-
Broj Poruka
1184 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
5 -
Vreme Online
1d 9h 40m 31s
GoForit poslednji put pobedio na dan April 6 2021
GoForit je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
95 NeutralanO članu GoForit
-
Rangiran
Napredni član
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Beograd
-
Država
Skorašnji Posetioci Foruma
880 videli profil
-
@Piske, Y2 sam pomenuo samo u kontekstu cene ovlašćenog servisera. Kada bi za servis koristio isključivo OEM delove i ulje, razlika ostaje jedino u ceni rada, cca 2k rsd (ako zanemaris cenu sopstvenog rada ili cenu rada neovlašćenog servisa). Brat na E46 (valjda [emoji846]) 320d radi servis za 15k, ali bi to u Delti, sa originalnim delovima i njihovim radnim satom, platio znatno više.
-
Korektna cena za servis CTRa u ovlašćenom. Vidim da 2.0T koristi isti filter ulja kao 1.5 T (ako nisam pogresio u "brzinskoj" proveri [emoji846]). Verujem da je ista priča i kod ostalih "delova" na računu tako da 320 KS ne igra bitnu ulogu u ceni servisa ovog tipa (osim razlike u količini ulja). Ako imam dobar info ovakav "zahvat" na Mazdi CX30 i CX5 (2.0 atmo) je okvirno od 24 do 29 k rsd. Da ne zaboravim Toyo, Yare 2 1.3, zamena svih fitera + ulje + neka sijalica + dolivanje tečnosti vs = 14 k "ovlašcenih" (po meni takođe korektno [emoji846]).
-
GoForit started following AURIS 2.0 d4d, PajserChina: Corolla Sedan 1.5 Luna, Corolla Sedan Sol 2021 1.5 CVT and and 4 others
-
-
Verovatno si uz vozilo (od prodavca) dobio tkz CoC (EU Certificate of conformity – EU COC), tu možeš pronaći podatke za dim. guma i felni koje odgovaraju tvom prevozu (nevezano da li su čelične ili alu). Potraži po konfiguratorima za nove alu felne sta proizvođači nude od varijanti i kombinacije (R, et, širina) za tip tvoje Corolle.
-
-
@Big_Mazzy82 , trebao si sa doplatiš (moje mišljenje) za sistem uočavanja vozila u mrtvom uglu, jako korisna stvar i daleko potrebnija od ostalih "gedzeta" koje nam proizvodjači inicijalno pakuju. Posebno u uslovima isparkiravanja unazad [emoji3]. Odlicno Corolli stoji crna boja. Uživaj i srećno sa novim prevozom.
-
-
-
-
-
-
Iskustveno, neovlaćeni servisi uglavnom ugradjuju zamenske delove (u različitom cenovnom rangu). Pojedini, na zahtev, mogu ugraditi i originalne tipa vodena pumpa, španer, klizač, pk kaiš i dr., ali nabavka ide preko zvaničnog Toyo uvoznika (koliko mi je poznato). Neovlasćeni obicno koriste Eneos (Mobil i dr. ulja), Toyo ulje nemaju ni kao opciju (iz ličnog iskustva). Dakle, ako bi svi koristili OEM delove, jedina razlika moze biti u radnom satu servisa, a to svakako u slučaju koji si pomenuo (po meni) ne moze biti tih 130 eu.( podrazumevam da svi na kraju izdaju fiskalni račun [emoji846]).
-
-
Prelazilo se u proseku nesto oko 14-15k km godisnje, ove godine svega 5k. Toyo vise nema dizela tako da definitivno sledi "povratak" na 1.5 dci ali u japanskoj hb sasiji. Yare je jos uvek tu, malo je vizuelno oronulo, ali sve i dalje radi kao sat. Bilo je razmisljanja i u pravcu corolle 1.2t hb, posebno prosle godine, kada je u vreme sajma imala korektnu cenu (luna, cca 18.5 k), ali mi je unutra delovala nekako skuceno, posebno pozadi (bez puno mesta, bukvalno kao vozilo iz B segmenta). Послато са SM-G920F помоћу Тапатока
-