Jump to content

pboricic

TcS Korisnik
  • Broj Poruka

    7
  • Pridružio se

  • Zadnja poseta

Reputacija Zajednice

0 Neutralan

O članu pboricic

  • Rangiran
    Novi član
  1. Prodajem 4 kompleta zimskih pneumatika: 4 celicne felne + 4 zimskih guma BRIDGESTONE 205/55/16 " Bllizak" LM 22 + koplet srafova. Gume su kupljene u MAG Autu, presle su 5.000 km-iz 2007 g. Kontakt Predrag 063487636 maco.bp@eunet.rs
  2. Imam jedno veoma VAZNO pitanje Naime imao sam veliku saobracajn nezgodu sa vozilom koje je staro godinu dana. Vozilo je potpuno unisteno, cela desna strana vozila je raznesena a stub kod vetrobrana i srednji stub uopste ne postoje, a ja ziv!! Medjutim niti jedan vazdusni jastuk se nije aktivirao, iako sam bio vezan, Moje pitanje je: kome da se obratim , kako bi se utvrdilo stanje senzora, elektronike....i razlog neaktiviranja jastuka. Smatram da je ovo jedan veliki problem koji moze da izadje na veliko, u koliko se utvrde neke cinjenice. Da li treba angazovati sudskog vestaka-medjutim pre svega toga strucnjaci moraju utvrditi tacno stanje opreme na vozilu. Predrag :evil:
  3. Zdravo Da li Toyota izvodi Chiptuning u svojim zvanicnim servisima u Srbiji, i da li se to radi i na vozilima koja su pod garancijom?! Imam inf. da drugi ( Skoda VW) to dozvoljavaju, ako se uradi u zvanicnom srvisu ili preko zvanicnog servisa. Onda se ne gubi garancija!?! Podatak: Standard Tuning Power: 100 (136) kW(PS) 116(158) kW(PS) Torque: 310 Nm 350 Nm Speed: +5 km/h Pozdrav
  4. pboricic

    Problem sa upravljivoscu i run flat pneumaticic

    Evo odgovora strucnjaka (inace felne su standardne-ne posroje spec. felne za ove pneumatike) CITIRAM E-MAIL "Postovani, Sto se tice drugacijeg ponasanja vaseg vozila - osecaja podloge to u svakom slucaju zavisi od vrste pneumatika. Run Flat pneumatici imaju ojacane bocnice sto znaci da je njihova krutost veca no kod standardnih pneumatika. Samo to daje drugaciji osecaj u voznji. Takodje ukoliko ovi pneumatici nisu dovoljnoi dobro napumpani dolazi do toga da je raspored pritisaka na gaznoj povrsini fokusiran na bocne sare pneumatika, dok je sredina rasterecena - pneumatik se vozi na bocnim blokovima. Pri vecim brzinama usled centrifugalne sile ova situacija se menja tako da je raspored pritisaka povoljniji - cela gazna povrsina naleze na podlogu. Ovo su moguci uzroci izmene osecaja pri voznji sa novim i RFT pneumaticima ali nisu jedini. Moram da napomenem da upotreba RFT pneumatika kod vozila koja nemaju senzor pritiska u pneumaticima nije preporucljiva jer u slucaju gubitka pritiska u pneumaticima nemate osecaj da je pnaumatik bez pritiska sto vas moze prevariti i pri ulasku u krivinu sa vecom brzinom moze doci do svlacenja pneumatika sa naplatka, sto bi moglo da dovede do daljih problema. Nadam se da sam vam unekoliko pomogao. Best regards/S postovanjem Goran Kocovski Country Manager - Serbia, Montenegro Bridgestone Austria GmbH" Pozdrav Peda
  5. Zdravo Pre 20tak dana kupio sam i montirao na svom vozilu Michelin Run Flat ZP pneumatike 205/55/16 Od tog trenutka volan je poceo drugacije da se ponasa neko ranije, pri malim brzinama -do 45-50km/h. Kao da automobil "pliva" Pri vecim i velikom brzinama auto se potpuno normalno ponasa. Za svaki slucaj uradio sam reglazu trapa i kompletnu proveru prednjeg trapa-sve je ok!! Moja predostavka je da se zbog vece tezine run flat pneumatika ( oko 40%) u odnosu na standardne pneumatike, doslo do drugacijeg odnosa masa/ugaona brzina pa samim tim i promenila osetljivost upravljaca. Da li neko moze da mi da savet iu vezi ovoga. Predpostavljam da jako malo ljudi je uopste vozila i montirala ovakvu vrstu pneumatika. Hvala
  6. pboricic

    Problem sa D4D Motorom-Visoka potrosnja ulja

    naravno da zvuci neverovatno. Pre Toyote, vozio sam Skodu Oktaviju TDI i sa njom sam presao 200.000 km bez ikakvog problema, a nije trosila ni gram ulja. Kada sam o ovome razgovarao sa gospodom iz Mag -Beograd, gde inace servisiram,rejkli su mi da im je ovaj problem poznat!!!! Dakle, poklapa se sa misljenjem gospode iz Hr. Ocigledno i Toyota zna za ovaj problem!!!! P
  7. Zdravo svima Posedujem Corola Verso D4D 2.2 136 konja. Imam je nesto manje od godinu dana. Na 43.000 Km pocela je da trosi motorotno ulje vise nego sto je specificirano-otprilike je potrosila ceo 1L od zadnjeg servisa (30.000Km). Sticajem okolnosti zatekao sam se u Hrvatskoj te su mi gospoda iz Servisa u Hrvatskoj rekla da je to jedna od mana D4D motora-te da se ili menja softver ili ceo blok motora!! Da li je neko imao ovakav problem i da li je moguce da Toyota dozvoli ovako nesto!!!???? Predrag
×