Jump to content

calicd

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    82
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    1
  • Vreme Online

    13h 10m 32s

calicd poslednji put pobedio na dan Oktobar 8 2018

calicd je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

16 Neutralan

O članu calicd

  • Rangiran
    Novi član
  • Birthday 27.04.1970.

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Beograd/Batajnica
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Citroen
  • Model
    C4
  • Oznaka
    exclusive
  • Snaga
    92 hp
  • Paket Opreme
    exclusive

Skorašnji Posetioci Foruma

205 videli profil
  1. calicd

    Celica VIN broj

    Hvala. Pokušavao sam nešto da saznam na net-u i traže mi taj broj a nisam bio siguran šta je. Pozdrav
  2. calicd

    Celica VIN broj

    Možda je pitanje smešno, ali moram da vas pitam šta je "VIN number" za moju celicu (T182, 2.0 gti) i gde da ga potražim? Da li je to isto što i broj šasije? Pozdrav
  3. calicd

    Celica T18 2.0 GTi - curi ulje iz serva

    Evo da apdejtujem temu. Juče i danas, uz mnogo muke, rešen problem curenja ulja. Crevo demontirano, napravljeno novo po meri (2500 dinara, Ugrinovačka, Zemun, Pneumatik Miloš). Zamenjeni, za svaki slučaj i PK-3 (3 PK 760, oko 600 dinara i PK-5 (5 PK 1100 - 850 dinara, oba continental) kaiševi i "ceca's on the road again" . Evo o kojem se crevu radi ako neko bude imao isti ili sličan problem:
  4. Pozdrav društvo. Već duže vreme mi curi negde ulje za servo volana. Prethodno je Nessa isprao ceo sistem, zamenio ulje i kada sam preuzimao auto, rekao mi je šta je uradio i da i dalje ima negde kod pumpe tragova curenja, ali ne mnogo. Majstor mu je rekao da sumnja na neku gumicu, ali je ostalo na tome da se to naknadno sredi. U međuvremenu sam kupio auto od njega i pošto auto vozim svakodnevno, curenje je postajalo sve primetnije. Pre neki dan smo tast i ja skinuli crevo dovoda ulja do pumpe (od posude do pumpe), bilo je labavo, malo ga skratili skalpelom i stavili novu šelnu. Oprao sam ceo taj deo i dotegao remen koji pokreće pumpu. Nadao sam se da je problem rešen, ali ne lezi vraže....(Napominjem da je sve oko pumpe bilo dobro nauljeno od toliko curenja, pa smo krenuli od tog creva i kada smo videli da je labavo, odmah zaključili da je tu problem). Elem, kao što napisah, nije to crevo pravilo problem. Problem pravi crevo na izlazu pumpe (dužine oko 30cm). Iz pumpe izlazi cev sa holenderom, na nju se šravi to crevo, koje izlazi iza levog amortizera i opet se šrafi na cev, koja se potom spušta na dole. Probao sam da vam to nekako opišem, ne znam da li sam uspeo. Poenta ovog mog pisanija je da li je neko od vas imao sličan problem? Da li neko može da me uputi u majstoriju kako skinuti servo pumpu (zamenio bih i remen). Ulje mi je već napravilo pič...z ispod, gumica na balans štangli se ražl****(auto recenzija)la, silen blokovi su načeti (takođe gumeni delovi nastradali).... Pokušaću da uradim upload video zapisa ili slika gde se delimično vidi o kom crevu sam pisao. Hvala na strpljenju dok ovo čitate i unapred hvala na eventualnim korisnim informacijama. P.S. U pitanju je motor 3S-GE
  5. calicd

    BG Skupovi 2018

    Ja sam za, naravno. Trebalo bi da sam u BG. Vidimo se
  6. calicd

    Calicd i nova-stara ceca

    Hvala con3 na informaciji. Nisam bio kući a ni blizu računara da ti pre odgovorim, a evo i Nessa svojim postom donosi lepe vesti . Pozdrav
  7. calicd

    Calicd i nova-stara ceca

    Pozdrav društvo. Došlo lepo vreme i valja se baciti na posao . Ove felne sam dobio od Neše kada sam preuzeo cecu. Nabavio sam matice, ali ne mogu da nađem nigde odgovarajuće poklopce za centar felne. Da li neko od vas zna gde da ih potražim? Odgovarao bi mi i jedan komad ako možda neko ima. Poslužio bi mi za uzorak da probam da ih napravim. Hvala unapred
  8. calicd

    Calicd i nova-stara ceca

    Pozdrav društvo. Evo mene opet u mom starom autu. Kockice se složile.....Nessa i ja smo se expresno dogovorili i na moje veliko zadovoljstvo, ceca je opet u mom vlasništvu. E sad mogu da dođem na skup kao čovek . Auto već znate iz mojih starih postova, a znate i šta je sve Nessa uradio tako da ne bih znao šta još da dodam. Hvala Nesso još jednom. Za sada samo toliko. Nadam se skorom viđenju. Pozdrav
  9. calicd

    BG skupovi 2017

    Najverovatnije ću i ja da dođem. Taman da vam predstavim novog ljubimca. Pozdrav
  10. calicd

    C4 exclusive 1.6hdi 2011

    Izvini Hideo, nisam bio kući neko vreme, tek sad pročitah poruku. Toyota protect? Malo bliže mi objasni o čemu se radi. Očigledno nisam obavešten. Hvala unapred.
  11. calicd

    C4 exclusive 1.6hdi 2011

    Naravno da sam čuo za izum zvani presvlake , ali supruga (čitaj gazda) nije za tamnije nijanse, nego ako mogu da budu u istoj boji kao sedišta sada, tako da tom kombinacijom skoro ništa ne dobijam. Kada smo tražili auto, bilo je...."ako može krem metalik spolja i dvobojni enterijer..." (uz obavezno trepkanje očima ).
  12. calicd

    C4 exclusive 1.6hdi 2011

    Hvala društvo na lepim komentarima i željama. Za sada su utisci baš pozitivni. Auto je bombona. Sačekaću prvo sledeće okupljanje-druženje pa ćete ga uživo videti. A što se čokolade iz sedalice tiče....zabraniću konzumiranje tog slatkiša . Šalim se. Neka kenjac samo prlja. Dok je god dubinsko(hemijsko) čišćenje ovako povoljno, nema problema. Ipak sam ja taj koji je kupio auto, a ne on mene. Pozdrav
  13. calicd

    C4 exclusive 1.6hdi 2011

    Pozdrav društvo. Evo da se pohvalim novim ljubimcem. Skupilo se nešto para (nedovoljno za ozbiljniju toyotu), pa reših da zamenim pežoa 307 (znaju neki forumaši sa skupova o kom autu se radi) za neki mlađi auto. Posle malo dužeg traganja i vaganja, izbor je pao na ovog lepotana (opet francuz). U pitanju je c4, Mk2, 2011.godište. 1.6 hdi motor, 92hp, bez plivajućeg zamajca. ima FAP/DPF filter. U pitanju je redak i lep primerak ovog modela (boja, oprema, dvobojni enterijer...). Auto sam uzeo pre 20-ak dana i još sabiram utiske, ali za sada mogu da vam kažem da su utisci odlični i da je ova druga serija c4, bar duplo bolji auto od prethodnog modela. Motor je fenomenalan, kažu da su se ovom generacijom vratili na 8 ventila, otklonili još neke nedostatke i napravili odličan motor koji može mnogo da "gazi". Više utisaka za neki dan (kada se još malo "navozam" ) ili na sledećem skupu uzivo. Nadam se da me primate . Pozdrav svima i evo par sličica:
  14. calicd

    Sizuki Swift 1.3

    Е па другари, малени јапанац је продат и сада сам спао на шунта. Није лоше ни ово чудо, вероватно зато што није укантан. Завршава ми посао за сада. Остаде ми онај други свифт (pontiac firefly) који сам узео за делове (нисам стига да га очерупам) па ако некоме треба "донор" овај баш има доста делова да се искористе (ја то волим да кажем - "материјал за гужвање"). Поздрав и надам се неком скором дружењу. П.С. Ево и линка огласа. Ту све пише да се не бих понављао. Цена је 200 еврића https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/10083933/suzuki-swift-13-pontiac-fifefly
  15. calicd

    Sizuki Swift 1.3

    Не знам да ли је могуће да на овај начин да огласим продају овог мог малишана (надам се да не кршим правила форума). Елем, пре пар дана сам добио понуду од другара да откупим његов ауто (фиат шунто 1.9 јтд, 2001.годиште), за безобразно малу цену (за модел и годиште) и морам да признам да размишљам да га задржим обзиром да знам како је одржаван и вожен. Е сад настаје проблем. Сузуки је узет у недостатку пара за неку тојотицу, а фиат се никако не уклапа у ту слику, али је новији.... Свакако ми је то други ауто у породици и служиће за возикање по граду, до посла и назад, да одвезем бебца у вртић и сл. Ако је неко заинтересован за овог малца.... Ево линка од огласа, а за остале информације питајте. Поздрав свима https://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9685301/suzuki-swift-13-gl
×