Jump to content

Leaderboard


Popularni Sadržaj

Showing content with the highest reputation since 26.04.2019. in Posts

  1. 2 points
    Da izvadim temu iz naftalina.. :D Proslo godinu dana kao od sale, na autu nista novo... sem ulja sipam NIS 100 oktana i teram promenim ulje jednom godisnje, gde predjem 3-4000 kilometara i to je to. Malo upeglana benzinska mapa u subotu uvece i u planu je da odem da vidim sta kaze dyno
  2. 2 points
    Par slicica od proslog vikenda, ipak sam oprao auto pa malo okinuo
  3. 1 point
    Posle toliko vremena i traženja preko raznih sajtova na engleskom,grčkom,nemačkom,francuskom,španskom i da ne nabrajam više krila sam pronašao u Holandiji i upravo su kupljena. Znam kako se kaže prednje krilo na bar 20 jezika. Nadamo se da školjka ide na peskarenje iduće sedmice i onda laganica. Nabavili smo i originalni rezervoar,jer jw u njoj bio fićin,a od originala ni traga ni glasa. Ima još nekih sitnica nabavljenih i to je to. Sad se lakše diše.
  4. 1 point
    Katalizator je u pitanju. Problem resio nekom "varalicom" koja se ugradjuje negde pred katalizator kome prosledjuje zeljene informacije. Kosta nesto 20eur. Od tada presao hiljade i hiljade kilometara, taj problem vise nikad imao nisam. Neki tip iz Subotice ih prodaje, ima po oglasima.
  5. 1 point
    "Doslo doba da se ljubav proba" Posto ocekujemo ove godine neki poklon od rode, resio sam da prvo podignem auto, ali ne stelovanjem amortizera, posto je i tako i dalje neudobno dosta za trudnicu, pa sam vratio fabricke amortizere. Evo jos par slika da se uporedi spustenost sa fabrickom visinom Za sada ostaju ove 18"sa gumama 215/35 na autu ali posto sam vec kupio druge gume 225/40, stavicu i njih u narednom periodu. Sada je auto opet udoban, ne kao da je na 15" naravno ali sasvim zadovoljava moje i trudnicine zahteve
  6. 1 point
    Uz to Srđan vozi takav auto pa može da posavetuje. Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  7. 1 point
    Ja sam vozio Yarisa i Aurisa hibrid. Po mom mialjenju Auris je mnogo bolji. Yaris ima isuvise slab el motor i non stop pali benzinski motor i samim tim potrosnja ide gore. Kod Aurisa je sve to sasvim koreltno i moze lako da se spusti ispod 5l benzina u gtadu... Sent from my E5603 using Tapatalk
  8. 1 point
    Skoro pa se nema vremena da se napiše šta se sve radilo pa ovako se skupi kao i ajde da iskoristimo slobodno vreme U principu Toyota ko Toyota ide i ćuti ali mi neki ne možemo mirni pa vazda nešto radimo hahah U međuvremenu je dosta odrađeno, ponešto još sledi ali nadam se bićete obavešteni a ne ko sad posle skoro godinu hihi Sada je na satu malo preko 172 000 pa je sređeno sledeće: Kupljen je i zamenjen set kvačila, njena orginalna korpa i Aisin lamela su odradili svoje i zamenjeni su Exedy kvačilom. E sad, osnovna razlika je što je Aisin dosta tvrđi pa je trebalo navikavanja. Drugo sistem za ulje kvačila je imao prljavštine i dok se to isčistilo bilo je neodređeno stanje. Kvačilo sada hvata iznad polovine, mekano je ali auto ide mnogo bolje, što je i logično. Tom prilikom je zamenjeno i ulje u menjaču komplet, stavljeno Eneos i prilično sam zadovoljan promenom sa Motul-a. Mali servis odrađen i zamenjeni filteri vazduha, goriva i ulja, Japanparts. Ulje motora Eneos 10w40 sipano i to sve odrađeno pred zimu. Takođe zamenjen antifriz komplet i s tim smo mirni do daljnjeg. Od mehanike se radilo još i sledeće, prvo je zadnji kočioni cilindar "propišao" pa je to sređeno zamenom gumica, na moju veliku sreću u Čačku ima jedan stari gospodin koji pravi sve vrste gumica pa za 200 din su napravljene i za to i kad je već razmontiran cilindar i ošmirglan je lepo da bude kao no. Kad se to radilo onda je zamenjeno i ulje kočiono i ozračen sistem komplet kako treba. Kako je vreme došlo i zupčasti kaiš je spremao za zamenu pa je kupljen Continental ali pošto su bezobraznici tražili baš cifru koja je bezobrazna to sam odlučio da odradim sam. Našao tutorijal na netu za 4A-FE i odradio sam. Kada je menjano to onda sam zamenio i zatezni španer, semering radilice i bregaste, da ne mislim. Ono što nisam mogao sam je zamena čaure letve, trebao je kanal ili dizalica. Pa je tako mehaničar skinuo letvu volana, koja je odneta u servis samo za to, zamenili su čauru, nategli zupčanike do maksimuma i ono lupkanje napred je nestalo konačno. Kada je vraćana letva zamenjeni su krajevi spona i mažetne letve. Reglža rapa i to je to. Od mehanike to je to bilo, sledi nastavak u skorije vreme, dok se skupi kintica A sad malo šminka i estetika Zimske gume su kupljene nove, na preporuku uzete ove Kama ruske i to se išlo u dimenziji 195/55 R15. Mogu reći za sneg su fenomenalne, to grabi i kopa ko grtalica Po mokrom su ok, ali za suvo nisu sad nešto preterano za pohvalu. Kada je došlo vreme sada u Aprilu one su skinute i stavljene letnje GoodYear takođe u dimenziji 195/55 R15, tražili smo 205/55 R15 ali je guma smešno skupa. E sad sve je to pratila i jedna velika promena, felne su zamenjene. Enkei felne su otišle na Yarisa, ponosna vlasnica je Yare već predstavila na forumu, pa je tako Celica dobila nove Alutec felne malo veće širine i lepšeg ET-a, tačnije 7J ET38. Par dana je Ceca visila na klocnama dok nisam našao šta mi odgovara a sada izgleda nekako ovako Klasične metlice brisača su konačno zamenjene flat Denso metlicama, jeste da su 20e ali rade posao vrhunski. Malo je bilo zezanja sa adapterima ali ok, našlo se rešenje. Patosnice su kupljene nove tepih, neka firma ovde u Ča ih prodaje, tipske imaju po veoma pristupačnim cenama. Odrađeno je dubinsko čišćenje sedišta. E sad to sam radio samostalno i rezultat je više nego zadovoljavajući za svega 500 dinara. Pa ako neko bude želeo mogu mu opišem, da sad ne kuckam baš. Na kraju je došla i multimedija. Zamenjen je prvo plejer, stavljen je Kenwood bt8044u, sa bluetooth, za audio i razgovore, sa mikrofonom koji se postavlja po želji, USB je pozadi pa se stavlja bilo gde, nema bojazni od lomljenja, komande na volanu ( koje nemam fabručki ) i daljinski. Plejer je blago rečeno perverzija, ne postoji stvar koju nije moguće kontrolisati pa čak od udaljenosti zvučnika od osoba do medjusobnog rastojanja, vrste kabine, oblika, eličine zvučnika do kontrole tipa voznje i buke izvan. Preporuka za sve kojima treba nešto takvo. Prednji zvučnici stavljeni Sony 13-ce a pozadi su išle Kenwood elipse 6x9. Auspuh je konačno posle 29 godina prosvirao, tačnije rasuo se unutra. Trenutno je stavljen privremeno skoro identičan, neki zamenski koji je utišao auto skoro do perfekcije a njen fabrički skinut. Plan je, da zbog tehničkog oklop ostane fabrički, da ga otvorim i da uradim protočni, ručno pravljen od prohromske cevi i keramičke vune, ali to otom potom, sada trenutno nemam vremena. Stavljen je nov i jači akumulator, odlučih da probam Magnum od 60Ah, na preporuku. Zimu je prezimio napolje i odlično se pokazao. Bilo je tu još sitnih radova ali više i ne mogu se setim, farbanje slova Celica pozadi, stavljene su orginalne logo oznake na gepeku, štelovanje zazora haube, bodykit zaštita odozdo (koju je rizla opet skinula zimus)... ko će se svega setiti
  9. 1 point
    Malo se ljubili samo, nista spec, bilo oko 02h :D
  10. 1 point
    Prekontroliši creva oko egr-a: Poslato sa SNE-LX1 uz pomoć Tapatoka
  11. 1 point
    Pisalo se nekad na forumu o tim lampicama,potraži u temama gde se raspravljalo o 4afe motoru. Mislim da su neka vakum creva u pitanju,nemoj me držati za reč. Poslato sa SNE-LX1 uz pomoć Tapatoka
  12. 1 point
    Tako nekako i ja rezoniram, nešto japansko će uletjet, sada je samo pitanje što točno... :D
  13. 1 point
    Ključ na temu, auto je prodan! Vraćam se na Japance...:D
  14. 1 point
    Pozdrav svima na forumu. Pocelo se polako sa radovima. Auto je rasturen,delovi stigli sa peskarenja i sad se rade. Nije u idealnom stanju,ali nije uopste ni u tako tragicna kao sto sam se bojao. Nabavljene fenice 13"rota smoor 7j,koje ce takodje da se rade. Morace da se urade adapteri koji ce ujedno biti i distanceri jer je raspon rupa za corollu 4x110,sto je vrlo tesko i skupo naci.Ove felne su 4x108,ali se ne bih igrao sa nekim kombinacijama i tipa "moglo bi mizda" pa ce ici adapteri na 4x110. Nasao sam i gume 185 60 13" koje nisu bile bas zeljeni profil,ali obzirom da je cena bila vise nego odlicna,uzeo sam ih.Nove,ali dot 2013 i 2016. Uspeo sam da skinem onu sugavu crnu boju sa branika i video da oni uposte nisu u losem stanju. Kad se zavrse delovi,skoljka se detaljno rastura i ide i ona na peskarenje,pa se onda i ona radi. Ideja je da se vrati u fabricko stanje i boju koja je bila narandzasta. Naravno,boja ce biti ta,ali malo modernija.
  15. 1 point
    Jel ovo ti prodajes ili prethodno vlasnilk nije obrisao oglas? http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/12458221/toyota-yaris-ts-18-sport Sent from my E5603 using Tapatalk
  16. 1 point
    Comline -?! Iskreno, nikad čuo. Njih nema na "mapi" proizvođača maziva, što samo znači da to neko drugi radi za njih i lepi njihove nalepnice. Pa sad, još jeftino, koliko to može biti dobro (i koliko će biti jeftino)? Mislim, siguno nije njesra (jer radi neko od većih i poznatijih, makar po principu "što jeftinije") ali ... Englez NIKAD (iako su gugl puta veće škrtice od nas) ne bi kupio ulje iz Srbije (Istočne Evrope) ni pod kojim uslovima (za dž.), ni pod kojim dokazima (da su bolja od npr. tog Comline-a ili Comma-e ili da su ista kao Castrol), ni da ga biješ, a mi stajemo u red za neku kintu manje ... i posle njima ide a nama ne ide ... pa tako to ide. Mogul u Češkoj ima cenu kao Castrol a kod nas je 2,5x (2-4) jeftiniji ... ništa (ali NIŠTA) nije bolji od nekih naših kompanija (ili delimično naših). Castrol je nekad pravljen u Modriči (kad cela Evropa nije imala pogon za HC) ali ni tada nismo poštovali naše. Ne mora naše (ili "naše") ali pored toliko opcija* (Eneos, Mobil, Total/Elf, Motul, Liqui Moly, Kroon, G-energy, Texaco, Valvoline, Wolf, Lukoil, ... itd. i sl.), ne vidim potrebu da na cca. 200 brendova maziva treba još jedan na (jadnom nam) tržištu Srbije. Radi se (samo) o tome da uvoznik verovatno dobija ekstra rabat za prvu isporuku (ili prve godine), naročito ako distribuira i druge proizvode kompanije (da se lepo popuni šleper). Ponavljam, verovatno je to (više nego) o.k. (kvalitet), cena sigurno povoljna (verovatno i jeste 20-30% od onih koje su trajno održive, ako ništa drugo ono zbog skupog transporta ... carina neće biti problem, čak i kad UK izađe iz EU, mi ćemo to lepo ostaviti "bezcarinski"). Meni se NE sviđa, ali svakako to "može da prođe" pa nek' svako odluči po svojim afinitetima.
×