Jump to content

matori

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    3873
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    58
  • Vreme Online

    10h 42m 43s

matori poslednji put pobedio na dan Januar 15

matori je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

1238 Veoma popularan

O članu matori

  • Rangiran
    Napredni član
  • Birthday 05.05.1974.

Contact Methods

  • Skype
    jovic.alen

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Zanimanje:
    Automobili,motori,informatika,muzika,film
  • Grad:
    Šid
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

611 videli profil
  1. matori

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Nisam rekao, a hteo sam, Nippon servis u Novom Sadu je sigurno najbolji servis za Toyote na podrucju bivse Juge. Probaj kontaktirati ako ne resis.
  2. matori

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Nisi jedini koji vozi na plin, sto opet ne znaci nista jer kako sam rekao plin uzrokuje kud i kakamo ranije kvarove od uobicajenog. Apro pro cena delova, ti delovi sto si nabrojao ni za jedan auto nisu jeftini. To se ne kupuje novo jer nije isplativo. Yaris hibrid? Kod nas ljudi ne kupuju nove aute toliko, a pogotovo ko i kupuje retko se odlucuje za Japanca. Ja sam na i u Toyota klubu Hrvatska, ljudi imaju vise para i malo malo se neko ponovi. Ima dosta hibrida, od RAVa do Yarisa. Svi hvale i zadovoljni su. Mozes tamo pitati sve sto te interesuje i dobiti informacije iz prve ruke.
  3. matori

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    "Majstor nije hteo ni da pogleda auto jer je u auto ugrađen plin." Nemoj da si kivan na ovo što si napisao. Možda će ružno da zvuči, ali ni ja ne bi. Već ptice na grani znaju da moderni Toyini motori ne podnose plin i uopšte se ne čudim takvoj reakciji majstora. Može biti more uzroka problemu i kad počne da nabada i ne potrefi , onda će biti ništa nije urađeno , a uzete pare. Nemoj krivo da me shvatiš, naravno da navijam da rešiš problem što pre i što jeftinije,ali i razumem da si naleteo na ovakvu reakciju i teško da će neki Toya majstor i prihvatiti da rešava problem jer po svemu što si pisao problem je ili u plinskom sistemu ili je prouzrokovan korištenjem plina.
  4. matori

    Ulje za menjac

    Sve su to kvalitetna ulja. Ja sam Eneos sipao i odma mi bio menjac meksi. Ne mozes pogresiti ni sa jednim od navedenih.
  5. matori

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Upravo to sto Laki kaze, nema se sta dodati.
  6. matori

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Au care, al ti lutaš. Tu može biti svašta, sinhron, kvačilo, cilindri,... Nippon Novi sad. Idi da ti pogledaju auto, reše to i miran. Verujem da gledaš da te izadje jeftinije , ali ovako menjajući jedno po jedno ćeš dobro da se naplaćaš,a i izgubiš živce.
  7. Kod nas nema zakon koji određuje zabranu vožnje sa upaljenim svetlima za maglu kada nema magle , a u HR ima , kazna je 500kn, što je nekih 7500dinara.
  8. matori

    Sa Yarisa I 1.0 na Yaris II 1.0

    Ja citam sta pises pa mi nije jasno. To si imao 1.0, to je 1SZ , a 1.3 je 2SZ. Pogledaj Yarise 1.3 do 2003.god. Svi imaju 2NZ motore, kako nije bio zastupljen. Tek od 2003.god sa restajlom su u francuskoj svima ubacivani 2SZ. Razlika je lako vidljiva po vazdusnom filteru jer 2SZ ima mali vazdusni kao sto si ti imao na 1.0 1SZ. To se odma vidi, a kad pridjes , vidi se da je i VVT-i senzor na drugoj bregastoj.
  9. matori

    Sa Yarisa I 1.0 na Yaris II 1.0

    Piske, ja sam imao u prvom Yaretu 2NZ-FE. Taj se ugrađivao do 2003. u Yarise i svi su sastavljani u Japanu. Sa restajlom su počeli da se ugrađuju 2SZ-FE i nastavljeni i u drugoj generaciji. Razlika je u VVT-i bubnju koji je na 2NZ na prvoj bregastoj , a u 2SZ na drugoj bregastoj. Taj 2NZ je osnova i potpuno isti motor kao i na TS-u gde je naziv 1NZ-FE samo je bušen na 1500ccm i ugradjen kratki sportski prenos. Motor potpuno isti. Po mom sudu , najbolji i najvalitetniji Toyin motor.
  10. matori

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Odičan! Čestitke!
  11. matori

    Цена сервиса за Yaris-a II

    Svaki auto trazi ulaganja. Kad vremenom promenis vise marki auta pa se informises pa prezivis stresove uz iste,...onda mozes uporediti koji je stvarno najpovoljniji i najbolji. Iskreno, nisam imao Yaris dizel jer preferiram benzince. Znam da je taj motor fantastican i znam nekoliko tih Yarisa dizela sa preko 400 000 km bez kvarova. Vidim da racionalno razmisljas i da ti novci igraju ulogu. Podrzavam te u tome i ako tako budes gledao i ubuduce bices covek koji uvek cvrsto stoji na zemlji. Bolji i kvalitetniji auto neces naci. Nedavno sam citao da je madju autima oko 10god starosti Yaris sa najmanje kvarova. Cene servisa su male, napisano je vec, veliki servis se ne radi. Ako dodje do toga da se treba promeniti lanac , to je opet jeftinije nego obavezan veliki servis drugih auta. 1. i 2. Generacija nemaju dpf filter, nemaju plivajuci zamajac, jednostavno nemaju nista sto iziskuje neko vece davanje para na odrzavanje. Neces pogresiti ni sa benzincem ni sa dizelom. Samo redovno odrzavanje sa kvalitetnim uljem i to je sve.
  12. matori

    Цена сервиса за Yaris-a II

    Bezi od yarisa kao djavo od krsta. Ja sam na dva yareta za 6 god. ulozio 10 000 dinara . Pitaj sta te konkretno zanima.
  13. matori

    Yaris 1.5 TS 2003.

    Ne staj na ranu, evo dan žalosti u kući, svi tugujemo Kaže žena, ko dete da nam ošlo za NJemačku
  14. matori

    Yaris 1.5 TS 2003.

    Može se zatvoriti tema, TS prodan!
  15. matori

    Nemanja i Yaris

    Ako neće da zavrti onda nisu četkice, onda verovatno biksne imaju lufta pa rotor ukrsti. Kvrcni ga čekićom pa se namesti i onda oće da zavrti . Šta bilo , skidaj anlaser i remont, sve izmenjaj i to je to.
×