Jump to content

Leaderboard


Popularni Sadržaj

Showing content with the highest reputation since 27.01.2020. in all areas

  1. 3 points
    Zdravo svima. Od pre par dana sam vlasnik nove Corolle 1,6 97kw/132ks u Luna paketu opreme. Posle 10 godina i 4 Renault modela (supruga i pomalo ja i dalje vozimo Twingo 3), prešao sam na drugu automobilsku marku. Kako su u obzir dolazili samo novi automobili, izbor je pao na Toyotu. Kako auto vozim samo par dana, treba mi još vremena sa saberem sve utiske, pa ću ih napisati uskoro. Za početak ću samo reći da je prilikom izbora odličujući faktor bio 5 godina garancije i 5 godina pomoći na putu koju daje Toyota, kao i Toyota safety sense paket bezbednosti koji je u ovoj novoj Corolli standard od prvog paketa opreme.
  2. 3 points
    Ima malo napretka,ali ne nešto naročito... Čisto da se ne olenjimo.. Centralna konzola je stavljena čisto da se vidi šta bi bilo kad bi bilo.
  3. 3 points
  4. 2 points
    Zdravo svima, od prosle nedelje sam postao vlasnik nove korole u SOL opremi, metalik siva boja :) Nemam sad slike ali okacicu par kasnije. Imam odmah par pitanja :D a to su: - jel neko povezivao USB od 64GB za slusanje muzike u autu, treba da je formatiran kao FAT32 koliko znam ali meni nece i dalje da se prikaze kao "source", mozda treba da ga formatiram kao manji storage tipa 32GB? - zna li neko ko radi dobre folije protiv kamencica a da nije dranje tipa 250-300 eur po delu? E da, srecan sam sto radi android auto :D Jedva sam nasao USB kabl sa koji mi radi :D
  5. 2 points
    Počeli smo jutros u 7h. Upravo završeno,više nismo mogli. Predihtovan,amaterski poliran i ofarban kako smo mogli i umeli. Još karter,usis,izduv i tako to. Sutra stižu trapovi sa peskarenja,ali je praznik pa nastavljamo prekosutra. Mi smo zadovoljni učinkom,a Vi prosudite.
  6. 2 points
    Nisam neki profi fotograf Auto je premazan ProTect-om.
  7. 2 points
    Stare slike ali cisto da osvezim temu, sad je g*vna jer kisa pada svaki drugi dan i ne isplati se da ga perem. :D Bio dva puta na Popovoj Sapci(1780m), ide ok moze i cetvrtom ali druga i treca pretezno, dakle samo obrtaji. Od servisa presao oko 900km jer smo jos u karantinu. Potrosnja prosek 9.0 ali da napomenem da se redje vozi zbog pomenutog karantina t.j. kratke destinacije su u pitanju(do 5km u oba pravca). Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  8. 2 points
    Sija ko pasje m*do! :D Mada ova boja je bas zahvalna, ne primecuju je sitne ogrebotine i slicno bas lako. Sent from my Redmi S2 using Tapatalk
  9. 2 points
    A onda, sa jos slobodnog vremena, resio i da sredim malo gepek, posto sam uspeo da ugradim dodatnu uticnicu za upaljac tj 12V, jer, jelte, fabricki ima instalaciju ali ne i uticnicu... Samo sam napravio novu rupu na plastici. (znam, nelogicno i glupo ali i to spada u dodatnu opremu iako sam deo platio manje od 200din ) A kada sam vec cackao oko gepeka i skidao tapacirunge i plastike sve nazad, onda sam o istom trosku odradio i rikverc kamericu, povezana na android multimediju... Imao sam 2 modela, bezicnu i standardnu, nisam bio siguran da li ce i kako raditi pa sam kupio za rezervu i tu obicnu na kabal, koja se sprovede od zadnje tablice do multimedije... Bezicna ima 2 odasiljaca, oba na oko 1m od krajeva tj jedan za gepek i jedan za tablu iza multimedije, prvo sam to povezao i probao, pa posto odasiljacima smeta rad motora, ili sta vec, resio da odmah zamenim obicnom, bez nekog smaranja i razmisljanja da li bi mozda nekako radila i bezicna... Dakle, ovo je snimak bezicne koja je imala problem... https://youtu.be/Hu9QUBuiFpE Pa onda proba te druge obicne... https://youtu.be/dCLTMNTW9WA I posle ugradnje, kako i radi zapravo... https://youtu.be/-0v_CjK3rlY
  10. 2 points
    Još smo tu [emoji16] 6 godina u vlasništvu 156.000km na satu (kupljena sa 74.000) Sipaj i vozi, baš dosadan auto [emoji6] Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  11. 2 points
    Da ni ja ne otvaram novu temu. I meni je jos polovinom Septembra stigla Corolla. Isto bela 1.6 Luna + Smart paket. Taj paket podrazumeva paljenje bez kljuca i automatsko preklapanje retrovizora. Kostala me je 17990 eur. @ peppone Odlicno si prosao sa cenom. Aktuelna porudzbina u Luna paketu ima vise od mog LED zadnja svetla CarPlay, Android Auto (update uz doplatu) MyT modul (postoji besplatan update) Sol ima vise od prethodnog: Prednje i zadnje parking senzore Drugim recima, ti za samo 400 eur vise imas sve ovo sto sam nabrojao + 17" felne Zatamnjena zadnja stakla El. lumbalno podesavanje vozacevog sedista (ja nemam ni rucno) Veliki displej umesto analognog brojila Pre ovoga sam vozio Auris 2014 1.33 motor Luna + tempomat. i Rav 4 2015. 2.0D, pa mogu da uporedim. Auris je imao lepu sitnicu, ostavu za naocare u nebu, dok druga 2 to nemaju. Imao je i podesavanje lumbalne podrske, koju nikad nisam ni koristio, kao i podesavanje visine suvozacevog sedista. Tu se sve prednosti Aurisa u odnosu na Corollu zavrsavaju. Na stranu sto ja volim vise hatchback zbog lakseg utovara prtljaga. Corolla je u stabilnosti, upravljivosti, mekoci amortizera itd. majka za ova dva. Po potrosnji u gradu je Corolla najlosija (Rav i Auris slicni), na autoputu je Auris najekonomicniji, pa Corolla pa Rav. Po magistrali i regionalnim putevima opet je Auris najekonomicniji, a Rav i Corolla slicni. U proseku je 0,8 l veca potrosnja Corolle 1.6 (7500 km presao) od Aurisa 1.33 (24000 upisivao) ali sam vise vozio autoputem. Adaptibilni tempomat je vrlo zanimljiv i koristan, mada ne i ekonomican kada je guzva. Npr. ja kada imam auto ispred na autoputu, ja prvo pustim gas, pa za par sekundi polako kocim, dok Corolla drzi gas do odredjene udaljenosti, a onda krece ostrije da koci, ponekad i previse naglo, sto nije ni prijatno ni ekonomicno. Pracenje trake takodje korisno, ali cesto je i dosadno. Kada je put krivudav i uzak, nemoguce je strogo se drzati svoje trake. Takodje, kod preticanja je obavezno i za vracanje u desnu traku dati desni migavac. Moze da se iskljuci, ali ja ga ostavim, da ne bih zaboravio da ukljucim. Automatsko kocenje siguran sam da je korisno, ali ponekad zakoci bez potrebe. Kada neki auto malo izviri na put (uparkirava se), a ja imam mesta da obidjem tako sto cu malo da predjem u drugu traku i obidjem ga. Tad naglo zakoci i to moze biti rizicno zbog vozila iza. Moze se podesiti osetljivost. Takodje, ako na raskrsnici imam prednost, a nailazi auto koji ima stop, ali prilazi malo brze, ja za svaki slucaj lagano kocim, jer ne znam da li taj vozac vidi stop, dok Corolla verovatno ceka da mi udje u traku, sto je kasno za kocenje, tj. ne bih rizikovao da prepustim slucaju. Prepoznavanje znakova je delimicno korisno. Prepoznaje lepo znakove ogranicenja brzine, zabrane preticanja itd. dok cesto ne prepozna znak za ulazak u naseljeno mesto. Juce sam zbog toga platio kaznu, prvu posle 10 god. voznje. Bilo mi sumnjivo da na putu pise SKOLA a da nema ogranicenja i ja usporim na 50, ali me je radar snimio par sekundi pre dok sam isao 63 km/h. Policajac kaze da je 1,5 km pre bio znak za ulazak u naseljeno mesto. Tako da se vise ne uzdam u to. Automatska duga svetla su isto delimicno korisna. Ako se vozi nekim lokalnim putem i brzina je ispod 50 km/h, ostanu kratka svetla, a dugme za iskljucivanje je bas nepristupacno (iza mog levog kolena). Takodje se desava da ne skrati svetla kada neko naidje (retko), pa ako on blicne, tada se skrate. Generalno Toyota safety sense me nije bas odusevio, ali je valjda korisno imati ga, nemam pojma. Sve u svemu sam prezadovoljan Corollom. Jako stabilan auto, mekan po losijim putevima, za razliku od Rava gde sam navikao da stisnem zube preko "lezeceg," da mi ne ispadnu plombe Menjac, volan i pedale su dosta meksi od Rav-a a i od Aurisa. Posle 1200 km sam imao problem sa pucketanjem i prekidanjem zvuka iz multimedije, pa su mi je kompletno zamenili. Oduzio se post, ali ako neko ima neko pitanje, rado cu odgovoriti.
  12. 1 point
    Ipak sam odlučio da ga predstavim. Dakle auto je kupljen nov krajem prošle godine. Najvažnije udoban je i ima sedište kao napravljeno za mene. Ako neko misli da sam lako doneo odluku da prodam rollu . Grdno se vara , godinu dana sam se premišljao . Pri tome sam probao grandcoupe 1.5dci 110ks hečbek 1.2 TSI 132ks i 1.6 Sce Nissanov motor iz Juke , Qashqai I generacije. Za ovih nepunih 9 meseci prešao sam 15300km . Prvi servis je na 30000km ili godinu dana. Potrošnja na auto putu 6.5l gradska vožnja 8.5 l . Problem sa potisnim ležajem koji se javio odmah na početku, prisutan je i dalje. Koliko će izdržati set kvačila pitanje je . Sigurno manje nego što bi trebalo. Generalno zadovoljan sam autom. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  13. 1 point
    probaj sa usb stikom od 4 Gb Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
  14. 1 point
    imao je isti problem markols. rijesio,imas temu na njegovom postu Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
  15. 1 point
    Haha, ubadao u pogrešnu rupu [emoji23][emoji23][emoji23] Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
  16. 1 point
    Zdravo svima, od pre par dana sam vlasnik Toyote Corolla 2005 god., automatski menjac. prvo iskustvo sa Toyotom, za sada prezadovoljan, nadam se da ce tako i ostati. Ako neko moze za pocetak da mi predlozi dobar servis u kojem bih odrzavao automobil? Jos jednom veliki pozdrav svim clanovima. Ognjen B.
  17. 1 point
    Nema na čemu. Tu je ceo TCS, ne samo ja. Ja sam mali deo jedne velike celine koja se zove TCS. A što ćeš parking senzore da ugrađuješ kada imaš kameru ? Stvar navike ili nešto drugo ? Na Corolli sam imao kameru a na Meganu imam senzore bez grafičkog prikaza i ne može da se poredi. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  18. 1 point
    Priblizilo se vrijeme servisu ulja i filtera, nakon nepunih 10k pocne se paliti lampica ulja pri uzbrdicama. Mislio fali fildzan, odem kod mehanicara ispostavi se da fali 2l...Filteri cadjavi tvrdi da nisu ni bili zamjenjeni sa proslim servisom, niti je ulje mijenjano. Prethidni servis radjen u ovlastenom servisu u Sarajevu, preporuka da zaobidjete u sirokom luku Bunjo doo prevaratne! Na cemu ljudi sve gledaju da zarade... ispostave fakturu uredno a ti se trudis da ocuvas nesto u sta si toliko ulozio dok je njima bitno samo ostvariti sto veci profit.
  19. 1 point
    Proslog Cetvrtka zamenjen i osigurac poluosovine, odmascen suspleh i zasad je suvo. Nadam se da su resili konacno problem samo da ne urocim. Idemo dalje.
  20. 1 point
    Gumice samo orginal Toyotine, nisu zaista skupe oko 15-20e ali zato završavaš posao dug niz godina i najvažnije nisu previše tvrde kao zamenske pa ne lupka ništa. Za stabilizatore svakako 555 ako ima, jeste da ih ne volim zbog onog njihovog sistema zatezanja sa inbusom, ali svakako su najkvalitetnija zamena. Ja sam skoro uzimao meni za Celicu bili su oko 15e po komadu.
  21. 1 point
    Update nakon predjenih 500km. Auto ide kao zmaj. Nigde dima, cak ni na punom gasu. Radi tiho i mirno. Klipovi i karike nisu menjani, ispostavilo se da ne treba. Sipan je Castrol Edge 5w30 i Liqui Moly MoS2 aditiv. Danas proban na autoputu, prosto leti. Majstor je za ruke uzeo 250 evra, mislim da nije mnogo za ovoliki posao. Skidao je i oprao interkuler, hladnjak, katalizator (nekim sredstvom za te stvari)...bio sam prisutan za interkuler, izaslo je mnogo smeca. Motor je sada kao nov. Sve zajedno je kostalo 940 evra. Nadam se da cu biti miran duze vreme.
  22. 1 point
  23. 1 point
    Dragi svi, evo i moga Lexa. Pukom srećom sam se susreo sa Lex i oduševio se. Inače sam bio OpelBoy Astra coupe R ex LanosST i svemir mi se smilovao da zaboravim garažu i prljave prste od motornog ulja. Lex CT200h iz kraja 2011 sa sada 222000km po satu. Kako sam navikao svaki vikend nešto šarafiti po autu a na ovome nemaš što raditi morao sam nešto napraviti. Tako prvo što sam napravio je button shifter. Naravno da emuliram joystick od mjenjača mi je bila potrebna elektronika pa sam i to napravio... I onda kako je postalo hladno, dodao sam i električni grijač vode motora da mi auto ujutro bude odmah spreman i topal za vožnju. Naravno da ne zaboravim i utičnicu kamo se struja spaja. https://youtu.be/V9CaHTTfr1E I naravno žena je dobila torbicu da bude u temi...
  24. 1 point
    Mogu da ih uporedim . Oba vozila imaju proverene motore . Kod Renoa je Nissanov motor koji sa manjim izmenama datira od pre dvadeset godina . Kod hečbek Megana završna obrada je bolja nego kod Corolle . Potrošnja goriva je niža kod Corolle za oko 0.5 l bez obzira da li se radi o auto putu ili gradskoj vožnji . Megan hečbek sa ovim motorom i paketom opreme je dosta bučniji od Corolle , zbog sportskog zadnjeg lonca (može da se pogleda video , koji sam postavio u postu ) . Megane je najudobniji auto u klasi . Kod Corolle ima više mesta za putnike pozadi . Megane linearno razvija snagu mnogo lakše povlači iz nižih obrtaja od Corolle , ima menjač sa 5 brzina , Corolla 6 brzina . Kod Megana maks. obrtni moment pri 4000 obrtaja 165nm , kod Corolle na 4400 160nm . Corolla ima veću maksimalnu brzinu 200km/h i bolje ubzanje do 100km/h 10sec. Megan maksimalna brzina 191km/h ubrzanje do 100km/h 11.5sec . Podaci preuzeti iz oficijalnih kataloga za Corollu i Megan. Corolla bolje vuče uzbrdo ako se pravovremeno menjaju brzine . Kod Megana nema potrebe za menjanjem brzina na auto putu , mislim ako se naiđe na uzbrdicu ali je sporiji uzbrdo . Generalno Megan po mom mišljenju više odgovara vozačima koji vole manje da menjaju brzine zato što motor linearno razvija snagu , ima i brzinu manje. Težine vozila približno iste u zavisnosti od opreme variraju od 1200 do 1300kg Corolla je proizvedena u Turskoj , Megan hečbek u Španiji. Kod Megana mnogo je veći izbor motora i dodatne opreme nego kod Corolle. Kod Toyote je mnogo lakše ostvariti pravo na garanciju u slučaju nekog nedostatka nego kod Renoa . Na kraju da napomenem uporedio sam prošli model Corolle E170 sa 1.6 Valvematic motorom od 132ks 2017 godište i Megane IV 1.6 sce 115ks 2018 godište , motor koji je prestao da se ugrađuje u Megana . Sa Toyotom Corollom 1.6 valvematic Style prešao sam oko 29000km za 22 meseca , sa Meganom 1.6 Sce limited 15400km za 9 meseci .
  25. 1 point
    I da li si u te tri godine vozio yarisa kog komentatisemo. Meni je ts na 8.1L gasprom 100. Svaki dan idem istom rutom i nekad je predjem za 30 a nekad za 50 minuta. O razlicitosti ruta u okviru gradake voznje da ne pricamo. Vozi auto 2 meseca u bg pa vidi koja je potrosnja. Ortak ima 1.3. blokovi dorcol preko 8. Yare u gradu nije stedljivo. Naprotiv. Na magistrali je car.
×