Jump to content

matori

TcS Korisnik
  • Content Count

    3869
  • Pridružio se

  • Last visited

  • Days Won

    58
  • Time Online

    5h 48m 30s

matori last won the day on Januar 15

matori had the most liked content!

Community Reputation

1238 Veoma popularan

About matori

  • Rank
    Napredni član
  • Birthday 05.05.1974.

Contact Methods

  • Skype
    jovic.alen

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Zanimanje:
    Automobili,motori,informatika,muzika,film
  • Grad:
    Šid
  • Država

Recent Profile Visitors

440 profile views
  1. matori

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Upravo to sto Laki kaze, nema se sta dodati.
  2. matori

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Au care, al ti lutaš. Tu može biti svašta, sinhron, kvačilo, cilindri,... Nippon Novi sad. Idi da ti pogledaju auto, reše to i miran. Verujem da gledaš da te izadje jeftinije , ali ovako menjajući jedno po jedno ćeš dobro da se naplaćaš,a i izgubiš živce.
  3. Kod nas nema zakon koji određuje zabranu vožnje sa upaljenim svetlima za maglu kada nema magle , a u HR ima , kazna je 500kn, što je nekih 7500dinara.
  4. matori

    Sa Yarisa I 1.0 na Yaris II 1.0

    Ja citam sta pises pa mi nije jasno. To si imao 1.0, to je 1SZ , a 1.3 je 2SZ. Pogledaj Yarise 1.3 do 2003.god. Svi imaju 2NZ motore, kako nije bio zastupljen. Tek od 2003.god sa restajlom su u francuskoj svima ubacivani 2SZ. Razlika je lako vidljiva po vazdusnom filteru jer 2SZ ima mali vazdusni kao sto si ti imao na 1.0 1SZ. To se odma vidi, a kad pridjes , vidi se da je i VVT-i senzor na drugoj bregastoj.
  5. matori

    Sa Yarisa I 1.0 na Yaris II 1.0

    Piske, ja sam imao u prvom Yaretu 2NZ-FE. Taj se ugrađivao do 2003. u Yarise i svi su sastavljani u Japanu. Sa restajlom su počeli da se ugrađuju 2SZ-FE i nastavljeni i u drugoj generaciji. Razlika je u VVT-i bubnju koji je na 2NZ na prvoj bregastoj , a u 2SZ na drugoj bregastoj. Taj 2NZ je osnova i potpuno isti motor kao i na TS-u gde je naziv 1NZ-FE samo je bušen na 1500ccm i ugradjen kratki sportski prenos. Motor potpuno isti. Po mom sudu , najbolji i najvalitetniji Toyin motor.
  6. matori

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Odičan! Čestitke!
  7. matori

    Цена сервиса за Yaris-a II

    Svaki auto trazi ulaganja. Kad vremenom promenis vise marki auta pa se informises pa prezivis stresove uz iste,...onda mozes uporediti koji je stvarno najpovoljniji i najbolji. Iskreno, nisam imao Yaris dizel jer preferiram benzince. Znam da je taj motor fantastican i znam nekoliko tih Yarisa dizela sa preko 400 000 km bez kvarova. Vidim da racionalno razmisljas i da ti novci igraju ulogu. Podrzavam te u tome i ako tako budes gledao i ubuduce bices covek koji uvek cvrsto stoji na zemlji. Bolji i kvalitetniji auto neces naci. Nedavno sam citao da je madju autima oko 10god starosti Yaris sa najmanje kvarova. Cene servisa su male, napisano je vec, veliki servis se ne radi. Ako dodje do toga da se treba promeniti lanac , to je opet jeftinije nego obavezan veliki servis drugih auta. 1. i 2. Generacija nemaju dpf filter, nemaju plivajuci zamajac, jednostavno nemaju nista sto iziskuje neko vece davanje para na odrzavanje. Neces pogresiti ni sa benzincem ni sa dizelom. Samo redovno odrzavanje sa kvalitetnim uljem i to je sve.
  8. matori

    Цена сервиса за Yaris-a II

    Bezi od yarisa kao djavo od krsta. Ja sam na dva yareta za 6 god. ulozio 10 000 dinara . Pitaj sta te konkretno zanima.
  9. matori

    Yaris 1.5 TS 2003.

    Ne staj na ranu, evo dan žalosti u kući, svi tugujemo Kaže žena, ko dete da nam ošlo za NJemačku
  10. matori

    Yaris 1.5 TS 2003.

    Može se zatvoriti tema, TS prodan!
  11. matori

    Nemanja i Yaris

    Ako neće da zavrti onda nisu četkice, onda verovatno biksne imaju lufta pa rotor ukrsti. Kvrcni ga čekićom pa se namesti i onda oće da zavrti . Šta bilo , skidaj anlaser i remont, sve izmenjaj i to je to.
  12. matori

    Yaris TS Banja Luka

    Naravno da ćeš dobiti sa KN filterom i protočnim loncem. Još bolje ako nećes ništa oko motora da diraš, onda komplet izduv proširi. Sva filozofija motora sa unutrašnjim sagorevanjem se svodi o tome kako i koliko vazduha dovesti u motor i kako ga lakše izvesti iz istog. Sa KN filterom dobiješ više vazduha, a sa šitim izduvom lakše izadje napolje. Svećice sport i to već osetiš u vožnji. Tih par konja će se osetiti ponajpre zbog lakšeg izduva. Na Dini je to malo u brojkama, ali u praksi lakše i brže prihvatanje gasa i življi motor. Branik je imao neko na oglasima. Nemam vremena ovih dana da se zabavim time, malo prošvrljaj po netu.
  13. matori

    Yaris TS Banja Luka

    Mapiranje se ne isplati. Dobijes 5% snage.stavljanjem turbine ili kompresora dobijas auto na 150-160ks, a ta snaga na tu karoseriju je bas brutalna, kao da imas jos 50ks vise. Dobijas i linearnije ubrzanje i dosta nm. E sad ako ti je to puno, a fali ti bas malo snage, onda moze mapiranje koje i nije najsigurnije , a i malo ko to radi na Yarisu. Da stavis protocni lonac, kn i to bi ti mozda izaslo na oko 120 zdravih konjica. Ako se odlucis na turbinu ili kompresor, ladno podnosi jer se vitalno nista ne menja. Ne vise od 0,5 bara i sve fabricko na njemu ide. Sve je isto kao na fabrickom turbaku, tako da nema bojazni da ces ga preforsirati, bilo motor, bilo menjac.
  14. matori

    Yaris TS Banja Luka

    Pitaj šta te interesuje.
  15. matori

    Yaris TS Banja Luka

    Dobrodošao! Daj koju sliku jurilice , do tada ti neću ništa reći !
×