-
Broj Poruka
231 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
8 -
Vreme Online
2d 4h 41m 40s
observer poslednji put pobedio na dan April 28 2021
observer je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
92 NeutralanO članu observer
-
Rangiran
Stalni član
- Birthday 21.12.1973.
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Novi Sad
-
Država
Vozilo
-
Proizvođač:
VW
-
Model
Golf 7, 1.2 TSI
Skorašnji Posetioci Foruma
517 videli profil
-
observer changed their profile photo
-
Kakvi su utisci sa zvucnom izolacijom kabine? Ja sam imao prilike da dva puta do sada provozam novu Korolu sa 1.5 motorom, sa automatskim menjacem (autoput ns-bg) i prilicno sam razocaran kako je to sve lose izolovano. Buka kotrljanja tockova je vec preko 100km/h nepodnosljiva (i tada skoro nadjacava motor koji takodje nije neko olicenje tisine). Uglavnom, meni veoma zamorno ali sta znam, mozda sam se razmazio (necu navoditi koji auto imam da ne krenu nepotrebne polemike). Auto mi se inace jako dopada, dizajn je najzad pogodjen skoro sasvim po mom ukusu, poneki detalj deluje jeftino ali sve deluje prilicno robusno, pa je opsti utisak pozitivan ali mi jako smeta ta buka i potrosnja (oko dve litre vise nego na mom autu, takodje benzincu).
-
-
Pasivne regeneracije na svakih 500km (sto je sasvim normalno i zvanicno potvrdjeno u ovlascenom servisu kao potpuno ispravan auto) ali je mene to kao pojava nerviralo i bio dovoljan razlog (uz vec 10 godina starosti) da ga se resim dok se jos moze prodati. Noviji TDI-ji cak rade regeneraciju i cesce (desava se i na 200-300km) sto je meni potpuno nenormalno i ne zelim takvo smece.
-
Imam vec 5 godina Golf 1.2 TSI, za sada samo tek 43.000 km, tako da i sam cekam da vidim efekte te nove tehnologije. Od svakog auta ocekujem bar 200.000 km, sve ispod toga nije za prelaznu ocenu. Imao sam Polo 1.6 TDI kog sam prodao sa 125.000 km jer me nervirao DPF (opet nova tehnologija o kojoj se nije znalo skoro nista 2010 kada sam ga kupio). Pun mi je kufer novotarija, zelim da bar jednom u zivotu nabodem nesto klasicno i provereno.
-
Mazda ima direktno ubrizgavanje odavno. Moram da objasnim zasto izbegavam GDI - zbog karbonskih naslaga na usisnim ventilima, uz sve marketinske price o poboljsanjima, cini se da je to i dalje problem, o kojem se malo prica - to tek treba da dodje na red, protokom vremena kada svi ovi novi motori malo omatore. Isto kao i o DPF pre 10 godina, koji je sad tek postao tema.
-
-
-
-
-
-
Bravo, puno mi znace ovakvi komentari jer ovakve stvari bih i ja primetio i mnogo bi me nervirale. Korolu merkam jos od 2013 ali mi uvek na test voznjo izgubi od "protivnika" zbog necega. Prethodni model je izgubio zbog buke na autoputu (u odnosu na konkurenta kog sam na kraju kupio). Novu nisam probao (ne nameravam jos, dok ne dodje stvarno vreme za zamenu auta) i zato mi puno znace ovakvi utisci. Nekako mi se pokazalo do sada da sam vise nerealno zaljubljen u Korolu nego sto bi to stvarno bila opravdana kupovina. Za potrosnju koju imas mislim da je sjajna i tu je moj sadasnji auto tek neznatno bolji. Sto se tice magljenja soferke, hoce da se zamagli i Golf, mislim da svi ti auti sa produzenom tablom a isturenom soferkom pate od problema sa provetravanjem te zone. Sto se tice buke, ajd bas pogledaj kako su reseni podblatobrani - da li je obicna plastika? Kod Golfa su stavili onaj neki mekani filcani materijal, vodili su racuna o zvuku, i postigli to da je po meni jedan od najizrazenijih pluseva upravo tisina u voznji.
-
-
Odlicno, dopada mi se ovo. Ja na 1.2 TSI imam 5.0 ali sa mnogo vise magistralne voznje - 90% (doduse krace - 9km u jednom smeru). Kada ima vise grada ili autoputa, dugorocni prosek ode na 5.5-5.6. Citam sta pisete za vibracije, tanke limove i zazore na prozorima kod drugih japanaca, sreca da kod Korole toga nema. Cudi me samo da lose farove ne mogu da rese ni u ovom modelu. Inace, kod mene isto (Golf 7) se dobro zatrese bocno staklo kad zatvaram vrata. A Polo (iz 2010) mi to nije imao. Sve je to isto sranje i sve su gori i gori iz generaciju u generaciju.
-
-
-