Jump to content

Leaderboard


Popularni Sadržaj

Showing content with the highest reputation since 19.11.2018. in all areas

  1. 5 points
    Pozdrav svima, toyota je trenutno full limarijski sredjena i ofarbana u range rover sport crnu boju ceka novi krov i nadam se druge felne . U pitanju je smt model , poluautomatski . Drugi sam vlasnik, kupljena od prvog vlasnika u Berlinu, licno dovezena .
  2. 4 points
    Odavno se nisam javljao, pa evo da obeležim jedan jubilej...
  3. 3 points
    Posle toliko vremena i traženja preko raznih sajtova na engleskom,grčkom,nemačkom,francuskom,španskom i da ne nabrajam više krila sam pronašao u Holandiji i upravo su kupljena. Znam kako se kaže prednje krilo na bar 20 jezika. Nadamo se da školjka ide na peskarenje iduće sedmice i onda laganica. Nabavili smo i originalni rezervoar,jer jw u njoj bio fićin,a od originala ni traga ni glasa. Ima još nekih sitnica nabavljenih i to je to. Sad se lakše diše.
  4. 3 points
    Zove se Veljko, iz BG-a je i vozi Avensis iz 2011. [emoji4] Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  5. 2 points
    Zdravo Svima, ja sam Đerđ iz Novog Sada (inače ja sam iz Mađarske, ali već oko 10 godina radim i živim u Srbiji). Od prošle sam vlasnik Toyote Corolle 1.6 Gti AE92, 1991 godište. Slike auta dole. Dosta stvari je zamenjeno u motoru i na vešanju i trapu i polako se radi na limariji. Unutra je skroz očuvan, tamo nisam imao mnogo posla. Odmah bi imao jedno pitanje, jer već dugo tražim mehaniku električnog podizača prozora ne levoj strani (vozačka strana), da li možda neko ima informaciju gde bi mogao nabaviti?
  6. 2 points
    E a sad što bi rekli pasujemo delove. Ovo im je zadnje podešavanje pre nego što počnemo fine radove. Posle nema milimetar tamo ovamo
  7. 2 points
    Da izvadim temu iz naftalina.. :D Proslo godinu dana kao od sale, na autu nista novo... sem ulja sipam NIS 100 oktana i teram promenim ulje jednom godisnje, gde predjem 3-4000 kilometara i to je to. Malo upeglana benzinska mapa u subotu uvece i u planu je da odem da vidim sta kaze dyno
  8. 2 points
    Pozdrav drugari, Imao sam problem sa servo pumpom koja je pustala-suzila ulje na semeringu i javio se luft, Problem sam rešo sam, pa sam hteo sa vama da podelim ovo iskustvo, svako ko se malo razume u majstoriju može sam da uradi. Fale mi jos neke slika ali dodacu ih naknadno, izvinjavam se zbog toga! Prvo sam pomislio da je dobila luft u lageru, i da je semering propao, pa sam skinuo remenicu, tek nakon rasklapanja tela pumpe video sam da nije bilo potrebno skidati istu, jer pumpa nema leger već ima gliko ležaj kao na radilici, što je dobra fora ne može da se ukoci pumpa. Nakon rasturanja, na drugoj polovini pumpe u čeonim delu je dobila luft, luft sam rešio tako što sam stavio 4 čelične podloške, Isto sam zamenio gumicu koja ide ispred gliko ležaja jer je iygubila svoju formu, gumicu nisam kupovao dao mi je jedan hidroulicar, Gumica ima svoj žleb gde naleže, nisamo mogo da slikam jer bi mi ispali elementi koju guraju ulje, Nakon toga, došo je na red semering, kako nisam našo originalne mere, uzo sam za 1mm uži, i ima plasticno telo, tek nakon sklapanja i montiranja uspeo sam nekako da ndjem original i porucio sam ga, kosta oko 390 dinara. Ne želim nikoga da reklamiram, ali ako admini yahtevaju da obrišem ima prodavnice i linka ucinicu to, ko je zainteresovan pusticu mu u pp, Firma je iz Trstenika i zove se Polilas D.O.O ili polilasshop.com imaju prodavnice u Beogradu i Nišu. Pumpa je namontirana, zamenjeno je ulje, Ulje se menja tako sto se skine povratno crevo sa posude za dolivanje ulja, sreco se stavi u neku flasu kako i staro teklu u nju, ali pre toga prednji tockovi se podignu i vrti se volan, kako bi ulje isteklo, Mora da se dolije novo ulje kako bi guralo staro, pošto sam ja skidao pumpu morao sam da kratko da zaverglam auto, kako bi izaslo ulje do onog momenta kada krene novo (nakon verglanja ulje u poside mora da se dolije jer ga pumpa usisava) Oko 0.8 Litra je stalo novo ulje, sipao sam ovo ulje to su mi preporušili u prodavnici, ako smatrate da treba drugo slobodno preporučite. Ulje je Crvene boje. Nakon toga kada okrećete volan ćuće se malo pumpa dok ne istera sav vazduh, nakon toga sve ce se vratiti u normalu. Staro ulje izgleda katastrofalno i Crne je boje Za sada sve je ok, nema nigde ulje da se pojavljuje, proslo je 5 dana a auto konstantno vozim. Evo jos nekoliko slika. Jedino što ću morati da skidam opet pimpu kako bih stavio originalni semering, tada cu postaviti još slika. Nadam se da će nekome ovo da pomogne i da ušteni nekoliko hiljada dinara za reparaciju, a nova je oko 25k.
  9. 2 points
    Par slicica od proslog vikenda, ipak sam oprao auto pa malo okinuo
  10. 2 points
    Srećno! Poslano sa mog SM-A600FN koristeći Tapatalk
  11. 2 points
    [emoji846][emoji106] čestitke Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  12. 2 points
    Vozili smo: Toyota Corolla Sedan 1.6 VVT-i Sol, jaki japanski odgovor Octaviji Izvor: Autoportal.hr 12. generacija, u profinjenom i čvrstom limuzinskom izdanju, s filigranskim visokoturažnim atmosferskim benzincem snage 132 KS, koji je prilično učinkovit (9,7 s, 200 km/h) i troši 6,5 do 8 litara. Uz bogatu opremu, cijena od 162.900 kn je poštena... Toyota Corolla, imenom model s najvećom 'nakladom' u automobilskoj povijesti (od 1966. prodano ih je oko 44 milijuna, ali uz bitno mijenjanje koncepcije) s našeg je tržišta (privremeno) nestala 2007., kad je Corollu devete generacije zamijenio Auris. Doduše, Corolla je tada nastavila 'život' u limuzinskoj verziji, na azijskom i latino-američkom tržištu. No, potom je, na zahtjev kupaca, uslijedio 'come-back', u 11. izvedbi. Taj je bio posebice uvjerljiv u iznenađujuće poletnom i štedljivom dizelskom izdanju 1.4 D-4D s 90 KS, koji je na našem tržištu bio 5x traženiji od dvolitraša sa 124 KS. Popularan je bio i u verziji 1.6 Valvematic sa 132 KS (novu takva verziju, 12. generacije, upravo smo vozili), a dostupna je bila i hibridna verzija. Novi je model zadržao prepoznatljiv stil dosadašnjeg modela, uz novi stilski 'pečat' prednjeg dijela, kojeg su oblikovali LED-svjetlosni elementi. Gabariti su promijenjeni minimalno - dužina je povećana na 4630 (+10), širina na 1780 (+5), a visina je smanjena na 1435 (-30) mm. Da je riječ o hi-tech izvedenici dosadašnjeg modela, pokazuje zadržani međuosni razmak od 2700 mm. Nova Corolla je napravljena na čvršćoj, a lakšoj platformi, korištenjem 18 posto čelika ultravisoke čvrstoće (UHTS) i 30 posto visoke čvrstoće (HTS), što je rekordno u klasi. Stoga je japanska limuzina. na granici kompaktne i srednje klase, uz zadržanu masu od 1300 kg za trećinu čvršća od prethodne. Budući da je već prethodni model osvojio pet zvjezdica za sigurnost, može se 'ruka u vatru staviti' da će i novi model ponoviti izvrsni rezultat, u pooštrenim kriterijima. Toyota Corolla Sedan izravni je konkurent Škode Octavije, premda prtljažnik od 471 litar ne može konkurirati češkom (590), a za funkcionalnost je minus što nema peta vrata nego klasičan poklopac prtljažnika Ali, japanski su se stručnjaci vodili logikom da je to sasvim dovoljno, a time su ostavili više prostora u unutrašnjosti i najveći prostor za koljena straga (72 cm). To je još važnije svojstvo limuzine te mudra strateška odluka. Japanski su stručnjaci mudro iskombinirali suzdržan modernistički stil, s hi-tech elementima preglednim. Preglednom instrumentnom pločom dominira veliki lepezasti brzinomjer, manji lepezasti brzinomjer te meli lepezasti pokazivač razine gorila i temperature, središnjim dijelom dominira veliki dodirni ekran, a volan, uzdignuta ručica mjenjača i ostale komande naglašavaju dobru ergonomiju. Prostranost je solidna na prednjim i stražnjim sjedalima, što je zasluga međuosovinskog razmaka od 270 cm (to je već granica D-segmenta, odnosno srednje klase). Jedini (veliki) upitnik u izboru ovog modela je izbacivanje iz ponude 'pogođenog' turbodizelaša 1.4 D-4D s 90 KS. Koliko je to bilo preuranjeno, pokazat će vrijeme, ali već sada mnogim 'krupnim' kupcima (rent-a-car) to smeta. Pod haubom je profinjeni atmosferski 16-ventilac s 'pametnim' podešavanjem faze ventila (Variable Valve Timing - intelligent), koji ostvaruje 132 KS) pri razmjerno visokih 6400/min, uz najveći okretni moment od 159 Nm pri 4200/min. Unutrašnjost je izvedena pregledno, ergonomičnoi i solidno, nije to premium, ali je izvrsna konfekcija. Ručica mjenjača djeluje za malo predugačka, ali već nakon prvog šaltanja shvatili smo da je sve za pet - šaltanje je ugodno i precizno Na okret ključa motor se oglasio fino prigušenim turbinskim zvukom, koji je na svaki dodir gasa najavljivao da je pod haubom 132 zdravih konja. Ravnomjerno, u širokom području okretaja otpušta snagu (bez udara), a performansama mu pomaže dobro stupnjevan, premda (radi smanjenja potrošnje, emisije CO2 i razine buke) malo predugačak prijenos. Performanse su vrlo dobre, gotovo sportske. Limitator je postavljen na 6500/min, a pri ubrzanju smo šaltali na 6400/min. Tada se u prvom stupnju postiže 53, u drugom 97, u trećem 143 i u četvrtom stupnju najvećih 188 km/h, a u petom najvećih 200 km/h pa je šesti stupanj štedni. Ubrzanje do stotke od 9,7 s je vrlo dobro, dovoljno dinamično. U normalnoj vožnji dovoljno je šaltati pri 5000/min, iako motor traži okretaje. Ravnomjerno vuče već od 2000/min, što je zasluga sustava za podešavanje faze ventila. Zbog toga Corolla ima snage u svakom stupnju i kod svih okretaja, a potrošnja goriva je razmjerno povoljna. Na otvorenom se trošio 5,5 do 6 litara, na otvorenom 8 do 8,5. Dakle, treba računati s prosjekom oko sedam, što je, obzirom na performanse i veličinu sasvim dobro. Uvjerljivim performansama pogoduje i kvalitetno podvozje, koje nudi dobar kompromis udobnosti i stabilnosti. Zbog dužeg repa Corolla Sedan se brže postavlja u zavoj, jer je manje sklona podupravljivosti i ponaša se gotovo potpuno neutralno, bez iznenađenja. Tek kad je potpuno opterećena i kod pretjerivanja može se očekivati kontrolirano proklizavanje stražnjeg dijela,što se lako kontrolira preciznim volanom. Kočnice s prednjim diskovima od 288 mm su snažne, lako se doziraju i omogućuju zaustavljanje pri 100 km/h u 36,5 metara. Uvjerljiv dojam zaokružuje osjećaj prvoklasne kvalitete i treći po redu paket opreme (Terra, Luna, Sol, Executive). Cijena od 162.900 kn je pošteno odmjerena, a najisplativiji je jednako motorizirani model s već solidnim paketom Terra za 139.900 kn. POGON Motor: benzinski, 4 cil., 8V, zupčasti remen, blok od sivog lijeva, sprijeda popr. Obujam: 1598 ccm Provrt x hod: 79 x 81,5 mm Snaga: 97 kW (132 KS) pri 6400/min Moment: 159 Nm pri 4200/min Mjenjač: ručni, 6 st. Pogon: prednji Start/stop: da KAROSERIJA Izvedba: limuzina C/D-segm,4vrata Gabariti: 4630 x 1780 x 1435 mm Međ. razmak: 2700 mm Cd: 0,28 Masa/Nosivost: 1520/440 kg Prtljažnik: 471 l Spremnik: 50 l Krug okretanja: 10,4/10,8 m EuroNCAP: nije proveden PODVOZJE Ovjes: MacPherson/Multilink Kočnice: samov. diskovi 288 mm/diskovi 272 mm Ručna: električna Gume: 225/45 R 17 PERFORMANSE Brzina: 200 km/h 0-100 km/h: 9,7 s Potrošnja (EU): 6,0/4,9/8,0 l/100 km Realno: 6,5 - 8 l/100 km CO2: 133 g/km CIJENA Testni model: 162.900 kn (22.014 eura) Osnovni benzinac: 139.900 kn (18.905 eura) - 1.6 VVT-i Terra Osnovni dizelaš: nema u ponudi Osnovni hibrid: 189.900 kn (25.662) - s opremom Luna
  13. 2 points
    Komšiski,prvi vlasnik, 2,0 d4d 85 kw ,kupljen ovde ,sve još uvek fabrički,baš zadovoljan.
  14. 2 points
    Hvala na savetima,Kupio Avensisa 2006,sa 151000km,prezadovoljan posle prvih 10000km nije potrošio ni kap ulja sve u grackoj voznji,fantazija ,pozdrav svima.
  15. 2 points
    Barveče! Kao što to stari običaji nalažu, red je da se čovek registruje na forum kada već kupi auto, umesto da to učini pre toga i sam sebe uputi u mnoge stvari. Elem, Postao sam vlasnik jednog primerka iz naslova, 2004 godišta, kupljenog i uveženog pre par dana iz Kelna, DE. Auto mi je tamo kupio i dovezao na točkovima zet. Gazio ga je auto putem muški i po bordu je neka prosečna potrošnja bila 7.7 ako mu je verovati. Vozilo je od prvog vlasnika koji je imao nekoliko vozila pa je ovaj rešio pre izvesnog vremena da proda te mu nije radio mali servis već punih 20.000 km a veliki je rađen na oko 87.000 km a sada ima 190.000. Auto sam vozio 15tak km, dok sam ga oterao na carinu mada sam ga pre toga ispregledao vizuelno. Mogu reći da sam jako zadovoljan, vozilo je jako lepo očuvano, poseduje webasto, šiber, tempomat, kožu itd.. Originalni ključ joj je napukao pa sam preko Aliexpressa naručio kućište bez mača te ću sa ovog samo prebaciti sa elektronikom. ( https://www.aliexpress.com/item/KEYYOU-2-3-Button-Remote-Key-Shell-Case-For-Toyota-RAV4-Land-Cruiser-YARIS-CAMRY-For/32969642622.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da24c4d4vyf7r ) Neka površna zapažanja su da mi se dopada kako auto leži naputu, po neravninama, ubrzanje i odziv na gas zadovoljavaju, jedino nisam oduševljen sa zaustavnim putem na koji se moram navići (gume i diskovi su kao novi) i čini mi se da je kvačilo za nijansu tvrđe. Čuo sam da navodno postoji neka šelna koja korodira pa malo otežava, i koja treba da se podmaže. Tako je zetu rekao majstor u DE koji je pregledao vozilo pre puta, navodno kod RAV4 se to dešava povremeno. Pošto mi je prvo na listi kada ga podignem sa carine, posle registracije to da odradim sve servise, zanimaju me preporuke za vrstu ulja, prodavnicu delova, servis u BG (živim na Paliluli). Mislim da ću što se ulja tiče sipati nešto od Motula tipa Xcess 8100 5-40, koristio sam više vrsta Motula i zadovoljan sam tim uljima. Na kartici vidim piše da je sipano 5-30 mada s obzirom da je vožen na severu Nemačke to mu je ležalo. Tolko za sada, pozdrav ekipi!
  16. 2 points
    Pozdrav starim i novim clanovima. Bojan, Kraljevo, veterinar. Posle Avensisa, Suzuki Jimny-ja, Nissan Note-a... vracamo se na "staro". Danas kaparisan Rav 4 , 2004.sivi metalik sa tacnih i neverovatnih 117000km i d4d motorom. U planu mi je bio neki Tucson ili Kia Sportage, ali ovakvom stanju auta i ovoj predjenoj kilometrazi nisam mogao da odolim. Slike u toku nedelje posle preuzimanja auta... U medjuvremenu, ako stignem predstavicu i Jimnija i Nissana.... .
  17. 2 points
    Rodjen sam u Beogradu, davne 1980ge godine, od oca Milorada i majke Dubrave. Te noci, 25tog juna, kazu da je padala kisa kao nikada. Odrastao u Beogradu, opstina Stari Grad. Osnovna skola Drinka Pavlovic, srednja pravno poslovna u svetogorskoj. Prva ljubav se desila na eskurziji, 1996te godine, rat se jos valjano nije ni zavrsio u bivsoj jugi. Milion zurki, izlazaka, alkohola i svega sto vole mladi. Roditelji mi se razvode 1997dme godine, otac nalazi mladju zenu (klasicna prica malo situiranog muskarca u Beogradu), majka ostaje tuzna i ubrzo odlazi kod svojih u selo. Studiram neuspesno pravni fakultet, rano pocinjem da radim, odlazim u inostranstvo 2004te godine, jako mlad, bavim se svim i svacim, uglavnom polulegalnim poslovima. Sticem solidan kapital, vracam se u Srbiju 2012te godine, otvaram privatnu radnju za prodaju kozmetickih preparata. Zovu me "kralj parfema". Od kola vozim sve i svasta, krenuo sam, kao i vecina iz tadasnje generacije, sa zastavom 101 davne 1999te godine, onda ide punto 1, pa golf dva, pa mitshubishi lanser, pa bmw 325 tdi, pa golf 5, renault megane 3 i sada mali dobri yaris, zgodan za grad i parkiranje.
  18. 2 points
    Ta poznata globalna Toyo politika koja Evropu "napada" sa H vozilima uz odredjeni stepen generalne "nezainteresovanosti" meni zvuci kao unpred pripremljeno opravdanja za lose prodajne rezultate. Nakon vise godina imaju HB model koji je vizuelno dopadljiv (konacno oslobodjen blede kopije CTa 200 h i besmislenog enterijera za ljubitelje retro stila) i bilo je logicno da prosire paletu turbo motora sa vise KS (ako nisu hteli da razviju svoj, mogli su da pozajme neki od proverenih T agregata). U svakom slucaju, ako ne zelite hibridnu tehnologiji (zbog "anemije" ili iz nekog drugog razloga) i niste zadovoljni sa 1.2 T postavkom, okrenite se nasoj konkurenciji u EU (Civicu, Mazdi 3, Golfu, Focusu, Astri, ... ambicioznim korejcima :)). Nakon "proterivanja" dizela ni ne ostaje nista drugo - osim mozda, teskog kompromisa :(.
  19. 2 points
    @Matori ti je dao pametan savet, ali tvoj auto, tvoje odluke, tvoj novac. Osvrnucu se samo na par stvari. To sto je "auto 10 god" ne znači da mu treba sve od reda menjati. To nisu radili ni sa Yugo Koralom te starosti. Ići ćeš redom i stavljati jeftinije kopije umesto originalnog dela? Izvini, tako se kola ne popravljaju. To samo rade MONTERI koji sebe zovu majstorima, a glavno im je da kroz rabat na delove uzmu što više love. Primarni i sekundarni cilindar kvacila stradaju najviše od neredovnog menjanja ulja. Eventualno, može doći do korozije ili oštećenja neke gumice. Sve se to može videti i tako se i uradi pre nego se krene u kupovinu dela. Zašto? Zato sto bilo koji deo da kupiš nećeš sigurno dobiti isti kvalitet kao što ga je imala fabrika na montažnoj liniji, a posebno taj kvalitet nećeš dobiti od aftermarket delova koje uglavnom uzimamo zbog cene. To ne znači da će ti taj deo crći odmah ili brzo, vec jednostavno nece trajati ni približno koliko OEM deo. I tu dolazimo do priče o tvom Yarisu za kojeg tvrdiš da je ekstra, sa manje od 50k km predjenih?! Pa upravo ako je tako ti mu zamenom delova tako nasumično samo smanjujes upotrebnu vrednost. Zato, nemoj to raditi. Još jedna stvar. U prethodnim postovima si napisao da ste sekundarni (donji) cilindar kvačila procenili kao dobar i ostavili. Zašto sad promena? Kako znaš da je korpa koju ste namontirali OK, da nije u njoj problem? Pazi, NAGADJAM , jer je gotovo nemoguće dijagnostikovati kvar na osnovu tudjih zapažanja, pa još prenetih u kratkoj formi "forumaskog pisanija". Posebno, kada si i ti sam za problem koji imaš prvo krivio ulje u menjači, pa vazduh u sistemu, pa sad cilindre... Osim toga, reci mi jel ti to sam popravljas sa nekim ko ti pomaže, ili plaćaš majstora? U prvom slučaju, OK probali ste sami, nije uspelo, jer ste naleteli na problem. U drugom slučaju, MENJAJ majstora Pozdrav i srećno u rešavanju problema Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  20. 2 points
    Pedja, imam utisak da bi bilo dobro da potražiš mišljenje još nekog majstora. Bojim se da je ovo već ozbiljno "lutanje" Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  21. 2 points
    Super što si postavio cene Pa pazi akcijske cene nisu uopšte visoke , pogotovu što se radi o novim modelima. Toyota sa hibridnim pogonom nikada nije bila sa povoljnijom cenom. Pogledaj cene kod konkurencije. Novi Focus 1.0 ecoboost 101 ks (bazni agregat) u osnovnom paketu opreme 16990 e , pojavio se na tržištu pre Corolle. Da ne nabrajam sada cene kod ostalih. Generalno kola su sa sve više opreme a samim tim i sve većim cenama. Jedino ponavljam Toyotini hibtidi na akcijskim cenama , nikada povoljniji. E sada što je i dalje velika cena ne samo za nas nego i za većinu Evrope. To je neka druga priča.
  22. 1 point
    ...sa sve parking senzorima, kamerom za rikverc, senorima.pritiska guma i obd vezom da bi imao board i podatke o vozilu na multimediji Sent from my E5603 using Tapatalk
  23. 1 point
    Kada bude neki prešao 500000km bez otvaranja motora. Slažem se. Još uvek je nov motor koji tek treba da se dokaže. Videćemo, skoro je Honda počela da pravi male turbo motore. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  24. 1 point
    Evo kako sam ugradio tempomat u mog Aurisa. 1.6 Valvematic ima fabricku pripremu. Pre svega, moguce je nehotice da se ispali air bag i nanesu povrede, stoga je neka Internet preporuka da se akumulator otkaci bar pola sata pre posla. Ja ne znam kako funkcionise okidanje vazdusnih jastuka, pa ne mogu da dajem neke licne savete i garancije da se to ne desi. Moguce je proveriti da li priprema postoji i pre montaze i busenja rupa, potrebno je da postoji prazan konektor u volanu gore desno. Samu rucicu sam porucio sa Ali Expressa, i odgovara za vise Toyota modela, kvalitet joj je dobar, i nemam zamerki, cena ispod 10e. AirBag se skida bar kod mene stiskanjem nekih oprugica koje su u okviru volana, kroz dve bocne rupice u plastici, navodno kod nekoga su tu i srafovi, ja nemam srafove, ja sam to uradio sa ravnim srafcigerom. Na ovoj slici moze da se uoci konektor na kome visi ruckica Tempomata gore-desno, i to je znak da priprema postoji na mom Aurisu. Signal na tabli prilikom paljenja tempomata, dovoljno je dati kontakt, ne mora da radi motor. Burguja kojoj je busen volan, 2.2 mm, ja sam hteo malu da bih imao manju rupu, ali to je problem, jer sam onda morao da rasklapam samu ruckicu sto je tezak posao, stoga preporucujem da se busi 2.5mm rupa, tu bi trebalo da prodje ruckica. Pozicija probusene rupe, negde u sredini dela koji je markiran fabricki za tu svrhu. Rasklopljenja ruckica, da bi prosla kroz malu rupu, ovo izbegnite po svaku cenu, jer je mucno sklopiti je Tempomat usravljen na predvidjeno mesto, srafovi stignu sa Alija, zickica jefiksirana iza zljeba za zice, pored konektora desno Gotov posao. Ruckica lepo radi, lepa je izrada, ima razne funkcije, moze da su ubrzava i usporava preko nje, i tako da, to je to.
  25. 1 point
×