Jump to content

Aleksa AE92

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    90
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    3
  • Vreme Online

    1d 23h 23m 56s

Aleksa AE92 poslednji put pobedio na dan Mart 29 2023

Aleksa AE92 je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

62 Neutralan

O članu Aleksa AE92

  • Rangiran
    Novi član
  • Birthday Novembar 20

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Beograd
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    Avensis
  • Oznaka
    T250
  • Snaga
    110
  • Paket Opreme
    T-Spirit

Skorašnji Posetioci Foruma

895 videli profil
  1. Aleksa AE92

    Aleksa - Avensis II 2.2 D4D 2007

    Ja licno uvek se vodim politikom uvek sam kraj generacije da se uzme, jer onda svi problemi su uklonjeni Sto se tice pre-facelift, za 2.2 secam se da sam citao da su imali problematicne dihtunge glave i da su duvale glave posto nema klasican dihtung nego pastu, imaj u vidu ako se to desi, mora da se skida i sa bloka i sa glave taj dihtung obradom, dok na restyle su resili taj problem. Takodje, imaj u vidu ovaj 2.2 sto ja imam nema DPF i skupe dizne, nego one prostije Denso. Bitna napomena, 2.0 126hp i 2.2 od 150 konja postoje sa DPF-om, tako da obrati paznju i na to (obicno imaju zeleno D na D4D sto indikuje da ima DPF). Razlike izmedju 2.0 i 2.2 je samo glava motora, turbine i dizne, inace sve ostalo je identicno koliko se secam. Ja licno bih uzeo 2.2 restyle posto mi se super pokazao, vozio sam i 2.0 sasvim okej idu posto sam drugarima pomagao da kupe svoje Avensise Opet posto je moj cipovan, do sad bi se nesto desilo da ne prija motoru, a stage 1 kod njih je oko 190-200 konja ako se ne varam. Sto se tice najskupljih kvarova to ti je ovo otprilike: Turbo Zamajac i set kvacila Dizne - Dizne su 150e remont po komadu, raspitivao sam se kod jednog koji radi profi (za ove prostije dizne) Sto se tice osetljivosti na gorivo, kao sto si video, ranije mi se cula dizna ali aditivima sam uspeo da resim problem. Sada jednom godisnje stavljam aditiv za ciscenje dizni i majstor mi je predlozio da uzimam jednom godisnje Nisotec "Diesel Lub" - nisam jos probao ovo uskoro cu. Nemoj da sipas G-drive, samo obican dizel je okej posto kako sam cuo i od mog majstora i u ovlascenom servisu, G-drive je dosta jak i nagriza valjda podloske dizni (ne razumem se toliko, tako mi je receno). Takodje, prilikom kupovine, mozes uvek da proveris zaprljanost dizni preko dijagnostike
  2. Aleksa AE92

    Aleksa - Avensis II 2.2 D4D 2007

    Cao Gorane, Mislim da se neces pokajati, auto je idalje kod mene, prezadovoljan sam da ne ureknem Auto je sad na 297k, jos nisam radio veliki servis, nije nepaznja vec savet drugih vlasnika I servisa. U principu receno mi je veliki servis se radi kad krene da se cuje lanac ili krene da curi pumpa za vodu. Posto se lanac spanuje preko ulja, JAKO je bitno da se sipa kvalitetno ulje i da se vrsi redovno zamena. (ja sad sipam 5w40 Eneos ili Petronas full sintetika - fabricka gradacija je 5w30). Sto se tice ostalih delova evo nekih troskova sto sam imao u poslednje 2-3 godine: PK kais, spaner i roleri (sve sam stavio "Gates" koji su malo skuplji) - ne mogu da se setim koliko me je izaslo, mislim da je bilo oko 150e sa rukama Remont turbine na 290k - oko 350e - verovatno bi potrajao duze da sam zamenio filter MAP senzora i da nije cipovana. Puklo mi je kociono crevo na zadnjem desnom tocku - 2600 din Skoro sam radio neke stvari pa evo ti spisak cisto da imas ideju koliko moze da izadju delovi (imaj u vidu sve sam uzimao kvalitetnije delove) Podloske dizni - 1600 dinara OEM Crevo iber laufa - 3200 OEM Zadnje opruge - 4000 (neke svedske sam uzeo) Dihtung poklopca ventila - 2200 Dihtung usisne grane - 600 Paknovi rucne - 3200 - ovo sam prvi put menjao preventivno, inace jos su mogli da potraju Plocice ATE - mislim da su oko 10000 Mali servis filteri - oko 4-5 hiljada Ulje 6 litara - ~6000 Antifriz Obrada diskova - uracunato u ruke Ciscenje usisne grane - uracunato u ruke Plastike ispod motora i blatobrani - 13000 Kugla - 3000 (555 made in Japan) Ulje u menjacu - 2500 (Eneos 75w80) Ruke su me izasle ukupno 30000 din. Takodje da napomenem, ako uzmes auto, sledece stvari obavezno uradi, to mozes sam: Ciscenje MAF senzora sa kontakt sprejem Ciscenje EGR-a Zameni filter MAP senzora, jako mali filter pred usisnu granu, meni je turbo otisao zbog ovoga i auto je isao jako lose posle remonta, dok nisam zamenio to. Original sam platio 6000, inace mozes na Ali Expressu da kupis za 1.5$ Da napomenem, na autu je idalje dosta delova fabricko, kao sto su amortizeri, solje, itd itd. Nemoj da cackas nesto sto je vec okej, jer zamenski delovi nikad nece potrajati kao fabricki. Auto idalje ima fabricki zamajac i lamelu, ceo set je 55000, ja sam hteo da zamenim sad preventivno, receno mi je da jos moze da potraje i da ne bacam pare, malcice vibrira, ali nista strasno, jedino ja mogu da primetim. Ako ti je masno od ulja na iber laufu i usisnom crevu, verovatno treba da se menjaju podloske dizni, ako ne zamenis to, nabijace ti mnogo ulja u usis i zapusice EGR/Usisnu granu i filter map senzora, tako da odradi to da ne razmisljas ako vidis da je nauljila tu Takodje, poznati su ti menjaci da pete brzine odlaze sinhroni (najcesce na RAV 4, ponekad i na avensisu), najlakse da testiras, ubaci u petu i daj gas, ako ispada iz brzine, znas da ne valja peta brzina. Ako ti treba jos neka informacija, slobodno me cimni, verovatno nisam spomenuo neke stvari posto ne mogu da se setim svega
  3. Aleksa AE92

    Dule i Corolla KE 25

    Svaka cast na uradjenom, najvaznije je da si ti zadovoljan, za ostalo te bas briga Stvarno prelepo odradjeno!
  4. Aleksa AE92

    Pozdrav

    Pozdrav, Cestitam na kupovini! Imam isti model i motor koji je "slabija" verzija od 150 konja koja ima prostije dizne i nema DPF filter Auto imam vec 4 godine, nadam se da ce te sluziti tvoj kao i moj Ukoliko ti trebaju bilo kakvi saveti slobodno mi se javi na PM
  5. Aleksa AE92

    Aleksa - Avensis II 2.2 D4D 2007

    Dugo nas nije bilo, ajde malo da osvezim temu sa novim slikama Posle 3 godine, auto da ne ureknem, radi kao sat. Toplo preporucujem svima ovaj motor (2.2 D4D - 150 konja) Auto je trenutno na skoro 270 000, iskljucivo redovno odrzavanje sam imao Takodje da dodam, posle 7-8 meseci dizna je prestala da se cuje (iskljucivo G-Drive sipam). Potrosnja je oko 7 litara moje voznje, a uopste je ne stedim. Najbolju potrosnju koju sam postigao je bila 5.5 litara u gradu doduse koja nije u spicu. Jedino estetski sto sam imao da radim je nebo i koza menjaca sto me je izaslo 10 hiljada. Takodje da dodam, cisto kao upozorenje ljudima koji voze istu generaciju, nemojte da stavljate LED sijalice bez otpornika na kociona svetla, prijavice odmah ABS/VSC gresku (trebalo mi je jedno nedelju dana da provalim ) Stakla cemo opet zatamniti sad u maju posto stare folije nisu bile atestirane
  6. Aleksa AE92

    Aleksa - Corolla Liftback AE92 1.6 16v (4AF)

    Izvini tek sad sam video ovo na temi, pisao sam ti u inbox
  7. Aleksa AE92

    Dragan i Toyota Avensis

    Dobrodosao, Koji Avensis je u pitanju?
  8. Aleksa AE92

    Maglenke za Yaris

    Imam dosta brojeva telefona od otpada, posalji mi broj u PM ako hoces pa cu ti na viber poslati sve. Takodje, mozes da probas u Nacionalu (u Vojvode Stepe su), daj im br sasije pa mozda mogu da poruce.
  9. Aleksa AE92

    makitamnavac

    Pretpostavio sam, reko da pomognem malo da se suzi broj automobila
  10. Kolega sa posla mi je rekao da je zimus njegovom kumu pisano jer je koristio svetla za maglu kada nije bilo magle. Navodno je platio 8k. Opet ovo je rekla kazala, tako da pitanje koliko je to tacno uopste.
  11. Aleksa AE92

    makitamnavac

    https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/pretraga?brand=toyota&model[]=corolla&price_from=&price_to=3000&year_from=2002&year_to=&fuel[]=2309&door_num=&submit_1=&without_price=1&date_limit=&showOldNew=all&modeltxt=&engine_volume_from=1800&engine_volume_to=2000&power_from=&power_to=74&mileage_from=&mileage_to=&emission_class=&seat_num=&wheel_side=&registration=&country=&country_origin=&city=&registration_price=&page=&sort= Evo pretraga na polovnim automobilima sa filterima koje trazis 2.0 D4D 66kw (90hp) do 3000e Ima dosta automobila, tako da najbolje na tenane da pogledas sta ti se svidi Srecna kupovina
  12. Aleksa AE92

    Aleksa - Corolla Liftback AE92 1.6 16v (4AF)

    Ajd malo da ozivim ovu temu, nisam bas dugo pisao Matora je morala da prezimi, pukao je hladnjak i imala je vodu u sebi (odlagao sam hladnjak, na kraju dosli minusi) Skupio sam opet zivce, kupuje se novi hladnjak, dihtung dekle motora (pustala je malo ulja tu) i kad se vec opet igram, odradicu i mali servis posto sam dobio 10w40 ulje od TCS kviza
  13. Jel ima nekih novosti, jel proverio auto strucnjak?
  14. Aleksa AE92

    BG Skupovi 2019

    Drustvo, sta bi na kraju? Hoce neko okupljanje u skorije vreme?
  15. Aleksa AE92

    Avensisa 2007-2008god - Potrosnja ulja

    Slazem se sto se tice dizni, relativno su osetljive, najbitnije je samo da se ne sipa bilo gde (problematicne su na 2.2 D4D na verziji od 175hp, bar sam tako cuo) Sto se tice ulja, 5w30 ili 0w30, ja preporucujem Eneos, bar na mojoj se dobro pokazalo. Pretpostavljam da se koristi isti tip ulja na 2.0 i 2.2 (moja je 2.2). Sto se tice zamajca, kazu da su jako izdrzljivi, tako da ne verujem da ce biti problema sa tim u skorije vreme.
×