Jump to content

zaovski

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    17
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu zaovski

  • Rangiran
    Novi član
  • Birthday 23.01.1981.

Contact Methods

  • Skype
    alex.z7

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Skopje Macedonia
  1. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Nisam merio kako je ubrzanje ali u prvoj priliku hocu, prije tuninga 215km/h je bila krajna brzina barem na brzinomeru. Sta se tice o tvojom slucaju mislim da bi ja na tvoje mesto ne bih menjao turbinu, samo bih uradio dobar remap ubacio KN filter za vazduh, i ocistio usisnu granu i EGR. Zasto bi to tako, ako menjas turbo i stavis ovaj sa 177 sta je vodom hladjem moras mu doneti dobar protok vode to je prvo drugo mora da remap urade na Dyno kako bi lepo podesili novi turbo kada da otvara kakva smjesa da pravi sami sistem za ubrizgavanja i sl. i mislim da na nasem prostoru nepostoje tako dobre tunere da bi to uradili. a sta kazes da ces izgubiti NM na nizim obrtajima je sasvim tacno ali sa dobro mapom od iskusnih tunera to se resava. Opterecenje na bregastu i na sami mjenjac bice veliko tako da meni me to plasi najvise dali sporedne komponente bi izdrzali 200ks. I zato samo dobar malo jaci tuning mapa i KN mislim da dobijes extra performanse, a ako resis da menjas turbo onda ti preporucujem da stavis extra kvalitatno Maslo 0w30 Motul ili Mobil1 i Cisti Organski Glikol za razladjenje pa neka bude i do -50 C I naravno ulje u menjacu da smenis da stavis neko sa vrhunski kvalitet da bi smanjio mogucnost od ostecjenja, jer sa velikom snagom barem da lakse klizaju elemente unutra menjaca i motora. Sta se tice Potrosnja meni je sada oko 9l -9.5l u gradu striktno a na otvorenoj sa 130 je oko 6.8 - 7.1 2.2 dcat motor je potrosac goriva zbog velicine i snage (tezina auto prazno je 1650kg) a sa tuning potrosnja minimalno se namalila pri normalnim uslovima voznje
  2. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Nasud usisnu granu cu sigurno provjeroti u prvoj priliku i sliknuti je u kakvoj je stanju sigurno ce biti dobro da se ocisti jer DPF i nase lose gorivo su uradili svoje. Nenade parking senzori nisu u obliku traku to su elektromagnetni i je dokazano da nefunkcionise kako treba posebno kada je vlazno i vrnezlivo vrjeme, ovi su senzori na radiobranova kao kod novih auta, i sa manjih dimenzija ubaci cu sliku da ih vidis, A Nenade sta se tice remapiranja, ovaj sta sam ja uradio i decko koi je uradio mi je objasnio da se mapa radi spored originalnog softvera na svako vozilo pojedinacno jer vozila za nordiski pazar i vozila za zapadnji pazar i vozila za istocnoj evropi iako imaju isti motor nemaju istu mapu zbor klimatski uslova i red druge pricine, zato oni imaju praksu da pojedinacno rade mapu spored vozila koje ce da se remapirati, tako da inicijalni remap oni preradjuju za tvojem vozila isklucivo i zato kazu da razlicitih vozila daju razlicih performansa na Dyno a to je zbog trzista na kojeg se prodaju. E sad kada sam ja potrazio remap on mi je ponudio vise opcija od razlicitih tunera, svi koje radu remapiranje imaju kao neli forum gde daju ocene i feedback za uradjeni posao, sta to znaci? To znaco da kada sam ja video ponudi imao je 4 opcija koje su bile sa istom cjenu ali feedback je bio razlicitih megju prvih 2 je bio ovaj sta sam ja uradio (inace sam uradio najslabiji tuning sa najmanje konja) imalo je i remapiranja iz nemackih tunera italijanskih Svicarakski ali nisu imali tako dobar feedback od klientima koji su vec uradili tuning. Moj tjuning je bio najslabijo sa Piassini tuning iz Italije Najjaci je bio is DKR i dao je 230ks i 510nm ali nije imao tako dobre ocene zbog defektna motora i nezadovoljnig klienta, to nemora nista da znaci ali je moi tuner je preporucio onih sta najvise kliente su uradili i koi imaju dobre komentare o tome. Moja odluka je bila zbog mog tjunera ali mogao bih za tih 300 eura da dobijem i jako vise snage i vrtezni momemt ali na moj rizik. P.s mapu rade u specijalni program gde se podesavaju vise od desetak parametra u razlicnim uslovima na motora u razlicnih temperatura i Rpma, nije kao kpd BOX tuning gde samo pritisak goriva i pritisak turba. Tako da zbog toga nemate brige jer je sve savrseno uradjeno i nema dima nitu pak ikakvih ostecjena motor, to zavidi i od nacina odrzavanja i navina voznje ali nacelno ovaj tuning sta sam ja uradio je najbolji soodnos performansa i provjerenog rada vise modela sa isti tip motora. Stojim na raspolaganju za vise informacije o tuninga
  3. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Kao Sto sam obecao evo slike sa Versoa, 127000km kada sam je uzeo od prvi gazda nemac sa komletno istorijom u ovlasteni servis godina 2008, 2.2 Dcat 177 ps fabricno i 400 Nm tunirano za remapiranje 210 Ks 475Nm Redisign sa dvozonskom klimom, cruise control, StartStop kartica za Paljenje, Radio fabricko sa Mp3 ali kvalitet zvuka je veoma los, fabrickih 17 colne bandaze koji su sada sa Zimskom Gumom 225/45/17 i dopolnitelne AEZ 17 takogje sa 225/45/17 Conti Sportcontact5 ljetne gume, Fabricki zatemnute zadnje prozore, grijaci u sjedista napred, samozatemnujici retrovizor, elektricne prozore na sve 4 vrate,ABS TCS ESP Servo klasicno ( nije elektricno za cudo ali je veoma tvrgje od ostalih neToyotinih vozila ) 7 Sjedala ( zadnja dva se izvucu od gepeka i onda bagazni prostot skoro i da nema. Parking senzori 2kom ugradjeni od prvih gazda nisu montirani na pravom mestu i zato sledece nivno vadjenje i montiranje na novih. Verso ima i Kuka i krovno nisaci koi su montirani od prvi gazda i nacelno to je sve sta bi mi palo napamet. Sta sam dosad uradio na Toyo 1 Komplet servis Ulja i sve filtre Toyotinih brendom + LiquiMoly Ceratec za zastitu od abenja plus ciscenje EGR MAF i slicno. 2. Narucio Tsport i TRD logoa sa Aliexpressom i montirao nakon sto su stigli fabricki oznaki su izbacenje 3. Narucen je Panelni filter K&N trebalo bi da stigne za par dana. 4. Uradjen Remap i izvadjen DPF i prvi katalizator i softverom reseno ( sada oko 210 ks i 475 Nm ) bice mjerenje kada stigne K&N filter na DYNO. 5. Ugradjeni R3 CREE LED 9006type 9600 Lumen total power type predni svjetla za sredno svjetlo ( extra kvalitet obrade ) 6. Ugraden Ukrasni izduv Promjerom 90mm Inox sa malom intervencijom branika. 7. Smenjena sirena jer fabricka je zvizdala kao Yugo ( ubaceni dvojne sirene iz Pezoa 407) 8. Uzeo sam za 300 euro 18 colne alu Felge Oxxo Vapor u odlicnoj stanju skoro da su novi ( ima ih na slici ) Sta je u Planu uraditi jos. 1. Smjeniti lampice za Halogenke napred i lampice za dugo svjetlo ( od isto mjesto narucio sam novi tip LED CREE P70 jos jaci od ovih sta sad imam za srednje svjetlo pa cu R3ke sta su slabii da stavim za maglenke a ovih P70 2 para sta trebaju da stignu za 1 nedelju da idu za Dugo i Srednje svjetlo 9005 za dugo 9006 za srednje 2. Stigli su vec Parking senzori 16mm samo zvucni isti kao sta ugradjuju na novih vozila bez okvira, moraju da se ugrade sa unutrasnje strane branika, to cu uraditi i cjeli branik ce ici na Farbanje jer imace rupica od starih senzora i ima malo ostecenje na par mjesta. 3.Reverse Kamera je isto stigla ugradjuje se na mjesto svjetlo za tablice i ima plus led osvjetljenje za tablicu 4.Planiram ovom mjesecu na narucim Xtrons TD101A model Double Din Navigacije i ugraditi posebno za da mogu djece da gledaju crtane dok se vozimo a ona je sa ekranom 10.1 inch i odgovara na Versa ( samo neznam dali ce komandi na volanom fukcionisati ) i Reverse Camera da priklucim na njom i plus parking senzorom Zena da nema probleme kada razvozika djece u vrtic skolo i sl. 5.Malo da stopli vrijeme pa da uradim jedan dobar hemiski zbog dezinfekcije i dezinfekcije Klima uregjaja takogje 6.Planiram da prodam originlni 17 bandazi sa letnik gumama sto sada vozim i za taj novac uzmem kvalitetne 235/40 R18 ljetne gume da bi auto bio na istoj razini kao i sa originalnim 7.Moram da nabavim Tule krovni Kofer za iduce sezone jer 5toro i plus bagaz necemo moci da idemo na 15tak dana na zimovanje i letovanje ( ako neko ima iskustva koji model i tip bi bio adekvatan neka pise ) 8. Isto planiram ELM Bluetooth koji imam da ga vezem sa ovom android navigacijom i pratiti detaljnije sve parametre direktno is kompjutera auta. 9.Imam Vec i 4 komadici TDR 60mm poklopca onaj centralni deo alu bandaza gde stoi brend proizvodjaca za 18 colne felne To je moji plan za ovaj SportVan Verso. Ako zelite veliki skoro 1700kg tezak familijarni trkac onda ova Vi je pravi auto za to, naravno da bezbednost djece meni je najvaznija i kad se oni u Auto bukvalno lazim i pazim na sve idiote koi ima u Skopju ali samo ovaj auto imam za svakodnevnu upotrebu i vecinom vremena sam vozim niz gradu i sam prezadovoljan potrosnja sada je oko 9 - 9.5 litara u gradu sta je ok za raketu kakva sto je. Ako imate bilokakve predloze ili smetate da nesto je moglo biti bolje slobodno pisite ili ako vam treba nekakve informacije evo moi e-mail:zaovski@gmail.com stojim na raspolaganje. Pozdravljam vam
  4. zaovski

    Letnje i Zimske gume

    Valjda po tvoju profil sliku radi se za Corolla Verso? Ako je tako ja bih ti Preporucio od Skupljih Letnih Continental Sportcontact 5 izvonredna guma ja je vozim na Verso ali na dimenzijata 225/45/17 i guma je odlicna. A od Jeftinije ja bi Uzeo NEXEN korejska guma veoma dobra oji drug je vozi na BMW 320d od 2012 i je vozi vec 3ta sezona i je jako zadovoljan. OD zimskih Sava ti je Odlican izbor meka guma i dokazano odlicna, nema potrebe od skupjih zimski guma ali ako vise hoces onda idi na Dunlop Winter Response kvalitetna guma, ne bih Michelin jer samo ime mu je ostalo da dere ljudi novac. Da bi ja bio na tvom mjestu neznam so koliki novac planiras da potrosis, uzeo bih Sava zimske gume sa molo visoki zid recimo 205/60 R16 sta ce perfektno valjati Versoa i bih uzeo 17i alu sa ljetnih guma Nexen 225/45/17 ili 215/50 R17 sta se skupljija varijanta jer dimenzija nije standardizovana. Pozdrav Ako zelis mozes da vidis moji Verso u Parkingu ima tema verso 210ks i veceras cu ubaciti neku sliku jer sam obecao
  5. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Verso sam danas uzeo sa majstorom, neki solenoid je bio pokvaren i zato aktuator nije mogao da pokrene turbinu, sada ima aktivni vakum i nema nikakvih problema sa turbinu i radi perfektno vec sa 1750 1800 rpm vuce sve do 4600 4800 rpm kada se boost smanjuje. Remapirani softwer radi izuzetno bez Dpfom i sa malo zustrije voznje potrosnja ide oko 11 litara a sa normalnom voznjom do 3200 rpm gradskim uslovima neide vise od 9.1l ( prije u gradu sa normalnoj voznji je bila od 12.5 do 13 litara), ja sam prezadovoljan kako se auto ponasa mnogo je brzi i elastican, vuce u bilo kojoj brzini kao raketa, fakt je da se cuje malo vise rad motora zbog prazne kutije DPFa koje stoi iza saltable u leru ali kad vrtezni moment predze 1000 rpm taj zvuk se gubi, nema dima iz auspuha a bas bi zeleo da ga izmerim na Dyno kolika ce snaga i vrtezni moment pokazati sada u vakvoj stanju ( mozda cu pricekati vec naruceni K&N panelni filter pa onda izmerim ) Danas je bila kisa i kada na vlaznoj putu u drugoj pa i u trecoj stisnes papucu do daske odma se TCS uklucuje mada ima odlicne gume 225 45 /17 Conti Sportcontact 5. Malo se mora auto adaptirati na uvjete voznje u razlicitih situacija kako bi dobie prave performanse ( 100 - 200 km ) U sledecih dana ubaci cu slike od auto i detalni opis sta sve ima od opreme i sta je u planu da se ugradi i naruci @NenadRav4, isto cu pisati za remapiranje kako je uragjeno na mojoj Toyoti i to sto ja znam o tome kako ovde rade tuning. Naravno zelim vase misljenje o tome i da mi mozda date neke vase sovete i preporuke. Pozdrav is hladnog Skopje
  6. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Sa mojom Delphi dijagnostikom sam primetio da ima razlike u podatke koji su povezane sa pritiskom vazduha koji prilikom dodajanje gasa, uvjek ima razlika u 20 -30 Kpaskala koje turbo ( sta je i normalno jer nema vakum da okrene varijabilni okretaci ) ne postize a trebalo bi ( to su podaci ocitavanja MAP senzorom ) Sutra cemo na Toyotinoj dijagnostiki proveriti u cemu je stvar i probati ubaciti originalni updejtirani softver normalno so isklucen DPF pa videcemo sta ce da bude Valjda nisu te varijabilne lopatke tako lako zaglavljuju
  7. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Danas sam skinuo onaj mali crevcic sta ulazi u t.z Aktuator koji ustvari pomjera varijabilni turbo usmjerivaci, i konstatirao da na mali crevcic nema uopste vakum pri dodanje gasa, stavio sam mali isti takvi crevcic i sam ustom pokusao napraviti vakum i taj mali usmrivac ide gore dole, i pri dajenje gasa turbo se ozvao vec na 2300rpm, e sada cemo vidjeti zasta nema vakum da pokrene turbo, dali se gubi taj vakum negde ili neka elektronika salje pogresne podatke i neda vakum.
  8. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Skinuli su DPF i danas su ubacili novi engine Maps sa tuningom i bez dpfom ali EGR je ostao aktivni. Ali sam izgubio turbinu, vakum sta pokrece turbo nije uredu t.e. nestvara vakum da bi turbo uneo u full boost za 1700 rpm sad turbo je u boost vev sa 3800 rpm, nesto je zsustavilo vakum da pokrene turbo. Ponedeljak ce da skinu originalni toyotin updatiran softver i vedecemo sta ce se desiti. Kao da varijabilni otvarac turboa neradi. Sta se tice potrosnji u vakvoj stanju sa prodjeni 60 km potrosna bez dpfa i sa mapom bez dpfa je pala na 9.0 litara sta se manje sa 2.7 litara od Sostojbi s DPF. To je reseno sad jos da vidimo sta je sa vakum za turbime
  9. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Katalizator se u Dobroj Stanju ali pri vadjenja DPFa na sredini je malo osteten i preporucili su mi da ga ne vracam nazad jer sa tekom vremena ce da se raspada na ostetenoj mestu i blokira ce delumno izduv i onda sve ponovo. Drugi katalizator ostaje i EGR necu isklucivati, samo narednoj priliki lepo ocistiti Usisnu granu. Danas uzimam auto i veceras pisem utiske prvicne.
  10. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Danas sam odnio Auto da izvade DPF i Katalizator, procedura nije bila laka uspeli su da izvade Cilindricna Kutija sa Dpfom i Katalizatorom nakon 3,5 saata radnje i na toj kutii sa dve sonde i dva vakuma elektronskih kontrolisana odnio na ciscenje kod profesionalca koji to radi i kaze da se cudno DPF raspadao bukvalno kao pesak, ima dosad izvadjeno preko 1000 DPFa ali kaze da ovaj je bio stvarno cudan sa puno narandjasti stvar megu sitne pore. Katalizator kaze da je u prilicnoj dobroj stanju ali DPF je lose. Sutra ce majstori se da vrate na mesto diskonektiraju Peti injektor koji na moje iznenadjenje nije u samoj DPFu tek na samoj izduvnoj grani.blize Turba i onda ide na remaping. Pa onda videcemo kako ce se Auto ponasati. Majstori kazu da ovaj auto ima i drugi katalizator pre srednjoj loncu ali taj da ne pipam jer ce biti dima i mirisa ako i taj izbacim i tako cu uciniti. Sada treba mi savet od svih dali pri mapiranja sutra da pored isklucenje DPFa isklucim i EGR ventila???? Mozda dogovorim majstori nakon sto sklope auto da mi provere i ociste i Usisnu granu.
  11. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    @mahatma Stom se kontakt daje check engine lampica se upali i onda gasi kako i VSC lampica i sve ostale sta kontrolise ili aktiviraju sisteme. @ Nasud Ovo sa usisnoj grani treba proveriti nisam je dosad skidao ali kad sa cistio EGR on je bio 50% zapusen ( mislim na one 3 rupice sta idu u Usis sami EGR je isto bio prljavi)
  12. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Da bi se turbina na neki nacin uglavila senzori odmah bi reagovali i check engine odma bi svjetnula, mislim da nije to, a i meni najvise cudi sto je potrosnja jako velika, Turbina na 130000km ne bi trebalo da bude problem i uopste Toyotinih Turbo punjaci sa varijabilnom geometrijom se ne pokvaruju tako lako ( tuner sta mi je radio tuning kaze da Turbina sa Avensisa sa malom modifikacijom ugradili u Passat jer 3 puta VW kvari turbinu i od tad nema nikakvih problema. Narednih dana cu dati vise informacija kako se auto ponasa bez DPFom i vise info o Remapiranju. Hvala vam puno na savete
  13. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Dosad mi se nije upalila nikakva lampica na bordu, u nikom slucaju ni u situacije kad tesko povuce ni pod maksimalnoj opterecenje, Moje mislenje je da i da ECU ustanovi da ima razlike Nox ili kako se zove on odma pusta petu diznu i koliko toliko otpusava DPF, relaciju koji najcesto vozim je 5-10 km i onda pauza. Kada sam cistio EGR bio je prilicno zacepljen ali je dobro dihtovao. Tuniranje je uradjeno na taj nacin da nijedan sigurnosan sistem na auto nije isklucen ( tako bar tuner kaze a je dosta iskusnii ) i on samo predlaze da Makedonsko gorivo i voznja u gradu moze da uzrukuje zapusenja dpfa, ali Toyotin varijabilni DPF ce stalno da radi regenerisanje sa petoj dizni i kaze da najverovatno to je uzorak visokoj potrosnji. Sutra ce Auto da smrsa za DPF i Katalizatoru, pa vidimo kako se ponasa kada slobodno dise, i pisem utiske p.s Tuner kaze da sa tuninga se menjanju bukvalno sve mape na motoru, najcesto se povisava pritisak Piezzo dizna i rad Turbo punjaca pri razlicitih uvjeta i obrtaje u razlicite temperaturne razlike ( motor ima senzor temperaturi na gorivo u rezervoaru i senzor temperaturi prije ubrizgavanje kako i da vozilo meri vazdusni pritisak vani ) meni je to sve cudno ali sve to se uzima u obziru kada se radi tuning posebno na ovih vozila.
  14. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Prije 2000km je uraden kompletni servis i sve je smeneto Ulje toyotino original 5w30 ono sta toyota preporucuje za dpf auta, svi filtri ukljucujuci i onaj za gorivo,, ali dobro je da se zna da je moguce filter goriva da pravi takav problem Hvala @ Matori Neko mi je dao savet da je moguce MAF senzor da pravi takav problem. Nisam ga smenio ali mislim da nije MAF Dali je moguce nova tunirana Mapa da ima neki nedostatak ( iako sumjlam jel je sa Piassini Tuning radena specijalno na osnovi originalnoj mapi )
  15. zaovski

    Toyota Corrola Verso 2.2 d-cat tuned 210ks 470Nm

    Nenade auto je znacitelno slabii skoro kako u safemodu do 2600 -2800 rpm i onda najedno povuce i zalepi te na sjediste, i ako drzis suto iznad 2500 onda nema nikakvih problema, Ako Auto vozis vise 10tak gradskih km i ga ne dizes iznad 2600 2800 rpm onda se to jako vise osjeca. Kad ga malo stisnes nekoliko kilometara da se produva onda on vuce is 1700 - 1800 rpm? Sta smatras da uzrukuje to? Milose Dizne su OK provjereno ne idu iznad 0.4
×