Jump to content

Stanko

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    33
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

  • Vreme Online

    1d 22h 46m 47s

Reputacija Zajednice

1 Neutralan

O članu Stanko

  • Rangiran
    Novi član

Profile Information

  • Grad:
    Novi Beograd
  • Država
  1. Stanko

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Pozdrav svima! Ako moderator oceni da post nije za ovu temu neka je slobodno prebaci gde treba. Dakle vako. U decembru moja Srećica primeti da našem ljubljenom autu ne pada napamet da ler gas obori ispod 2000-2200 obrtaja. Ništa strašno pomislismo i ona i ja. Ajd što ona (sanitarni inspektor), al što ja koji se nešto malko razumem u tehniku. I TADA KREĆE ZABAVA. HOROR. Majstor je odmah izjavio da se "crkao" step motor koji reguliše ler gas. Naravno pozovem Toyota servis u Novom Sadu gde mi se javi veoma ljubazan i strpljiv čovek, mislim da se zove Zoran. Objasnim sve i pitam za cenu. Dela naravno u Srbiji nema i mogu da poruče. I da košta oko 55.000 rsd. Tu sam se već zaplakao. Zahvalim se i naravno istog momenta krenem da vrtim polovne delove. Posle nekoliko dana moja Srećica naleti na polovne delove u Novom Bečeju. Ekpresno nam stižu poručeni delovi. Čovek nam je poslao i više od dogovora za istu cenu. Svaka čast. Srećni, presrećni, trk kod majstora da ugradi delove. Tri šrafa odvi, zavi ..... I onda šok. Isti simptomi. Majstor menja svećice. Isti simptomi. Vreme prolazi... Na semaforima Srećicu gledaju čudno. Setim se ja, da moj rođak u Ugrinovcima ima veliki ultra moderan servis sa sve dobrim majstorima. Al za kamione. Odemo tamo. Proverili su sve. Kombinovali stari i novi step motor. Proveravali bobine, brizgaljke, kompresiju (odlična)..... Konzilijum je zaključio da je verovatno crkao komp i da step motor ne dobija dovoljno struje.... Zovemo Novi Bečej i čovek ekspres šalje kubni metar delova (komp, stub volana, bravice sa ključevima...) Trk u servis. Menjali komp, kombinovali i NIŠTA. Jedina logična stvar koja je ostala za zamenu je termodavač. Poručeno novo, ugrađeno, i NIŠTA. Dok je moror hladan sve je ok 800-900 min-1. Čim se zagreje vrate se simptomi. Kvar nema nikakvog uticaja na vozne osobine. Yaris ide ko metak. Potrošnja je malo povećana. Isto se ponaša i na benzinu i na gasu. Srećicu i dalje čudno gledaju na semaforima Ima li neko ideju šta i kako dalje? Hvala na strpljenju!
  2. Stanko

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Hvala! Ideja je bila da malo "podignem" auto. Kad je auto pod opterećenjem hoće da očeše pod. Inč nije mnogo al ipak... Realno, koliko ovo pije vodu?
  3. Stanko

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Jel mogu felne 15? Pozdrav!
  4. Stanko

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Skupilo se. Ja i supruga do posla i nazad imamo oko 130 km, vikendi, letovanja... Sa Nubirom smo se vrteli oko 15000 km godišnje.
  5. Stanko

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Prva godina je iza nas. Ukratko: - 28000 km predjenih - redovno održavanje (tečnosti....) - kupljen komplet zimskih guma (kupljen sa letnjim kompletom) - potošnja plina ne varira - za nijansu povećana potrošnja benzina zbog zimskih uslova Ovih dana treba da zamenimo prednje diskove koji su malo ekscentrični. Sa rukama i delovima oko 10000 din. Ima li neki savet u vezi ovoga? I to je sve. Ja stvarno postajem malo dosadan ali ovaj auto... POZDRAV SVIMA!
  6. Stanko

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Hvala svima na sugestijama. One 15 su prelepe. Steta.
  7. Stanko

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    14. Ugradnju plina namerno ne komentarišem jer uvažavam i jedne i druge argumente. A ionako o tome malo znam... Hvala!
  8. Stanko

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Okrenusmo 10000. U Međuvremenu ugrađen je plin. O njemu malo kasnije. Od kvarova, koji nas doduše nisu ostavili na putu, ali su ipak kvarovi: - zamenjena vodena pumpa, 4000 din + 1000 din majstor - zamenjeni ležajevi alternatora 2000 sa sve rukama. Obe intervencije su obavljene jer su se čuli kaiševi. Posle ugradnje plina ništa se u voznim osobinama nije dramatično izmenilo. Prošli period toplog vremena iziskivao je stalnu upotrebu klime što po gradu, što po brdima i dolinama Republike Srpske. Potrošnja: sa 23 lit plina prelazimo oko 310-330 kilometara u gore pomenutom režimu, opet u zavisnosti od benzinske pumpe i kvaliteta plina,gde je točen. Primetio sam da je kvalitet plina u Srpskoj bolji nego ovde. Uređaj je podešen da pri opterećenju od 83% snage prebaci na benzin. Takođe, pri putnoj brzini 130-140 km/h, uređaj prebaci na benzin. Sledeći put ću postaviti foto uređaja i ostalog. Interesuju me alu felne. Može ponude na PP. Pozdrav kolegama forumašima!
  9. Stanko

    Zvučnici

    Dobro. Gde da saznam osnovne parametre ugradjenih drajvera a da ne rasturam vrata? Poskidao sam razne service manual pdf brošure ima li to tamo?
  10. Stanko

    Zvučnici

    Bravo za post. Činjenica je da je automobilska kabina najnegostoljubivije mesto za dobar zvuk. Kakvi su zvučnici ugrađeni u Yaris Verso? Njih bi menjao za kvalitetnije. Možda neki savet.
  11. Mnogo me nervira što sa mesta suvozača ne vidim instrument tablu. Jel može ovo na Yarisa? Možda neko i ima nešto slično? Gde je uopšte konektor za dijanostiku?
  12. Stanko

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Izgubili smo ključeve od nosača. Ključar ovih dana treba to da otključa i napravi ključeve. Biće bolje sigurno.
  13. Stanko

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Plin. Rekla žena. Verovatno zbog oblika i krovnog nosača buka je veća. Proučiću postove o dampiranju. Pozdrav!
  14. Stanko

    Toyota Yaris Verso 1.3 (2002)

    Mic po mic pređosmo 5000 km. Ulaganja: - 2 kaiša sa radom - 2000 din - zamena ulja - 4000 din - remont, lepljenje retrovizora 2500 din Potrošnja se ustalila na 6,5 l/100 km, kombinacija grad - auto put. Nije baš da mi se sviđa.... U četvrtak, 19. dobija plin, koje marke, napisaću naknadno. Auto ne pokazuje nikakve skrivene mane. Bez čangrljanja i lupkanja. Ne troši ni ulje ni antifriz. Pomalo mi smeta buka preko 100 km/h. Ovo shvatite više kao konstataciju nego veliku manu. Početno oduševljenje me ne napušta. Pozdrav!
×