Jump to content

dimmythree

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    14
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    16m 36s

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu dimmythree

  • Rangiran
    Novi član

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Lazarevac
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Celica

Skorašnji Posetioci Foruma

438 videli profil
  1. dimmythree

    TcS Online Članstvo

    Ja treba da uplatim sad članarinu i odabrao sam onu za 3 godine. Imam "sivu" karticu, pa pretpostavljam da sam prethodni put uplatio za godinu dana. Da li treba opet da uplatim za jednu godinu, ili mogu za 3? Mada to ne bi trebalo da ima veze.
  2. dimmythree

    Postani član kluba!

    Uplatio sam godišnju, online preko Inteze. Kad mogu da očekujem odgovor? Inače, dosta ste mi pomogli oko orjentacije, pošto sam po prvi put vlasnik Tojote (Celica, 7th gen). Doduše, već dve godine. :D Ako nekome treba neka informacija, tu sam. Uzdravlje, Nemanja.
  3. dimmythree

    Farbanje - ispravka limarije

    Hvala za info, verovatno ću otići ovih dana da proverim. Da li možda okvirno znaš kolike su cene? Pretpostavljam da cenu formiraju po pojedinačnom delu.
  4. dimmythree

    Farbanje - ispravka limarije

    Dragi Tojotaši, ovo je sigurno generalna tema, ali otvaram je ovde samo zbog informacije da li je neko od vas sređivao limariju i farbao Celice i da li imate preporuke za to što ste radili? Admin može ovo da prenese gde pripada. Trebalo bi mi farbanje zadnjeg desnog krila, prednjeg desnog krila, prednjeg branika i haube. Na braniku i haubi imam tačkice od kamenčića i koječega (Celica je 2000-to godište, morala je da ubije nekoliko desetina hiljada kamenčića), tako da to nije hitno, a na krilima imam sitne ogrebotine i malo ulubljenje. Ako imate preporuku za majstora, ja sam u Beogradu i okolini. Mislim da bi ovakav tip teme mogao da bude koristan ostalim vozačima, ne samo Tojota, koji treba da srede nešto vezano za limariju. Hvala unapred. Nemanja.
  5. dimmythree

    Delovi za Celice

    Dragi drugari, ne znam kako da počnem ovu temu bez da citiram svog oca: "Ne znam kako da počnem ovu temu". :D Znam - tako što ćemo izaći jedni drugima u susret. Jako je malo Celica na našem tržištu i bilo bi dobro kad bi, makar i ova stranica mogla da služi kao neka vrsta oglasa za neke stvari. Na primer, imam havarisanu Seliku, hoću da vidim da li neko hoće da je kupi; Imam dve felne na prodaju, Četiri šrafa sa onog steznika sa akumulatora, jednu ženu... Lično, pre bih ovde kupio bilo šta, nego da svoju Seliku stavljam u ruke kojekakvih hohštaplera i kretena. Ako neko ima nekoga ko ima neku havarisanu Celicu, ili Cecu u ne-voznom stanju, a koja ima delove, možda bi smo mogli ovde da te delove upotrebimo. ?
  6. dimmythree

    (Bela - Crna) Lista prodavnica/servisera Toyota delova

    Kao što nije lako naći dobrog i iskusnog doktora/lekara da se brine o našem zdravlju, isto tako nije lako naći dobrog majstora da se brine o zdravlju naših ljubimaca. Ovo se doduše ne odnosi samo na Selike, već na sve automobile. Svoj auto održavam kod Saleta u sada "Mitsubishi Mijaljević" (nekada Toyota Mijaljević). Tamo sam došao na preporuku i jako sam zadovoljan kako rade. U Lazarevcu imam drugara koji drži servis i održava Selike mog drugara (1990 i 2003 godište) i izuzetno dobro radi. Temu pokrećem iz razloga što sam pre nekoliko meseci imao peh, kada sam, da izbegnem udes, naleteo desnim točkom na ivičnjak na Novom Beogradu. Tada mi je otišla felna (pukao jedan krak), glavčina sa ležajem, amortizer i viljuška. Inače imam karticu AMSS-a pa su došli da šlepaju auto i preporučili mi servis, koji je inače dežurni (valjda imaju ugovor sa njima) i sve je bilo OK. Osim činjenice da mi je auto mesec dana stajao kod njih, sklepali su katastrofa to što je bilo oštećeno, glavčinu su zamenili "nekom" a da nisu ni ABS zakačili. Sve u svemu - vrlo loše iskustvo. Kada se ta agonija završila, odvezao sam auto do svog servisera i za dan i po mi je sredio auto. Jako malo dobrih majstora ima, pa ako imate kakva iskustva, preporuke ili savete, ovo bi trebalo da bude prava tema za to. Nemanja.
  7. dimmythree

    Celica 7th gen akumulator

    Na kraju sam uzeo Exide Excell EB604. Našao sam negde na netu dimenzije originalnog akumulatora i to je to. Pričao sam sa još nekoliko servisera i ljudi koji se generalno bave baterijama za auto i svi su se složili da je trenutno Exide najbolji izbor kod nas. Što se tiče samog akumulatora, za sada ne mogu mnogo da kažem, pošto je nov, jelte. Auto pali čim se okrene ključ, prvo, ili prvo i po verglanje. Dešava se da ne priđem autu i 10 dana i uvek je isti rezultat. Opet, akumulator je nov i brzina pražnjenja je skoro nula. Cena je u rangu sa ostalima (Varta, Bosch, ...) s tim da je teško naći akumulator u fabričkim dimenzijama kod "ostalih". Ako neko ima iskustva sa konkretnim proizvodima drugih proizvođača, neka podeli to, može da pomogne. Nemanja.
  8. dimmythree

    Celica 7th gen akumulator

    Da li mi neko može reći koja je (maksimalna) veličina akumulatora koji staje u ove Celice? Motor je 1zz-fe. Pošto mi je baterija crkla, treba da je zamenim, a ona koja se nalazi unutra je nešto manjih dimenzija nego što bi trebalo. Znam da za te motore i količinu elektronike sasvim dovoljno da bude od 55Ah, ali može i jača ako dimenzije odgovaraju. Takođe, dobio sam preporuku da uzmem Exide i to od Toyota servisera, kaže da su poslednjih godina mnogo bolje nego Bosch-ove ili Vartine u sličnom cenovnom ranku. Šta vi mislite, kakva su vaša iskustva? Pozdrav, Nemanja.
  9. dimmythree

    Nemanja Toyota Celica VVT-i

    Hvala @salezli na informacijama. Celica mi je i dalje lepša od GT-a, mada je Scion što se te platforme tiče uradio najbolji (vizuelni) posao. Elem, zar ne beše to okupljanje 15-og, sad mi se premotao mozak? Odloženo? Biće prilike za druženje. Da se ja malo naviknem na malu, pa ćemo negde već organizovati nešto. Pada mi na pamet, okupljanje Tojotaša na jezeru na Očazi u Lazarevcu, sjajno mesto, mada bih morao da vidim da li lokalni džukci odobravaju to. :D Što bi rekli, otom-potom. Inače, jeste da sam nov ovde, ali ako treba nekome nešto oko Toje u Beogradu, mogu da preporučim gde da ide. Na preporuku, sve to nekako izađe manje bolno, pogotovo za novije Tojotaše. Aj, uzdravlje.
  10. dimmythree

    Nemanja Toyota Celica VVT-i

    E sticajem okolnosti znam za tu priču oko baby celice. Mada neki baby nazivaju najnovije celice (što bi bila ova). Nego volim da se šalim na račun godišta automobila :D A sa Bežanije nisam, živim na Komandi, ali sam iz Lazarevca inače. Teško da ću ići na Navak, treba da mi prođe neka kilometraža bez drkanja auta, ali nekom prilikom se sigurno vidimo. Pozdrav. p.s. Devojku ću morati da naučim da je vozi, pa lepo kad odem u kafanu, kažem joj da dođe po mene. p.p.s. Ćale nije bio za to da ja uzmem seliku (mada mi nikad ništa nije rekao). Ali kad sam je uzeo i kad je seo u auto (bolje rečeno kad ga je video prvi put), jedva čeka da nekad dođem u Lazarevac da je malo vozi. Čovek koji tvrdi ceo život da auto služi samo da se od tačke A do tačke B. Sjajno.
  11. dimmythree

    Nemanja Toyota Celica VVT-i

    Ipak ima 13 godina. To je već mlađa maloletnica. Inače, imam 27 godina, devojku već 4, ali ne dam se.
  12. dimmythree

    Nemanja Toyota Celica VVT-i

    Pozdrav drugari, Od skoro sam (ponosni) vlasnik Celice iz 2000. godine. Poseduje 1.8 VVT-i sa 143 konja. Prešla oko 200K. Izuzetno je očuvana što se tiče karoserije, unutrašnjosti, trapa, itd. Što se motora tiče, on je takođe bio u dobrom stanju, ali sam ja, zbog sebe, hteo njega posebno da sredim. Rađen je u servisu koji je do nedavno i prodavao Toyota vozila. Motor je kompletno otvoren, očišćen je svaki deo u ultrazvučnim kadicama, obrađena glava motora, zamenjena sva ulja, filteri. Od novih delova, zamenjeni su ležajevi radilice (leteći i ležeći), garnitura dihtunga, klinasti kaiš, svećice, stabilizator zadnje osovine i to bi bilo to. Ukratko, motor je kompletno sređen i sada radi kao sat. Samo da prođe neki period rada i da se ponovo zameni ulje i filter, auto će biti kao nov. Vrlo je pedantno i pažljivo urađen. Inače, enterijer je u koži i nema originalni audio uređaj, već Pioneer CD player sa USB-om. Sve ostalo je originalno. Motor prethodno nije nikad otvaran i sam auto je generalno bio kompletan u fabričkim delovima. Ima 16" fabričke felne. Kupio sam ovaj auto da ga vozim i uživam u njemu, ne nameravam da ga prodam već da ga održavam u top stanju. Kad dođe vreme da se dete "tera" za to će biti zadužen neki budući peto ili četvorovrataš. Uživanje je voziti Toju, Tojot-a, kako ga (ili je) neki zovu. :D Nemam puno slika, nije bilo prilike, ali evo jedna za početak. [EDIT]: Evo još nekih sličica, nikako da stignem da ih okačim. [EDIT2]: Gume su stare, slike su od pre dva meseca, ali to je to. Nove su Michelin Alpin a3, zimske (MS) u originalnoj dimenziji. Bože zdravlja, pa na proleće da padnu neke dobre letnje. Pozdrav, Nemanja.
×