Jump to content

Leaderboard


Popularni Sadržaj

Showing content with the highest reputation since 25.07.2019. in all areas

  1. 1 point
    Novi autić je upravo stigao, nakon dugotrajne potrage i vaganja što kupit, ukrštavanja stavova, izbor je pao na sljedeće: Znači Lexus IS250, 2008. godina, 173t km, full oprema s kožom, stanje odlično (pregledan kod mehaničara prije kupnje uključujući i dijagnostiku). Za sada toliko.
  2. 1 point
    Ovo je potrošnja na autocesti s uključenim tempomatom i klimom. Registracija bi mi trebala biti 100€ viša nego za Miatu, a za održavanje ćemo vidjet. Redovito održavanje je marginalno skuplje nego na prijašnjim vozilima, nadam se da neće biti neočekivanih kvarova. S obzirom da je Lexus, takva mogućnost je smanjena na najnižu moguću razinu...
  3. 1 point
  4. 1 point
    Upravo tako, niko ti ne uzima za zlo ako imamo različita mišljenja. Ovaj forum, kao i klub uopšte, je zamišljen kao mesto uzajamnog pomaganja i razmene iskustava.
  5. 1 point
    još više su poznati slučajevi da je benzin napravi hvariju, ali nemam nameru da se prepucavam kao i da branim majstora koji ima dovoljno posla i bez Toyotinih automobila da bi hvalio ili kudio Toyotine motore. Neka svako proceni šta mu je činiti i koja mu je računca, ja sam izneo svoju pa ako nekom pomogne ja sam zadovoljan, ako neko odustane posle čitanja šta sam napisao opet sam zadovoljan jer sam mu i tako pomogao. Sve u svemu zato i pišemo po forumima da pomažemo jedni drugima, bar ja to tako shvatam
  6. 1 point
    Svako ima svoju računicu i svako je u pravu. Moje je mišljenje da je besmislena ugradnja plina u 1.0. Motor ionako ima smešnu potrošnju, pa čak i 1.3 i 1.33 imaju malu potrošnju. Svako ko kupuje auto prethodno će se raspitati kolika je potrošnja, održavanje, registracija i slično, a na 1.0 ne može da bude manje. Ja vozim Yarisa 1.8, potrošnja u gradu je od 9-9,5 litara i ne smeta mi, nekom je i 6 litara previše. Opet, nije isto 1000 km mesečno gradske vožnje (u mom slučaju) i 200 km. Lično mislim da bi sa plinom samo upropastio odličan motor. Poslato sa MAR-LX1A pomoću Tapatoka
  7. 1 point
  8. 1 point
    ISTI MOTOR, A VELIKA RAZLIKA: Pogledajte trku Toyote Supre i BMW-a Z4 sa iznenađujućim ishodom Verujemo kako mnogi od vas znaju kako nova Toyota Supra ispod poklopca skriva BMW-ov redni šesterocilindraš od 340 KS, uparen sa 7-stepenim automatikom. Identičan motor nalazi se u novom BMW Z4 M40i, a budući da se ispod poklopca bavarskog kabrioleta također nalazi 340 KS, a snaga prenosi putem 7-stepenog automatskog menjača na zadnju osovinu, rezultati trke ubrzanja trebali bi biti prilično gusti. Pogotovo kada uzmemo u obzir da je razlika u težini tek 40 kg. Ipak, kada pogledate video koji je napravljen u režiji Carwow-a ostat ćete iznenađeni: Kao što ste mogli videti, Toyota je uverljivi pobednik trke ubrzanja (čak pola sekunde bolje vreme na 402 metra) i trke s letećim startom. Sam voditelj Mat Watson ostao je u čudu brzinom Supre, a čini se kako novi Toyotin coupe ima ipak nešto više od 340 KS. To je proverila i potvrdila ekipa iz Car Throttlea koja ju je stavila na valjke: Toyota je prepisala domaću zadaću od BMW-a i dobila bolju ocenu”
  9. 1 point
    Ladica izbacena,ubaceno nest drugo.. Poslano sa mog Lenovo P1ma40 koristeći Tapatalk
×