ali već sada mnogim 'krupnim' kupcima (rent-a-car) to smeta. Pod haubom je profinjeni atmosferski 16-ventilac s 'pametnim' podešavanjem faze ventila (Variable Valve Timing - intelligent), koji ostvaruje 132 KS) pri razmjerno visokih 6400/min, uz najveći okretni moment od 159 Nm pri 4200/min. Unutrašnjost je izvedena pregledno, ergonomičnoi i solidno, nije to premium, ali je izvrsna konfekcija. Ručica mjenjača djeluje za malo predugačka, ali već nakon prvog šaltanja shvatili smo da je sve za pet - šaltanje je ugodno i precizno Na okret ključa motor se oglasio fino prigušenim turbinskim zvukom, koji je na svaki dodir gasa najavljivao da je pod haubom 132 zdravih konja. Ravnomjerno, u širokom području okretaja otpušta snagu (bez udara), a performansama mu pomaže dobro stupnjevan, premda (radi smanjenja potrošnje, emisije CO2 i razine buke) malo predugačak prijenos. Performanse su vrlo dobre, gotovo sportske. Limitator je postavljen na 6500/min, a pri ubrzanju smo šaltali na 6400/min. Tada se u prvom stupnju postiže 53, u drugom 97, u trećem 143 i u četvrtom stupnju najvećih 188 km/h, a u petom najvećih 200 km/h pa je šesti stupanj štedni. Ubrzanje do stotke od 9,7 s je vrlo dobro, dovoljno dinamično. U normalnoj vožnji dovoljno je šaltati pri 5000/min, iako motor traži okretaje. Ravnomjerno vuče već od 2000/min, što je zasluga sustava za podešavanje faze ventila. Zbog toga Corolla ima snage u svakom stupnju i kod svih okretaja, a potrošnja goriva je razmjerno povoljna. Na otvorenom se trošio 5,5 do 6 litara, na otvorenom 8 do 8,5. Dakle, treba računati s prosjekom oko sedam, što je, obzirom na performanse i veličinu sasvim dobro. Uvjerljivim performansama pogoduje i kvalitetno podvozje, koje nudi dobar kompromis udobnosti i stabilnosti. Zbog dužeg repa Corolla Sedan se brže postavlja u zavoj, jer je manje sklona podupravljivosti i ponaša se gotovo potpuno neutralno, bez iznenađenja. Tek kad je potpuno opterećena i kod pretjerivanja može se očekivati kontrolirano proklizavanje stražnjeg dijela,što se lako kontrolira preciznim volanom. Kočnice s prednjim diskovima od 288 mm su snažne, lako se doziraju i omogućuju zaustavljanje pri 100 km/h u 36,5 metara. Uvjerljiv dojam zaokružuje osjećaj prvoklasne kvalitete i treći po redu paket opreme (Terra, Luna, Sol, Executive). Cijena od 162.900 kn je pošteno odmjerena, a najisplativiji je jednako motorizirani model s već solidnim paketom Terra za 139.900 kn. POGON Motor: benzinski, 4 cil., 8V, zupčasti remen, blok od sivog lijeva, sprijeda popr. Obujam: 1598 ccm Provrt x hod: 79 x 81,5 mm Snaga: 97 kW (132 KS) pri 6400/min Moment: 159 Nm pri 4200/min Mjenjač: ručni, 6 st. Pogon: prednji Start/stop: da KAROSERIJA Izvedba: limuzina C/D-segm,4vrata Gabariti: 4630 x 1780 x 1435 mm Međ. razmak: 2700 mm Cd: 0,28 Masa/Nosivost: 1520/440 kg Prtljažnik: 471 l Spremnik: 50 l Krug okretanja: 10,4/10,8 m EuroNCAP: nije proveden PODVOZJE Ovjes: MacPherson/Multilink Kočnice: samov. diskovi 288 mm/diskovi 272 mm Ručna: električna Gume: 225/45 R 17 PERFORMANSE Brzina: 200 km/h 0-100 km/h: 9,7 s Potrošnja (EU): 6,0/4,9/8,0 l/100 km Realno: 6,5 - 8 l/100 km CO2: 133 g/km CIJENA Testni model: 162.900 kn (22.014 eura) Osnovni benzinac: 139.900 kn (18.905 eura) - 1.6 VVT-i Terra Osnovni dizelaš: nema u ponudi Osnovni hibrid: 189.900 kn (25.662) - s opremom Luna
  2. 2 points
    Komšiski,prvi vlasnik, 2,0 d4d 85 kw ,kupljen ovde ,sve još uvek fabrički,baš zadovoljan.
  3. 2 points
    Hvala na savetima,Kupio Avensisa 2006,sa 151000km,prezadovoljan posle prvih 10000km nije potrošio ni kap ulja sve u grackoj voznji,fantazija ,pozdrav svima.
  4. 1 point
    Molba za članove...potreban mi je inicijalni dvd za multimediju u Toyoti Avensis 2004 godina, multimedija b9010. Ja imam u njoj dvd sa mapama 2007 godina ali nakon izbacivanja više nije htela da primi taj dvd. Kod majstora je ručno ubačen ali nakon učitavanja sistema zahteva taj prvi dvd koji se dobije uz automobil prilikom kupovine. Ja sam multimediju kupio posebno i nisam ga dobio. Potreban mi je na pozajmicu i vraćam ga. Unapred hvala svima !
  5. 1 point
    Evo stigoh do kraja ove sage, a kraj je srećan........bar uovoj epizodi pa da počnem Diskovi i pločice.....što se tiče diskova i pločica, zamenuo sam ih i ugradio nove, Ferodo i diskove i pločice. Pločice stvarno jesu bile na manje od polovin istrošenosti, ali se meni nisu sviđali diskovi koliko su istrošeni. Kada sam mogao da vidim diskove (prilikom zamene zimskih letnjim gumama) videlo se koliko su pločice ulegle u diskove tj koliko su diskovi "pojedeni". Minimum debljine diskova je 1mm (kaže uputstvo proizvođača diskova) od novih, a moji su bili siguran sam i preko 1,5mm. Majstor viče dobri su još, a ja vičem neću da se zezam s kočnicama i zamenimo ih. Brizgaljke........pre nego napišem konačan rezultat moram da kažem da sad sa sigurnošću mogu da tvrdim da je auto bio ili ulenjen, ako tako šta postoji ili je duže vreme stajao nevožen. Pre desetak dana sam imao neki put i u povratku dođem na deonicu puta gde je put prav ko strela na nekih 5-6km, panduri ne mogu da se sakriju pored puta jer je banika počišćena a posle je kanal, idealno mesto da ga poteram po gasu! Krenem polako da dodajem gas 100 pa 110 pa 120 pa 130 i na toj brzini staem, motor s vrteo na oko 4.000rpm, potrošnja je bila oko 16,5km/l.....buka je bila veća u kabini i dalje nisam hteo da vozim od te brzine mada se osetilo da motor ima snage da ide još brže. odvezem par km pri toj brzini, spustim posle na dozvoljenih 80-90km/h jer je nailazio put gde ima pandra ko šaše. Od tada pa evo do subote se izgubio onaj "efekat" ne primanja gasa zbog čega sam i krenuo celu priču.....s obzirom da sam već ranije dogovorio čišćenje dizni ultrzvučnom kadicom nisam hteo da otkazujem tako da sam i to uradio u subotu i auto se ponaša skroz ok. MADAAAAA mi se i dalje ne sviđa što se desi da prilikom turiranja povuče vazduh kao da se zaguši motor, ali je moguće da motor u stvari tako radi, ali da sam ja navkao na drugačiji rad zbog Fieste koju sam godinama vozio, majstor takođe nema zamerku na rad motora. Stabilizatori.....balans štangle......i njih sam zamenuo jer mi je prilikom malog servisa majstr rekao da bi trebao da ih menjam, a da je ostala mehanika ok. S obzirom na cenu od 800din/kom (skuplja vaijanta, jeftinija je 500din/kom) i to sam uradio, kad je bal nek je bal. Suma sumarum.....diskovi i pločice - 7,500 stabilizatori b.štangle - 1,600 čišćnje dizni/brizgaljki - 3,000 rad - 1,900 ________________________________ 14,000RSD (uspeo sam da iskopam, kao Billy, par felni, fali mi još jedan par, valda ću ih iskopati do jeseni)..........eto od mene toliko za sad.........
  6. 1 point
    Evo i ponovljenih slika sredjivanja felni...
  7. 1 point
    Brzo i lako rešenje, jaka i kvalitetna plastika. Ko neće da se bakće sa naručivanjem preko inostranih sajtova i čekanja po mesec dva dana, evo oglasa na kupujem prodajem: https://www.kupujemprodajem.com/Automobili-Delovi-i-alati/Auto-Kljucevi-i-brave/Kuciste-DENSO-kljuca-TOYOTA-LEXUS-silikonska-maska-75187531-oglas.htm
  8. 1 point
    Četvrti nagradni kviz po redu, pod sponzorstvom Eneos-a i Toyota-e, je završen i rezultati su sumirani. Odziv, kao i obično je jako visok, što nas zaista raduje, zaista nam je drago da je toliki broj članova i posetilaca učestvovao. U kvizu je učestvovalo čak 1114 učesnika, od kojih 263 nije ispunilo minimum tačnih odgovora od 33%. Ukupno validan broj učesnika je bio 851. Iako smo računali da pitanja #4 Nagradnog Kviza - Toyota & Lexus Modeli za većinu članova i posetilaca foruma neće biti težak, velikoj većini je bilo, sa izuzetcima nekolicine koji su blistali. Najbolji učesnik ovog kviza je @masinerija sa rezultatom 29/30. Ovim putem čestitamo na osvojenom prvom mestu. Zahvaljujemo se svima koji su učestvovali u kvizu.
  9. 1 point
    Pogledao sam cenovnik hibrid može da se kupi po nikad povoljnijoj ceni.
  10. 1 point
    Ne verujem da će ti Reno odgovarati po svim ostalim pitanjima osim udobnosti i motora.
  11. 1 point
    Sto ne prodas Megana? Pa uzmes nesto drugo opet? Auris\Corolla ti sada imaju lumbalnu
  12. 1 point
    To je bas peh. Steta. Zato nikada ne treba ostavljati nesanirana ostecenja od kamencica. Uvek ih treba istackati bojom, nekada i po cenu narusavanja estetike jer svakako je bolje nego da krene da se ljusti. Od kako imam kola sa farbanim branicima (sto je po meni nevidjena glupost i uzasno neprakticno) uvek zafarbam svako ostecenje cim ga primetim.
  13. 1 point
    Veliki servis 450e, Continental set kaiševa, Valeo vodena pumpa, španeri itd. Mali servis 120e, komplet filtera, Mobil ulje 05-40 sintetika, G-12 rashladna tečnost. Malko obrađeni predni diskovi, novi paknovi, zamenjeno ulje zadnjeg diferencijala, semering na diferencijalu, čišćenje i razrada kočionih klješta. Možda još koja sitnica koju sam zaboravio. Celokupno zadovoljstvo 750e. Ako bude kome šta trebalo detaljnije od info neka mi piše na pm.
  14. 1 point
    Probaj servis Japan Shop iz Beograda.
  15. 1 point
    Imaš VIN i na kontrolnoj pločici ili nalepnici koja je na vidljivom mestu, naj češće na stubu vozačevih vrata ili negde u motornom delu. Za Celicu bi VIN trebao biti na onom gornjem pregradnom požarnom limu u motornom delu, bliže šoferci, u centralnom delu. Može biti sakriven ispod plastike ili poklopca..
  16. 1 point
    Pozdrav svima, Ja sam Marko iz Beograda, i od pre par dana sam postao vlasnik Yarisa 1.3 vvti, 2004 godiste. Auto je presao 156k, originalnih. Radjeni su servisi u ovlascenim servisima, a poslednjih 9 godina u Mag-u. Prvi mi je automobil, pa se jos uvek ucim i navikavam na sve. Interesuje me vase misljenje gde mogu servisirati i pregledati automobil (Uplatio sam clanarinu, i video raznih pogodnosti. Japan shop mi je relativno blizu, pa bih voleo da cujem i preporuku neku) Pre 6000 kilometara (i skoro dve godine, ali je vrlo malo vozen posle toga) je uradjen mali servis (Ulje TOYOTA 10W40 208 L, FILTER VAZDUHA, FILTER ULJA, KOČIONO ULJE, ENEOS ANTIFRIZ G12,ZAPTIVKA KARTERA) Sa napomenom: URAĐEN SERVIS,ZAMENJEN ANTIFRIZ,NE RADI MOTOR ZADNJE PRSKALICE,ČUJE SE KRCKANJE CILINDRA KVAČILA Ovo sam kopirao iz zvanicne servisne od Mag-a. ----------- 1) Pretpostavljam da je obavezno sto pre uraditi mali servis? (Interesuje me red reda velicine koliko kosta materijal i ruke) 2) Kvacilo se cuje ponekad da krcka, i zna teze ubaciti u prvu,drugu. Da li menjati set kvacila (Takodje me otprilike interesuje koliko kosta, i da li menjati ceo set, kako vec to ide?) 3) Klima radi povremeno, cesce radi nego sto ne radi. Prethodni vlasnik je radio reparaciju kompresora, ali to nije pomoglo (Pretpostavljam da ovo sve moze u istom servisu da pogledaju?) Hvala unapred na odgovorima.
  17. 1 point
    Da obnovim malo temu. Toyota sluzi super, da ne ureknem. Promenjeni su pk kaiš i vodena pumpa kao i stabilizatori balans štangli. Antifriz takodje sipan nov. Pratio sam nivo ulja i vode i posle 6000km sve je u redu. Ulje je i dalje zlatno žuto i nije trošio ništa od zamene u junu 2018. Sve u svemu, zadovoljan sam.
  18. 1 point
    Odavno se nisam javljao, pa evo da obeležim jedan jubilej...
  19. 1 point
    Više puta smo pisali o tom modelu corolle . Doduše ne skoro. Obrati pažnju na potrošnju motornog ulja . Ako je previsoka , 1l i više na 1000km. Auto je za izbegavanje. Ovako na osnovu slika dobro je očuvan i lepo izgleda. Svojevremeno , posle prodaje Yarisa i ja sam bio zainteresovan za taj model Corolle i to baš sedan. Ne smatram da je kilometraža od 300000km nešto toliko strašno , ukoliko je auto redovno održavan . Bolje kupiti auto sa 300000km originalnih koji je održavan , nego sa "fake" 150000km za koji se ne zna koliko je stvarno prešao i koga je sve vozio.
  20. 1 point
  21. 1 point
  22. 1 point
    Baš me nije bilo dugo, pa shodno tome isprike zbog pisanja ovog kasnog posta. Auto je gotov, tj. bio je do pre 20 dana, pa se ponovo bacismo na posao. Naime, auto je izbacio 310HP na točku. Te smo uradili i prve testove na Navaku. Kupljene su nove Bola felne i montirane nove Toyo R888R R19 gume Potom je montiran i rolbar Evo i nekoliko slika sa Navaka. Izvozali smo 5 krugova, gde je otišlo kvačilo na žalost, i napravismo treće najbolje vreme sa prednjom vučom od plus 50 automobila taj dan.
  23. 1 point
  24. 1 point
    WTF!!!! samo ne menjas amortizere u narednom periodu i eto ti isti look
  25. 1 point
    U SAD-u , Camry je , gotovo bez premca , jedan od najbolje prodavanih automobila. Već četiri godine za redom , vrhunski model Toyote zauzima prvo mesto rang liste. Uprkos većim proporcijama i velikog repa Camry i optički pokazuje suzdržanost.Ova velika Toyota se očigledno , uprkos svemu , neeksponira mnogo , mada se njome svakako jako prijatno putuje i sjajno krstari. Velikodušnost u ponudi prostora u vozilu i ogromni prtljažnik nude četvoročlanoj porodici više nego dovoljno mesta de se šire i uživaju.Duži hodovi ogibljenje kao i konsekventno prigušenje buke treba da omoguće više komfora. Upravo to i rade. Već "na leru" četvorocilnidraš sa varijabilnim podšavanjem ventila zapremine 2,4 litre tako radi tiho , da jedini pokazatelj da je auto startovan je upravo obrtomer sat. Auto je osmišljen kao vrhunska limuzina i ona to zaista jeste.Bogata serijska oprema je svakako podrazumevana (automatska klima uredjaj , sedištima koji se elektročno podešavaju , senzori za kišu , navigacija pa cak i sunčana zavesa na zadnjem prozoru). Kvalitet i pouzdanost ovog vozila gotovo da je i bespotrebno polemisati jer konstantno visoke ocene od strane JDPower and Associates i ostalih sličnih organizacija dovoljan su pokazatelj kakav je Camry zapravo auto.
×