Leaderboard
Popularni Sadržaj
Showing content with the highest reputation since 17.01.2024. in Posts
-
3 points
-
3 points
-
2 points
-
2 pointsJa bolje da ne pisem iskustva sa ovlasecenim servisom na Zrenjaninskom putu. Potpuno sam razocaran sa ovlasecenim servisima, mislim da su samo dobri da ti urade mali servis sve preko toga fuseraj! Jos kad se prave ludi ili te prave ludim ... Zapravo, napisacu u posebnoj temi iskustva sa dva ovlascena servisa i mozda bi bilo dobro svako svoje iskustvo da napise cisto da svi znaju sta mogu gde da ocekuju ili kako da se postave sa njima.
-
1 pointPostovani forumasi,evo i ja da vam se prikljucim i da vam se zahvalim na svim postovima koje sam pazljivo citao proteklih cetiri meseca.Elem,pre 4 meseca sam kaparisao moju novu Toyotu Corollu u sol paketu opreme,u crnoj metalik boji,zy otplatu preko Toyota finansiranja 50-50%.Ocekivani rok isporuke je bio avgust ,tj do kraja avgusta,sto ynaci cetiri meseca cekanja i citanja ovog odlicnog foruma,gledanje recenzija na YT...Popsto sam kao i svi vi bio najvise nepoverrljiv prema novom motoru,posto kada sam dosao da testiram auto nisu imali nijednu corolu sa ovim motorom,vec sam ga testirao na Yaris crosu i za neku moju filozofiju i nacin voznje je ya pocetak zadovoljio kriterijume.Takodje su mi mnogo znacili tutorijali oko multimedije i raznih poveyivanja. I tako ,posle cetiri meseca tihovanja i iscekivanja dosao je dan za preuzimanje novog auta...Na moje i na odusevljenje mog sina od 9 godina sa kojim sam isao na preuzimanje.Generalno sve je bilo kako smo se i dogovorili.Uz auto sam dobio gumenu gepek patosnicu i tepih patosnice za unutra i ostali su duzni priveske,posto ih nemaju na stanju.Auto je odmah pobrao sve moje simpatije u svakom smislu reci,svidja mi se kako mu stoji crna boja,tu sam bio najveci skeptik,posto je supruga birala boju,takav bio dogovor..Ono sto me je iznenadilo da je ugradjena nova multimedija,koja je dosta drugacija u odnosu na staru,tako da svi moji pregledi yt a su pali u vodu.Ali kao i sve ,lako se covek navikne,mada na netu nema previse tuorijala o njoj.Deluje mi dosta intuitivnija i brya od stare.Apple car radi bez kablica,dok je za Android i dalje potrebno povezivanje preko uzba.Za sada se razmisljam da li jos da dodam donje bocne lajisne i da li da radim Toyota proteck karoserije,pa se nadam da cete mi tu pomoci.Za pocetak toliko i evo malo neka slika
-
1 point
-
1 point
-
1 pointLjudi, cisto da javim da sam tockove zamenio onomad u servisu, onu problematicnu gumu su ipak na kraju prekontrolisali i "dokrpili" i ta njihova "rabota" kao za sad ne pravi problem vidim da mi je guma pod istim pritiskom... Za sad..... U medjuvremenu, praznici, kisno neko vreme, gledam u dosadi ove strane toyotine forume, znate li da u SAD corolla sedan hibrid kosta kao kod nas u Jevropi LUNA paket? I ne samo to, ameri dobijaju neke prelepe kombinacije boja, ja ne znam sta je tesko da i za evropsko trziste ubace ovako nesto? Da ne govorim o tome da americki klot benzinac dolazi sa 4-cilidricnim 2.0 motorom i ovim bojicama za 20 iljada evra... Ali ajde sve to oko cene ima nekog smisla, kontam, generalno drugacije idu porezi i sve ostalo u SAD i EU, ali zasto nam zakidaju na ovim bojama? Hocu bre i ja midnight black metallic roof iz fabrike!
-
1 pointVeliki pozdrav svima! Vec neko vreme planirao sam kupovinu novog automobila, i posle duge potrage, pala je odluka za kupovinu navedene COROLLE SEDAN 1.5 u Luna paketu opreme. Auto je vec porucen, isporuka je planirana tek u julu... U JULU!!! (za one koji citaju u buducnosti, sada je februar, da ne morate da trazite datum posta.... ). Navodno, auto je sad u proizvodnji, bar tako kazu ovi iz salona. Mnogo cekanja, bas mnogo, bilo je varijanti da se uzme neki drugi automobil, najvise zbog tog roka isporuke, ali eto, nisam odustao!!! Do tad, zahvaljujuci fantasticnim ljudima sa foruma, opskrbljujem se informacijama, citam uputsvo i tiho patim cekajuci. Ali evo, imam par pitanja, cisto da odlucim dok ne stigne mahina. 1. Toyota protect Prema informacijama sa foruma, svi su zadovoljni, i na kraju sam se bio odlucio za tu zastitu, bar ovu za spolja, i kad sam porucivao auto, u salonu su me bukvalno odgovorili stavom da je to bacanje para. Koliko sam razumeo, auto ne stize sa tim premazom, vec to rade oni kad dodje ovde, a s obzirom da me toliko razuveravaju, pocinjem da mislim da ne treba da budem uporan, vidim da je procedura nanosenja za te keramicke zastite malo ozbiljnija i da oni ovde to mozda ni ne znaju da nanesu kako treba... Da li mozda da to odradim u Beogradu, tipa dodjem za vikend, obidjem rodbinu i resim to u toyoti tamo, mozda su opravniji malo? Ja sam inace u Nisu. 2. Veci naplatci i KASKO osiguranje Dogovarao sam sa salonom da mi nabave 17-stice, one sa SOL paketa, meni licno su malo lepse, ali prica mi prodavac kako je to nezgodno za KASKO. Navodno na vratima automobila pise da su tockovi na LUNA paketu 16' (onde gde pise koliki treba pritisak da bude u gumama), i sad kao ako ne daj boze bude neka veca steta na autu, osiguranje moze da tvrdi kako je do nezgode doslo usled koriscenja nepropisanih tockova (u mom slucaju 17' umesto 16'). Nisam do sad uzimao KASKO, vozio sam polovnjake, pa rekoh mozda neko ima neku informaciju u vezi navedenog? Iskreno to mi deluje malo nelogicno, posto je do skoro LUNA paket nudio 17' felne kao dodatnu opremu, kako to sad moze da bude problem?
-
1 pointPa upravo to, ne znam postoji li jedan brend sa fer pristupom garanciji, a onda procitam ovo. Mozda su nove generacije stvarno toliko "operisane od mehanike" da je lako prodati ovu foru. Prosto ne znam. Cuj, zameniti tocak je opasno na drumu. Pa mozda ovima sto se ne skidaju sa tableta i jeste. Nije jos izmisljena aplikacija za odsrafit tocak.
-
1 point
-
1 point
-
1 pointJbg, moraš da čitaš sve... Posebno sitna slova. Softver imaju, jer ti se i u aplikaciji beleži tačan trenutak upozorenja. Skoro sam zatamnjivao stakla, poruke su mi stizale za svaki otvoren prozor. Za gomilu lampica u uputstvu za upotrebu, piše da se zaustavi auto i zove servis, a garancija se poziva na uputstvo!
-
1 point
-
1 point
-
1 pointToyota kaže da se filter kabine menja na dve godine... Evo kako izgleda posle godinu dana: Ono što je dobro to je da je filter veoma lako dostupan. Bukvalno se menja za tri minuta! Kad sam već menjao filter, pustio sam klimu da radi neko vreme i prskao asepsol u kućište filtera, menjajući smer i brzinu duvanja. Nakon toga sam stavio novi filter i aktivirao jedan od onih sprejeva za dezinfekciju klime. Sve u svemu oko 30 minuta: -5 za zamenu filtera (računajući i raspakivanje) -5 za dezinfekciju asepsolom -15 za dezinfekciju konzervi -5 za provetravanje Trošak 1100 rsd filter sa aktivnim ugljem (najjeftiniji sa aktivnim ugljem) i jedno ladno pivo
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointEvo da javim prve utiske za nove felne + gume 225/45 17. Za koroline proporcije su vizuelno sedamnaestice idealna velicina. Ne samo zbog felni nego i gume mu daju siri i ozbiljniji izgled. Oseti se razlika u ponasanju na putu, mnogo brze mogu da ulazim u krivine i stabilniji je na vecim brzinama (To mi u sustini i ne znaci previse, korola je anti sportski auto ). Odustao sam od all season i uzeo ipak zimske Kleber gume. Odusevila me tisina u voznji, bukvalno su necujne. S te strane sam prezadovoljan, ali nazalost postao je auto dosta neudobniji, sigurno nekih 15-20%. Osete se sitnije neravnine i rupe koje nisam ni primecivao na sesnaesticama. Videcu da li cu da se naviknem posle par meseci... Sve u svemu nisam siguran da vredi para i cimanja.
-
1 point
-
1 pointVeoma negativno iskustvo moram izneti sa ni manje ni više nego sa dilerom Toyota Srbija. Početkom godine kupljen je nov RAV4, da bi već posle mesec dana auto počeo da trza u vožnji. Kada sam se obratio da reklamiram veoma neljubazno su me odjeb*li tek kada sam bio uporan uzeli su da pogledaju i kao rekli da nisam ispoštovao proces razrade motora i da sam ga forsirao. Ne da nije forsiran nego nije ni video više od 70km/h. Nakon toga nisu hteli da prihvate ni rekamaciju niti da čuju da bilo šta je do njih. Meni je auto pravio problem i dalje, nisam smeo da krenem nigde jer je auto štucao u vožnji a oni prevaranti su samo tu bili kad je trebalo da im se iskešira lova, a da reše problem ne zanima ih. Na moju inicijativu sam otišao kod ovlašćenog servisera drugog i zahtevao samo dijagnostiku, kako bi videlo o čemu se radi, pokazalo se da 1 i 3 cilindar nemaju varnicu, što trebalo se utvrditi. Sa tim izveštajem sam opet otišao kod njih a oni su meni odgovorili kako nisam smeo da idem na drugo mesto iako je ovlašćeni servis dok se ne obratim njima za dozvolu, koji bezobrazluk. Kao sada nemate više pravo na reklamaciju. Veće prevarante i lopove u životu nisam video, treba da ih bude sramota, jedan brend kao što je Toyota tako brukaju. Auto sam sredio u ovlašćenom servisu u Sloveniji a o ovom slučaju sam obavestio koga reba, da vide kako im dileri rade.