Jump to content

nikolino

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    42
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    3
  • Vreme Online

    12h 21m 27s

nikolino poslednji put pobedio na dan Oktobar 23

nikolino je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

4 Neutralan

O članu nikolino

  • Rangiran
    Novi član

Profile Information

  • Grad:
    Beograd
  • Država

Skorašnji Posetioci Foruma

171 videli profil
  1. nikolino

    Auris 1.33- iskustva iz druge ruke (:

    Da se javim i ja, kao bivsi vlasnik 1.33 Aurisa 2014. Ja sam ga vozio od 2014. kao novog do 2019. i jako sam zadovoljan kako me je sluzio. Puno mi se svideo i dizajn, koji se nekima ne svidja. Kad sam hteo da kupim auto i u prolazu svratio do Toyotinog salona i video Auris-a, zaljubio sam se u njegov neobican dizzajn. Nije futuristicki, nego nekako i staromodan, a i moderan. Unutra mi je bio neobican zbog metalnog dela (moj je bio Luna paket + tempomat) i zaravnjenog dizajna, kao neki kamioncic. Dugmad velika i pregledna i veoma jednostavna. Pozadi takodje neobican i zanimljiv i to se cesto ljudima nije svidjalo, ali meni jeste. Ono sto mi je takodje u to vreme na toj klasi auta bilo zanimljivo je, centralni displej sa kamerom za rikverc i ukrasne hromirane lajsne oko prozora i branika, koji imaju piano black detalje. Sada u novoj Corolli nema tih tako zanimljivih detalja. i pomalo mi je zao. Kaa je o potrosnji rec, ja sam za nesto manje od 25000 imao potrosnju od 6,48l u proseku. Vozio sam cesto magistralom i autoputem, a najmanje kroz grad, jer za prevoz po gradu koristim bicikl. Prodao sam ga snajki koja zivi u gradi pored i ja ga vozim na servis, zamenu guma itd i uvek me podseti na lep period. Posebno mi se svidja MY13 koji je meni isporucen. Sledeca isporuka je isla na MY14 i i multimedija je bila sjajna sa vise touch povrsine, instrument tabla sa vise detalja itd. i slicna je Corolla koju sada vozim, ali mi se licno svidja dizajn Aurisa MY13 gde je mogao biti unapredjen jedino ekran multimedije na vecu rezoluciju i dijagonalu, ali ne mogu da biram sta da unaprede. Isto kao i ti, probao sam 1.6 motor i u normalnoj voznji nije neka razlika u odnosu na 1.33. Corolla mi je 1.6 i kada ih uporedim, mozda jedino 1.6 malo bolje podnese ako ga udavis ili ako ides natovaren iz Bubanj potoka, ali za ubrzanje je isto potrebno da se zavrti motor. Ne moze da povuce ako ga ne cujes. Jos malo o potrosnji. Na Ibarskoj magistrali na par stotina km potrosnja bude oko 5, testirano mnogo puta, a u inostranstvu je islo na 4,5 jer nije bilo guzve i preticanja. Po gradu nije bio bezobrazan da potrosi preko 10. Sa Corollom nisam nikad vozio ispod 5, trika nema. Jedino se potrosnja na 130 priblizava, ali pre ce biti zbog aerodinamike, nego zbog motora. Prosecna potrosnja na Corolli mi je 7.32 na predjenih 14000, ali malo vise voznje autoputem. Ali realno, sama potrosnja motora 1.6 je veca bar za 0,6-0,7 od 1.33. Uzivaj u voznji, jer je to stvarno auto za opustenu i udobnu voznju! Sad, posle 6 godina i snajka je prezadovoljna i ne zeli da ga menja. Sem redovnih servisa apsolutno nista nije morala da menja. Menjac je precizan kao i kad je bio nov, sto me je odusevilo. Volan se uglacao, usijao, ali nema nijednu pukotinu i slicno. Ja sam povremeno mazao kremu za kozu. Da li je pomoglo ne znam, ali kada uporedim sa bratovim (njen muz) Hyundai i30, razlika je ozbiljna. Hyu je pre 5. godine i isteka garancije imao puno sitnih i par krupnijih popravki, a mnoge nisu ni stigle na red, pa ga sad otac vozi takvog. Mozda su to sitnice, ali nerviraju opasno.
  2. nikolino

    Corolla 1,6 SD Valvematic Luna 2019

    Zao mi je zbog ostecenja, ali se nadam da si sanirao ostecenje. Da li si slucajno pokusao da se konektujes multimedijom na WIFI koji serujes sa telefona (hotspot). Ja imam problem sa tim. Ukljuci se WIFI, ali nema dostupnih mreza. U servisu su mi, jos u Februaru, pokusali da nadograde firmware, ali nije se nista dobilo time. Firmware i uputstvo su im poslali iz Slovenije i rekli im da ce to da mi resi problem. Ostao mi je otvoren nalog i ceka se azuriranje FW koji podrzava Android auto. Svakog meseca kad pozovem, kazu da ce biti sledeci, ali nista. Sad vidim da je u Nemackoj izasao update, ali se doplacuje 199 eur, sto je, ja mislim, bas puno. Meni ne radi WIFI i trebalo bi da mi je rese besplatno, a ne da kupujem nesto za 200 eur, da bi mi radilo nesto sto sam vec platio. Ali videcemo... Pozdrav
  3. nikolino

    Corolla 1,6 SD Valvematic Luna 2019

    Da, sad su ti paketi odlicna kupovina. Ja sam letos iskoristio pola kredita beskamatno, ali je to sve ukupno manje od 300 eur, a ovaj popust je u odnosu na letos 600 eur kada pricamo o Luna paketu.
  4. nikolino

    Corolla 1,6 SD Valvematic Luna 2019

    Imao sam problem bas sa multimedijom, odnosno pretpojacalom. Kad pukne, kao da nesto udari u krov, izgubi se zvuk na par sekundi pa nastavi. Onda je pocelo sve cesce sa duzim pauzama, dok nije potpuno prekinut zvuk. Morao sam do servisa 4 puta da se utvrdi sta je u pitanju i cekao sam ukupno oko mesec dana da bude zamenjeno. Sad je sve kako treba. Ja sam testirao prethodnu korolu 1,6 pre kupovine aurisa 1,33. Imala je vise snage, ali nije bila nesto vidno startnija. U prethodnoj generaciji, najveca razlika izmedju Aurisa i Korole je 260 i 270 cm medjuosovinski razmak. Sada je na HB i SD ta razlika manja, jer HB ima 263 cm. I u prethodnoj i u novoj razlika je u prostoru na zadnjoj klupi. HB i Auris imaju manje mesta za noge, ali vise za glavu. Glavne razlike izmedju prethodne ii nove je u upravljivosti i ogibljenju. Razlika je bas osetna. Imam utisak kao da se volan i ja dobro poznajemo. U krivinama je stabilan, a neravnine jako dobro upija. Dizajn spolja je slican, kao sto je ocigledno, za razliku od HB i Aurisa. Unutrasnjost se razlikuje po sedistima, ova nova su malo udobnija i lepsa. Ja licno ne vidim neku razliku u kvalitetu unutrasnjosti, o kojoj neki pricaju. Piano plastika je lepa prvih mesec dana, a onda ide na zivce jer se poznaju otisci prstiju, prasina, a grebe se i papirnom maramicom. DIzajn instrument table i centralne konzole je stvar ukusa. Ja sam vise voleo prethodnu, ali se po velicini ekrana stare vidi da je demode, a i nova je vec prevazidjena dizajnerski. Pedale kvacila i kocnice su mekse, HOLD funkcija je zamenila Hill Assist Control. Sada se pritisne dugme Hold pored menjaca i kada god se auto zaustavi kocenjem, tada je "podignuta rucna". Na prethodnom modelu je morala da se jace stisne kocnica i 3 sekunde je auto zakocen. Na Luna i vecim paketima nema rucne kocnice, vec je tu dugme. Prakticno je dok ne sednes u drugi auto i ne krenes da vozis sa podignutom rucnom. Automatsko zatamnjivanje retrovizora stvarno radi dobar posao, ali zato nema ostave za naocare. Nema podesavanja lumbalnog dela ni suvozacevog sedista po visini, sto je prethodna Korola imala od Lune i na visim paketima. Prethodna verzija je kostala u pocetku 15500 a kasnije 16500 u Sport paketu (Alu felne, podizaci pozadi i tempomat vise od Luna paketa) a nova je Luna 17500 odnosno trenutna isporuka je 17690. Razlika od 2000 vredi kada se pogleda upravljivost i ogibljenje uz Toyota Safetu Sense.
  5. nikolino

    Corolla 1,6 SD Valvematic Luna 2019

    Da, ali imaju i ogranicenje. Recimo, kod nas na magistralnom putu postoji znak za 80, dok npr. u Austriji na magistrali nisam video 100, a to im je default-na brzina. Frka mi bila da vozim 100, vise volim da mi pise koliko sme
  6. nikolino

    Corolla 1,6 SD Valvematic Luna 2019

    Da ni ja ne otvaram novu temu. I meni je jos polovinom Septembra stigla Corolla. Isto bela 1.6 Luna + Smart paket. Taj paket podrazumeva paljenje bez kljuca i automatsko preklapanje retrovizora. Kostala me je 17990 eur. @ peppone Odlicno si prosao sa cenom. Aktuelna porudzbina u Luna paketu ima vise od mog LED zadnja svetla CarPlay, Android Auto (update uz doplatu) MyT modul (postoji besplatan update) Sol ima vise od prethodnog: Prednje i zadnje parking senzore Drugim recima, ti za samo 400 eur vise imas sve ovo sto sam nabrojao + 17" felne Zatamnjena zadnja stakla El. lumbalno podesavanje vozacevog sedista (ja nemam ni rucno) Veliki displej umesto analognog brojila Pre ovoga sam vozio Auris 2014 1.33 motor Luna + tempomat. i Rav 4 2015. 2.0D, pa mogu da uporedim. Auris je imao lepu sitnicu, ostavu za naocare u nebu, dok druga 2 to nemaju. Imao je i podesavanje lumbalne podrske, koju nikad nisam ni koristio, kao i podesavanje visine suvozacevog sedista. Tu se sve prednosti Aurisa u odnosu na Corollu zavrsavaju. Na stranu sto ja volim vise hatchback zbog lakseg utovara prtljaga. Corolla je u stabilnosti, upravljivosti, mekoci amortizera itd. majka za ova dva. Po potrosnji u gradu je Corolla najlosija (Rav i Auris slicni), na autoputu je Auris najekonomicniji, pa Corolla pa Rav. Po magistrali i regionalnim putevima opet je Auris najekonomicniji, a Rav i Corolla slicni. U proseku je 0,8 l veca potrosnja Corolle 1.6 (7500 km presao) od Aurisa 1.33 (24000 upisivao) ali sam vise vozio autoputem. Adaptibilni tempomat je vrlo zanimljiv i koristan, mada ne i ekonomican kada je guzva. Npr. ja kada imam auto ispred na autoputu, ja prvo pustim gas, pa za par sekundi polako kocim, dok Corolla drzi gas do odredjene udaljenosti, a onda krece ostrije da koci, ponekad i previse naglo, sto nije ni prijatno ni ekonomicno. Pracenje trake takodje korisno, ali cesto je i dosadno. Kada je put krivudav i uzak, nemoguce je strogo se drzati svoje trake. Takodje, kod preticanja je obavezno i za vracanje u desnu traku dati desni migavac. Moze da se iskljuci, ali ja ga ostavim, da ne bih zaboravio da ukljucim. Automatsko kocenje siguran sam da je korisno, ali ponekad zakoci bez potrebe. Kada neki auto malo izviri na put (uparkirava se), a ja imam mesta da obidjem tako sto cu malo da predjem u drugu traku i obidjem ga. Tad naglo zakoci i to moze biti rizicno zbog vozila iza. Moze se podesiti osetljivost. Takodje, ako na raskrsnici imam prednost, a nailazi auto koji ima stop, ali prilazi malo brze, ja za svaki slucaj lagano kocim, jer ne znam da li taj vozac vidi stop, dok Corolla verovatno ceka da mi udje u traku, sto je kasno za kocenje, tj. ne bih rizikovao da prepustim slucaju. Prepoznavanje znakova je delimicno korisno. Prepoznaje lepo znakove ogranicenja brzine, zabrane preticanja itd. dok cesto ne prepozna znak za ulazak u naseljeno mesto. Juce sam zbog toga platio kaznu, prvu posle 10 god. voznje. Bilo mi sumnjivo da na putu pise SKOLA a da nema ogranicenja i ja usporim na 50, ali me je radar snimio par sekundi pre dok sam isao 63 km/h. Policajac kaze da je 1,5 km pre bio znak za ulazak u naseljeno mesto. Tako da se vise ne uzdam u to. Automatska duga svetla su isto delimicno korisna. Ako se vozi nekim lokalnim putem i brzina je ispod 50 km/h, ostanu kratka svetla, a dugme za iskljucivanje je bas nepristupacno (iza mog levog kolena). Takodje se desava da ne skrati svetla kada neko naidje (retko), pa ako on blicne, tada se skrate. Generalno Toyota safety sense me nije bas odusevio, ali je valjda korisno imati ga, nemam pojma. Sve u svemu sam prezadovoljan Corollom. Jako stabilan auto, mekan po losijim putevima, za razliku od Rava gde sam navikao da stisnem zube preko "lezeceg," da mi ne ispadnu plombe Menjac, volan i pedale su dosta meksi od Rav-a a i od Aurisa. Posle 1200 km sam imao problem sa pucketanjem i prekidanjem zvuka iz multimedije, pa su mi je kompletno zamenili. Oduzio se post, ali ako neko ima neko pitanje, rado cu odgovoriti.
  7. nikolino

    Nova Corolla 2019 - MODELI I CENE U SRBIJI

    Porucio sam sedan u Luna paketu i 1.6 motorom, beli sa dodatnim Smart paketom. Stize mi krajem Septembra, pa cemo videti kakav je Juce videh u gradu parkiran jedan, isto u Luna paketu i ima krovne nosace i Thule Motion 800 kofer. Izgledaju super u kombinaciji.
  8. nikolino

    Polovni Auris nova serija - da li se isplati?

    Kljucna razlika je 1.6 Auris i 1.4 i30 i 140km/h i 150-160km/h. I ovaj je petostepeni. Inace, vozio sam bratov isti i30 samo sa 1.6 dizelom istim putem oko 150, a on je i brze i za mene je to prebrzo. Brat je zurio na neki sastanak, pa me zamolio da vozim 150, dok on dremne. Kakva buka od vetra... Tresu se brisaci, stabilnost vec na ivici bezbednog. Nekako mi se cini da taj auto nije za preko 150. Inace, taj dizel je vozen u istom rezimu, ali mu ne fali nista, verovatno jer je dizel. A imao sam i ja situaciju da kupim polovnu Corsu 1.2 koja je odlicno izgledala, neudarana... ali je trosila 1l ulja na 500km. Majstori kazu da je upravo taj rezim od 150+ za takav auto smrt.
  9. nikolino

    Polovni Auris nova serija - da li se isplati?

    Samo ako je od superpouzdanog poznanika, u svemu drugom vidim problem. Kao sto rekoh negde gore, ljudi divljaju, lose voze,a neko ce taj auto da kupi. Moj kolega je kupio novog i30 sa 1.4 motorom i posto cesto vozi autoputem, kroz Hrvatsku i Sloveniju je vozio 150-160km/h, jer je tamo ogranicenje 130 + tolerancija 10% i onda presretaci ne jure do te brzine. Medjutim, on je tom brzinom vozio po 3 sata bez pauze i pored mojih upozorenja. E sad mu motor trosi ulje, a jos nema 6 godina. Redovno je servisiran u ovlascenom servisu, prava je kilometraza, fizicki izgleda kao nov, od 100 hiljada, 80 je vozeno autoputem. On ga nece prodavati, ali kad bi ga prodavao, kako prepoznati da je motor otisao. Ja sam naleteo na 2 takva polovnjaka. Prvome je merena kompresija u servisu, za drugog sam vodio svog majstora i opet sam se nasankao.
  10. nikolino

    Polovni Auris nova serija - da li se isplati?

    Ovo je kljucna recenica "Redovno i adekvatno servisirana toyota sa malom kilometrazom". Kome verovati da je redovno i adekvatno servisirana i da je sa stvarno malom kilometrazom. Na nekom slavlju slusam dva lika, taksistu i njegovog druga preprodavca, kako pricaju o prodaji. Ovaj vozi auto kao taksi, a ovaj drugi ga prevede na nekog penzionera, vrati kilometrazu (kosta ga 40 eur) kupi plastike, presvuce sediste itd za jos 50 i proda ga kao lepo ocuvan i redovno odrzavan auto. U Nemackoj npr. ima istoriju servisa do 100 hiljada, uveze ga ovde, taksira 200 hiljada i vrate kilometrazu na 130 i da ti auto sa servisnom knjigom, a za 3 godine presao 30 hiljada, vozila neka zena do pijaca itd. Ili uvezu auto iz Italije 2 god star. Bio sluzbeni i presao tamo 130 hiljada, oni ga ovde ulepsaju, vrate kilometrazu na 15 hiljada i prodaju par hiljada eur manje od novog. Kupac racuna da je dobio nov auto za dobre pare. Ja sam tako gledao bas iz Italije jednog Seata Ibizu, sa negde oko 20 hiljada, 2 god. star, ali je garancija misteriozno izgubljena. Kostao 8000, a nov oko 12000. Znaci neko laze.
  11. nikolino

    Polovni Auris nova serija - da li se isplati?

    Uglavnom, za mene je nov auto gotovo uvek u prednosti, bez obzira na gubitak. Jednostavno, nikom vise ne verujem pri kupovini polovnjaka. Kad pogledam kako se divlja po putevima, pomislim da ce taj auto neko kupiti misleci da je dobar. "Nervozno preticanje" sa gasom do kraja, pa kocenjem do kraja ne moze biti beznacajno za ocuvanje auta. Pri takvoj voznji se gaze rupe, jer je bezbednost ispred obilazenja rupe. Uletanje u krivine punim autom, gas do kraja dok je hladan motor i jos mnogo toga oko cega ljudi ne paze, a da ne pricam o preskakanju servisa i zamenskim delovima turske i kineske proizvodnje uz nestrucnu i jeftiniju ugradnju. Ja o svom autu vodim racuna i znam da cu ga voziti duze i u tom periodu cu uziveti u cinjenici da mu znam kompletnu istoriju. Ali, ko nema para i mogucnosti da kupi nov auto, svakako ce kupiti polovan, a ako ima za nov, meni je besmislena usteda voziti polovnjak. Mene su kolege savetovale da kupim auto 4-5 godina star za upola manje para, a da ostatak ostavim za druga kad ova izgustiram. Medjutim, jedan malo kasnije rece da se pokajao zbog polovnjaka. Megane 2 dizel. Covek ne zna vise sta da radi. Mesecima mu resavaju probleme, koje po servisima dobro naplacuju, a problem je i dalje tu. Na kraju se vratio u prvi servis, na koji je najvise kukao, jer, kako kaze, od svih zla izabrao je najmanje.
  12. nikolino

    Polovni Auris nova serija - da li se isplati?

    Prodajna cena novijih auta se ne racuna po nekoj tablici nabavna - starosni gubitak vrednosti = cena polovnjaka. Kod auta starih 7-8 i vise godina, postoji cena nemetnuta trzistem, tj. ponudom. Npr. ne mogu ja da prodam auto za 6000, ako isti takav ostali prodaju za 5000 ili manje. Kod novijih, do 2-3 godine starih situacija je drugacija. Takvih kola je svega par na trzistu. Konkretno Toyota Auris do 2 god. se nadje u oglasima 1. ili nijedna i jos nisam video 2 istovremeno. Znaci trziste nepostoji. Cena je zapravo balans izmedju onoga koliko je prodavac spreman da izgubi jer je vozio nov auto 2. god. i onoga za koliko je kupac spreman da se odrekne tog zadovoljstva. Npr. za mene je to zadovoljstvo, voziti nov auto prve dve godine vredno bar 4000 eur, sto znaci da Aurisa od 13500 ne bih kupio 2 god starog za vise od 9500. E sad, da li cu naci nekoga ko ce da se odrekne 4000 i proda mi za 9500, to je vec pitanje. Jos jedna stvar je problem u tim situacijama. Pad cena novih. Ja sam isto hteo auto do 2 god i nasao sam jedan za 9800 kao najnizu cenu i bio je stariji model. U tom momentu je nov model u salonu kostao 12490. Razlika 2700 i jos je stari model, a kod novog jos puno novotarija, noviji dizajn i sl. Kad sam pitao coveka da jos spusti, on mi kaze "Ne mogu ni evro nize, ja sam ga platio 15800". Da ga proda za te pare, on gubi 6000 za 2 godine, a ja bih ustedeo 2700 u odnosu na nov koji je i nov model. Jasno je da tu do dogovora ne moze da dodje. I ne znam da li ga je uopste prodao. Zato se u poslednje vreme i rade restilizacije bar svake 2 godine, da bi se dala dodatna prednost novim kolima.
  13. nikolino

    Auris 2016

    Mnogo lep auto iznutra. Opet kombinacija savremenog i elegantnog uz vise savremenog. Da ponovo kupujem auto, ponovo bih izabrao Auris. Inace, posle godinu i mesec dana, ovim svojim sam prezadovoljan, tako da verujem da me nista ne bi razocaralo ni kod restilizovanog.
  14. nikolino

    Polovni Auris nova serija - da li se isplati?

    @Matrix31, zavisi od cene i stanja polovnog. Ako je 2 godine star, morao bi biti u odlicnom stanju i cene 3000 i preko nize od novog. Sve ispod toga je neisplativo. A da li ces naci takvog, ne znam. Npr. moj novi Auris je kostao 13500 i za 10 god. bih mogao da ga prodam za 2500-3000, sto je malo vise od 10000 eur za 10 godina, odnosno 1000 godisnje. Ali nemoj nikako porediti prve dve godine sa onima blizu 10. jer auto je potpuno nov, sto je ugodjaj za sebe, apsolutno mu nista ne fali i znas da je sve 100% original, pod garancijom je i imas eurocare. Sam izracunaj koliko ti se isplati da das za polovan, pa proceni. Sto se motora tice, ja vozim 1.33 i upoznao sam ga dovoljno da mogu da preteknem bezbedno kada imam potrebu. Lep je osecaj kad sednem u bratov I30 1.6 turbo koji je cipovan i svaki dodir gasa prenosi na tockove, ali meni to stvarno nije neophodno. Ali svako ima svoj stil voznje, pa prema tome bira auto.
  15. nikolino

    pitanje garancije

    Posto sam skoro kupio auto (prosle god.) mogu dati nezvanicnu informaciju, da Toyota nema ugovor sa servisima plina i da ne podrzava ugradnju, a samim tim i obustavlja garanciju. Kako je meni receno, gubitak garancije se odnosi na ceo auto. Drugim recima, pokvari se prskalica stakla - nece biti zamenjena, jer se garancija gubi zbog ugradnje plina.
×