Leaderboard
Popularni Sadržaj
Showing content with the highest reputation since 19.03.2023. in all areas
-
4 points
-
2 pointsDelim misljenje za prvu generaciju,sto se tice mnogih stvari jer sad vozim drugu generaciju pa mogu da uporedim. Prvo cu da predstavim moj novi yaris (tj bratov stari ) Yaris je 2008-mo godiste,brat ga je vozio 4 4 godine. Kupljen je od momaka iz japan shopa koji su ga uvezli i nije imao vecih problema sa njim sto se kvarova tice,takodje je dosta vozen auto. Kupljen je sa navodnih 140k km,sada je na 218k km. Brat je inace jako pedantan i redovan sto se tice servisiranja auta i vodjenja racuna o njima. Na autu je pre 2-3 hiljade km uradjen mali servis,kugle,novi amortizeri,kompletno plocice i diskovi,nosac motora i jos nekoliko stvari,imam negde zapisano. I sad je auto kao pracka takodje. Meni je malo promena u odnosu na to da sam navikao na benzince,ali prija obrtni momenat pogotovo kada je auto uredno odrzavan. Sto se tice mene i moje voznje sa ovim autom,presao sam sa njim tek 1500km i navikavam se. Dobra stvar je sto imamo sluzbeni auto za firmu (fiat panda van 1.3 multijet),pa je plan sa ovim yarisom da se sredi jos kompletno sta planiram i vozice se samo vikendom i za izlazak iz grada na neki otvoren put i putovanja. Saljem vam neke slike koje sam sada uslikao jer sam upravo sa njim dosao iz Bga za Cacak. Tu je pred kraj i slika potrosnje od Beograda do Cacka
-
2 pointsPuno ljudi radi isto što i ti,ali motor ima lakše paljenje ako se auto pali bez opterećenja ostalih potrošača (klima,svjetla itd.) Isto tako, akumulator duže traje i lakše upali auto ako se auto pali bez potrošača. E sad, kod tebe to pravilo pada u vodu jer imaš još uvijek dobar akumulator i sve radi kako treba tako da najbolje da ne mijenjaš način življenja [emoji3][emoji3][emoji3] Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
-
2 points
-
2 pointsAli prvo ga dekontaminiraj bar hemijski inace dzaba si krecio. Jer na laku se stvara prljavstina koju mislis da si je uklonio sa pranjem medjutim zapravo nisi. Zato pre poliranja recimo se radi prvo hemijska dekontaminacija pa zatim fizicka sa glinom(claying bar process) da moze zastita lepo da se sujedini sa lakom i da sto duze traje. Ja pre svaku zastitu radim hemijsku dekontaminaciju. Sad za Toyotu koristom Fusso iz Soft 99 vosak koji kao traje i do 12 meseci. Sent from my SM-A715F using Tapatalk
-
1 pointEvo kako sam ugradio tempomat u mog Aurisa. 1.6 Valvematic ima fabricku pripremu. Pre svega, moguce je nehotice da se ispali air bag i nanesu povrede, stoga je neka Internet preporuka da se akumulator otkaci bar pola sata pre posla. Ja ne znam kako funkcionise okidanje vazdusnih jastuka, pa ne mogu da dajem neke licne savete i garancije da se to ne desi. Moguce je proveriti da li priprema postoji i pre montaze i busenja rupa, potrebno je da postoji prazan konektor u volanu gore desno. Samu rucicu sam porucio sa Ali Expressa, i odgovara za vise Toyota modela, kvalitet joj je dobar, i nemam zamerki, cena ispod 10e. AirBag se skida bar kod mene stiskanjem nekih oprugica koje su u okviru volana, kroz dve bocne rupice u plastici, navodno kod nekoga su tu i srafovi, ja nemam srafove, ja sam to uradio sa ravnim srafcigerom. Na ovoj slici moze da se uoci konektor na kome visi ruckica Tempomata gore-desno, i to je znak da priprema postoji na mom Aurisu. Signal na tabli prilikom paljenja tempomata, dovoljno je dati kontakt, ne mora da radi motor. Burguja kojoj je busen volan, 2.2 mm, ja sam hteo malu da bih imao manju rupu, ali to je problem, jer sam onda morao da rasklapam samu ruckicu sto je tezak posao, stoga preporucujem da se busi 2.5mm rupa, tu bi trebalo da prodje ruckica. Pozicija probusene rupe, negde u sredini dela koji je markiran fabricki za tu svrhu. Rasklopljenja ruckica, da bi prosla kroz malu rupu, ovo izbegnite po svaku cenu, jer je mucno sklopiti je Tempomat usravljen na predvidjeno mesto, srafovi stignu sa Alija, zickica jefiksirana iza zljeba za zice, pored konektora desno Gotov posao. Ruckica lepo radi, lepa je izrada, ima razne funkcije, moze da su ubrzava i usporava preko nje, i tako da, to je to.
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 point
-
1 pointPozdrav! Posle 5 godina nepisanja iz milion razloga,imam zelju da podelim sa vama iskustvo sa yarisom koji je bio u temi i da predstavim "nov" auto u porodici (opet toyota naravno) [emoji4] Kao sto pise u temi yaris je kupljen sa navodnih 56k km,a sada na satu ima 176k km. 120k km predjenih sa autom i mnogo iskustava (nijedno negativno [emoji4]) Za sve ove godine auto je vozen bar 20ak puta do Grcke i nazad. 2 puta do Beca i nazad. 4 puta do Sarajeva i nazad. Jednom do Krakowa. Jednom do Bukuresta. 4 puta do Banja Luke. I jos verovatno 15ak daljih destinacija kojih ne mogu da se setim. Poenta cele price je da me auto nikada apsolutno nije izdao ili ostavio na putu [emoji4] Menjano je sledece: Letva volana Svecice Diskovi Plocice Alternator Dva akumulatora Jedan set kvacila Pisem vam ovo sve kako bih podelio jedno predivno iskustvo sa jednim jako pouzdanim i savrsenim toyotinim agregatom i automobilom. U medjuvremenu sam krenuo da se bavim ugostiteljskim poslom,otvorio dva lokala u Beogradu pa je auto dugo sluzio i kao "dostavno vozilo" za voce mleko i ostale sirovine [emoji4] Kako je i moj brat (sa kojim saradjujem) vozio Yarisa 2008-o godiste nastavili smo sa praksom toyota i on je kupio yarisa 2013to godiste 1.4d4d,ja preuzimam njegov auto i pisacu dalje o tom autu,ali vas pitati i za neke planove koje imam sa mojim yarisom iz teme koji je i dalje u porodici. Njemu treba kozmetickih sredjivanja i nazalost verovatno ce ici na prodaju [emoji4] Nadam se da nisam bio preopsiran i zao mi je sto toliko dugo nisam pisao na ovom forumu,ali mi se zivot poslovno i privatno potpuno transformisao,pa zivim u nekom haosu i brzini vec 5 godina,ali je doslo vreme za povratak na forum i malo diskusije o toyotama. [emoji4] Veliki pozdrav!!! Novak iz Beograda posle 5 godina [emoji4] Enviado desde mi 2201116SG mediante Tapatalk
-
1 pointOnda to riješi u Toyoti. Nemoj da ti uvale bilo šta. Ja sam mijenjao bateriju nakon 5 god, zamijenio ga u Toyoti, dobio akumulator original Toyota s njihovim logom puno jači od tvorničkog. Prije je bio turski Mutlu. Zato pogledaj koji ti je unutra i kakve su specifikacije da ne bi dobio lošije od toga. Trebaju ti dati i ispis testa da ne ispadne da tvrde da je dobar... I pitaj ih da li imaš garanciju na novi opet 2 godine (trebao bi imati garanciju!) P.S. ovaj tvoj je stvarno rano otišao,manje od 2 god. Poslano sa mog Redmi Note 7 koristeći Tapatalk
-
1 point
-
1 point
-
1 pointImam, evo ga negde od 3:35 pocinje proces. Dakle prvo operes auto lepo ono maksimalno sve da se skine prljavstina, posle uzmes sredstvo za dekontaminaciju, saljem ti na kraju tipa sto i kako, naprskas celog auta sa time dakle sve sto je lakirano i treba da se zastiti i ostavis ga tipa 5-10-15 minuta koliko pise na boci i vidis kako pocinju da se ljiljakove tacke pojavljuju. E to su te cestice koje ostanu na laku. E sa ovime uklanjas recimo 80% prljavastina sto je dovoljno za zastitu, imas i sa glinom ali to se ne preporucuje jer je to ako se ceo auto polira, jer i nastanu tad jos neke mikroogrebotine koje se viseslojnim poliranjem uklone. Dakle samo hemijska dekontaminacija, operes nakon toga sa vodom jos jednom auto i posle nanesi sredstvo. Mozes recimo sa sredstvo za felne(ph neutralno) recimo ovo: https://carbox.mk/product/extreme-chistac-na-felni-potpoln-efekt-sonax-230200/ Dakle ne Sonax Beast, to je bas agresivno, ili jos bolje neki namenski zovu se Fallout remover. http://carwash.mk/Sidero Koristio sam ono Sonaxovo, onako je a i Sidero to je namenski za lak i bilo je odlicno. Opet cu ici sa time samo cekam da se malo vreme sredi da mogu i da ga odmah izvoskiram. Sent from my SM-A715F using Tapatalk
-
1 point
-
1 pointTaj koji mi je javio iz Toyote Srbija je neki direktor za nemam pojma šta i kaže da ide na neko duže putovanje,da se vraća u maju i da imam vremena do tada da odlučim. Naravno odbija svaku mogućnost da je problem do Toyote,da je izašlo loše ofarbano jer se to njima ne može desiti. Ma kapiram, ne sme ni da kaže. Uglavnom neću prihvatiti njihovu ponudu da mi poklone nove felne a da ih ja u tome "podržim" sa 119 evra. I stare zadrže. Sam ću ih ofarbati. Ko zna koji trošak prilikom montaže,demontaže,zamene,uzurpacije parkinga, uznemiravanja nedostojnih klijenata i sl. nadmeni experti mogu da izmisle i isprose. Ali su nekako baš jadni. Još mi kažu da će razumeti ako neću jer je za nekoga 119 evra pravo bogatstvo. Za njih je očigledno još i veće.
-
1 pointPozdrav, probaj očistiti kod drugog majstora. meni su čistili više puta (3-4 različita majstora) - bez uspeha i na kraju jedan majstor je uspeo nekako da očisti motorcic, od tada je sve ok. (Dva puta sam čistio kod istog majstora u poslednje 4god) Sto se tiče zamene, mislim da se isplati probati sa polovnim, jer je ta cena za nov stvarno nerealna.. Samo da pomenem, meni je auto radio skoro isto i dok je greska bila aktivna..
-
1 point
-
1 pointJa licno uvek se vodim politikom uvek sam kraj generacije da se uzme, jer onda svi problemi su uklonjeni Sto se tice pre-facelift, za 2.2 secam se da sam citao da su imali problematicne dihtunge glave i da su duvale glave posto nema klasican dihtung nego pastu, imaj u vidu ako se to desi, mora da se skida i sa bloka i sa glave taj dihtung obradom, dok na restyle su resili taj problem. Takodje, imaj u vidu ovaj 2.2 sto ja imam nema DPF i skupe dizne, nego one prostije Denso. Bitna napomena, 2.0 126hp i 2.2 od 150 konja postoje sa DPF-om, tako da obrati paznju i na to (obicno imaju zeleno D na D4D sto indikuje da ima DPF). Razlike izmedju 2.0 i 2.2 je samo glava motora, turbine i dizne, inace sve ostalo je identicno koliko se secam. Ja licno bih uzeo 2.2 restyle posto mi se super pokazao, vozio sam i 2.0 sasvim okej idu posto sam drugarima pomagao da kupe svoje Avensise Opet posto je moj cipovan, do sad bi se nesto desilo da ne prija motoru, a stage 1 kod njih je oko 190-200 konja ako se ne varam. Sto se tice najskupljih kvarova to ti je ovo otprilike: Turbo Zamajac i set kvacila Dizne - Dizne su 150e remont po komadu, raspitivao sam se kod jednog koji radi profi (za ove prostije dizne) Sto se tice osetljivosti na gorivo, kao sto si video, ranije mi se cula dizna ali aditivima sam uspeo da resim problem. Sada jednom godisnje stavljam aditiv za ciscenje dizni i majstor mi je predlozio da uzimam jednom godisnje Nisotec "Diesel Lub" - nisam jos probao ovo uskoro cu. Nemoj da sipas G-drive, samo obican dizel je okej posto kako sam cuo i od mog majstora i u ovlascenom servisu, G-drive je dosta jak i nagriza valjda podloske dizni (ne razumem se toliko, tako mi je receno). Takodje, prilikom kupovine, mozes uvek da proveris zaprljanost dizni preko dijagnostike
-
1 pointCao Gorane, Mislim da se neces pokajati, auto je idalje kod mene, prezadovoljan sam da ne ureknem Auto je sad na 297k, jos nisam radio veliki servis, nije nepaznja vec savet drugih vlasnika I servisa. U principu receno mi je veliki servis se radi kad krene da se cuje lanac ili krene da curi pumpa za vodu. Posto se lanac spanuje preko ulja, JAKO je bitno da se sipa kvalitetno ulje i da se vrsi redovno zamena. (ja sad sipam 5w40 Eneos ili Petronas full sintetika - fabricka gradacija je 5w30). Sto se tice ostalih delova evo nekih troskova sto sam imao u poslednje 2-3 godine: PK kais, spaner i roleri (sve sam stavio "Gates" koji su malo skuplji) - ne mogu da se setim koliko me je izaslo, mislim da je bilo oko 150e sa rukama Remont turbine na 290k - oko 350e - verovatno bi potrajao duze da sam zamenio filter MAP senzora i da nije cipovana. Puklo mi je kociono crevo na zadnjem desnom tocku - 2600 din Skoro sam radio neke stvari pa evo ti spisak cisto da imas ideju koliko moze da izadju delovi (imaj u vidu sve sam uzimao kvalitetnije delove) Podloske dizni - 1600 dinara OEM Crevo iber laufa - 3200 OEM Zadnje opruge - 4000 (neke svedske sam uzeo) Dihtung poklopca ventila - 2200 Dihtung usisne grane - 600 Paknovi rucne - 3200 - ovo sam prvi put menjao preventivno, inace jos su mogli da potraju Plocice ATE - mislim da su oko 10000 Mali servis filteri - oko 4-5 hiljada Ulje 6 litara - ~6000 Antifriz Obrada diskova - uracunato u ruke Ciscenje usisne grane - uracunato u ruke Plastike ispod motora i blatobrani - 13000 Kugla - 3000 (555 made in Japan) Ulje u menjacu - 2500 (Eneos 75w80) Ruke su me izasle ukupno 30000 din. Takodje da napomenem, ako uzmes auto, sledece stvari obavezno uradi, to mozes sam: Ciscenje MAF senzora sa kontakt sprejem Ciscenje EGR-a Zameni filter MAP senzora, jako mali filter pred usisnu granu, meni je turbo otisao zbog ovoga i auto je isao jako lose posle remonta, dok nisam zamenio to. Original sam platio 6000, inace mozes na Ali Expressu da kupis za 1.5$ Da napomenem, na autu je idalje dosta delova fabricko, kao sto su amortizeri, solje, itd itd. Nemoj da cackas nesto sto je vec okej, jer zamenski delovi nikad nece potrajati kao fabricki. Auto idalje ima fabricki zamajac i lamelu, ceo set je 55000, ja sam hteo da zamenim sad preventivno, receno mi je da jos moze da potraje i da ne bacam pare, malcice vibrira, ali nista strasno, jedino ja mogu da primetim. Ako ti je masno od ulja na iber laufu i usisnom crevu, verovatno treba da se menjaju podloske dizni, ako ne zamenis to, nabijace ti mnogo ulja u usis i zapusice EGR/Usisnu granu i filter map senzora, tako da odradi to da ne razmisljas ako vidis da je nauljila tu Takodje, poznati su ti menjaci da pete brzine odlaze sinhroni (najcesce na RAV 4, ponekad i na avensisu), najlakse da testiras, ubaci u petu i daj gas, ako ispada iz brzine, znas da ne valja peta brzina. Ako ti treba jos neka informacija, slobodno me cimni, verovatno nisam spomenuo neke stvari posto ne mogu da se setim svega
-
1 pointBole me kao da su moje.... Te prve ogrebotine na novim kolima se tragicno dozivljavaju..... Bar je kod mene to bio slucaj Ali evo, sad kad mi je komsijska nemar u drugom navratu osmirglala pola auta od krova pa nadole i zaglavio sam u servisu, sad se osecam super samopouzdano po pitanju novih slicnih situacija, prakticno sam nedodirljiv. U svakom slucaju, drago mi je da si uspeo da resis stvari tim "mlekcetom".
-
1 point