Jump to content

observer

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    210
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    4
  • Vreme Online

    11h 16m 21s

observer poslednji put pobedio na dan Jul 26 2018

observer je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

87 Neutralan

O članu observer

  • Rangiran
    Stalni član
  • Birthday 21.12.1973.

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Novi Sad
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    VW
  • Model
    Golf 7, 1.2 TSI
  1. observer

    Buduci vlasnik Toyote Corolle

    To je bas peh. Steta. Zato nikada ne treba ostavljati nesanirana ostecenja od kamencica. Uvek ih treba istackati bojom, nekada i po cenu narusavanja estetike jer svakako je bolje nego da krene da se ljusti. Od kako imam kola sa farbanim branicima (sto je po meni nevidjena glupost i uzasno neprakticno) uvek zafarbam svako ostecenje cim ga primetim.
  2. observer

    ppera1 & Toyota Corolla 1.6 Style

    Moj 1.2 TSI do sada (posle 13.5 kkm) drzi stabilno ukupan prosek na 5.3Autoput (uglavnom 140, sa izletima do 160)/magistrala(90-110)/grad(60-70)=60%/35%/5%
  3. observer

    Dzvini i Kia Ceed '12.

    Iskren da budem, mene vise zanima ovaj Golf pored Izgleda lepo ocuvan...
  4. observer

    Dzvini i Kia Ceed '12.

    Da li ta mrezica i koliko ometa strujanje vazduha u kabini? Ja bih stavio to ali volim da vozim sa sva 4 otvorena prozora pa ne bih da smanjujem vrtlozenje vazduha.
  5. Bilo bi lepo da svako napise sta je imao od vanrednih intervencija i na kojoj kilometrazi...
  6. Ima istine u tome ali i tada su postojale razlike. Zna se sta je bio Golf 2 ili Audi 80. Da se danas proizvodi i prodaje jedan od ta dva modela, u potpuno neizmenjenom obliku, odmah bih kupio jednog od njih, a mozda i oba
  7. Ali nemojte stati sa temom . Vrlo je zanimljiva. Zasto traziti info na forumu a ne od "test vozaca"? Pa jednostavno - zato sto se test vozac druzi sa autom vrlo ograniceno vreme a vlasnici prolaze dobro i zlo u ipak duzem vremenskom periodu. Jasno je cije je misljenje merodavnije. Sto se tice kvaliteta "na prvi pogled" Toyota nije prosla test kod mene, po pitanju zavrsne obrade, zvucne izolacije i trenutne potrosnje. Za ostale stvari, koje se vide na duze staze, sud ipak moraju dati vlasnici.
  8. Moj je verzija sa zupcastim kaisem i 85 KS, auto ima tek godinu i po dana i samo 13.500 km, vozim ga samo na duze relacije (van zemlje) posto sam ga kupio samo zbog neverovatnog popusta (nije mi trebao jos novi auto, ali je Porsche cistio lager i kostao je 14.500 eur sa metalik bojom i jos nekim sitnicama, osnovni paket je bio samo 14k). Za grad i okolinu jos sluzi Polo 1.6 TDI, koji je na 109.000 km.
  9. Po mom misljenju, auto nema sta da trazi u servisu pre 100.000 km, osim redovnog servisiranja. Na tom testu je kod mene pao 1.6 TDI (zamena EGR na 87.000 km). Sad testiram 1.2 TSI. Ali, koliko vidim, na toj vrsti testa padaju i Corolle. I da se razumemo, za ocenu kvaliteta iz prve ruke, po meni merodavno je samo ako je auto kupljen nov i drzan u posedu u kontinuitetu bar 8 godina i 100.000 km. Sta moze da se zakljuci i pouzdanosti bilo kog modela ako se kupi od drugog vlasnika, sa 200.000 km i potom vozi samo godinu-dve? Nista.
  10. Uvek me je zanimalo ko su ljudi koji prodaju kola posle 3 meseca. I sta to nije u redu sa kolima... Poznato je da je najveci gubitak u prvoj godini. To se radi samo kad je neka velika nevolja...
  11. observer

    Piske i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style

    Slazem se sa tobom da ne treba kupovati skupe automobile. Pre skoro 20 godina kada sam kupovao svoj prvi novi auto, to je bio Fiat. I logika mi je bila - to je to - izabrao sam Fiat (budzet, servisi i sve ostale njegove prednosti) ali posto znam da je sranje kupicu osnovnu verziju Punta, najjaeftiniju mogucu jer kad krene da se kvari ne zelim da se nerviram sto sam dao puno novca za smece. I tako i bi. E sad, za ove dve decenije stvari su se promenile samo u tom smislu sto manje-vise svi prodaju smece. I onda biras najjeftinije smece da kasnije glava manje boli.
  12. observer

    Piske i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style

    Evo jedan test iz Hrvatske: http://hr.n1info.com/a113813/Auto/TESTIRALI-SMO-Toyota-Auris-1.2-Turbo-Sport.html
  13. observer

    Piske i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style

    Tojota vec par godina ima u ponudi turbobenzinca 1.2 ali ne na nasem trzistu (samo EU). ADAC je napravio i ocenu, moze se naci na njihovom sajtu.
  14. observer

    Piske i Toyota Corolla E170 1.6 Valvematic Style

    Ja npr. imam potpuno suprotno iskustvo sa Golfom 1.2 TSI (nova verzija tog motora, sa zupcastim kaisem da ne bude zabune). Na stranu to sto sam za 14.000 eur dobio vrlo ozbiljno uradjen auto (razmatrao sam kupovinu Corolle vrlo ozbiljno, pisao sam o tome, ali sam odustao jer sam neke tragove fuseraja koji ovde spominjete mogao videti jos u salonu). Ukupan prosek potrosnje 5.5. Do sada je za godinu i po dana presao 14.000 km (od toga 3/4 po autoputevima sa brzinama 130-150). Slazem se da je ta kilometraza jos mala za pravu ocenu (bio sam veoma ljut kada mi je na Polu crkao EGR na samo 85.000 km i to me je i usmerilo da malo gledam Japance). Sve u svemu, ne pisem ovo da bih se hvalio vec samo da konstatujemo da je danas manje-vise sve slicno sa kvalitetom. Pa i na jedan BMW ljudi imaju prituzbe...
  15. observer

    Buduci vlasnik Toyote Corolle

    Lepo. Elegantno. Klasika.
×