rajan
TcS Korisnik-
Broj Poruka
344 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
7
rajan poslednji put pobedio na dan Septembar 28 2017
rajan je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
246 Ne baš popularanO članu rajan
-
Rangiran
Stalni član
- Birthday 15.09.1980.
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Beograd
-
rajan started following honda legend mugen, Čišćenje MAF/MAP Senzora, TOYOTA Oglasi 2017 and and 2 others
-
TOYOTA HYBRIDNI Sistemi (iskustva, baterije, punjenje, pražnjnje)
rajan replied to malipirat's topic in Garaža
kod praznih baterija auto gubi na snazi kad se da pun gas. potrosnja ti moze biti i 30 l, dodjes s praznim baterijama na pumpu, sipas gorivo a bar lexus posle svakog sipanja ponistava prosecnu potrosnju, krenes uzbrdo kilometar do kuce npr kao i ja i parkiras se ispred kuce. potrosnja ne retko 30 l. brzo se to posle iznivelise. auto nemam dugo ali nikad mi nije bila iznad 5,7 potrosnja a vozio sam u eko modu jako brzo po gradu. mr Nebojsa ti je p[otvrdio sto se cvta tice. i sto se stajanja tice cuo sam da je u mesec dana min 30km potrebno preci da bi se odrzavale baterije. -
Sto se cvta tice cudan je, jeste bucan kad das pun gas mada neces ga voziti pun gas duze od par minuta. Na uzbrdici gubi dah sa 4 osobe npr od bubanj potoka ka bgdu ( verujem da je i sa aurisom isto jer isti su motori u njima). Dzojstik je po meni ok. Trom jeste kad su baterije prazne a da se pun gas, doduse nije bas preterana razlika. Gepek je jako mali, moze jedan bas bas ogroman kofer da stane. Deluje kao jako stabilan i upravljiv automobil ali nisam ga preterano brzo vozio po krivinama ali kad sed es u njega sve puca od luksuza. I potrosnja u sportu je ta 15-18 u trenutku ubrzavanja a nisam ga vozio duze ni u sportu ni na tim brzinama pa ne znam tacan podatak. Leti 110 kmh auto put kako kad od 3.7 do 4.1
-
likovi rade tepihe i perionicu imaju u strumickoj... vidi uradjeno je bar duplo bolje nego sto sam ocekivao....sedista su bila slepljena od prljavstine ...a to sto su susili mico mislim da je ovo bilo upaljeno mnogo vise od 2 sata...dosta je tu goriva bilo..al nema veze bitno je da je enterijer NOV za 3500
-
-
-
-
-
-
uzmi jacu tj TS od 192 konja i neces se pokajati...cene delova za obe su iste u vecini slucajeva i slabo se rade u kopiji pa i nisu bas jeftini iz originala ali isto bi ti bilo i da punta u delti servisiras. uglavnom s motorom neces imati nikakvih problema. menjac moras dobro da proveris na ts jer popravke te mogu izaci pola vrednosti auta.
-
-
super pa je stvar resena . sto se tice pisketovog proveravanja, pa nije on duzan da provverava covek je kupio nov auto i dok je u garanciji treba samo benzin da sipa i redovno tera na servis i to je to...kad stane i ako stane zove ih da dodju po auto i zabole ga, on je kupac a kupac bi trebalo da je uvek u pravu
-
gumice ventila oem su ti oko 90 e sve 4, i sigurno ti nisu dobre posle 18 god kolko ti ima auto... 1000e ces svakako puci, dal sredio motor i vozio ga tako ili ga prodao nekom za tih 1000 e manje, jer glupo je da prodas nekom takav auto a da mu ne kazes za potrosnju ulja.......pitanje je sta ces posle toga kupiti. imas po srbiji dosta takvih koje se prodaju u delovima pa mozda mozes ceo motor da kupis za 500,600 eurica