Jump to content

Vedo

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    576
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Dani Pobede

    23
  • Vreme Online

    5d 1h 2m 1s

Vedo poslednji put pobedio na dan Decembar 12 2019

Vedo je imao najviše lajkovan sadržaj!

Reputacija Zajednice

398 Popularan

O članu Vedo

  • Rangiran
    Napredni član
  • Birthday 05.06.1985.

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Zanimanje:
    Hifi, satovi, IT
  • Grad:
    Kutina (HR)
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Lexus
  • Model
    IS
  • Oznaka
    IS250
  • Snaga
    153kW
  • Paket Opreme
    Luxury

Skorašnji Posetioci Foruma

1504 videli profil
  1. Vedo

    Novak i Yaris 1.3 vvti

    Ma prodat ce se, ali ja to ne bih prodavao jer se mogu dobit sitne pare, a taj auto vrijedi puno puno vise s drugih aspekata. Mislim da je ukupno gledajuci prva generacija najbolja. [emoji16] Sent from my SM-A336B using Tapatalk
  2. Vedo

    Novak i Yaris 1.3 vvti

    Kupio starom identicni 1.3 vvti s 140t km. Najpogođeniji motor, ima dovoljno snage za sve. Sjajan mali autic, rekao bih dragulj. Platili ga svega 2.5t Eura. :D Sent from my SM-A336B using Tapatalk
  3. Vedo

    Ulje za motor

    Dobra su ulja, a jos i japanska podrijetlom. :D Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
  4. Vedo

    Piske i Megane IV 1.6 SCE limited

    BMW se vratio, samo sada ne s rednim benzinskim sestakom vec s i4 dizelasem. [emoji38] Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
  5. Vedo

    Chat 2020

    Nažalost, nisam ga nikada osobno upoznao i iznimno mi je žao zbog toga, ali imam osjećaj kao da ga poznajem cijeli život. Redovito smo se čuli i uvijek je bio super ugodan i korektan sugovornik, uvijek spreman pomoći i udijelit savjet. Ne znam što da kažem, neka ide sve u pm.
  6. Vedo

    Chat 2020

    Tragedija. Šokiran sam. Počivao u miru i hvala za sve.
  7. Vedo

    Odabir motora D4-D za RAV4

    Kakvog povjerenja? To je vjerojatno najproblematicniji Toyotin diesel motor. Problemi s diznama, pregaranjem brtvi na glavi itd... Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
  8. Vedo

    Odabir motora D4-D za RAV4

    Zašto ne uzet 2.0 d4d umjesto 2.2?
  9. Vedo

    Piske i Megane IV 1.6 SCE limited

    Mislim da je vrijeme da ljudi polako počnu razumijevat da nema proizvoda koji nije bez nedostataka, samo je pitanje koliko je ozbiljan i koliko ih ima. A to je pogotovo činjenica u današnje vrijeme hiperprodukcije. Toyota mora pratit tržište jer bi već odavno bankrotirala da to ne radi. Zato se neki automobili i rade u drugim zemljama, zato se mnoge stvari ne rade kao prije 30 godina...
  10. Vedo

    Piske i Megane IV 1.6 SCE limited

    Puno se više danas automobila proizvodi nego nekada tako da ne treba očekivat perfekcionizam, pogotovo ne u klasi kojoj pripada Corolla. Zato i postoji garancija da se stvari "ispoliraju" za vrijeme garantnog roka. Srećom, garancija je prilično duga pa ne bi trebalo biti problema s rješavanjem nedostataka.
  11. Vedo

    Piske i Megane IV 1.6 SCE limited

    Čestitke! Najbitnije je da je vlasnik zadovoljan s automobilom.
  12. Vedo

    Lexus IS250

    Hvala najljepša Laki!
  13. Vedo

    Yaris 1.3 VVTi R&B

    Moj XP10 iz 2003. je imao korozije ispod, ne previše i bila je površinska, a auto je bio servisiran i redovito održavan. Počistio sam to i zaštitio. Logično je da su na svojevremeno najjeftinije automobila u gami malo uštedili i na antikorozivnoj zaštiti. Općenito su Japanci, pogotovo jeftiniji, malo tanji u pogledu antikorozivne zaštite ispod, ali to se može lako riješit i za ne prevelike novce.
  14. Vedo

    Lexus IS250

    Nisam ih imao priliku isprobat jer mi nisu bili opcija iz prostog razloga jer nisu Japanci, a zelio sam teoretski minimizirat mogucnost problema na najmanju mogucu razinu. A i ovdje je sveto trojstvo toliko cesto da je i dosadno bogu i vragu...:D Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
  15. Vedo

    Lexus IS250

    Da, auto je malo teži, radi se o 1558kg (curb weight). Ovo ispod 7l je na autocesti, konstantnih 120km/h pri uključenom tempomatu. U takvom režimu se motor vrti 2200rpm tako da ta potrošnja ima smisla s obzirom da motor ima dual vvti-i. Ako je čovjek umjeren ili vrlo oprezan na gasu, mogu se postići prosjeci sigurno ispod 10l na otvorenoj cesti, po mojoj procjeni oko 8l, a smatram da je to vrlo dobro za takav benzinac u takvom autu. Da ga je gušt vozit, svakako. Sasvim je drugačiji osjećaj vozit V6-icu nego 4cilindraša. Osjećaj snage i zvuk su sasvim drugačiji, neko totalno drugačije iskustvo.
×