19ljuba82
TcS Korisnik-
Broj Poruka
96 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Vreme Online
26m 59s
Reputacija Zajednice
7 NeutralanO članu 19ljuba82
-
Rangiran
Novi član
- Birthday 08.05.1982.
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Novi Sad
-
Država
-
-
-
-
Citam i ne mogu a da se ne zapitam od cega su onda motori mojih automobila.Sigurno titanijum i dijamanti cim plin ne moze da ih sredi Jedan auto se vozi preko 20 godina na plin,venturi sistem a zadnjih 10 nije video kap goriva i radi pali ide i ne pokazuje da mu nesto smeta.Na npli je presao preko 300 000 a motor je 1.3 Drugi koji je mladji je jedno vreme imao venturi (koji ga je bas osakatio) pa posle prebacen na sekvent i sljaka odlicno. Naravno da se oseti razlika kad se vozi zustrije i treba snaga ali u standard voznji od kuce do posla-grada-mora-zene-svalerke-kuce nema razlike. Svaki motor pri manjim obrtajima isporucuje i manje snage i sad dal pri 1500-2000 rpm od mogucih 150ks dobijam 70ks il 68ks stvarno mi nije bitno a auto radi kao sto bi radio i na benzin. Ja ovo iznosim kao moje iskustvo i mogu da verujem da neko ima lose iskustvo sa plinom zbog lose ugranje.losih delova ili nepravilno projektovanog celog tng sistema ali da je plin kriptonit svakom motoru to ne mogu
- 54 replies
-
- 3
-
- performanse
- gorivo
- (and 7 more)
-
-
Najvise drvlja i kamenja na plin bacaju oni koji nikad nisu ni imali taj sistem u svom automobilu. Moj auto ima TNG skoro 200 000km.100 000 kao venturi sistem a zadnjih 100 kao sekvent.Nikad problem Caletov golf pa vec 20 + godina video benzina nije a vozi se svaki dan Kum je imao problem sa plinom na Reno Laguni 2 al imao zato sto je plinski komp cackao lik kojeg je upoznao u kafani i ovaj mu reko da ce mu nabaciti super giga mega mapu da nece trositi nista a ici kao avion i to sve za 20e. Ako se neko pita zasto je ugradnja plina kod jednog majstora 500 a kod drugog 400 to je razlika u materjalu.Obojca ce uzeti isto za ruke.Samo sto ovaj sto je ustedeo na mostu platice na cupriji.
-
-
-