sto se tice startnosti… nisam je testirao, bar ne na onaj nacin za koji me pitate. zapravo, nije mi to bitno. startan je onoliko koliko mi je noga na gasu teska/laka. valjda?
kazem, auto nisam testirao do granica, nije bilo prilike.
drugo, pre njega sam vozio samo citroena c3 1.6, 109hp. dakle, slican, a opet i dosta laksi auto. koji je mozda bio za nijansu startnji, mozda i brze dostizao visoke obrtaje, al tu je i bio njegov kraj. sve preko 3500 obrtaja je bilo mucenje (za mene kao vozaca: buka, mirnoca rada motora i sl).
cini mi se da auris u visoke obrtaje ulazi sporije, linearnije ali zato nikad kraja "poletanju". drugo, tako neosetno i lako u gradu ili magistrali dodjem na 80km/h, da me zena mora obuzdavati. iako, ponavljam, ne divljam.
motor je u stalnom uzletu, to.
verovatno taj motor pravi karakter pokazuje na visokim obrtajima. bas ono sto je rekao cdyane.
dalje, ono sto je moje iskustvo s pomenutim citroenom- najvise trosi na putevima s usponima i padovima, mislim na tasos ili kod nas bukulja i okolina. to valja ocekivati i sa aurisom, mislim.
i ovo jos. aurisa sam terao najvise 130- 140 na 3- 3500 obrtaja, ako se secam. i bila je lagodna voznja. (ne volim buku motora ili vetra, jako me zamara)