Jump to content

maxy

TcS Korisnik
  • Content Count

    483
  • Pridružio se

  • Last visited

  • Days Won

    10
  • Time Online

    12m 28s

maxy last won the day on Decembar 6 2018

maxy had the most liked content!

Community Reputation

176 Neutralan

About maxy

  • Rank
    Stalni član

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Beograd
  • Država
  1. U svim uslovima loše vidljivosti i preglednosti na putu koristim prednja svetla za maglu. A posebno kada se ivica kolovoza ne može jasnoa razaznati od okolnog terena (npr. zato što nije obeleženo, zbog blata i sl.). Moram da podvučem i da naši sugrađani vole tamne tonove odeće pa je na periferiji to poseban problem jer ulice nisu adekvatno osvetljene. @mpavlovicbb ja ne mogu uključiti prednja svetla za maglu ako mi nisu uključena oborena svetla, odnosno ona se automatski gase kada ugasim oborena ili prebacim na duga.
  2. U principu može kada vrednost automobila počne asimptotski da se približava vredosti plivajućeg zamajca, ali ne za sve automobile. Postojali su motori koji su dozvoljavali tu konverziju i to koliko se sećam na francuzima. Namerno pišem motori jer od snage i obrtnog momenta je i najviše zavisilo da li može ili ne da se odradi prepravka.
  3. maxy

    Chat 2018

    Malo o ekologiji Euro 6c i 6d https://www.fleeteurope.com/en/taxation-and-legislation/europe/features/do-you-know-your-euro-6-your-6c-and-6d-temp
  4. C5 bar na oko deluje udobno, mada nisam sedeo u njemu. Što se kičme tiče , zajebana stvar. Moja majka ima ozbiljnih problema.
  5. maxy

    Novi vlasnik Corolle 1.6benz 2018 restyle

    Dizel od cca 120 ks kroz BG u špicu i troši oko 10 l. Tako je i kod mene, od 9 do 10 l. Jaris malo manje, oko 8,5 l. Na kratkim relacijama i dizel i benzin troše koliko hoćeš. Mene više zanimaju oni likovi kojima na istim deoniocama automobili troše 5 - 5.5 l ili likovi kojima dizeli od 150 ks pri 140 km/h troše oko 4 l sa sve upaljenom klimom.
  6. Buđ se može otkloniti samo fizičkim čišćenjem uz pomoć paročistača, hemije i četke. Sve ove vodice su samo za otklanjanje simptoma (mirisa), ali ne i uzroka. Buđ je i dalje tu, samo se ne oseti miris. Koristio sam sva sr@nja ovog tipa i najjeftinije rešenje ti je asepsol, jer em što ima široku upotrebu, em je jeftiniji i garantovano učinkovitiji, ali fizičko čišćenje ne može ništa zameniti. Sve ovo nije problem za vas koji vozite nove automobile, ali godinama se ovaj problem kumulativno gomila. Ko mi ne veruje neka skine isparivač i neka se i sam uveri u stanju pre i posle sipanja ovih vodica. A možete skinuti i turbinu i isparivač sa unutrašnje jedinice klima uređaja pa se i samo uveriti posle samo jedne sezone šta ostaje na njemu.
  7. Asepsol obavezno. Nikako druge gluposti, a posebno ukoliko ostavljaju lepljivi ostatak posle sušenja jer mogu klapne da zaglave.
  8. Aktivni ugalj se koristi za apsorpciju gasova i para i kao takav koristi se za izradu zaštitnih filtera za vojsku, industriju i zaštitu zdravlja radnika. Problem je u tome što njegova sposobnost filtriranja brzo pada pa se ti filteri relativno često menjaju. U svakom slučaju od trenutka otvaranja filtera iz zaštitne folije njegov rok upotrebe ne može biti duži od 6 meseci bez obzira koliko je njegova upotreba mala. Recimo da aktivni ugalj ima u prosečnoj upotrebi automobila zadovoljavajuću apsorpciju prvih par meseci, a posle... Ako vam se oseti miris u automobilu možete pokušati sa dezinfekcijom, ali najčešće je jedini lek skidanje isparavača i detaljno fizičko pranje ventilacionih cevi. Sve ostalo samo zamaskira miris.
  9. Filter bi trebao da se menja bar jednom godišnje ili na malom servisu, pa šta pre bude. A unutra zna da bude svega. Kad je auto nov to se ne oseti toliko. Posle par godina na isparivaču i kanalima ostaje sasušena buđ koja se kada se isparivač navlaži vrlo lako nađe u vazduhu. Miris vazduha ne ukazuje na kvalitet vazduha jer najčešće smrdi buđ. Ali postoji niz drugih patogenih bakterija koji se nalaze u klimatizacionom sistemu koje ne smrde, ali se nalaze u njemu. Što se tiče kvaliteta filtera, sve je to jedno te isto s... Marketinške fore kao što su joni srebra, vitamin C, aktivni ugalj... Ako je filter bele boje onda se na njemu jasno vidi šta je profiltrirano, a ako je sive ili crne boje, onda deluje da je nov, a u stvari...
  10. SAmo pogledaš cenu i sve ti je odmah jasno. Pre neki dan sam menjao zadnje pločice i kupih Brembo, a cena za set zadnjih pločica 21 eur. To je neki Brembo klase 3 za istočno tržište. Što je najcrnje bili su najskuplji u prodavnici, pa sam se za njih odlučio.
  11. Şa Textarom imam odlična iskustva. Propevale su tek posle 5 godina koliko je kod mene auto, a ko zna kad ih je prethodni vlasnik stavio.
  12. maxy

    Corolla 1.6 WT-I SD/T5 SOL

    Valeo set od 9k je kvačilo treće klase. A vek trajanja je u skladu sa cenom. Može se naći neka srednja varijanta cene i kvaliteta što ti svakako preporučujem ili na kraju i OEM set kvačila ako računaš na duže staze.
  13. maxy

    Letnje i Zimske gume

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=482&v=atayHQYqA3g 4WD letnja vs 2WD zimska guma test
  14. maxy

    Novi vlasnik Corolle 1.6benz 2018 restyle

    Moram da te razočaram, ali proizvod koji si kupio je za "kućnu" upotrebu. Trajaće ti taman do sledećeg pranja, a max 1 mesec. Efekat posle pranja je wow, ali je trajnost jako kratka. Uz to, nudi samo estetski efekat i ništa više za razliku od lake mehaničke zaštite koju nude malo ozbiljniji proizvodi na bazi polimera i keramike. Ako nisi video kako se radi proces zaštite na duže staze, ima na netu da se nađe nekoliko opisa, ali je primena ipak za profesionalce. U svakom slučaju pozdravljam primenu i tvog predloga, jer i ja koristim sličan proizvod.
×