Ukratko i da napisem sta imam jos da doteram u red pa da se vozim bez brige!
Spolja se vidi taj prednji branik pa ne znam da li mi se vise isplati da ga krpim ili da vidim da nadjen neki polovan i malo ti rubovi na par mesta treba da se odrade!
A sto se ostalog tice, trosi mi dosta ulja tj. za 1000 km potrosio mi je skoro 2 litre ulja (sipao sam polusintetiku 10-40W Eneos). Citao sam na forumu da je normalno da trosi DO 1 litre tako da posto meni trosi skoro duplo verovatno ce tu morati da se urade karike i gumice ventila!
Pored toga, kada sam ga kupio palio mi se senzor za ABS i kada se jace pritisne papucica pocne da se cuje neki zvuk kao da nesto struze i oseti se na papucici! Kad sam otisao kod majstora morao sam da promenim na prednjem desnom tocku lezaj, kraj spone, kuglu, manzetnu ... ali se i posle toga opet pali senzor ABS na kontrolnoj tabli, ponekad i u toku voznje kada ne pritiskam kocnicu, a onaj zvuk i osecaj na papucici imam i dalje iako je sve promenjeno!
Stabilizatore zadnjeg tocka su majstori kod prethodnog vlasnika polomili pa se culo lupkanje pozadi i kada sam rekao majstoru da pogleda sta je to, promenio mi je gumice balanstangle pozadi, a za te stabilizatore mi je rekao da su to nesto varili i da ako necu da mi se nista cuje to mora da skine! E sad, ja znam da majstore ponekad mrzi da se zezaju oko nekih sitnica pa me interesuje da li neko zna o cemu on to prica i da li ga je mrzelo da se zeza sa tim ili ne!
Unapred hvala svima na savetima i pomoci!