Jump to content

Leaderboard


Popularni Sadržaj

Showing content with the highest reputation on 06.04.2021. in all areas

  1. 1 point
    Iskustveno, neovlaćeni servisi uglavnom ugradjuju zamenske delove (u različitom cenovnom rangu). Pojedini, na zahtev, mogu ugraditi i originalne tipa vodena pumpa, španer, klizač, pk kaiš i dr., ali nabavka ide preko zvaničnog Toyo uvoznika (koliko mi je poznato). Neovlasćeni obicno koriste Eneos (Mobil i dr. ulja), Toyo ulje nemaju ni kao opciju (iz ličnog iskustva). Dakle, ako bi svi koristili OEM delove, jedina razlika moze biti u radnom satu servisa, a to svakako u slučaju koji si pomenuo (po meni) ne moze biti tih 130 eu.( podrazumevam da svi na kraju izdaju fiskalni račun [emoji846]).
  2. 1 point
    info. redovni servis na 90k km ili 6 god je 300e u ovlascenom servisu. tu spada zamena svecica, ulja, filtera... s druge strane, isti je 170e u servisu koji nije ovlascen, a specijalizovan za japanska vozila. identicne delove/ulja ugradjuju i sipaju. jos mi rekli da treba proveriti sta je za zamenu. (dakle, moze biti i jeftinije)
  3. 1 point
    Sad sam se sjetio... senzori se doplaćuju, nekih 250€ za komplet 4 kom. Mislim da je mene sve skupa koštalo 880 € (sa senzorima) Inače, za neke felge idu šarafi posebno i kostaju cca 70€ ... Za moje je bila nadoplata za šarafe,ali ... [emoji16] Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
×