Jump to content
  • TcS Promo
  • cozmo1466713664

    TcS Korisnik
    • Broj Poruka

      160
    • Pridružio se

    • Zadnja poseta

    Reputacija Zajednice

    0 Neutralan

    O članu cozmo1466713664

    • Rangiran
      Stalni član
    1. cozmo1466713664

      Auris 1.6 Valvematic

      Modifikovana je samo kriva obrtnog momenta i prenosni odnos - tako da su sad medjuubrzanja dosta bolja i poboljsanja je elasticnost motora na manjim obrtajima, a i novi Auris je 30-40kg laksi od starog pa i to pomaze.
    2. cozmo1466713664

      Nove cene Toyota vozila u Srbiji !

      Ja mislim na PDF-ove cenovnika a ne na bauljanje po modelima i trazenje cena.
    3. cozmo1466713664

      Nove cene Toyota vozila u Srbiji !

      Cenovnika i dalje nema na sajtu - pise cenovnici u pripremi.
    4. cozmo1466713664

      Nove cene Toyota vozila u Srbiji !

      Na sajtu uopste nema novih cenovnika, sve cene su po starom.
    5. cozmo1466713664

      corola verso 2.2 d4d gasi se kad se upali oil change

      Zameniti ulje i filter?
    6. cozmo1466713664

      Nova Corolla stigla u Srbiju - Cene poznate

      Da osvezimo temu, kako se 1.6 ponasa u Corolli (posto je drugacije balansirana od Aurisa) na vecim ili tezim usponima, da li je moguce voziti vecim delovima magistralnih puteva u VI stepenu prenosa (odnosno da li je dovoljno elastican za takvo nesto)? Odnosno, da li ima potrebe za cestim saltanjem brzina ili je motor doradjen u odnosu na prethodnu Corollu?
    7. cozmo1466713664

      Nova Corolla stigla u Srbiju - Cene poznate

      Izgleda odlicno. I spolja i unutra. Odlicno je i medjuosovinsko rastojanje i kazu da je udobnost vrhunska. Kako se ponasa 1.6 Valvematic i da li postoje podaci o sledecim ubrzanjima (ili da li moze neko da ih izmeri): 80-120: IV stepen 80-120: V stepen 80-120: VI stepen
    8. cozmo1466713664

      Servisna istorija po broju sasije

      Da li postoje podaci za Corolle kupljene u SFRJ legalno i odrzavane u Toyotinim ovlascenim servisima u Beogradu (1990 godista)?
    9. cozmo1466713664

      problem sa tojotom...molim pomoc

      Mozes, ali ako se nakon skidanja glave ustanovi da je nesto drugo otislo, budi spreman i na taj trosak (karike i slicno).
    10. cozmo1466713664

      problem sa tojotom...molim pomoc

      Da li dimi BELO ili SIVO-PLAVKASTO? Moze da bude dihtung glave - ako je beli dim i ako motor radi lose kad se upali - gubi kompresiju. Posto je dihtung otisao, motor duva negde, gubi se kompresija i radi lose upravo kao sto si opisao. Ovaj simptom moze da bude i od naprsle uljne karike i gumica ventila, naliva puno ulja u cilindar ili vise njih i neravnomerno radi - gubi kompresiju. Ne gine ti osvezenje motora. Kada skines glavu videces sta je sve potrebno, ali mislim da osim garniture dihtunga u glavi sa gumicama, karika i lezajeva nista drugo ne treba da pipas. To je osvezenje motora i dovoljno je za tu kilometrazu kod nje, a kosta ispod 500 evra.
    11. cozmo1466713664

      Auris & brdo

      Ovo nisu moje reci vec su citati test vozaca kojima je posao da testiraju i pisu zakljucke o nekim vozilima. A ja sam vozim preko 20 godina i znam kako je potrebno voziti atmo motore manjih kubikaza. Ukoliko ne zelite da prihvatite dobronameran savet, onda srecno s novim vozilom.
    12. cozmo1466713664

      Auris & brdo

      Priznajem da nisam vozio stari Auris sa 1.33 motorom ali novi jesam (sa 1.6) i buke nema ni na 5000 obrtaja - jednostavno je motor tamo "negde" u daljini. Evo jednog lepog citata koji objasnjava sve: "Kada doðe trenutak da se izvrši preticanje ili kada počnete da se penjete uz planinu, morate narušiti tu tišinu koja je vladala u kabini tokom ravnomerne vožnje. Kao i kod svih konkurenata u ovoj klasi, bilo da su iz Azije ili iz Evrope, kada su vam potrebni snaga i ubrzanje, skalu obrtomera morate držati preko vrednosti od 3 500 obrtaja. Ako vam to zvuči grubo, pogledajte sve one brojke u tehničkim specifikacijama, videćete da je motor jednostavno tako napravljen. Maksimalnu snagu razvija na 6 200 obrtaja. Počinje da vuče tek od 3 800 obrtaja. To znači da ako pretičete vozilo koje se kreće brzinom od 80 km/h morate da prebacite u treću brzinu i da ne menjate stepen prenosa do samog kraja procesa preticanja. U suprotnom, preticanje će trajati duže nego što je bezbedno. Mislim da je važno da vozači koji su navikli da svoje automobile svakodnevno koriste u nižem opsegu obrtaja, kada se motor jedva čuje, znaju ovo. Oni se često plaše da udare po gasu kada je to neophodno zbog buke koja tada nastaje jer misle “da će motor da se ošteti”. Iako znaju da njihov auto ima 120 ili 140 konja, ne znaju da većina tih konja mirno spava sve dok se skala obrtomera ne potera preko 5 000 obrtaja." Ovo vazi za ama bas sve atmosferske motore. Malo jaci broj obrtaja na nekim usponima NEMA SANSE da podigne nesto puno prosek potrosnje na putovanju.
    13. cozmo1466713664

      Auris & brdo

      Ne mora da se vozi na 6500 obrtaja, nego do 6500 obrtaja je sigurna zona za motor. Mislim da je na velikom usponu bolje voziti u polju izmedju 4000 i 5000 obrtaja u nizem stepenu prenosa sa tako malim motorom nego izmedju recimo 2000 i 3000 obrtaja u visem stepenu prenosa jer gusite i opterecujete motor. Moj auto sasvim dobro podnosi 4500 obrtaja na usponu naprimer, a ne znam odakle vam to da je velika buka kad cak i u Corolli iz 1990 buka uopste nije izrazena i na visokom broju obrtaja (eventualno na 6000 obrtaaj), ali na 4500-5000 obrtaja milina je cuti kako se vrti motor jer mu je to podrucje najveceg obrtnog momenta i tada najbolje "povlaci". Za bilo kakvu efikasnost mali motor mora biti u tom polju a to kod ovog Aurisa nije ispod 4000 obrtaja vec samo iznad. Takvim stilom voznje, kratki veci usponi nece biti problem.
    14. cozmo1466713664

      Auris & brdo

      Ma kako ne trosi - evo Caddy 1.6 TDI ovaj najnoviji na Bubanj Potoku (to je onaj najnoviji VW motor 1.6 TDI koji ide i u Golfa i Octaviu), bogami je pokazivao i citavih 15 litara na tom usponu. Iako se vrteo na manjem broju obrtaja. Nema veze s obrtajima koliko je to veci uspon pa se svaki motor pomuci - cak sam primetio i da na TDI masini je bilo malo povuci potegni sa klimom na tom usponu (ok, Caddy je malo tezi ali 240Nm obrtnog momenta garantuje da odlicno vuce) pa je brzina bila oko 110kmh s tendencijom da padne da je uspon bio duzi (onaj pravac iz Nisa ka Bubanj Potoku ima mnogo veci nagib uzbrdo pa je svakom motoru teze). A motoru 1.33 NE SMETA viskok broj obrtaja. Sve do crvenog polja (6500 obrtaja) mu nece smetati za bilo kakav uspon. I ti usponi nisu duzi od 2-3km, to nece uopste toliko podici prosecnu potrosnu, mozda za 0,1l na celom putovanju.
    15. cozmo1466713664

      Auris & brdo

      Ja sam vozio Auris, doduse 1.6 i 1.4D-4D. Ali kao sto vidis vozim Corollu sa 1.3 motorom i 75KS. Performanse su slicne. Za dobro ubrzanje i ako hoces da dobro povuce na usponu sve ispod 5000 obrtaja je anemicno kod tih motora, uostalom kao i kod svih manjih atmo motora slicne zapremine i sa viseventilskom tehnologijom. Motor koji imas u Aurisu jednostavno IMA NAJVECI obrtni momenat na 4000 obrtaja a najvecu snagu od 99KS na 6000 obrtaja. Ti ne razumes filozofiju tih motora. Oni su korektni za normalnu voznju. Ali, da bi izvukao svu snagu iz tog motora mora se poterati na preko 5000 obrtaja inace neces dobiti zeljeno ubrzanje niti ce ti vuci uzbrdo. Ne znam da li si ranije vozio japanski auto sa visokoturaznim motorom. Jos jednom: tom motoru APSOLUTNO ne smeta visok broj obrtaja, on tek na preko 5000 obrtaja prodise pravom snagom. Naravno neces voziti stalno tako vec samo kad zatreba velika snaga, kao na tim usponima ili pri preticanju. Probaj, pa ces videti razliku.
    ×