Jump to content

Leaderboard


Popularni Sadržaj

Showing content with the highest reputation on 20.04.2020. in all areas

  1. 1 point
  2. 1 point
    Još smo tu [emoji16] 6 godina u vlasništvu 156.000km na satu (kupljena sa 74.000) Sipaj i vozi, baš dosadan auto [emoji6] Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  3. 1 point
    Priblizilo se vrijeme servisu ulja i filtera, nakon nepunih 10k pocne se paliti lampica ulja pri uzbrdicama. Mislio fali fildzan, odem kod mehanicara ispostavi se da fali 2l...Filteri cadjavi tvrdi da nisu ni bili zamjenjeni sa proslim servisom, niti je ulje mijenjano. Prethidni servis radjen u ovlastenom servisu u Sarajevu, preporuka da zaobidjete u sirokom luku Bunjo doo prevaratne! Na cemu ljudi sve gledaju da zarade... ispostave fakturu uredno a ti se trudis da ocuvas nesto u sta si toliko ulozio dok je njima bitno samo ostvariti sto veci profit.
  4. 1 point
  5. 1 point
    Kako ba 8.6? Jel ga vozis? [emoji23] Evo kod mene na zadnjih 650km. I da, ne j*bem indikatora ni 2%. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  6. 1 point
    Za sve postoji resenje, samo je pitanje isplativosti. Istina da nije preporucljivo igradjivati "suv" TNG u Toyote. Kapalica sa rucnim podesavanjem nema neku preteranu poentu, lako se rasteluje i bukvalno svakih 500 km moras ponovo da je stelujes. Opet sa drige strane elektricna kapalica je previse skupa. Najbolje resenje je, ako vec se ugradjuje gas, dodati jos malo novca i uzeti uredjaj sa naprednijom centralnom jedinicom i podestiti ga da npr svaki deseti takt ubacuje benzin. Moze cak i da se podesi da u odredjenom opsegu obrtaja ubacuje vise benzina i na kraju u najvisim obrtajima da ide samo benzin. Na taj nacin se dobija i stedljiva voznja i duzi vek motora. Sent from my Mi 9 SE using Tapatalk
  7. 1 point
    još više su poznati slučajevi da je benzin napravi hvariju, ali nemam nameru da se prepucavam kao i da branim majstora koji ima dovoljno posla i bez Toyotinih automobila da bi hvalio ili kudio Toyotine motore. Neka svako proceni šta mu je činiti i koja mu je računca, ja sam izneo svoju pa ako nekom pomogne ja sam zadovoljan, ako neko odustane posle čitanja šta sam napisao opet sam zadovoljan jer sam mu i tako pomogao. Sve u svemu zato i pišemo po forumima da pomažemo jedni drugima, bar ja to tako shvatam
  8. 1 point
    ako te ne mrzi pročitaj moje postove vezeno za TNG, imaš i ilistraciju kako je rešen rezervni točak u gepeku. Gepek i onako nije velik da si bez ugradnje mogao tovariti bog zna šta da bi ostao bez njega s ugradnjiom boce. Siguran sam da se u 90% slučajeva voziš sam u autu i da ti gepek zvrji prazan.....no da ja ne pametujem previše. pročitaj ako hoćeš ja sam tamo dao računicu isplativosti. Da, mala opaska, kada sam se raspitivao kod koga da ugradim TNG par njih mi je preporučilo servis iz Subotice. Nazovem čoveka, objasnim mu šta hoću uz moj komentar kako sam čuo da Toyotini motori nisu ljubitelji TNGa, da imaju keramičke ili neku smešu keramičke legure sedišta ventila i da zbog toga pucaju i nisu baš za ugradnju TBGa. Odgovor majstora je bio "ko vam je to rekao? Neki servis? Neko ko ugrađuje i razume se u auta, TNG, mehaniku?" ja reko " ne čuo sam, čitao na netu" "evo ja va kažem da su Toyotini motori kao i svaki drugi, diže se galama bzveze" .......eto pa ti proceni sam....na kraju sam ugradio TNG sa kapalicom koja mi je poskupila ugradnju sa "enormnih" 20Evra!?!? Pročitaj ako te zanima moje postove, pitaj ako znam odgovoriću........ja sam za sad PREZADOVOLJAN kako potrošnjom tako i eksploatacjom...
  9. 1 point
    Da se otplati ugradnja ne treba više od 20kkm, posle 100kkm će da otplati ceo auto. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  10. -1 points
    Lepo je reko LAV-LAV na automobilima od 2.0 a na 1.0 je bacanje para jer ne moze da napravi veliku razliku u potrosnji plus ako ne prelazi mnogo km godisnje to je tek neisplatljivo! A dodatno sto svi prvo pale na benzin pa kasnije prebace na plin! Ali plin je veliki gospodin trazi sve da bude ok pocev od svecics i kablova pa na dalje! Послато са Nokia 7.1 помоћу Тапатока
×