Jump to content

pedja

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    6
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    3h 58m 8s

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu pedja

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    toyota
  • Model
    Avensis T25 2.0

Profile Information

  • Grad:
    Beograd
  • Država
  1. pedja

    grejac zadnjeg stakla ne radi

    Pozdrav svima, Imam problem sa grejacem zadnjeg stakla i retrovizora. Avensis t25 2004. Na prekidacu ima signala, ali grejaci ne rade...takodje je proveren i osigurac. Ima li ko ideju sta moze biti? Ne radi grejanje retrovizora ni zadnjeg stakla...
  2. pedja

    Zimske gume

    Danas sam montirao Kleber Krisalp HP3, 205 55 R16, Avensis 2.0 D4D 2004. Prvozao se nekih 10 km, i primetio da su izuzetno tihe i udobne. Letnje su bile Michelin energy saver, i u odnosu na njih su duplo tise. Placene su 6200rsd, sto smatram da je dobra cena... Videcemo kako ce se ponasati kada dodju zimski uslovi, nadam se da ce biti dobre.
  3. pedja

    Avensis 2.0d4d 2004

    Uz Yareta Verso, vozim i Avensisa liftback 2004 2.0 d4d 116hp, 190 000km. Auto je u perfektnom stanju, u full opremi, zuti kozni enterijer. Uzivanje za voznju na otvorenom putu, po gradu ipak dajem prednost Yarisu 1.3vvti. Potrosnja Avensisa je odlicna za toliki automobil. Auto se vozi lezerno i sa uzivanjem. Nije bas prijatno sa njim pokusavati neko aresivno preticanje, to je automobil za odrasle vozace koji cene udobnost i sigurnost. Na dugim relacijama je apsolutno fantastican, brzina oko 130-140km/h mu najvise odgovara, zbog potrosnje i udobnosti. Liftback varijanta je veoma prakticna, i tada velicina gepeka dolazi do izrazaja. Ne volim da budem rob odredjene marke automobila, jednostavno danas svi proizvode dobra kola, ali mi nekako Toyota pruza poseban osecaj kvaliteta i ozbiljnosti izrade.
  4. pedja

    Yaris Verso 1.3vvti 2002

    Ponosni vlasnik ovog malisana vec 10 godina... auto sluzi za svakodnevno maltretiranje, prevoz materijala za radionicu... i sve sto nam padne na pamet. Preko 300 000km na satu, kupljen od rent a cara iz Italije. Nikada ni jedan kvar. Motor se apsolutno ne cuje, ide kao zmaj. Vreme je za zamenu amortizera i to je sve. Uvek mu sipam najbolje ulje, redovno menjam sve filtere i svecice... neunistiv automobil. Ah, da zamenjen je set kvacila. Cudo od auta, imam osecaj da ce trajati vecno.
  5. pedja

    Pedja i Yare

    Klipovi od YRV-a i onda moze compressor, ali nece to skoro... Motor je perfektan pa mi je žao da ga otvaram. Inace sam iz BG-a. Bilo je i ranije eksperimenata sa atmosferskim motorima, i svaki put su rezultati bili veliko iznenadjenje. Bice i ovaj put.
  6. pedja

    Pedja i Yare

    Pozdrav svima, Vozim Yarisa Verso 1.3 vvt-i vec 5 god. Prešao sam 110 000km i nisam radio ništa osim redovnih servisa, na satu ima 190 000km. Neverovatan auto. Za vožnju prilično dosadan dok u jednom trenutku taj čudni mali motor ne počne da vuče kao lud. Ume da iznenadi kada se vozi iznad 4000 obrtaja. Pre mesec dana sam zatrazio kompletan pregled u servisu (od tablice do tablice), i nisu nasli bukvalno nista sto bi trebalo zameniti. Napominjem da su svi delovi na autu prva ugradnja, cak i lamela ( 2002god). U gradu troši oko 8-9 lit, na otvorenom od 5,5L do 12L, zavisi od raspoloženja vozaca. Japansko cudo. Kada kupim nov auto ovo Yare ce biti nagradjeno Blitz kompresorom i specijalnim klipovima samo za moju dušu.
×