-
Broj Poruka
576 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
23 -
Vreme Online
5d 1h 2m 1s
Vedo poslednji put pobedio na dan Decembar 12 2019
Vedo je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
398 PopularanO članu Vedo
-
Rangiran
Napredni član
- Birthday 05.06.1985.
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Zanimanje:
Hifi, satovi, IT
-
Grad:
Kutina (HR)
-
Država
Vozilo
-
Proizvođač:
Lexus
-
Model
IS
-
Oznaka
IS250
-
Snaga
153kW
-
Paket Opreme
Luxury
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mislim da je vrijeme da ljudi polako počnu razumijevat da nema proizvoda koji nije bez nedostataka, samo je pitanje koliko je ozbiljan i koliko ih ima. A to je pogotovo činjenica u današnje vrijeme hiperprodukcije. Toyota mora pratit tržište jer bi već odavno bankrotirala da to ne radi. Zato se neki automobili i rade u drugim zemljama, zato se mnoge stvari ne rade kao prije 30 godina...
-
Puno se više danas automobila proizvodi nego nekada tako da ne treba očekivat perfekcionizam, pogotovo ne u klasi kojoj pripada Corolla. Zato i postoji garancija da se stvari "ispoliraju" za vrijeme garantnog roka. Srećom, garancija je prilično duga pa ne bi trebalo biti problema s rješavanjem nedostataka.
-
-
Moj XP10 iz 2003. je imao korozije ispod, ne previše i bila je površinska, a auto je bio servisiran i redovito održavan. Počistio sam to i zaštitio. Logično je da su na svojevremeno najjeftinije automobila u gami malo uštedili i na antikorozivnoj zaštiti. Općenito su Japanci, pogotovo jeftiniji, malo tanji u pogledu antikorozivne zaštite ispod, ali to se može lako riješit i za ne prevelike novce.
-
-
Da, auto je malo teži, radi se o 1558kg (curb weight). Ovo ispod 7l je na autocesti, konstantnih 120km/h pri uključenom tempomatu. U takvom režimu se motor vrti 2200rpm tako da ta potrošnja ima smisla s obzirom da motor ima dual vvti-i. Ako je čovjek umjeren ili vrlo oprezan na gasu, mogu se postići prosjeci sigurno ispod 10l na otvorenoj cesti, po mojoj procjeni oko 8l, a smatram da je to vrlo dobro za takav benzinac u takvom autu. Da ga je gušt vozit, svakako. Sasvim je drugačiji osjećaj vozit V6-icu nego 4cilindraša. Osjećaj snage i zvuk su sasvim drugačiji, neko totalno drugačije iskustvo.