Jump to content

Vedo

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    562
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    20
  • Vreme Online

    3d 11h 35m 10s

Vedo poslednji put pobedio na dan Avgust 16

Vedo je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

393 Popularan

O članu Vedo

  • Rangiran
    Napredni član
  • Birthday 05.06.1985.

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Zanimanje:
    Hifi, satovi, IT
  • Grad:
    Kutina (HR)
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Lexus
  • Model
    IS
  • Oznaka
    IS250
  • Snaga
    153kW
  • Paket Opreme
    Luxury

Skorašnji Posetioci Foruma

181 videli profil
  1. Vedo

    Lexus IS250

    Da, auto je malo teži, radi se o 1558kg (curb weight). Ovo ispod 7l je na autocesti, konstantnih 120km/h pri uključenom tempomatu. U takvom režimu se motor vrti 2200rpm tako da ta potrošnja ima smisla s obzirom da motor ima dual vvti-i. Ako je čovjek umjeren ili vrlo oprezan na gasu, mogu se postići prosjeci sigurno ispod 10l na otvorenoj cesti, po mojoj procjeni oko 8l, a smatram da je to vrlo dobro za takav benzinac u takvom autu. Da ga je gušt vozit, svakako. Sasvim je drugačiji osjećaj vozit V6-icu nego 4cilindraša. Osjećaj snage i zvuk su sasvim drugačiji, neko totalno drugačije iskustvo.
  2. Vedo

    Lexus IS250

    Ovo je potrošnja na autocesti s uključenim tempomatom i klimom. Registracija bi mi trebala biti 100€ viša nego za Miatu, a za održavanje ćemo vidjet. Redovito održavanje je marginalno skuplje nego na prijašnjim vozilima, nadam se da neće biti neočekivanih kvarova. S obzirom da je Lexus, takva mogućnost je smanjena na najnižu moguću razinu...
  3. Vedo

    Lexus IS250

    Za sada sam iznimno zadovoljan, motor super tiho prede u leru, a V6ica reži kada ga se nagazi. Napravljen kao tenk unutra, nikakvih cvrčaka nema, sve je složeno tip-top, izolacija kabine odlična. Na autocesti se najviše gume čuju pri 130km/h. Ležanje odlično, kao po tračnicama. Prvi puta vozima automatika, nisam nikada ni razmišljao o automatiku, ali sam se odlučio jer je u pitanju sekvencijalni automatik s ručica + i - iza volana.
  4. Vedo

    Lexus IS250

    Hvala najljepša!
  5. Vedo

    Lexus IS250

    Novi autić je upravo stigao, nakon dugotrajne potrage i vaganja što kupit, ukrštavanja stavova, izbor je pao na sljedeće: Znači Lexus IS250, 2008. godina, 173t km, full oprema s kožom, stanje odlično (pregledan kod mehaničara prije kupnje uključujući i dijagnostiku). Za sada toliko.
  6. Vedo

    Volvo C30 1.6

    Tako nekako i ja rezoniram, nešto japansko će uletjet, sada je samo pitanje što točno... :D
  7. Vedo

    Volvo C30 1.6

    Žena vuče prema trovratnom RAV4 2.0 4x4, a da se samo mene pita, ja bih uzeo Civica Sedana, Imprezu, Forestera...:D Subarua je dosta teško pronaći, a Civica vrlo lako, ali ona želi povišeno vozilo. Forester bi bio odlično kompromisno rješenje, samo gdje da to nađem za normalne pare...
  8. Vedo

    Volvo C30 1.6

    Ključ na temu, auto je prodan! Vraćam se na Japance...:D
  9. Vedo

    Kupovina Lexusa IS220d

    Benzinci mislim da nisu problem, ali taj 2.2 dizel je za izbjeći svakako. Barem koliko sam ja pročitao... Što se egzotike tiče, kupovinom Lexusa se na to pristaje, kao i na skuplje (skupo) održavanje...ipak je to luksuzan brand.
  10. Vedo

    Kupovina Lexusa IS220d

    Nije li bilo i nekih serijskih problema s brtvom glave ili glavom...?
  11. Vedo

    Kupovina Lexusa IS220d

    Mislim da je to onaj problematičan Toyotin 2.2 D4D unutra....
  12. Vedo

    Zoran i Corolla 2018 1.6 Luna

    Nemam neke egzaktne dokaze, ali 1.0 vvti u Toyoti Yaris MK1 mi se uvijek činio da ide bolje nego što to specifikacije motora i samog automobila govore...
  13. Čestitke, posebno mi se sviđa Nissanovo podrijetlo pogonske jedinice....
  14. Vedo

    Corolla E12 1.6 vvti - Obrtaji motora

    Po mojem iskustvu na uzorku od 3 automobila, dva Japanca(Toyota Yaris MK1 1.0 vvti i Mazda MX-5 1.6) i jedan Europljanin (Volvo C30 1.6), Europljanin najbrže dođe na radnu temperaturu....
  15. Bax, pa nisu ni svi primjerci Corolle ili Toyote imuni na kvarove, sve to ulazi u statistiku da se sve što čovjek napravi može i pokvarit. Stoga ne vidim smisao u tvrdnji: "diskutabilan kvalitet Toyote" jer se to može preslikat na bilo kojeg proizvođača. A i nigdje ne piše da nije moguće da prvih 100t km neće biti problema, zato i postoji garancija na vozilo.
×