Jump to content

Grunf

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    4
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    12h 1m 5s

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu Grunf

  • Rangiran
    Novi član

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Auris 1.6 vvt-i

Profile Information

  • Grad:
    Beograd
  • Država
  1. Grunf

    Držač flaša i čaša se ne vraća...

    Tek sad vidih tvoj post. Jesi li ga resio? Ja sam otvarao i sredjivao ove drzace kod mene, mozda mogu da ti pomognem oko dijagnostike problema.
  2. Grunf

    Corolla D4D

    Laki, slažem se sa tobom skroz, i uglavnom tako i radim. Kod ovog majstora smo reklamirali odmah to što su se pojavile barice, on je nešto kao dodavao neku masu za dihtovanje, pa se to malo smanjilo ali i dalje postoje. E sad, majstor radi u isto radno vreme kad i ja, i teško mi je da ga nahvatam a da ne šaljem suprugu (što podrazumeva svađanje i ubeđivanje), a sa druge strane sam skontao da i auto mora da ostane bar nedelju dana kod njega (kada je radio ovo ostavili smo ga na 3 dana, uglavili smo nekako kada nam auto nije bio potreban). A pošto je generalno ovo smanjilo potrošnju ulja, onda sam polako digao ruke i rešio da nađem normalnog majstora Jel imaš možda adresu tog Japan service shop-a?
  3. Grunf

    Corolla D4D

    Dadomonte, hvala puno na odgovoru! Da, zaboravih da napišem, ja sam u BG-u, konkretno na NBG-u, ali za servis može i neka okolina BG-a da bude, najbitnije mi je da je servis pouzdan što se tiče procene i servisiranja auta. Prosto me zanima ko je gde imao dobra iskustva, pogotovo ako neko duži period servisira na istom mestu... Ja sam do sada išao kod par majstora, i ni jedan nije baš specijalizovan za japance, a od nedavno sam imao dilemu da li je motor produvao ili nije, pošto je počeo da troši dosta ulja u odnosu na ranije. Ranije je trošio oko 2l na 15000km, a pre par malih servisa počeo da troši oko 4l. Svi ti majstori su gledali, otvarali čep motora (on se malo zadimi, ali ništa spektakularno), i svi su bili u fazonu da treba da se radi generalka ali da ona ne drži puno na dizelašima. Onda sam našao nekog majstora koji navodno dobro poznaje dizelaše generalno, i on mi reče da je motor po njemu ok, ali da podloške dizni treba da se izravnaju da se tu zadihtuje i biće ok. On je to uradio, i sada stvarno ne troši ulje (čini mi se da je možda i manje od 1l, ali nisam još izvezao celih 15000), ali sad na poklopcu motora imam uvek male barice ulja tu na ulazu u dizne. To je navodno od toga jer nije zamenio i dihtung na glavi motora, tako nešto mi je drugi majstor ispričao... Isti ti majstori mi tvrde da ima i plivajući zamajac... I pošto mi je dosta vozikanja od jednog majstora do drugog, rešio sam da pitam gde vi idete i gde su vam najbolja iskustva sa servisima pa da probam i ja u neki od tih da odem da vide i kakav je motor, a i za kvačilo da procene da li je zrelo za zamenu. U svakom slučaju, hvala svima unapred!
  4. Grunf

    Corolla D4D

    Pozdrav svima, I ja imam sumnju da je vreme da menjam lamelu na mojoj Corolli, a nisam siguran da li uopšte imam i plivajući zamajac. Neki majstori tvrde da imam, a neki da ne (iako si brojniji ovi što tvrde da imam ). Moja Corolla je 2001.god. 66kW, 90KS, br.šasije: JT172DEB003001025 pa ako nije problem zamolio bih vas da mi proverite da li ima plivajući zamajac. Takođe, da li neko može da mi kaže iskustva sa servisima za toyotu, gde bi mogli da je pregledaju i da daju pouzdanu procenu u kakvom su stanju i lamela, a i motor i menjač? A i da dobijem realne cene za zamenu lamele i plivajućeg ako je potrebno... Hvala.
×