-
Broj Poruka
94 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Vreme Online
11h 28m 42s
Reputacija Zajednice
0 NeutralanO članu boocky
-
Rangiran
Novi član
- Birthday 21.06.1979.
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Belgrade
-
Država
-
boocky changed their profile photo
-
boocky started following Marko & Kupovina tojote, Yaris wave line pearl mk3 - 1.4 D4D, Zuta lampica za motor and and 5 others
-
Zdravo svima, posle kraceg vremena, vratih se opet Toyoti. Vozio sam svojevremeno i Yaris mk1, mk2, Yaris Verso, Toyotu Corrollu E12, Toyotu Auris mk1 a evo sada Yaris mk3 i to posle Honde Civic svemirca 1.8. Nisam ko zna koliko godina dolazio na forum, jer su me Toyote uglavnom sluzile perfektno a nisam ni bio u mogucnosti da izdvojim vreme i da delim sadrzaj. Sada mi se cini kao logicno da dodjem i podelim svoje iskustvo ne samo sa Yarisom nego i sa prethodnim modelima. Mozda i dobijem neki savet od iskusnijih. Svakako mi se cini da cu moci da pomognem ljudima koji tek kupuju/planiraju ili vec voze Toyotu. A sad malo o plavom lepotanu: Auto je 2012 godiste, treca generacija, sa 1.4 D4D motorom (90ks) i menjacem 6 brzina. Pet vrata, alu felne, dobra oprema, digitalna dvozonska klima, kamera za voznju unazad, sva 4 podizaca prozora itd. Auto je presao 203 hiljade km, stigao iz Italije pre par godina, uvezao ga je covek odavde i ja sam trenutno drugi vlasnik u Srbiji. Do sada sam presao oko 2000 km i utisci su sledeci, auto se lepo vozi, ima dovoljno snage da povuce, motor dobro poznat, nije prejak, nije slab, rekao bih taman za ovu tezinu i velicinu vozila. Potrosnja smesna, u Beogradu 5.5 - 6.5, autoput oko 5-5.5, magistrala ispod 5. NIsam neko ko pipka gas i stedi na svakom koraku, vozim zustro kada uslovi to dozvoljavaju (ali ne agresivno i bahato). Tako da ove cifre sto se ticu potrosnje verovatno mogu da idu i dole, barem jedno pola litra. Dizajnerski, auto je meni licno dopadljiviji i agresivniji, dosta lepse izgleda od prve i druge generacije, deluje mi i da je dosta cvrsci u voznji, da je cela karoserija kruca i otpornija na nagle promene pravca. Vesanje je negde na sredini izmedju udobnog i sportskog. Dosta je meksi od Civic-a koji sam prethodno vozio (ali ova 2 automobila i nisu bas za poredjenje). Ono sto me posebno odusevljava kod ovog autica jeste motor i menjac (6 brzina). Vozio sam isti motor u Aurisu i ovaj se dosta bolje ponasa, verovatno zbog menjaca, manje mase itd. Menjac je stvarno fantazija, mekan ali ne previse, stvarno je uzivanje menjati brzine, nije mi se do sada desilo da promasim brzinu (kao u sir sto se kaze). Volan je lep, kozni, lepo lezi u ruci, previse je mekan za moj ukus (previse servo asistencije) pa cesto nemam predstavu sta se desava s tockovima (ali to je opet stvar privikavanja posle 2 godine voznje u Hondi koja ima veoma direktan i upravljiv volan koji je medju najboljima u klasi). Auto je pregledan, tih unutra, na autoput podnosi visoke krstarce brzine, vozio sam ga bez problema 140 km/h i stvarno se ne muci niti je bucan. Takodje lepo pegla neravnine i na losijim putevima (makadam). Od minusa, naveo bih manji gepek, kvalitet plastike i materijala u kabini (deluje mi da su bas gledali da maksimalno ustede), kao i nedostatak tempomata (mada sam citao da ima ugradjenu pripremu za tempomat). I to je to iskreno. Ne znam sta bih mu jos zamerio a i ovo sto sam naveo su vise stvar moje percepcije i nisu objektivno veliki nedostaci (gepek je nesto oko 275 litara, recimo kao u Puntu 2).
-
Drugari, treba mi levi spoljni retrovizor (elektricni) za Toyotu Yaris Verso, 2000 god, 1.3 vvti. Ako neko ima kontakt, neki plac, link, telefon, neka okaci... Svaka pomoc je dobrodosla. Hvala unapred P.S. Posto sam post ostavio na pogresnom mestu, zamoljavam admine da ga prebace tamo gde mu je mesto Sorry
-
@Maxy Mislim da taj pneumatik ne treba da poredis sa Savom Eskimo, koja je niza klasa sa Winterom i slicnim... BF Goodrich G-Force je srednja klasa... I sam imam istu dilemu ili trilemu, samo bih da sam na tvom mestu ubacio Lassa pneumatike ili mozda Fulda Cristal Montero, Kleber Krisalp HP2 i slicno...
-
@Makeridov Dobrodosao, na pravom si mestu! Sto se tice Toyota i japanaca generalno, imam odlicna iskustva do sada... Ovo su iskusta iz prve ruke, nisu iskustva komšije, Pere, Mike, Zike itd... Znaci, vec četvrta Toyota u kuci, za sada samo reči hvale... Odrzavanje se svodi na zamenu poneke sijalice, zamenu ulja, filtera i to je to... Da napomenem da su to Toyote koje su vec polovnjaci u godinama, preko 10 godina i sa "velikom" kilometrazom iza sebe. Znaci, retko sam sreo coveka, vlasnika Toyote da nije zadovoljan istom. Samo nadji dobar primerak i uzivaj
-
-
@kayandziya Taj motor u Yarisu (1.3 vvti) je odlican, perfomanse su veoma dobre za tu snagu i kubikazu. Veoma je izdrzljiv (sa redovnim odrzavanjem prelazi sigurno do pola miliona km), ne pije ulje... Sve u svemu, odlicna kupovina... Corollu E12 2002-2006 tesko da ces naci u nekom pristojnom stanju, a sto se tice komfora, osecaja u voznji auto je sjajan... Pitaj slobodno ako te interesuje nesto...
-
@Piske, ne znam cime sam te uvredio, nigde nisam ni napisao da sam expert, niti sam tebe licno prozvao. A imam vise iskustva od vecine ovde, smatram i tvrdim da Toyote bolje rade sa sintetickim uljem i da to vise prija motoru. Moje iskustvo sa vvti motorima je nesto preko 100 000 km, smatram da sam iskusniji od nekih ovde, niti sam pomenuo da su 5W ulja sintetika kao sto rece Milos. Prema tome, nema razloga za tenziju, mislim da si me ti sam licno napao bez ikakvog razloga... Hteo sam samo da iznesem svoje licno misljenje, i da posavetujem coveka bez namere da pametujem previse, mozda sam se lose izrazio (sto je moguce). Izvinjavam se maxiju ako sam ga "uplasio" svojim postom ali nema razloga, mozes sipati i mineralno ulje u Toyotu, nece biti nista motoru. A jedino Stalkeru, mogu da skinem kapu sto se tice strucnosti, covek zna vise o uljima nego svi mi ovde zajedno, za mene EXPERT u svakom smislu. Pozz
-
@Piske Pa uvek je bolje pitati druge vlasnike sta sipaju, to ne znaci da ne znam sta da sipam. I uvek je savet dobrodosao (bar meni). Evo već četvrta Toyota u kući, od toga 2 Yarisa, jedan Yaris Verso, sada Corolla... P.S. I nisi u pravu, licno sam te jedanput konsultovao oko zamene ulja (zbog velike kilometraze), izvini sto sam ti dosadjivao!
-
@Maxi, nece polusintetika nista da fali ali ako fabrika preporucuje sinteticko ulje 5w30 ili 5w40, onda ne znam cemu drugi izbor. Sinteticko ulje je dosta kvalitetnije ali i skuplje, ima veoma dobra svojstva podmazivanja na niskim tako i na visokim temperaturama. U prevodu, motor bolje radi, bolje "diše". Sto se tice svecica, mislim da se menjaju na 30-40k km, opet zavisi od modela do modela... Vazno je da primecujes razliku, to je ono najvaznije. @Piske, ne plasim ga, samo ne vidim razlog da se sipa "losije" ulje
-
-
@maxy, odlicno, dobre svećice dosta znače! Mada je danas tesko naći dobre svećice. Znam da su za Toyotu preporučene Denso i NGK sa kojima nema greske. Jednom prilikom sam skidao svećice na Yarisu i proveravao, bile su one sa 4 kraka. E sada, nije ih problem zameniti, jer od njih dosta zavisi. A sto se tice ler gasa, ne brini 600 o/min je sasvim ok (iz mog iskustva).
-
-
-