-
Broj Poruka
249 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
10 -
Vreme Online
3d 2h 8m 29s
observer poslednji put pobedio na dan April 8
observer je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
95 NeutralanO članu observer
-
Rangiran
Stalni član
- Birthday 21.12.1973.
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Novi Sad
-
Država
Vozilo
-
Proizvođač:
VW
-
Model
Golf 7, 1.2 TSI
Skorašnji Posetioci Foruma
701 videli profil
-
-
-
-
observer started following Toyota Auris 1.6 Valvematic 2018, Corolla SE 1.5 Luna, Toyota Corolla 1.6 and and 3 others
-
-
-
-
Nisam mislio na akcijske popuste koji su jasno vidljivi u cenovnicima nego na ove "dodjem u salon pa mi daju popust jer sam lep" popuste, o tome smo pricali zar ne? Golfa sam uzeo jer je na akciji bio 14k evra (nikad pre nije bio toliko i nikad vise Golf nece imati tu cenu). Bukvalno sam ga tada uzeo da stoji u garazi jer sam tada imao 7 godina star drugi auto i novi mi jos nije bio potreban. Ali sam znao da je to bila istorijska prilika. Ali cena je bila jasno istaknuta u cenovniku, ako ne mozemo da se oslanjamo na cenovnike kod kupovine, na sta onda mozemo?
-
-
Da li Tojota daje popust u servisu za vozila starija od 5 godina? Nikad nisam ni pomisljao na izlazak iz sistema ovlascenih servisa jer mi to uliva sigurnost. Pre svega zbog sebe to radim. A da li ce kasniji kupac to da ceni - iskreno zabiole me, razlika u postprodajnoj ceni posle 10 i vise godina ionako moze biti max 200-300 evra. Ustedim na drugoj strani tako sto recimo ne placam kasko (time sam ustedeo za 22 godine koliko vozim (novokupljena) kola daleko vise od tih 5000 eur). Za Hondu sam jos negde cuo da ima povoljne servise, ali dzabe kada sada Civic u nabavci tezi da dostigne 40k eur.
-
-
Sad sam bas bacio pogled u arhivu, redovan servis kog sam imao u martu ove godine (sa zamenom kocione tecnosti, dodatno, jer je stiglo na red ali bez zamene filtera vazduha i polena, jer nije po redu, dakle samo uljni+kocnice) je bio 15.765 din (evro je u martu zbog rata u UKR. bio 119, dakle 132 evra). Videcemo sledece godine sta me ceka.
-
Sad ce ispasti da sam vw fanatik, ali ja u porseu novi sad servisiram kola vec 12 godina (prvo polo pa golf) i nikad nikakav problem. Plus mali servis za golfa 1.2. tsi kosta sad kad je presao 5 godina starosti oko 100 evra (idu nize cene za kola van garancije). Stvarno ne znam za ostale brendove ali je tuzno ako je tako kao sto pisete i ispada da imam puno srece (ili i ja zivim u neznanju :))
-
Ne treba suditi po vecini. Naletece neko ko ceni ocuvanost. Ja prvi cenim i ne gledam cenu ako je auto dobar (mada ne kupujem polovno ali ko zna). Prethodni auto mi je stajao 9 meseci na oglasima ali je na kraju prodat kupcu koji zna da ceni "sitna slova" (upravo ga je to i prodalo jer je bio bukvalno jedan jedini takav u moru oglasa, i to VW Polo, dakle nije egzotika, ima ih...)
-
-
Meni se svidja koncept kako hibrid radi, uopsteno gledano. Sa mojim stilom voznje kocnice bi mi trajale vecno jer ih iovako u nehibridu skoro ne koristim a u hibridu bih prakticno svo kocenje obavio punjenjem baterija. Nema kvacila, nema akumulatora, nema alternatora - mislim da je hibrid nesto najblize onome sto ja trazim od auta - sto manje sklopova koji traze zamenu i koji mogu da se pokvare. Kad tome dodamo da i Honda i Tojota u hibride stavljaju stare atmosferske motore bez DI, dobijamo auto koji moze da traje i traje. E sad, samo kad Japanci ne bi toliko stedeli na zastiti od korozije i zvucnoj izolaciji. Zar je moguce da to njima uopste nije vazno? I druga stvar, nisam cesto na autoputu ali kad jesam prosto ne mogu da vozim 130. Neki minimum mi je 140 a idealno 150-160. A na tim brzinama Corolla je nesnosno bucna i rastrosna, i obicna i hibridna.