Truly
TcS Korisnik-
Broj Poruka
253 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
Reputacija Zajednice
14 NeutralanO članu Truly
-
Rangiran
Stalni član
- Birthday 14.09.1979.
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Beograd
Skorašnji Posetioci Foruma
Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima
-
Odlican je tekst i moje iskustvo je u skladu sa istim. Povecana potrosnja i smanjena snaga motora iz prostog razloga sto je TNG manje kaloricno gorivo. Kao sto sam vec rekao, merenje na valjcima sam uradio jer me je zanimalo da probam nekako da izmerim da li postoji razlika. Ja je nisam osetio, ali opet je to subjektivan osecaj. Objasnjenje majstora je da gasni racunar na osnovu vrednosti izracunatih od strane benzinskog racunara proracunava potrebnu kolicinu gasa koji je potrebnu ubrizgati u motor da bi se postigao isti rad kao pri radu na benzin. Softver gasnog racunara je taj koji pravi razliku izmedju gasnih sistema. Sto je on bolji i sofisticiraniji, to je bolje moguce podesiti rad na gas. Jedno je sigurno, da bi auto isao isto kao na benzin, potrebna je veca kolicina gasa. Desavalo mi se da moji prijatelji sednu u auto da probaju, a pri tome ne znaju da li voze na gas ili na benzin. Vecina nije mogla da pogodi kad je koje gorivo bilo korisceno. Ne postoji perpetuum mobile, pa tako i ugradnja gasa ima svoje mane i prednosti. Ja sam na svoju srecu video samo dobre strane.
-
Posto je tema vasa iskustva sa plinom, iznecu moje. Vozio sam 2 selike sa sekvent uredjajem. Sa prvom (92. god) sam presao 70k km bez kapalice, sa drugom (2004. god) 30k km sa kapalicom i nisam imao nikakvih problema. Oba auta su zahtevala snaznije isparivace, dok je drugom trebalo ugraditi i kvalitetnije gasne dizne tako da je ugranja bila skuplja od prosecne. Potrosnja se kod oba auta uvecala za grubo 15%. Iz ciste radoznalosti sam sa drugom selikom otisao na valjke i uradio merenje na benzin i na gas. Razlika u snazi je bila 8% u korist benzina. Sto se tice opravdanosti ulaganja, racunica je vrlo jednostavna: Trenutna cena BMB95 je 143,7 RSD/L, a TNG je 78,9 RSD/L (sa NIS-ovog sajta) Ako auto trosi 8 L/100km benzina znaci da bi za benzin potrosio 1149.6 RSD na 100km, dok bi za gas potrosio 725.9 RSD na 100km (15% veca potrosnja je 8 + 1.2 = 9.2l sto se pomnozi sa 78.9 i dobije se 725.9). Usteda na 100km je 423.7 RSD. Ako se mesecno predje 1000km (godisnje bi to bilo 12000km), usteda je 423,7*100 = 4237 RSD Ako je cena ugradnje 500e (61500 RSD) insvesticija se isplati za 14,5 meseci Moj zakljucak (i ponavljam moj zakljucak, a ne univerzalna istina) je da se i dalje isplati ugradnja gasa ukoliko je ispunjeno sledece: auto je potpuno ispravan, nema nikakvih problema u radu na benzin majstor koji radi ugradnju zna svoj posao prelazi se godisnje bar 12000km, a plan je da se auto vozi ne manje od 2 godine
- 418 replies
-
- 11
-
-
Veverko je donekle tacno ispricao. Djole je radio kao sef servisa u GoTa Car 12 godina i presao kod Tria. Nakon toga je otvorio svoj servis, tj. Nippon Car servis. Imas moje preporuke za Nippon Car servis i Djoleta. Po meni posten majstor koji protom ima dosta znanja, ipak je tolike godine isao na razne kurseve i obuke. Vrlo rekta kombinacija osobina, ako me razumes
-
-
-
Truly started following P: Toyota Celica 1.8 VVTL-I T23 TS
-
-
-
-
-
-
-
Vozio sam ih na prethodnoj T18 seliki. Vrlo povoljne, ali se brzo troše. Meni su otišle za 20k km, a ne vozim agresivno. Osim ovoga, nisam imao negativna iskustva u vožnji. Mogu samo da ih uporedim sa Dunlop Sport Maxx koje sam uzeo nakon njih, a koje su bile više nego duplo skuplje. Dunlop se sporije troši i mnogo bolje se ponašaju na putu (i na suvim i po kiši). Moje iskustvo je da je tigar za te pare dobar. Sa druge strane, mislim da treba štedeti na gumama. Ako ikako možeš uzmi nešto bolje.
-
Expendable also known as the Stalker further known as Steva
Truly replied to Expendable's topic in Ostalo