Jump to content

laki72

TcS Član
  • Content Count

    2217
  • Pridružio se

  • Last visited

  • Days Won

    46
  • Time Online

    1h 41s

laki72 last won the day on Februar 23

laki72 had the most liked content!

Community Reputation

873 Prilično Popularan

About laki72

  • Rank
    Napredni član
  • Birthday 18.05.1972.

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Beograd

Recent Profile Visitors

733 profile views
  1. laki72

    Chat 2019

    @Mr Nebojša U Zapadnoj Evropi svakako ne dominira što dokazuju brojke prodatih vozila kako po klasama, tako i po brendovima. Rekao bih da je to jedno od bitnijih tržišta. Da pomenućeš hibride, ali se bojim da sa masovnijom ponudom EV svih ostalih proizvodjača i tome polako dolazi kraj. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  2. laki72

    Chat 2019

    @piske taj 2.0 hibrid ce pri konstantnih 150 biti najobičniji benzinac i to trimovan za ekonomičnost. U praksi, imace manje snage nego džtvoj bivši 1.6 Mnogima ce to biti dovoljno, ali mnogima i nece. Problem nije za one koji su skromni sa zahtevima, već zahtevnijim vozačima. Jednostavno je po meni glupa strategija koju Toyota sa slabašnim agregatima fura već skoro 10 godina. Ne možeš u kolo sa meganom, fokusom, golfom, mazdom3 i ostalima sa tako malim izborom motora. Jedan Benz i dva hibrida (u sedanu samo 1.8 hibrid)? Smešno, po meni. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  3. laki72

    Chat 2019

    Lepo je što je u ponudi i jači hibrid od 2.0, ali to nije dovoljno. On daje realno veću snagu u gradu, gde i nije toliko potrebna, ali za duži put sa konstantnim većim opterećenjem, je i to nedovoljno. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  4. laki72

    Chat 2019

    @GoForit To je i moje zapažanje. Apsolutno mi je neshvatljivo da se nudi samo jedan jedini 1.2T motor. Mislim da uz onako agresivan izgled HB model mora biti ponudjen sa nekim 2.0T i preko 200ks Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  5. laki72

    Toyota oglasi 2019

    Glupo je analizirati auto koji smo videli samo na slikama. Servisna istorija? U ovlašćenim servisima se vodi elektronska evidencija i dostupna je vlasniku na štampanje, pa je zatraži, a ako je na drugom mestu, to je već nešto drugo. Cenu takodje neću komentarisati sobzirom da nisam video i probao vozilo, al za uporedjenje ti evo sledeći podatak. Takvog Aurisa sa doduše slabijim paketom opreme i sa 74k km sam 2014 platio 7500€, pa mislim da imaš prostora za bar 500€ ako ne i više. Ono što mi je zapalo iz tvog opisa je ta popravka prednjeg levog krila "u garanciji" Naime, svi znamo da garancija ne pokriva takve intervencije. E sad, taj prednji levi ležaj točka... (?) Možda je slučajnost, al čisto da ti napomenem da proveriš. Srećno Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  6. laki72

    Chat 2019

    Karavan je uvek skuplji, kod svih brendova. Naravno govorim o novim vozilima. O ceni je glupo diskutovati. Realno, na ovom tržištu je sve mnogo, al Hajd da probao da budemo realni. Svaki proizvod kada se pojavi upravo tada ima najveću cenu. Tako je od pamtiveka. Onda cena pada, obično po malo, nekad i ozbiljnije, ako je osetan pad tražnje. Pa kad ni pad cene ne pomaže, uvode se poklon paketi, pa zatim restilizacija i više opreme... Sve ste to vec videli bezbroj puta. Uostalom, Auris 2.0D4D u Sol paketu opreme je na sajmu automobila u Beogradu 2007 uz par dodataka plaćen nepunih 23.000€ Par godina kasnije, mogao se uzeti za manje od 20 hiljada. Dakle, ko želi da voza novu korolu što pre, otvoriće novčanik, a ko neće, moraće da se strpi Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  7. laki72

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    @Matori ti je dao pametan savet, ali tvoj auto, tvoje odluke, tvoj novac. Osvrnucu se samo na par stvari. To sto je "auto 10 god" ne znači da mu treba sve od reda menjati. To nisu radili ni sa Yugo Koralom te starosti. Ići ćeš redom i stavljati jeftinije kopije umesto originalnog dela? Izvini, tako se kola ne popravljaju. To samo rade MONTERI koji sebe zovu majstorima, a glavno im je da kroz rabat na delove uzmu što više love. Primarni i sekundarni cilindar kvacila stradaju najviše od neredovnog menjanja ulja. Eventualno, može doći do korozije ili oštećenja neke gumice. Sve se to može videti i tako se i uradi pre nego se krene u kupovinu dela. Zašto? Zato sto bilo koji deo da kupiš nećeš sigurno dobiti isti kvalitet kao što ga je imala fabrika na montažnoj liniji, a posebno taj kvalitet nećeš dobiti od aftermarket delova koje uglavnom uzimamo zbog cene. To ne znači da će ti taj deo crći odmah ili brzo, vec jednostavno nece trajati ni približno koliko OEM deo. I tu dolazimo do priče o tvom Yarisu za kojeg tvrdiš da je ekstra, sa manje od 50k km predjenih?! Pa upravo ako je tako ti mu zamenom delova tako nasumično samo smanjujes upotrebnu vrednost. Zato, nemoj to raditi. Još jedna stvar. U prethodnim postovima si napisao da ste sekundarni (donji) cilindar kvačila procenili kao dobar i ostavili. Zašto sad promena? Kako znaš da je korpa koju ste namontirali OK, da nije u njoj problem? Pazi, NAGADJAM , jer je gotovo nemoguće dijagnostikovati kvar na osnovu tudjih zapažanja, pa još prenetih u kratkoj formi "forumaskog pisanija". Posebno, kada si i ti sam za problem koji imaš prvo krivio ulje u menjači, pa vazduh u sistemu, pa sad cilindre... Osim toga, reci mi jel ti to sam popravljas sa nekim ko ti pomaže, ili plaćaš majstora? U prvom slučaju, OK probali ste sami, nije uspelo, jer ste naleteli na problem. U drugom slučaju, MENJAJ majstora Pozdrav i srećno u rešavanju problema Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  8. laki72

    Toyota Corolla sedan (EU) 2019

    Sat vremena, detaljnog i ne baš tipičnog prikaza testa. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  9. laki72

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Pedja, imam utisak da bi bilo dobro da potražiš mišljenje još nekog majstora. Bojim se da je ovo već ozbiljno "lutanje" Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  10. laki72

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Menjač neće krčati od GL5 ulja, vec je to ulje agresivno na mesingane delove i zato ga Toyota "više ne preporučuje", a nekada jeste. Osim toga, 75w ful sintetika API gl4 je to što treba ići u taj menjač, a dalje brendirano, kao TOYOTA je manje bitno (osim ako nisi u višku sa lovom.) [emoji6] Nisi naveo ima li razlike kada se motor i menjač zagreju, ili je uvek isto? Postoji i mogućnost oštećenih sinhrona, koju je@Piske pomenuo, posebno ako je uz lose i tvrdo kvačilo (kakvo je bilo) neko "silovao" ručicu menjača. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  11. laki72

    Inostrani Oglasi

    Ima i lumbalnu podršku! Piske, kupuješ li? Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  12. laki72

    Corolla 1.3 16v 1994.

    Delim mišljenje sa @wewerica. Proći ćeš malo jeftinije, uz šansu da jecloše staviš, i uz sitne ili manjecsitne ogrebotine, holograma i sl. Po meni nije vredno razlike u ceni. Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  13. laki72

    Dule i Corolla KE 25

    Poštovanje za trud i ljubav Ovaj auto je došao u najbolje moguće ruke!!! Po ko zna koji put, Svaka čast! [emoji123][emoji106][emoji110] Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
  14. laki72

    Zimske gume

    4-ta godina Continental na Aurisu, super zafovoljan. No, novo je novo. Pre 7 dana na punta namontirane glanc nove fulde (dot4318). Petak uvece, bljuzga na BG obilaznici, al guma drzi ka da je suvo. Probam kasnije u ulici pun gas u drugoj i zaprepastim se da nije proklizao ni pri punom punjenju turba. Juce zatrpan auto od grtalice. Iscupam se kao da je terenac u pitanju, a osmeh ne silazi sa lica [emoji16] Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
  15. laki72

    Avensis 2.0 D4D 1AD FTV

    Strasvicno iskustvo... Ne bih im oprostio! Sent from my HTC Desire 526G dual sim using Tapatalk
×