Jump to content

Leaderboard


Popularni Sadržaj

Showing content with the highest reputation since 19.05.2019. in all areas

  1. 1 point
    Posle toliko vremena i traženja preko raznih sajtova na engleskom,grčkom,nemačkom,francuskom,španskom i da ne nabrajam više krila sam pronašao u Holandiji i upravo su kupljena. Znam kako se kaže prednje krilo na bar 20 jezika. Nadamo se da školjka ide na peskarenje iduće sedmice i onda laganica. Nabavili smo i originalni rezervoar,jer jw u njoj bio fićin,a od originala ni traga ni glasa. Ima još nekih sitnica nabavljenih i to je to. Sad se lakše diše.
  2. 1 point
    Da izvadim temu iz naftalina.. :D Proslo godinu dana kao od sale, na autu nista novo... sem ulja sipam NIS 100 oktana i teram promenim ulje jednom godisnje, gde predjem 3-4000 kilometara i to je to. Malo upeglana benzinska mapa u subotu uvece i u planu je da odem da vidim sta kaze dyno
  3. 1 point
    Pozdrav svima na forumu. Pocelo se polako sa radovima. Auto je rasturen,delovi stigli sa peskarenja i sad se rade. Nije u idealnom stanju,ali nije uopste ni u tako tragicna kao sto sam se bojao. Nabavljene fenice 13"rota smoor 7j,koje ce takodje da se rade. Morace da se urade adapteri koji ce ujedno biti i distanceri jer je raspon rupa za corollu 4x110,sto je vrlo tesko i skupo naci.Ove felne su 4x108,ali se ne bih igrao sa nekim kombinacijama i tipa "moglo bi mizda" pa ce ici adapteri na 4x110. Nasao sam i gume 185 60 13" koje nisu bile bas zeljeni profil,ali obzirom da je cena bila vise nego odlicna,uzeo sam ih.Nove,ali dot 2013 i 2016. Uspeo sam da skinem onu sugavu crnu boju sa branika i video da oni uposte nisu u losem stanju. Kad se zavrse delovi,skoljka se detaljno rastura i ide i ona na peskarenje,pa se onda i ona radi. Ideja je da se vrati u fabricko stanje i boju koja je bila narandzasta. Naravno,boja ce biti ta,ali malo modernija.
  4. 1 point
    Comline -?! Iskreno, nikad čuo. Njih nema na "mapi" proizvođača maziva, što samo znači da to neko drugi radi za njih i lepi njihove nalepnice. Pa sad, još jeftino, koliko to može biti dobro (i koliko će biti jeftino)? Mislim, siguno nije njesra (jer radi neko od većih i poznatijih, makar po principu "što jeftinije") ali ... Englez NIKAD (iako su gugl puta veće škrtice od nas) ne bi kupio ulje iz Srbije (Istočne Evrope) ni pod kojim uslovima (za dž.), ni pod kojim dokazima (da su bolja od npr. tog Comline-a ili Comma-e ili da su ista kao Castrol), ni da ga biješ, a mi stajemo u red za neku kintu manje ... i posle njima ide a nama ne ide ... pa tako to ide. Mogul u Češkoj ima cenu kao Castrol a kod nas je 2,5x (2-4) jeftiniji ... ništa (ali NIŠTA) nije bolji od nekih naših kompanija (ili delimično naših). Castrol je nekad pravljen u Modriči (kad cela Evropa nije imala pogon za HC) ali ni tada nismo poštovali naše. Ne mora naše (ili "naše") ali pored toliko opcija* (Eneos, Mobil, Total/Elf, Motul, Liqui Moly, Kroon, G-energy, Texaco, Valvoline, Wolf, Lukoil, ... itd. i sl.), ne vidim potrebu da na cca. 200 brendova maziva treba još jedan na (jadnom nam) tržištu Srbije. Radi se (samo) o tome da uvoznik verovatno dobija ekstra rabat za prvu isporuku (ili prve godine), naročito ako distribuira i druge proizvode kompanije (da se lepo popuni šleper). Ponavljam, verovatno je to (više nego) o.k. (kvalitet), cena sigurno povoljna (verovatno i jeste 20-30% od onih koje su trajno održive, ako ništa drugo ono zbog skupog transporta ... carina neće biti problem, čak i kad UK izađe iz EU, mi ćemo to lepo ostaviti "bezcarinski"). Meni se NE sviđa, ali svakako to "može da prođe" pa nek' svako odluči po svojim afinitetima.
×