Jump to content

Leaderboard


Popularni Sadržaj

Showing content with the highest reputation since 25.08.2018. in all areas

  1. 4 points
    Pozdrav svima, toyota je trenutno full limarijski sredjena i ofarbana u range rover sport crnu boju ceka novi krov i nadam se druge felne . U pitanju je smt model , poluautomatski . Drugi sam vlasnik, kupljena od prvog vlasnika u Berlinu, licno dovezena .
  2. 4 points
    Odavno se nisam javljao, pa evo da obeležim jedan jubilej...
  3. 3 points
    Zove se Veljko, iz BG-a je i vozi Avensis iz 2011. [emoji4] Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
  4. 2 points
    Vozili smo: Toyota Corolla Sedan 1.6 VVT-i Sol, jaki japanski odgovor Octaviji Izvor: Autoportal.hr 12. generacija, u profinjenom i čvrstom limuzinskom izdanju, s filigranskim visokoturažnim atmosferskim benzincem snage 132 KS, koji je prilično učinkovit (9,7 s, 200 km/h) i troši 6,5 do 8 litara. Uz bogatu opremu, cijena od 162.900 kn je poštena... Toyota Corolla, imenom model s najvećom 'nakladom' u automobilskoj povijesti (od 1966. prodano ih je oko 44 milijuna, ali uz bitno mijenjanje koncepcije) s našeg je tržišta (privremeno) nestala 2007., kad je Corollu devete generacije zamijenio Auris. Doduše, Corolla je tada nastavila 'život' u limuzinskoj verziji, na azijskom i latino-američkom tržištu. No, potom je, na zahtjev kupaca, uslijedio 'come-back', u 11. izvedbi. Taj je bio posebice uvjerljiv u iznenađujuće poletnom i štedljivom dizelskom izdanju 1.4 D-4D s 90 KS, koji je na našem tržištu bio 5x traženiji od dvolitraša sa 124 KS. Popularan je bio i u verziji 1.6 Valvematic sa 132 KS (novu takva verziju, 12. generacije, upravo smo vozili), a dostupna je bila i hibridna verzija. Novi je model zadržao prepoznatljiv stil dosadašnjeg modela, uz novi stilski 'pečat' prednjeg dijela, kojeg su oblikovali LED-svjetlosni elementi. Gabariti su promijenjeni minimalno - dužina je povećana na 4630 (+10), širina na 1780 (+5), a visina je smanjena na 1435 (-30) mm. Da je riječ o hi-tech izvedenici dosadašnjeg modela, pokazuje zadržani međuosni razmak od 2700 mm. Nova Corolla je napravljena na čvršćoj, a lakšoj platformi, korištenjem 18 posto čelika ultravisoke čvrstoće (UHTS) i 30 posto visoke čvrstoće (HTS), što je rekordno u klasi. Stoga je japanska limuzina. na granici kompaktne i srednje klase, uz zadržanu masu od 1300 kg za trećinu čvršća od prethodne. Budući da je već prethodni model osvojio pet zvjezdica za sigurnost, može se 'ruka u vatru staviti' da će i novi model ponoviti izvrsni rezultat, u pooštrenim kriterijima. Toyota Corolla Sedan izravni je konkurent Škode Octavije, premda prtljažnik od 471 litar ne može konkurirati češkom (590), a za funkcionalnost je minus što nema peta vrata nego klasičan poklopac prtljažnika Ali, japanski su se stručnjaci vodili logikom da je to sasvim dovoljno, a time su ostavili više prostora u unutrašnjosti i najveći prostor za koljena straga (72 cm). To je još važnije svojstvo limuzine te mudra strateška odluka. Japanski su stručnjaci mudro iskombinirali suzdržan modernistički stil, s hi-tech elementima preglednim. Preglednom instrumentnom pločom dominira veliki lepezasti brzinomjer, manji lepezasti brzinomjer te meli lepezasti pokazivač razine gorila i temperature, središnjim dijelom dominira veliki dodirni ekran, a volan, uzdignuta ručica mjenjača i ostale komande naglašavaju dobru ergonomiju. Prostranost je solidna na prednjim i stražnjim sjedalima, što je zasluga međuosovinskog razmaka od 270 cm (to je već granica D-segmenta, odnosno srednje klase). Jedini (veliki) upitnik u izboru ovog modela je izbacivanje iz ponude 'pogođenog' turbodizelaša 1.4 D-4D s 90 KS. Koliko je to bilo preuranjeno, pokazat će vrijeme, ali već sada mnogim 'krupnim' kupcima (rent-a-car) to smeta. Pod haubom je profinjeni atmosferski 16-ventilac s 'pametnim' podešavanjem faze ventila (Variable Valve Timing - intelligent), koji ostvaruje 132 KS) pri razmjerno visokih 6400/min, uz najveći okretni moment od 159 Nm pri 4200/min. Unutrašnjost je izvedena pregledno, ergonomičnoi i solidno, nije to premium, ali je izvrsna konfekcija. Ručica mjenjača djeluje za malo predugačka, ali već nakon prvog šaltanja shvatili smo da je sve za pet - šaltanje je ugodno i precizno Na okret ključa motor se oglasio fino prigušenim turbinskim zvukom, koji je na svaki dodir gasa najavljivao da je pod haubom 132 zdravih konja. Ravnomjerno, u širokom području okretaja otpušta snagu (bez udara), a performansama mu pomaže dobro stupnjevan, premda (radi smanjenja potrošnje, emisije CO2 i razine buke) malo predugačak prijenos. Performanse su vrlo dobre, gotovo sportske. Limitator je postavljen na 6500/min, a pri ubrzanju smo šaltali na 6400/min. Tada se u prvom stupnju postiže 53, u drugom 97, u trećem 143 i u četvrtom stupnju najvećih 188 km/h, a u petom najvećih 200 km/h pa je šesti stupanj štedni. Ubrzanje do stotke od 9,7 s je vrlo dobro, dovoljno dinamično. U normalnoj vožnji dovoljno je šaltati pri 5000/min, iako motor traži okretaje. Ravnomjerno vuče već od 2000/min, što je zasluga sustava za podešavanje faze ventila. Zbog toga Corolla ima snage u svakom stupnju i kod svih okretaja, a potrošnja goriva je razmjerno povoljna. Na otvorenom se trošio 5,5 do 6 litara, na otvorenom 8 do 8,5. Dakle, treba računati s prosjekom oko sedam, što je, obzirom na performanse i veličinu sasvim dobro. Uvjerljivim performansama pogoduje i kvalitetno podvozje, koje nudi dobar kompromis udobnosti i stabilnosti. Zbog dužeg repa Corolla Sedan se brže postavlja u zavoj, jer je manje sklona podupravljivosti i ponaša se gotovo potpuno neutralno, bez iznenađenja. Tek kad je potpuno opterećena i kod pretjerivanja može se očekivati kontrolirano proklizavanje stražnjeg dijela,što se lako kontrolira preciznim volanom. Kočnice s prednjim diskovima od 288 mm su snažne, lako se doziraju i omogućuju zaustavljanje pri 100 km/h u 36,5 metara. Uvjerljiv dojam zaokružuje osjećaj prvoklasne kvalitete i treći po redu paket opreme (Terra, Luna, Sol, Executive). Cijena od 162.900 kn je pošteno odmjerena, a najisplativiji je jednako motorizirani model s već solidnim paketom Terra za 139.900 kn. POGON Motor: benzinski, 4 cil., 8V, zupčasti remen, blok od sivog lijeva, sprijeda popr. Obujam: 1598 ccm Provrt x hod: 79 x 81,5 mm Snaga: 97 kW (132 KS) pri 6400/min Moment: 159 Nm pri 4200/min Mjenjač: ručni, 6 st. Pogon: prednji Start/stop: da KAROSERIJA Izvedba: limuzina C/D-segm,4vrata Gabariti: 4630 x 1780 x 1435 mm Međ. razmak: 2700 mm Cd: 0,28 Masa/Nosivost: 1520/440 kg Prtljažnik: 471 l Spremnik: 50 l Krug okretanja: 10,4/10,8 m EuroNCAP: nije proveden PODVOZJE Ovjes: MacPherson/Multilink Kočnice: samov. diskovi 288 mm/diskovi 272 mm Ručna: električna Gume: 225/45 R 17 PERFORMANSE Brzina: 200 km/h 0-100 km/h: 9,7 s Potrošnja (EU): 6,0/4,9/8,0 l/100 km Realno: 6,5 - 8 l/100 km CO2: 133 g/km CIJENA Testni model: 162.900 kn (22.014 eura) Osnovni benzinac: 139.900 kn (18.905 eura) - 1.6 VVT-i Terra Osnovni dizelaš: nema u ponudi Osnovni hibrid: 189.900 kn (25.662) - s opremom Luna
  5. 2 points
    Komšiski,prvi vlasnik, 2,0 d4d 85 kw ,kupljen ovde ,sve još uvek fabrički,baš zadovoljan.
  6. 2 points
    Hvala na savetima,Kupio Avensisa 2006,sa 151000km,prezadovoljan posle prvih 10000km nije potrošio ni kap ulja sve u grackoj voznji,fantazija ,pozdrav svima.
  7. 2 points
    Barveče! Kao što to stari običaji nalažu, red je da se čovek registruje na forum kada već kupi auto, umesto da to učini pre toga i sam sebe uputi u mnoge stvari. Elem, Postao sam vlasnik jednog primerka iz naslova, 2004 godišta, kupljenog i uveženog pre par dana iz Kelna, DE. Auto mi je tamo kupio i dovezao na točkovima zet. Gazio ga je auto putem muški i po bordu je neka prosečna potrošnja bila 7.7 ako mu je verovati. Vozilo je od prvog vlasnika koji je imao nekoliko vozila pa je ovaj rešio pre izvesnog vremena da proda te mu nije radio mali servis već punih 20.000 km a veliki je rađen na oko 87.000 km a sada ima 190.000. Auto sam vozio 15tak km, dok sam ga oterao na carinu mada sam ga pre toga ispregledao vizuelno. Mogu reći da sam jako zadovoljan, vozilo je jako lepo očuvano, poseduje webasto, šiber, tempomat, kožu itd.. Originalni ključ joj je napukao pa sam preko Aliexpressa naručio kućište bez mača te ću sa ovog samo prebaciti sa elektronikom. ( https://www.aliexpress.com/item/KEYYOU-2-3-Button-Remote-Key-Shell-Case-For-Toyota-RAV4-Land-Cruiser-YARIS-CAMRY-For/32969642622.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.3da24c4d4vyf7r ) Neka površna zapažanja su da mi se dopada kako auto leži naputu, po neravninama, ubrzanje i odziv na gas zadovoljavaju, jedino nisam oduševljen sa zaustavnim putem na koji se moram navići (gume i diskovi su kao novi) i čini mi se da je kvačilo za nijansu tvrđe. Čuo sam da navodno postoji neka šelna koja korodira pa malo otežava, i koja treba da se podmaže. Tako je zetu rekao majstor u DE koji je pregledao vozilo pre puta, navodno kod RAV4 se to dešava povremeno. Pošto mi je prvo na listi kada ga podignem sa carine, posle registracije to da odradim sve servise, zanimaju me preporuke za vrstu ulja, prodavnicu delova, servis u BG (živim na Paliluli). Mislim da ću što se ulja tiče sipati nešto od Motula tipa Xcess 8100 5-40, koristio sam više vrsta Motula i zadovoljan sam tim uljima. Na kartici vidim piše da je sipano 5-30 mada s obzirom da je vožen na severu Nemačke to mu je ležalo. Tolko za sada, pozdrav ekipi!
  8. 2 points
    Pozdrav starim i novim clanovima. Bojan, Kraljevo, veterinar. Posle Avensisa, Suzuki Jimny-ja, Nissan Note-a... vracamo se na "staro". Danas kaparisan Rav 4 , 2004.sivi metalik sa tacnih i neverovatnih 117000km i d4d motorom. U planu mi je bio neki Tucson ili Kia Sportage, ali ovakvom stanju auta i ovoj predjenoj kilometrazi nisam mogao da odolim. Slike u toku nedelje posle preuzimanja auta... U medjuvremenu, ako stignem predstavicu i Jimnija i Nissana.... .
  9. 2 points
    Ta poznata globalna Toyo politika koja Evropu "napada" sa H vozilima uz odredjeni stepen generalne "nezainteresovanosti" meni zvuci kao unpred pripremljeno opravdanja za lose prodajne rezultate. Nakon vise godina imaju HB model koji je vizuelno dopadljiv (konacno oslobodjen blede kopije CTa 200 h i besmislenog enterijera za ljubitelje retro stila) i bilo je logicno da prosire paletu turbo motora sa vise KS (ako nisu hteli da razviju svoj, mogli su da pozajme neki od proverenih T agregata). U svakom slucaju, ako ne zelite hibridnu tehnologiji (zbog "anemije" ili iz nekog drugog razloga) i niste zadovoljni sa 1.2 T postavkom, okrenite se nasoj konkurenciji u EU (Civicu, Mazdi 3, Golfu, Focusu, Astri, ... ambicioznim korejcima :)). Nakon "proterivanja" dizela ni ne ostaje nista drugo - osim mozda, teskog kompromisa :(.
  10. 2 points
    @Matori ti je dao pametan savet, ali tvoj auto, tvoje odluke, tvoj novac. Osvrnucu se samo na par stvari. To sto je "auto 10 god" ne znači da mu treba sve od reda menjati. To nisu radili ni sa Yugo Koralom te starosti. Ići ćeš redom i stavljati jeftinije kopije umesto originalnog dela? Izvini, tako se kola ne popravljaju. To samo rade MONTERI koji sebe zovu majstorima, a glavno im je da kroz rabat na delove uzmu što više love. Primarni i sekundarni cilindar kvacila stradaju najviše od neredovnog menjanja ulja. Eventualno, može doći do korozije ili oštećenja neke gumice. Sve se to može videti i tako se i uradi pre nego se krene u kupovinu dela. Zašto? Zato sto bilo koji deo da kupiš nećeš sigurno dobiti isti kvalitet kao što ga je imala fabrika na montažnoj liniji, a posebno taj kvalitet nećeš dobiti od aftermarket delova koje uglavnom uzimamo zbog cene. To ne znači da će ti taj deo crći odmah ili brzo, vec jednostavno nece trajati ni približno koliko OEM deo. I tu dolazimo do priče o tvom Yarisu za kojeg tvrdiš da je ekstra, sa manje od 50k km predjenih?! Pa upravo ako je tako ti mu zamenom delova tako nasumično samo smanjujes upotrebnu vrednost. Zato, nemoj to raditi. Još jedna stvar. U prethodnim postovima si napisao da ste sekundarni (donji) cilindar kvačila procenili kao dobar i ostavili. Zašto sad promena? Kako znaš da je korpa koju ste namontirali OK, da nije u njoj problem? Pazi, NAGADJAM , jer je gotovo nemoguće dijagnostikovati kvar na osnovu tudjih zapažanja, pa još prenetih u kratkoj formi "forumaskog pisanija". Posebno, kada si i ti sam za problem koji imaš prvo krivio ulje u menjači, pa vazduh u sistemu, pa sad cilindre... Osim toga, reci mi jel ti to sam popravljas sa nekim ko ti pomaže, ili plaćaš majstora? U prvom slučaju, OK probali ste sami, nije uspelo, jer ste naleteli na problem. U drugom slučaju, MENJAJ majstora Pozdrav i srećno u rešavanju problema Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  11. 2 points
    Pedja, imam utisak da bi bilo dobro da potražiš mišljenje još nekog majstora. Bojim se da je ovo već ozbiljno "lutanje" Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  12. 2 points
    Super što si postavio cene Pa pazi akcijske cene nisu uopšte visoke , pogotovu što se radi o novim modelima. Toyota sa hibridnim pogonom nikada nije bila sa povoljnijom cenom. Pogledaj cene kod konkurencije. Novi Focus 1.0 ecoboost 101 ks (bazni agregat) u osnovnom paketu opreme 16990 e , pojavio se na tržištu pre Corolle. Da ne nabrajam sada cene kod ostalih. Generalno kola su sa sve više opreme a samim tim i sve većim cenama. Jedino ponavljam Toyotini hibtidi na akcijskim cenama , nikada povoljniji. E sada što je i dalje velika cena ne samo za nas nego i za većinu Evrope. To je neka druga priča.
  13. 1 point
    Ali očigledno da kvalitet, garancija koju pruža Toyota , završna obrada su mnogo bolji kod Toyote nego kod Renoa. U pravu si Laki .
  14. 1 point
    Kompletan auto je dosta udobniji mekši od Corolle što mi u potpunosti odgovara. Sent from my Mi A1 using Tapatalk
  15. 1 point
    Četvrti nagradni kviz po redu, pod sponzorstvom Eneos-a i Toyota-e, je završen i rezultati su sumirani. Odziv, kao i obično je jako visok, što nas zaista raduje, zaista nam je drago da je toliki broj članova i posetilaca učestvovao. U kvizu je učestvovalo čak 1114 učesnika, od kojih 263 nije ispunilo minimum tačnih odgovora od 33%. Ukupno validan broj učesnika je bio 851. Iako smo računali da pitanja #4 Nagradnog Kviza - Toyota & Lexus Modeli za većinu članova i posetilaca foruma neće biti težak, velikoj većini je bilo, sa izuzetcima nekolicine koji su blistali. Najbolji učesnik ovog kviza je @masinerija sa rezultatom 29/30. Ovim putem čestitamo na osvojenom prvom mestu. Zahvaljujemo se svima koji su učestvovali u kvizu.
  16. 1 point
    Sto ne prodas Megana? Pa uzmes nesto drugo opet? Auris\Corolla ti sada imaju lumbalnu
  17. 1 point
    Posle nekoliko meseci voznje Yareta, mogu da kazem malo vise o autu. Pre svega, anlaser sam sredio, sad pali kao mina :D. Od zamerki mogu da istaknem jedino kocnice, nisam bas odusevljen njima, ali rade posao, uostalom ne zalecem se po gradu nikada. To sto je bucan pri vecim brzinama/obrtajima to mi je ok, kao i mali gepek, sasvim dovoljan za gradske potrebe. Pozicija sedenja je neobicna, dosta visoko, ali se covek brzo navikne. Potrosnja je 6,5l zimi,po strogom centru Beograda (zivim na Dorcolu), ja vise od benzinca ne mogu da trazim. Sve u svemu, ja sam prezadovoljan!
  18. 1 point
    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/13962362/toyota-supra-tuning-1054hp?fbclid=IwAR1zcB4uYdibeK_JW7skCRwbfuIooH8XzmnVlFJ0Qpha8whaVYzfpTGj2BQ
  19. 1 point
    Mislim da ti je sad srce puno (PS) 75 i 75-90 nije isto ulje po gustini i to je ono što te zezalo. Gl4 i gl5 tu ne utiče, ali utiče na trajnost menjača jer je gl5 agresivno na mesing. Uradio si pravu stvar. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  20. 1 point
    Upravo to sto Laki kaze, nema se sta dodati.
  21. 1 point
    Karavan je uvek skuplji, kod svih brendova. Naravno govorim o novim vozilima. O ceni je glupo diskutovati. Realno, na ovom tržištu je sve mnogo, al Hajd da probao da budemo realni. Svaki proizvod kada se pojavi upravo tada ima najveću cenu. Tako je od pamtiveka. Onda cena pada, obično po malo, nekad i ozbiljnije, ako je osetan pad tražnje. Pa kad ni pad cene ne pomaže, uvode se poklon paketi, pa zatim restilizacija i više opreme... Sve ste to vec videli bezbroj puta. Uostalom, Auris 2.0D4D u Sol paketu opreme je na sajmu automobila u Beogradu 2007 uz par dodataka plaćen nepunih 23.000€ Par godina kasnije, mogao se uzeti za manje od 20 hiljada. Dakle, ko želi da voza novu korolu što pre, otvoriće novčanik, a ko neće, moraće da se strpi Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  22. 1 point
    Testirane 3 verzije Corolla-e. https://www.youtube.com/watch?v=L-rrbzeeuFQ
  23. 1 point
    Više puta smo pisali o tom modelu corolle . Doduše ne skoro. Obrati pažnju na potrošnju motornog ulja . Ako je previsoka , 1l i više na 1000km. Auto je za izbegavanje. Ovako na osnovu slika dobro je očuvan i lepo izgleda. Svojevremeno , posle prodaje Yarisa i ja sam bio zainteresovan za taj model Corolle i to baš sedan. Ne smatram da je kilometraža od 300000km nešto toliko strašno , ukoliko je auto redovno održavan . Bolje kupiti auto sa 300000km originalnih koji je održavan , nego sa "fake" 150000km za koji se ne zna koliko je stvarno prešao i koga je sve vozio.
  24. 1 point
    Pozdrav svima na forumu. Pocelo se polako sa radovima. Auto je rasturen,delovi stigli sa peskarenja i sad se rade. Nije u idealnom stanju,ali nije uopste ni u tako tragicna kao sto sam se bojao. Nabavljene fenice 13"rota smoor 7j,koje ce takodje da se rade. Morace da se urade adapteri koji ce ujedno biti i distanceri jer je raspon rupa za corollu 4x110,sto je vrlo tesko i skupo naci.Ove felne su 4x108,ali se ne bih igrao sa nekim kombinacijama i tipa "moglo bi mizda" pa ce ici adapteri na 4x110. Nasao sam i gume 185 60 13" koje nisu bile bas zeljeni profil,ali obzirom da je cena bila vise nego odlicna,uzeo sam ih.Nove,ali dot 2013 i 2016. Uspeo sam da skinem onu sugavu crnu boju sa branika i video da oni uposte nisu u losem stanju. Kad se zavrse delovi,skoljka se detaljno rastura i ide i ona na peskarenje,pa se onda i ona radi. Ideja je da se vrati u fabricko stanje i boju koja je bila narandzasta. Naravno,boja ce biti ta,ali malo modernija.
  25. 1 point
    Comline -?! Iskreno, nikad čuo. Njih nema na "mapi" proizvođača maziva, što samo znači da to neko drugi radi za njih i lepi njihove nalepnice. Pa sad, još jeftino, koliko to može biti dobro (i koliko će biti jeftino)? Mislim, siguno nije njesra (jer radi neko od većih i poznatijih, makar po principu "što jeftinije") ali ... Englez NIKAD (iako su gugl puta veće škrtice od nas) ne bi kupio ulje iz Srbije (Istočne Evrope) ni pod kojim uslovima (za dž.), ni pod kojim dokazima (da su bolja od npr. tog Comline-a ili Comma-e ili da su ista kao Castrol), ni da ga biješ, a mi stajemo u red za neku kintu manje ... i posle njima ide a nama ne ide ... pa tako to ide. Mogul u Češkoj ima cenu kao Castrol a kod nas je 2,5x (2-4) jeftiniji ... ništa (ali NIŠTA) nije bolji od nekih naših kompanija (ili delimično naših). Castrol je nekad pravljen u Modriči (kad cela Evropa nije imala pogon za HC) ali ni tada nismo poštovali naše. Ne mora naše (ili "naše") ali pored toliko opcija* (Eneos, Mobil, Total/Elf, Motul, Liqui Moly, Kroon, G-energy, Texaco, Valvoline, Wolf, Lukoil, ... itd. i sl.), ne vidim potrebu da na cca. 200 brendova maziva treba još jedan na (jadnom nam) tržištu Srbije. Radi se (samo) o tome da uvoznik verovatno dobija ekstra rabat za prvu isporuku (ili prve godine), naročito ako distribuira i druge proizvode kompanije (da se lepo popuni šleper). Ponavljam, verovatno je to (više nego) o.k. (kvalitet), cena sigurno povoljna (verovatno i jeste 20-30% od onih koje su trajno održive, ako ništa drugo ono zbog skupog transporta ... carina neće biti problem, čak i kad UK izađe iz EU, mi ćemo to lepo ostaviti "bezcarinski"). Meni se NE sviđa, ali svakako to "može da prođe" pa nek' svako odluči po svojim afinitetima.
×