-
Broj Poruka
566 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
22 -
Vreme Online
4d 12h 57m 52s
Vedo poslednji put pobedio na dan Septembar 28
Vedo je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
395 PopularanO članu Vedo
-
Rangiran
Napredni član
- Birthday 05.06.1985.
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Zanimanje:
Hifi, satovi, IT
-
Grad:
Kutina (HR)
-
Država
Vozilo
-
Proizvođač:
Lexus
-
Model
IS
-
Oznaka
IS250
-
Snaga
153kW
-
Paket Opreme
Luxury
Skorašnji Posetioci Foruma
254 videli profil
-
-
-
Moj XP10 iz 2003. je imao korozije ispod, ne previše i bila je površinska, a auto je bio servisiran i redovito održavan. Počistio sam to i zaštitio. Logično je da su na svojevremeno najjeftinije automobila u gami malo uštedili i na antikorozivnoj zaštiti. Općenito su Japanci, pogotovo jeftiniji, malo tanji u pogledu antikorozivne zaštite ispod, ali to se može lako riješit i za ne prevelike novce.
-
-
Da, auto je malo teži, radi se o 1558kg (curb weight). Ovo ispod 7l je na autocesti, konstantnih 120km/h pri uključenom tempomatu. U takvom režimu se motor vrti 2200rpm tako da ta potrošnja ima smisla s obzirom da motor ima dual vvti-i. Ako je čovjek umjeren ili vrlo oprezan na gasu, mogu se postići prosjeci sigurno ispod 10l na otvorenoj cesti, po mojoj procjeni oko 8l, a smatram da je to vrlo dobro za takav benzinac u takvom autu. Da ga je gušt vozit, svakako. Sasvim je drugačiji osjećaj vozit V6-icu nego 4cilindraša. Osjećaj snage i zvuk su sasvim drugačiji, neko totalno drugačije iskustvo.
-
Ovo je potrošnja na autocesti s uključenim tempomatom i klimom. Registracija bi mi trebala biti 100€ viša nego za Miatu, a za održavanje ćemo vidjet. Redovito održavanje je marginalno skuplje nego na prijašnjim vozilima, nadam se da neće biti neočekivanih kvarova. S obzirom da je Lexus, takva mogućnost je smanjena na najnižu moguću razinu...
-
Za sada sam iznimno zadovoljan, motor super tiho prede u leru, a V6ica reži kada ga se nagazi. Napravljen kao tenk unutra, nikakvih cvrčaka nema, sve je složeno tip-top, izolacija kabine odlična. Na autocesti se najviše gume čuju pri 130km/h. Ležanje odlično, kao po tračnicama. Prvi puta vozima automatika, nisam nikada ni razmišljao o automatiku, ali sam se odlučio jer je u pitanju sekvencijalni automatik s ručica + i - iza volana.
-
-
-
-
-
-
-