nickname
TcS Korisnik-
Broj Poruka
176 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
Reputacija Zajednice
0 NeutralanO članu nickname
-
Rangiran
Stalni član
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Bg
-
-
-
Evo malo da obnovimo temu. Sve u svemu, ovo je jedan jezivo dosadan auto. Sipaš gorivo, menjaš ulje i voziš. Pokušavam da se setim šta je sve rađeno za ovih 35.000km i osim zadnjeg lonca kojeg računam u potrošni materijal, ništa. Stavio gume, muziku, Llumar folije, brisače... Osim jednog problema, primetio sam brzo pošto sam ga kupio da prodire negde voda unutra u kabinu, kod patosa vozača i iza. Kad god pada kiša, auto bude više ili manje mokar unutra. Dugo sam tražio problem, proveravao sve odvodne kanale, testirao ga crevom i nikako nije moglo da se vidi kuda voda prodire, Jednostavno se pojavljivala dole, bez tragova slivanja bilo gde. Onda sam izvadio sedišta, podigao tepih i oplate, jedan unutra drugi poliva spolja crevom. Voda se sliva levom stranom, ispred vrata, ispod plastike. I nađemo, žao mi je što nisam slikao, rupu koja je fabrička greška. Ispod donjeg ćoška šoferke, sa vozačeve strane, ispod one crne plastične rešetke preko koje idu brisači, nađemo rupu 5mm prečnika, koje nema na drugoj strani. Sve je fabrički ofarbano, takav je izašao iz proizvodnje. Stavim prst, više ne curi voda unutra. Zadihtovali živom gumom, i evo već više od 2 god, je suv ko barut. Na kraju sam zaključio da sam zbog ove fabričke greške ovako jeftino i pazario ovaj auto, neko to nije mogao da nađe i hteo je da ga se reši. Dosadan auto, i baš ga volim zbog toga.
-
-
Imam ključ (jedini na žalost) za Corollu E11 2000. god. Oba dugmenceta su se odvojila, pukla je guma što ih drži, inače je sve funkcionalno. Zalepio sam to priručno, ali mi treba drugi ključ da uzmem celo kućište i prepakujem moj daljinski i moj ključ. Gde to da tražim, na otpadima? Ko bi to mogao da ima?
-
-
-
-
-
Urađen mali servis, filteri vazduha, ulja i kabine. Sipao sam Eneos 5W30, koji ide po fabričkoj specifikaciji. Pre zamene sam prešao oko 1400km, nisam primetio da troši ulje uopšte, tako a motor nije od onih sa neispravnim uljnim karikama, očigledno je neko to sredio pre mene, verovatno u garanciji još dok je bio. Stavljen je i plin, sa kojim sam oduševljen. Ne primećujem nikakvu razliku u odnosu na benzin, vuče odlično, mirno radi, ler bez ikakvih oscilacija. Na plinu sam prešao možda 400km, treba još vremena da iznesem detaljnije utiske o eksploataciji.
-
Imam problem sa uloškom brave koji drži kontakte. Rupa-ležište u koji ulazi jezičak iz brave se razlokala (vidi slike). Probao sam da ubacim komadić lima i to je radilo par dana ali se savio limčić jer je mekan bio. Probaću da napravim to od tvrđeg materijala, ali svakako bih gledao da to rešim trajno sa drugim uloškom, novim ili polovnim. Treba mi savet gde ovo tražiti, novo ili polovno? TRIO, neki predlog? Inače, pošto nemam vremena da ovo budžim a treba mi auto, raskupusao sam bravu pa ga palim tako što ubacim ključ a kontakt i verglanje radim šrafcigerom. Naravno, pazim da me ne vide organi reda i zakona, a ni neko ko bi mogao da im dojavi da je tu neki tip što pali auto šrafcigerom
-
-
-
-