malipirat
TcS Korisnik-
Broj Poruka
26 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Vreme Online
8h 14m 38s
Reputacija Zajednice
4 NeutralanO članu malipirat
-
Rangiran
Novi član
Profile Information
-
Grad:
Pirot
-
Država
Skorašnji Posetioci Foruma
681 videli profil
-
malipirat started following Felne iz oglasa, Помоћни точак за Аурис 2, Ulje u menjacu and and 7 others
-
-
-
Поштовање, Од скоро сам постао власник Ауриса, 2013-то годиште мотор 1,6 са аутоматским мењачем и у Спорт пакету. У ауто треба мало уложити и једна од ставки су дискови (и предњи и задњи су при крају). Није проблем да се замене, иовако их доживљавам како (мало скупљу) потрошну робу. Интересантно је што је ауто прешао 110 хиљада и сервисној стоји да су већ сређивани на 30 хиљада. Па ме интересује каква су искуства осталих, тачније колико трају дискови? Евентуално препорука који марку гледати? Нисам из Београда, а о најближем Тојотином представништву не могу ништа лепо рећи. Унапред хвала на одговору
-
Toyota avensis 2.2 d-cat cat 130 kw 2009 mk3 iskustva
malipirat replied to Trmopolje1961's topic in Avensis
А зар се тај мотор (2.2 AD-FHV HP) није уграђивао и у Lexus IS220d? Чуди ме да је гори мотор ишао у Lexus, него у обичан Avensis. Смем ли питати зашто се препоручује верзија 1.8 (мотор 1.8 2ZR-FAE)? За њега сам чуо да има фабричку грешку, троши уље... Питам јер ме првенствено интересује Toyot-a са аутоматским мењачем, те ми је верзија са 1.8 мотором дуго била у ужем избор (са Prius-ом и CT200h). -
Размишљам о куповини аутомобила са аутоматским мењачем. Обзиром да ми је најбитнија поузданос и удобност, некако је (од Тојотиних модела) избор пао на Пријус и Авенсис. Да ли знате где се у Србији може изнајмити Пријус или Авенсис (са аутоматским мењачем)? Пријус ми се свиђа као концепт аута, али бих га прво обиљније провозао. При томе не мислим на пробну вожњу од 20/30 минута коју нуде по салонима, него би идеални било да изнајмим ауто на пар дана и видим да ли ми лежи. Највише ме брине колику буку прави, када се нагази гас и на аутопуту, као и колико уме да буде "килав" под пуним оптерећењем, на узбрдици и када му је празна батерија. Евентуално ако неко са искуством може да наведе на шта првенствено обратити пажњу и шта му је највише сметало код аута. Предности се лако налазе :-) п.с. Искрено највише ми се свиђа Lexus CT200h, али то тек не би смео да узмем без тестирања. Унапред хвала на одговору
-
TOYOTA HYBRIDNI Sistemi (iskustva, baterije, punjenje, pražnjnje)
malipirat replied to malipirat's topic in Garaža
Хвала на одговору. Него питао бих још нешто. А шта да радим када вам завидим што сте имали прилике да се играте са хибридима :-) Елем, Писке је рекао да је при већој низбрдици доста кочио. Да ли је кочено помоћу кочнице или пребацивањем мењача у Б положај? Ако добро разумем хибриди у Б моду електронски коче и притом се максимално пуни батерија. И питање, да ли има таквог кочења и код хибрида са "класичним аутоматским мењачем", типа C-HR, RAV4, и остали већи Лексуси? Код њих нема Б мода, само P R N D S+- Видео сам пар огласа за Lexus CT200h где је просечна потрошња била 14 l/km. Да ли то значи да му треба мењати батерију (или барем неке ћелије)? И каква је ситуација у Србији, тј. може ли званичан сервиса мењати само дотрајале ћелије или се мења цела батерија? Унапред хвала на одговору -
TOYOTA HYBRIDNI Sistemi (iskustva, baterije, punjenje, pražnjnje)
malipirat replied to malipirat's topic in Garaža
Супер што има посебна тема само о хибридном систему. Можда нисам најбоље поставио питање, интересовало ме је када се испразни батерија (или је на црту-две) како треба возити да се напуни? Примера ради шта радити ако се иде на планину и услед веће узбрдице, претицања... испразни се бартерија, тј. почне ауто да са муком "вуче" (колико сам разумео у таквој ситуацији је и ЦВТ најбучнији), а има још сат-два вожње узбрдо. Како треба возити или временски колико (пола сата/сат) док се батерија не напуни довољно да може ауто да повуче пуном снагом? Не може да се "убаци у мању брзину", а иде се узбрдо да би могло да се размишља о кочењу (тј. пуњењу при кочењу). И може ли још једно неко питање о батерији? Ако неко време стоји ауто (нпр. месец дана) како се понаша хибридна батерија? Знам да би се класичан акумулатор испазнио, евентуално да се "откаче клеме" - али како то подносе главне батерије? Видео сам већина Тојотиних хибрида долази са nickel-metal hydride батеријама, али и да постоји нека серија Пријуса са lithium-ion батеријама. Може ли укратко која је разлика? NiMH су дуготрајније, али се Li-Ion брже пуне / већи капацитет? Унапред хвала на одговору -
TOYOTA HYBRIDNI Sistemi (iskustva, baterije, punjenje, pražnjnje)
malipirat posted a topic in Garaža
Ух, што нисам ближе Београду па да вам се придружим кад правиш демонстрацију. Мислим да ми пет минута тог луксуза било довољно да преломим да га узмем :-) Де још једно питање, када се испразне батерије (сведу на црту или две) колико онда треба да се напуне? Нпр. ако би их "испразнио" на аутопуту при пар претицања, брзом вожњом... колико би требало нормалне вожње да се напуни да опет може пуном снагом да јури? У смислу пар минута или пола сата-сат. -
Поштовање Раки, Још се нисам узео хибридни Аурис, недаш ми мира са CT200h :-) Заправо када једном седнеш у Лексуса сваки други ауто те жуља. Елем, могу ли питати пар ствар: - да ли је ЦВТ мењач толико бучан када се нагло убрзава, колико на свим приказима галаме? - да ли је незгодан онај џојстик за мултимедиу? Видим да га и због тога критикују. - за ово време колико га возиш да ли си наишао на нешто што ти је баш засметало? Тромост, стабилност у кривинама, бучно зујање када је дужа узбрдица (пар километара)? Морам да питам за мане, јер је подужа листа ствари које ми се свиђају код њега :-) 15-18 l/km је озбиљна потрошња (примера Lexus IS200 SporCross је трошио 15l при 180km/h, али је поприлично тежи). Узгред постоје и копије делова за Лексуса и релативо лако се могу набавити. Имао сам IS200 SporCross па ме мука натерала да се сналазим :-) Елем, прво нађеш серијски код потребног дела. Најлакше преко VIN-а, на сајту: http://www.toyodiy.com/parts/ Имао сам и оригиналну Тојотину апликацију са базом делова...., али ако ниси аутомеханичар не треба ти. А затим на овом сајту тражиш део: https://www.amayama.com/en Обично поред оригиналног (made by Toyota) добијеш још једну или две копије у понуди. У Београду имаш и Бимиду која сарађује са неким од фирми које праве "копије". Само мноогооо су килави у Бимиди, део сам чекао скоро два месеца (брже би дошло из Јапана). А делова има и на: ebay.com И испоручују и једни и други, проверено ;-)
-
Има ли ко искуства са аутоматским мењачима код Ауриса/Авенсиса? Неке основне ствари ме интересују, типа да ли су поуздани или се често кваре... Не мислим да идем на трку са њима (те ме не интересује колико им треба од 0 до 100), већ за класичну градску вожњу... Колико видех има неколико типа: Односно као код Приуса: Унапред хвала на одговору Односно код Авенсиса:
-
Da li neko ima iskustva sa Lexus IS sportcross? Vidim da se u oglasima pojavio... http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/7368337/lexus-is-200-sportcross Čini mi se da ima malo više prostora pozadi, u odnosu na standardni model. Ali opet ima li ko iskustva sa njim, kakvo je održavanje i isplati li se...
-
Хвала пуно на одоговору. Пошто имате Lexus GS450h може ли онда питање за њега: - Колико троши у граду, односно колико на ауто пут - Да ли се батерије празне када ауто стоји неколико дана. Односно шта када се испразни батерија (да ли се ауто може покренути или мора шлеповање до сервиса)? - Колико често се мења акумулатор? Негде видех да због силне електронике то брже страда него код обичних аутомобила. Извињавам се ако питање делује нападно, али питам јер сам негде читао да код хибрида електрични погон ради до 80 км/сат, а после тога прелази на сам бензински агрегат и потрошња драстично порасте. Није толико проблме у потрошњи, него ме интересује да ли би са једним пуњењем могло да се оде на море :-) односно да може ли се прећи 700 км п.с. И ја бих радо неки хибридни Lexus, макар CT :-) Унапред хвала на одговору
-
-
Обзиром да и мене интересују хибриди питао бих пар ствари: - Ако није тајна после ког времена/пређених километара је отказала батерија? Мислим да је то било основно питање, колико трају? - И ако није тајна да ли су мењане све батерије? Разумео сам да код новијих генерација хибрида се мења само батерија/ћелија која откаже, а не цео комплет. - Колико се може прећи са пуним резервоаром (у граду, односно на аутопуту при брзина преко 100км). Колика је потрошња при брзинама преко 120км? Унапред хвала на одговору