Jump to content

novakno1

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    389
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    8
  • Vreme Online

    1d 10h 50m 15s

novakno1 poslednji put pobedio na dan Novembar 8 2019

novakno1 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

88 Neutralan

O članu novakno1

  • Rangiran
    the rock does not stop until I lose my licence
  • Birthday 27.01.1983.

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Beograd
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

438 videli profil
  1. novakno1

    Auris 1.33 potrošnja ulja

    Неће теби помоћи промена бренда уља... Ако троши 5w40 како си написао.. а да идеш на минерална уља мислим да отпада, што због мале километраже, што због типа мотора... Можеш да питаш на форуму стручњака за уље, има посебна тема... У сваком случају требаш да размотриш варијанте замене полумотора или неке врсте генералне... Па да видиш шта је најбоље радити... Нажалост... По томе што си написао нешто је скоро па одједном отишло и од тад се само погоршава... Лично бих толерисао до 2l на 10kkm... Код тебе је очигледно више... Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
  2. novakno1

    Auris 1.33 potrošnja ulja

    Шта значи на крају сервисног интервала.. да ли мало троши првих 5000 km после сервиса и онда одједном потроши 1 l (од 5 до 6kkm) на пример... Онда то није 1/1000 km... У том случају има смисла променити произвођача уља... Ако троши на сваких 1000 km више од нпр. 0,7 l онда је проблем мотор... Уради мали сервис и првих 1000 km вози изразито умерено до 3k обртаја и мање... такође избегавај краће релације (где мотор не достиже радну темп.) ако таквом вожњом потроши у првих 1000 km од замене (не доливања) онда имаш проблем са мотором... Шта су сипали у овлашћеном од истека гаранције 5W30 или 5W40? Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
  3. novakno1

    Kupovina polovnog Aurisa 2013+

    сваки мајстор прича своју причу и сви су углавном субјективни и мало објективни... иди рецимо у ова два сервиса што сам навео па питај колико, шта и кад... саслушај, ако ти значе мишљења мајстора.... на крају је на теби одлука... можда те тај мајстор одговара од Тојоте, јер зна да осим редовних сервиса неће моћи да заради ништа поготову ако је млађи ауто... на крају у данашње време сваки ауто има своје мане и врлине, нијансе су у питању... некоме је одлучујућа историја бренда, поузданост, некоме цена или удобност... естетика..
  4. novakno1

    Letnje gume

    дуго нисам куповао гуме... на летњим Данлоп имам још 4-5 мм шаре... али бих да променим предње... јел има неко ко може да ми упореди Данлоп са рецимо Хенкук или Фулдом које су јефтиније од Данлопа... па ако је разлика мала да се возе јефтиније... нормална вожња, углавном..
  5. ја само мислим да Пишке као изванредан познавалац много тога види и чује на шта већина других не обраћа пажњу (и сам спадам у ту другу групу).. и потпуно је управу што све хоће да доведе у ред.. поготову што се у оба случаја ради о новим аутомобилима... а сваки нов ауто у првих годину дана покаже неке мане.. зато и служи гаранција... е сад ко примети тај боље прође.. зар не.. а из ове две приче смо сазнали (бар ја) да је Тојота коректнија у поштовању исте... а и да је боље возило осим у лумбалном делу седишта
  6. novakno1

    Klasican kljuc u kljuc sa skakavcem?

    ја мислим да може... ако у кућиште 'скакавца' може да се пребаци електроника и ако 'мач' може да се 'нареже' ... погледај интернет трговине да ли може да се купи тако нешто.. Кинези праве свакакве глупости.. па можда и одговарајући ненарезан скакавац...
  7. novakno1

    Novi vlasnik Corolle 1.6benz 2018 restyle

    каква је ово стагнација снаге између 4500 и 5000 обртаја... да ли је то та промена тада вентила? а обртни момент чак и нагло пада па опет скочи!?! мало ли је 1 коњ за 10 динара по литру
  8. то се зове учешће у гаранцији шалим се наравно... веома чудно и непрофесионално.. шта ће тачно да поправе? звучи онако.. ако прође прође.. да ли дају рачун на ту суму?
  9. novakno1

    Buduci vlasnik Toyote Corolle

    инсистирај на гаранцији... боја ће се боље уклопити сад него за годину две... мени се тако гулила боја са браника кад и она оригинал (чврконо ме неко одпозади и ништа се није видело, тако да сам га пустио... али прво прање и само је кренула да се љушти још више него код тебе) и год је рађено преко Тојоте сервиса... онда ми је урадио човек који ради преко ЈШ.. ено га гребнут, каменован... али није овако отпала боја... кажу да је фора у подлози коју наносе пре фарбања...
  10. novakno1

    Avensisa 2007-2008god - Potrosnja ulja

    одлична куповина... није ми познато шта од проблема имају дизели... једино дизне.. а мењај уље на 10 ккм.. неко 5w40 и не би требало да троши док се не потера у високе обртаје.. што је за дизел вероватно преко 3-3500... или пробај 5w30 ако њега не троши ја бих то сипао...
  11. да ли си са Тојотом пробао овако нешто... јутрос сам то видео да користи један "пословни партнер" у једном "старијем" ЦРВу https://jysk.rs/spavaca-soba/jastuci/specijalni-jastuci/plus/jastuk-wellpur-sogndal-34x36x12/6# ок је цена само што нема на стању у Београду, хтео сам да узмем онако да пробам... да видим да ли нешто значи...
  12. novakno1

    Avensisa 2007-2008god - Potrosnja ulja

    и не троши у градској вожњи (осима ако не иде свако мало до црвеног)... ако троши, троши на аутопуту када се врти на већим обртајима.... дуже време... а зависи и од уља... а да је фантазија вожња, јесте.. нарочито на отвореном путу и аутопут до 150-160 (бензинац 4000-4200 о.у.с.)... преко 160 је бука... већ онако... јача... није неподношљива.. али.. скоро да јесте ;) јел ово права километража (баш мала)? увежен или купљен овде?
  13. ето ипак нешто средиш почетком априла... иначе питао сам ко вози онај бензинац... каже нико враћен је рентакару... они све службене узимају преко еврокара или еврорент тако нешто... тај 1.6 су узели док не стигне дизел.. баш ме интересује како одређују шта се толерише.. по слуху или има нешто друго...
×