-
Broj Poruka
3874 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
58 -
Vreme Online
1d 21h 4m 37s
matori poslednji put pobedio na dan Januar 15 2019
matori je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
1237 Veoma popularanO članu matori
-
Rangiran
Napredni član
- Birthday 05.05.1974.
Contact Methods
-
Skype
jovic.alen
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Zanimanje:
Automobili,motori,informatika,muzika,film
-
Grad:
Šid
-
Država
-
matori started following Цена сервиса за Yaris-a II, Yaris 2003 1.5ts POJACAVANJE MOTORA?, Da li sme da se vozi sa uključenim svetlima za maglu kada nema magle and and 1 other
-
1.3 vs 1.5TS idu ti isto u startu!? Taj TS onda zaklan skroz ako tako ide i beži od njega što dalje. Inače, razlika je nebo i zemlja između ta dva auta, imao sam oba po tri godine pa ti pišem iz iskustva. Razlika od 0-100 od 3 sec. je u praksi toliko velika da mislis da si seo totalno drugi bolid, a ne auto. TS ide za 9 sec. do 100, što je rezultat koji i mnogi novi auti sa 150ks mogu samo da sanjaju. u 2. i 3. brzini otima volan iz ruku kad ga poklopiš. Ovo ti pišem da znaš kako se ponaša 1.5TS kad je sve ok. Na takvom autu nemaš potrebe ništa pojačavati i dodavati osim ako imaš želju na Street race , kao što sam ja planirao s njim . Inače ako mu hoćeš ugraditi turbinu, nema nikakvih dodatnih intervencija jer na fabričkom motoru je sve već spremno za 0,5 bara i sa tim dobijaš 150ks, što je bolesno na toj masi auta. I menjač podnosi tu snagu, znači samo naći turbo kit za njega i da ti neko montira. Opet , za vožnju van staze nema nikakve potrebe za tim jer TS puca od snage. Moguće da si vozio Yaris Verso 1,5 , ali on nema trkači menjač i razlika između ubrzanja sa TS-om je 2,5 sec. do 100 pa ti se zato cinilo da nema velike razlike sa 1.3.
-
-
Nisi jedini koji vozi na plin, sto opet ne znaci nista jer kako sam rekao plin uzrokuje kud i kakamo ranije kvarove od uobicajenog. Apro pro cena delova, ti delovi sto si nabrojao ni za jedan auto nisu jeftini. To se ne kupuje novo jer nije isplativo. Yaris hibrid? Kod nas ljudi ne kupuju nove aute toliko, a pogotovo ko i kupuje retko se odlucuje za Japanca. Ja sam na i u Toyota klubu Hrvatska, ljudi imaju vise para i malo malo se neko ponovi. Ima dosta hibrida, od RAVa do Yarisa. Svi hvale i zadovoljni su. Mozes tamo pitati sve sto te interesuje i dobiti informacije iz prve ruke.
-
"Majstor nije hteo ni da pogleda auto jer je u auto ugrađen plin." Nemoj da si kivan na ovo što si napisao. Možda će ružno da zvuči, ali ni ja ne bi. Već ptice na grani znaju da moderni Toyini motori ne podnose plin i uopšte se ne čudim takvoj reakciji majstora. Može biti more uzroka problemu i kad počne da nabada i ne potrefi , onda će biti ništa nije urađeno , a uzete pare. Nemoj krivo da me shvatiš, naravno da navijam da rešiš problem što pre i što jeftinije,ali i razumem da si naleteo na ovakvu reakciju i teško da će neki Toya majstor i prihvatiti da rešava problem jer po svemu što si pisao problem je ili u plinskom sistemu ili je prouzrokovan korištenjem plina.
-
-
-
-
Da li sme da se vozi sa uključenim svetlima za maglu kada nema magle
matori replied to Piske's topic in Road Info
-
Ja citam sta pises pa mi nije jasno. To si imao 1.0, to je 1SZ , a 1.3 je 2SZ. Pogledaj Yarise 1.3 do 2003.god. Svi imaju 2NZ motore, kako nije bio zastupljen. Tek od 2003.god sa restajlom su u francuskoj svima ubacivani 2SZ. Razlika je lako vidljiva po vazdusnom filteru jer 2SZ ima mali vazdusni kao sto si ti imao na 1.0 1SZ. To se odma vidi, a kad pridjes , vidi se da je i VVT-i senzor na drugoj bregastoj.
-
Piske, ja sam imao u prvom Yaretu 2NZ-FE. Taj se ugrađivao do 2003. u Yarise i svi su sastavljani u Japanu. Sa restajlom su počeli da se ugrađuju 2SZ-FE i nastavljeni i u drugoj generaciji. Razlika je u VVT-i bubnju koji je na 2NZ na prvoj bregastoj , a u 2SZ na drugoj bregastoj. Taj 2NZ je osnova i potpuno isti motor kao i na TS-u gde je naziv 1NZ-FE samo je bušen na 1500ccm i ugradjen kratki sportski prenos. Motor potpuno isti. Po mom sudu , najbolji i najvalitetniji Toyin motor.
-
Svaki auto trazi ulaganja. Kad vremenom promenis vise marki auta pa se informises pa prezivis stresove uz iste,...onda mozes uporediti koji je stvarno najpovoljniji i najbolji. Iskreno, nisam imao Yaris dizel jer preferiram benzince. Znam da je taj motor fantastican i znam nekoliko tih Yarisa dizela sa preko 400 000 km bez kvarova. Vidim da racionalno razmisljas i da ti novci igraju ulogu. Podrzavam te u tome i ako tako budes gledao i ubuduce bices covek koji uvek cvrsto stoji na zemlji. Bolji i kvalitetniji auto neces naci. Nedavno sam citao da je madju autima oko 10god starosti Yaris sa najmanje kvarova. Cene servisa su male, napisano je vec, veliki servis se ne radi. Ako dodje do toga da se treba promeniti lanac , to je opet jeftinije nego obavezan veliki servis drugih auta. 1. i 2. Generacija nemaju dpf filter, nemaju plivajuci zamajac, jednostavno nemaju nista sto iziskuje neko vece davanje para na odrzavanje. Neces pogresiti ni sa benzincem ni sa dizelom. Samo redovno odrzavanje sa kvalitetnim uljem i to je sve.
-
-
-