Jump to content

Leaderboard


Popularni Sadržaj

Showing content with the highest reputation since 19.10.2019. in all areas

  1. 2 points
  2. 2 points
    Pozdrav, karoserija je sređena i dobila je nove felne, rezultat je na slikama:
  3. 1 point
    Odavno su pod Toyotom. Njihovi su tricilindrični motori u Toyoti. Daihatsu je najstariji Japanski proizvođač automobila. Prvi na svetu su napravili motor sa tri cilindra. Još 1988 iz motora sa tri cilindra i manje od 1000cc izvukli 101ks. Zemljotres iz 1998 koji je pogodio Japan je srušio fabriku. Posle toga se nisu više nikada oporavili u potpunosti. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  4. 1 point
    Veoma negativno iskustvo moram izneti sa ni manje ni više nego sa dilerom Toyota Srbija. Početkom godine kupljen je nov RAV4, da bi već posle mesec dana auto počeo da trza u vožnji. Kada sam se obratio da reklamiram veoma neljubazno su me odjeb*li tek kada sam bio uporan uzeli su da pogledaju i kao rekli da nisam ispoštovao proces razrade motora i da sam ga forsirao. Ne da nije forsiran nego nije ni video više od 70km/h. Nakon toga nisu hteli da prihvate ni rekamaciju niti da čuju da bilo šta je do njih. Meni je auto pravio problem i dalje, nisam smeo da krenem nigde jer je auto štucao u vožnji a oni prevaranti su samo tu bili kad je trebalo da im se iskešira lova, a da reše problem ne zanima ih. Na moju inicijativu sam otišao kod ovlašćenog servisera drugog i zahtevao samo dijagnostiku, kako bi videlo o čemu se radi, pokazalo se da 1 i 3 cilindar nemaju varnicu, što trebalo se utvrditi. Sa tim izveštajem sam opet otišao kod njih a oni su meni odgovorili kako nisam smeo da idem na drugo mesto iako je ovlašćeni servis dok se ne obratim njima za dozvolu, koji bezobrazluk. Kao sada nemate više pravo na reklamaciju. Veće prevarante i lopove u životu nisam video, treba da ih bude sramota, jedan brend kao što je Toyota tako brukaju. Auto sam sredio u ovlašćenom servisu u Sloveniji a o ovom slučaju sam obavestio koga reba, da vide kako im dileri rade.
  5. 1 point
    Шта значи на крају сервисног интервала.. да ли мало троши првих 5000 km после сервиса и онда одједном потроши 1 l (од 5 до 6kkm) на пример... Онда то није 1/1000 km... У том случају има смисла променити произвођача уља... Ако троши на сваких 1000 km више од нпр. 0,7 l онда је проблем мотор... Уради мали сервис и првих 1000 km вози изразито умерено до 3k обртаја и мање... такође избегавај краће релације (где мотор не достиже радну темп.) ако таквом вожњом потроши у првих 1000 km од замене (не доливања) онда имаш проблем са мотором... Шта су сипали у овлашћеном од истека гаранције 5W30 или 5W40? Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
  6. 1 point
    Pozdrav svima, toyota je trenutno full limarijski sredjena i ofarbana u range rover sport crnu boju ceka novi krov i nadam se druge felne . U pitanju je smt model , poluautomatski . Drugi sam vlasnik, kupljena od prvog vlasnika u Berlinu, licno dovezena .
  7. 1 point
    Hvala. Evo još malo slika...
  8. 1 point
    Ispod fronta trebalo bi da stoji dugme sa bocnim i zadnjim prozorima koje ukljucis
  9. 1 point
    Evo da se javim nakon 92k promjenjeni diskovi i pločice naprijed, nove dvije dunlopke- spremni za zimu Generalno jako zadovoljan Aurisom u prvoj godini koristenja, obzirom da se radilo o polovnom autu moralo se i malo uloziti, da bi se dobila dodatna sigurnost. Vecinom je to bilo zamjena potrosnog materijala i ugradnja zaštite, dakle ništa "problematicno". Voznja je jako udobna, a neko je dobro opisao kako Auris totalno mijenja karakter iznad 3k obrtaja i postaje zvijer Naravno ipak se radi o ulaznoj motorizaciji ali on moze povuci onda kada ga pritisnete, u to nema sumnje. Trenutno potrosnja zakucana na 7.8 sto je po meni i vise nego zadovoljavajuce obzirom da je 95% gradska spica.
  10. 1 point
    Pozdrav svima. Predstavljao sam se više puta do sada,ali red je opet. O meni manje,ja sam stari novi Dule pop Vec duže vreme presipamo nesto iz šupljeg u prazno sa automobilima i mislim da ćemo sada stati za neko vreme. Novi mezimac je toyota celica t20,1995 god.1.8 benzinac,sa nekih 265000 km na satu. Koliko je to tacno nije ni bitno. Auto deluje solidno,koliko se ja razumem u to. Farban je drugi put,malo je pokazao na zadnjem rubu zbog nekog češanja,morao sam da zamenim hladnjak jer je stari pukao,uradio mali servis,popravio ventilator,zakljucavanje na daljinac i kupio sam nove gume. Odmah sam skinuo foliju sa krova,jer mi se nije svidjala,mada je šteta ostala. Moraće da se ofarba. Prodavac mi je delovao kao normalan čovek,koji nije prevarant,a inače je auto kod njega šest godina. Toliko za sada i evo nekih slika na brzaka.
  11. 1 point
    Pozdrav svima. Moram sa svima da podelim svoje oduševljenje. Relativno skoro sam kupio celicu kao moju,samo 1996 god.koja ima klimu ,abs i svasta po nešto. Raćunao sam da će dobro doći kao donor,za svaki slučaj,jer su ovakve celice relativno retke na našim putevima. Bio sam dokon ovih dana,pa sam prebacio,vozacevo sedište,električnu antenu,neke sitnice i sto je najvažnije KLIMU. Ne mora da se razmontira cela instrument tabla,već samo fioka kod suvozača.Sve sam to pažljivo skinuo i prebacio,kao i creva,kompresor,releje.....itd. Klimu smo večeras napunili i radiiiiiiiiiiii. Tako da je toydža malo unapredjena
  12. 1 point
    E ovako, skoro posle godinu dana da malo osvezim temu. Mnogo toga se uradilo na autu, pa da krenem redom Prva sitnica koja ja radjena je farbanje kocionih klesta u sivu boju: Takodje stavljene poneke nalepnice TRD (Dobija na konjazi :D ) Zatim se preslo na odredjenije stvari kao sto je spojler. Postavljen je fabricki spojler koji je legao bas kako treba Zatim se bacilo u potragu za neki letnji set felni, ubrzo je i to doslo. U pitanju su BBS VZ 17 U medjuvremenu sam nabavio i maglenke, kada sam kupovao auto, nije imao meglenke, moze se videti i na slikama iznad. Ujedno su stavljene led sijalice u maglenke. Takodje sam spustio zadnji deo, dobio je mnogo lepsi izgled. Ujedno su i farbani pragovi ispod vrata, zamenjena rucica menjaca i sl. i zamenjena je multimedia. U pitanju je Pioneer AVH-270BT To je za sada sve sto je uradjeno. Postavicu i slike sa nekih okupljanja sa drugim Celicama. Imamo i stranicu na instagramu @bg_celica_crew
×