Jump to content

Mr Nebojša

Administrator
  • Content Count

    3818
  • Pridružio se

  • Last visited

  • Days Won

    29
  • Time Online

    2d 2h 48m 32s

Mr Nebojša last won the day on Februar 16

Mr Nebojša had the most liked content!

Community Reputation

509 Prilično Popularan

About Mr Nebojša

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.toyotaclub.rs

Profile Information

  • Pol:
    Muški
  • Grad:
    Čačak
  • Država

Vozilo

  • Proizvođač:
    Toyota
  • Model
    GT86
  • Oznaka
    FA20
  • Snaga
    200ks
  • Paket Opreme
    Aero Sport Leather
  1. Mr Nebojša

    Chat 2019

    Svuda po svetu Toyota ima potpunu dominaciju. Ma koliko nama bila smešta ta njihova strategija, ona na globalnom nivou prolazi odlično.
  2. Mr Nebojša

    Jednom Toyota uvek Toyota

    Nek je sa srećom
  3. Mr Nebojša

    Amel i Rav4

  4. Mr Nebojša

    Nenad i Corolla 1.6 Style

  5. Mr Nebojša

    Toyota Avensis Luna D4-D 85kw

  6. Mr Nebojša

    Kupovina Lexusa IS220d

    Jeste, taj je.
  7. Mr Nebojša

    Ugradnja Tempomata

    @Bax Napravio si sjajan posao i tekst itekako zasluzuje zasebnu temu u sekciji "Uradi Sam". Svako ko odluci da se prihvati ovakvog posla, svestan je rizika, i ovde nema govora o nikakvoj tvojoj odgovornosti za tudje radove. Jos jednom, svaka cast na obavljenom poslu. Kada opet budes radio, ocekujem nove teme u ovoj sekciji.
  8. Mr Nebojša

    U ČEMU SE VOZI PRVI ČOVEK TOYOTE?

    U ČEMU SE VOZI PRVI ČOVEK TOYOTE? U Japanska kompanija napravila je jedinstveni automobil zasnovan na Toyotinoj luksuznoj limuzini Century koji povremeno koristi direktor Akio Tojoda. Premijum limuzina Century nije obična Toyota. Ovaj model zamišljen je kao pandan Rolls-Royce limuzinama i sličnim automobilima. Na auto-salonu u Tokiju 2017. stigla je nova generacija superluksuzne limuzine Century, nasledivši prethodnika koji se u Zemlji izlazećeg sunca proizvodio čak 21 godinu. Automobil u Japanu košta oko 150.000 evra a opremljen je, između ostalog, audio sistemom sa 20 zvučnika raspoređenih po čitavoj unutrašnjosti vozila, kao i elektropomičnom zavesom koja daje punicima dodatnu privatnost tokom vožnje. Zvučna izolacija je na najvišem nivou, a vibracije u vožnji maksimalno su smanjene. Automobil ima i elektronski kontrolisano vazdušno oslanjanje koje putnicima garantuje vrhunski komfor i udobnost. U standardnoj varijanti, Toyota Century koristi hibridni pogonski sistem koji se sastoji od 5.0 litarskog V8 benzinca i elektromotora ukupne kombinovane snage od 431 ks. Benzinski osmocilindraš isporučuje 381 ks i 510 Nm, dok električna jedinica raspolaže sa 224 ks i 300 Nm. Po želji prvog čoveka Toyote, ova luksuzna limuzina dobila je jedinstvenu GRMN verziju, koju je doradilo Gazoo Racing sportsko odeljenje japanskog proizvođača. Ovaj unikatni primerak modela Century snimljen je krajem prošle godine na stazi Fuji Speedway na manifestaciji Gazoo Racing Festival 2018. posvećenoj Toyotinim visokoperformansnim automobilima. Akio Tojoda se na svečanost dovezao u prigodnom vozilu – Toyoti Century GRMN, a tom prilikom imao je i nesvakidašnjeg šofera.
  9. Mr Nebojša

    Nova TOYOTA Supra i zvanično

    Komentari mogu da krenu. Koliko Vas raduje ucesce BMW u realizaciji nove Supre?
  10. Mr Nebojša

    Nova TOYOTA Supra i zvanično

    Otkrivena je potpuno nova generacija sportskog kupea Toyota GR Supra u Detroitu. „Atletski građen“ dvosed prvi je model proizveden od strane TOYOTA GAZOO Racinga. Pokreće ga redni šestocilindrični twin-turbo motor, maksimalne snage 340 „konja“ i najvećeg obrtnog momenta od 500 Nm. Snaga se na zadnje točkove prenosi preko osmostepenog automatskog menjača, a ubrzanja su munjevita. Nova Supra, iz stanja mirovanja, do „stotke“ stiže za samo 4,3 sekunde! Potpuno nova GR Supra, peta generacija Toyotinog legendarnog sportskog automobila i prvi globalni GR model proizveden od strane TOYOTA GAZOO Racinga, imala je svetsku premijeru na Salonu automobila u Detroitu (North American International Auto Show). Nova Toyota GR Supra kreirana je kao sportski automobil u njegovom najčistijem obliku, bez kompromisa koji bi umanjili užitak vožnje. Glavni inženjer Tetsuya Tada držao se klasične koncepcije s napred postavljenim, rednim šestocilindričnim motorom koji pokreće zadnje točkove, oslanjajući se na nasleđe prethodnih generacija Toyote Supre i jedinstvenog sportskog modela 2000GT. Ljubitelji visokih performansi mogu da očekuju uzbudljiv spoj snage, agilnosti i preciznog upravljanja, ostvaren kombinacijom kratkog međuosovinskog rastojanja i širokog traga točkova, male težine, niskog težišta i veoma čvrste konstrukcije. Trolitarski šestocilindrični motor ima dvostruki turbo punjač i isporučuje 340 KS i 500 Nm. U kombinaciji s automatskim osmostepenim menjačem, karakteriše ga glatko i snažno ubrzanje, s velikom količinom obrtnog momenta dostupnim u širokom spektru obrtaja. TOYOTA GAZOO Racing odigrao je značajnu ulogu u unapređenju performansi novog sportskog vozila, intenzivno radeći na slavnoj stazi Nurburgring Nordschleife i okolnim putevima u Nemačkoj, kako bi kreirao najviši nivo agilnosti, stabilnosti i upravljivosti. Dodatno opsežno testiranje obavljeno je na putevima širom sveta. Da bi bio potpuno uveren da je ispunjeno njegovo obećanje, predsednik Toyote Akio Toyoda lično je testirao novi kupe na pisti u Nurburgringu, pre nego što je dao finalno zeleno svetlo. Isporuke nove GR Supre počeće krajem leta, a proizvodnja će se odvijati u Gracu (Austrija). Dizajn čistokrvnog sportiste Čak i na prvi pogled, jasno se vidi kako se Toyotino bogato sportsko nasleđe odražava na dizajn nove GR Supre. Uticaj Toyote 2000GT posebno je uočljiv na dugom poklopcu motora, kompaktnoj karoseriji i krovu s dva „mehura“, dok se karakterističan izgled četvrte generacije Supre prepoznaje u stilizaciji prednjeg i zadnjeg dela vozila, a naročito na naglašenoj muskulaturi zadnjih krila i luku integrisanog spojlera. Međutim, ta veza se ne završava sa spoljnim izgledom jer nova Toyota GR Supra deli i istu klasičnu sportsku formu s napred postavljenim snažnim šestocilindrašem i pogonom na zadnje točkove, kao i slavni prethodnici. Dizajnerska tema nove Supre prvi put je nagoveštena na dramatičnom koncept-vozilu FT-1, kreiranom u studiju CALTY u Kaliforniji i prikazanom 2014. godine na Salonu automobila u Detroitu. Glavni dizajner Toyote Supre Nobuo Nakamura dao je svom timu jednostavan opis koncepta „Kondenzovanog ekstrema“ (Condensed Extreme), namerno izbegavajući bilo kakve emotivne reči kako bi bili slobodni da izraze sopstvenu viziju čistokrvnog sportskog vozila istinski originalnog dizajna. „S glavnim inženjerom Tadom koji je obezbedio zadovoljstvo u vožnji, znao sam da je moja misija da kreiram dizajn koji će vizuelno i fizički biti uzbudljiv za ljubitelje sportskih automobila“ – rekao je on i dodao: „Koristeći redni šestocilindrični motor napred i pogon na zadnje točkove, nešto što se retko sreće u današnjim automobilima, bio sam sposoban da dostignem nešto izvan Toyotinih granica“. „Kondenzovani ekstrem“ se direktno odnosi na „pakovanje“ vozila, koje se sastoji od tri glavna elementa: kratkog međuosovinskog razmaka, velikih točkova i njihovog širokog traga; napetog unutrašnjeg prostora s dva sedišta; i dugačkog poklopca motora s kompaktnom karoserijom, što naglašava kombinaciju rednog šestocilindraša i pogona na zadnje točkove. Nakamura je zamislio automobil koji je nesumnjivo moderan, ali izaziva i romantiku klasično stilizovanih sportskih automobila. Rezultat se približio granicama onoga što može da se proizvede u većoj zapremini, posebno moćnim krivinama zadnjih krila. U finalnom dizajnu, tema „kondenzovanja“ je očigledna u odnosu između pneumatika velikog prečnika, kratkog međuosovinskog razmaka i ukupne dužine. Značajno je da je međuosovinsko rastojanje zapravo kraće nego kod kupea GT86, a da su pneumatici veći. „Ekstrem“ se tumači u širokom stavu automobila, s čvrsto definisanim proporcijama kabine i širokim gaznim slojem, koji doprinosi visokom stepenu upravljivosti i stabilnosti. Dizajn obezbeđuje optimalnu aerodinamiku i idealan balans mase između osovina. Na primer, krov s dvostrukim „mehurima“ nije samo stilska karakteristika inspirisana nasleđem, on je efikasan u smanjenju otpora vazduhu tako što redukuje prednju zonu automobila, bez žrtvovanja prostora za glave u kabini. Prednji deo inspirisan je četvrtom generacijom Supre ali ima izraženiji izgled s niskim stavom, naglašenom centralnom rešetkom koja je okružena velikim usisnicima vazduha koji su neophodni za hlađenje motora. Karakteristične LED jedinice imaju inkorporirane indikatore skretanja i dnevna svetla. Pozicioniranje lampi bliže prema nosu daje dodatnu vizuelnu zapreminu i snagu prednjim krilima. S bočne strane, niski poklopac motora stvara dinamičnu liniju koja teče unazad od niskog nosa automobila, dok su zadnja ivica i zadnji spojler u skoro istoj ravni, povezani pojasnom linijom. Podvozje je malo nagnuto unapred, dok kabina ima snažan nagib unazad, s crnim prednjim stubovima i karakterističnim linijama s bočne strane krova, naglašavajući na taj način napet i kompaktan unutrašnji prostor. Oštri, čvrsti pragovi naglašavaju čvrstoću automobila. U Evropi, Toyota GR Supra biće standardno opremljena lakim, ali veoma čvrstim alu-naplacima od 19 inča s naizmenično crnim i poliranim tankim krakovima. Trapezoidni oblik zadnjeg branika dodatno stvara utisak veoma čvrste veze s podlogom, kojoj snažno doprinosi lučno dizajniran spojler. Zadnje svetlosne grupe imaju jednostavan raspored prstenova, dok su prepoznatljiva zadnja svetla za maglu i svetla za vožnju unazad formirana od tačkastih LED-ova grupisanih u centru donjeg dela branika. Stil nove Supre posebno ističe izbor od osam odabranih boja, uključujući jarke crvene, žute i plave nijanse. Novi mat sivi finiš (Mat Storm Grey), dostupan za specijalnu ediciju modela, stvara dodatnu vizuelnu dramu i naglašava „metalnu strukturu“ zakrivljenih površina s mat završnim slojem i naznakom plave. Koncept kokpita: Postavlja vozača u centar akcije Vozačevo okruženje u novoj Toyoti GR Supri spaja tradicionalne elemente s ultra-modernom funkcionalnošću. Dizajniran da pomogne vozaču da se u potpunosti fokusira na vožnju i događaje na putu, kokpit je direktno inspirisan „radnim“ prostorom trkačkih jednoseda. Niska, tanka horizontalna kontrolna tabla maksimizira pogled prema napred kroz vetrobransko staklo, pomažući vozaču da precizno postavi automobil pri velikim brzinama, dok su glavne komande usko grupisane za brzo i jednostavno rukovanje. Instrumentalna tabla, centralna konzola i obloge vrata besprekornim dizajnom nude kombinaciju koja kokpitu daje snažan, jedinstven osećaj. Vodilo se računa o svakom detalju, a jedan od njih jesu i meka, podupirajuća ulegnuća za kolena na oblogama vrata i centralne konzole, što je direktan benefit trkačkog iskustva TOYOTA GAZOO Racinga. „Head-up“ displej, merači i ručice za promenu stepena prenosa pozicionirani su direktno ispred vozača, s dodatnim prekidačima koji se nalaze na trokrakom upravljaču. Sam upravljač oblikovan je tako da odlično leži u rukama i obložen je kožom. Displej od 8,8 inča visoke rezolucije je jasno vidljiv kroz upravljač, sa 3D efektom i indikatorom promene stepena prenosa postavljenim u sredini. Digitalno očitavanje brzine je levo a infotainment i navigacione informacije na desnoj strani. Asimetrična centralna konzola kabine Toyote GR Supre jasno razdvaja vozačev kokpit od više otvorenog prostora za suvozača. I tu je obezbeđena zaštita za kolena. Kontrolni panel klima uređaja ponosno stoji na konzoli s „memory-touch“ prekidačima za jednostavno rukovanje, a 8,8-inčni centralni multimedijalni displej postavljen je iznad konzole. Ovaj displej može da funkcioniše putem dodira ili da se njime upravlja preko rotirajućeg kontrolera. Prtljažnik je dovoljno velik za stvari dve osobe koje žele da odu negde za vikend i može da se poveća pomeranjem panela u zadnjem delu kabine, čime se stvara dovoljno prostora za golf-torbu ili opremu neophodnu za odlazak na „track day“. Sedišta inspirisana trkama Nova Toyota GR Supra ima sedišta dizajnirana pod direktnim uticajem trka koja obezbeđuju udobnost i vrhunsku podršku, posebno kada se automobil koristi na pisti. Uz naglašene i bogato obložene bokove, visok zadnji deo, tu su i integrisani nasloni za glavu. Opcije presvlaka uključuju kožu i kombinaciju kožnih „jastučića“ s perforiranom alkantara oblogom za naslon i centralni deo sedišta koja obezbeđuje ventilaciju i dodatno unapređenje držanja tela. Moćan šestocilindrični motor Srce nove Toyote GR Supre je trolitarski redni šestocilindrični motor, koji isporučuje maksimalnu snagu od 340 KS (DIN) i najveći obrtni moment od 500 Nm. Opremljen je dvostrukim turbo punjačem, direktnim ubrizgavanjem goriva visoke preciznosti i konstantnom varijabilnom kontrolom ventila koja obezbeđuje najviši nivo obrtnog momenta u klasi već na veoma niskom broju obrtaja motora. Pogonska jedinica je snažna, veoma dobro izbalansirana, uglađena i sjajnog odziva, s uzbudljivim osećajem ubrzanja. Snaga moćnog šestocilindraša prenosi se na zadnje točkove uz pomoć osmostepene automatske transmisije koja omogućava munjevite promene na više i niže, s kratkim prenosnim odnosima za niže stepene prenosa. Vozač može preuzeti kontrolu nad promenom brzina korišćenjem polugica na upravljaču i izabrati Normal ili Sport mod vožnje, kako bi prilagodio rad menjača svojim potrebama ili uslovima vožnje. Launch Control funkcija omogućava snažno ubrzanje iz stanja mirovanja do 100 km/h za samo 4,3 sekunde. Zvuk motora i odziv, način promene brzina, tvrdoća sistema oslanjanja, osetljivost upravljača i rad aktivnog diferencijala posebno su podešeni kada vozač izabere režim Sport. Kontrola stabilnost (Vehicle Stability Control) ima specijalni „Track“ seting, čime se smanjuje nivo intervencije sistema i omogućava veći uticaj vozača na dinamiku i proklizavanja, čime se kreira trkačka atmosfera i zabava kakvu mogu da ponude samo čistokrvni sportisti. Aktivni diferencijal Sve verzije Toyote GR Supre namenjene evropskom tržištu biće opremljene aktivnim diferencijalom koji radi i kad vozilo ubrzava i kad usporava i ima raspon „zaključavanja“ od nule do 100%, s trenutnim odgovorom. Posvećena ECU jedinica obavlja monitoring velikog broja inputa, uključujući položaj upravljača, nivo gasa i pritiska na papučicu kočnice, broj obrtaja motora i brzinu kretanja radi adekvatnog rada sistema. On nudi ogromne benefite na polju stabilnosti i efikasnosti, kada pneumatici dostignu sopstvene limite. Efekat se oseća u svim fazama skretanja, s uvećanjem stabilnosti tokom faze kočenja i skretanja, kao i s maksimalnim nivoom prianjanja dok vozač ubrzava na izlasku iz krivina. Šasija dizajnirana za optimalni balans Spoljne dimenzije prvi su zadatak koji treba uzeti u obzir kada se počne od čistog papira. Kada je reč o Toyoti GR Supri, one su definisane kroz glavne prioritete – vrhunsku agilnost i upravljanje. Ključna kalkulacija je odnos između dužine međuosovinskog rastojanja i traga točkova. Najbolji balans vrhunske agilnosti i superiorne stabilnosti postiže se odnosom između 1,5 i 1,6. Dostizanje „zlatnog odnosa“ od 1,55 bilo je polazna tačka za razvojni tim Toyote GR Supre i ključni element oko koga je sve drugo optimizovano. Razvojni program intenzivnog upravljanja Postavljeni su visoki ciljevi na polju upravljivosti i oni su ostvareni u razvojnom programu koji je vodio TOYOTA GAZOO Racing koji je podrazumevao opsežno testiranje na širokom spektru izazovnih puteva širom sveta. Ispitivanje je uključivalo i sesije na trkačkim pistama, uključujući i legendarnu Nurburgring Nordschleife. Visok nivo krutosti strukture (veći čak i od super automobila Lexusa LFA), težište niže od kupea GT86 i idealan raspored mase od 50:50 odsto (prednja/zadnja osovina) bili su fundamentalni za dostizanje ciljeva na polju dinamike ali su zahtevali važne inženjerske odluke. Na primer, željeni balans je ostvaren pomeranjem motora što je moguće više unazad, a to je dovelo do novih izazova u proizvodnji. Visoka čvrstoća karoserije pružila je preciznije i detaljnije optimizovanje geometrije sistema oslanjanja i tjuninga amortizera. Novo oslanjanje čini kombinacija „Mekfersona“ u prednjem i petostruke veze u zadnjem delu. Prednji ram i vezivne tačke kontrolnih ramena napravljeni su ekstremno kruto da bi se ostvarila preciznost u krivinama, dok upotreba aluminijuma za ramena i ležajeve smanjuje težinu vozila, što daje superiornu agilnost i efikasnost. Nova Supra takođe ima glavčine točkova visokih performansi s povećanim nagibom i optimizovanom kinematikom. Električno servo upravljanje je sportski podešeno i može se prilagođavati u Comfort i Sport modu. Zadnji sistem oslanjanja je takođe lake konstrukcije s jakim okvirom i vezivnim tačkama, čime se osigurava izuzetno precizna kontrola. Na aluminijumske naplatke od 19 inča montirani su pneumatici Michelin Pilot Super Sport visokog nivoa prianjanja, a na zadnjoj osovini su nešto širi nego na prednjoj. Sve to prate odgovarajuće četvoroklipne Brembo kočnice. Supra je prvi GR model proizveden od TOYOTA GAZOO Racinga za globalno tržište TOYOTA GAZOO Racing je krovna organizacija za Tojotin globalni auto sport program i prošle godine je osvojila 24 časa Le Mana na FIA Svetskom šampionatu izdržljivosti (World Endurance Championship) i titulu šampiona u konkurenciji konstruktora u FIA Svetskom reli šampionatu (World Rally Championship). Njen rad se zasniva na tri stuba: razvoj kadrova kroz učešće u auto sportu, kreiranje fanova kroz uzbuđenje na trkama i primena znanja stečenih na takmičenjima kako bi se napravili još bolji drumski automobili zabavni za vožnju. To je u potpunosti usvojio Kiichiro Toyoda, osnivač Toyotinog automobilskog biznisa, a danas deli Akio Toyoda, predsednik Toyota Motor Corporation, kako bi podržao posvećenost kompanije u proizvodnji sve boljih automobila. Počevši od Toyote GR Supre, TOYOTA GAZOO Racing će preneti tehnička saznanja koja dobija sa trkačkih pista i reli staza na razvoj ne samo novih generacija Toyotinih sportski nastrojenih GR modela, već i na široku ponudu automobila koje voze na desetine miliona ljudi širom sveta. Supra 900 U prvoj, godini lansiranja u Evropi će biti 900 vlasnika nove Toyote GR Supre a za kupce koji prvi rezervišu ovaj istinski sportski automobil pripremljeni su brojni specijalni benefiti. U znak zahvalnosti za njihov entuzijazam oko povratka imena Supra, njima će biti omogućen pristup ekskluzivnom programu i nagradama koje se ne mogu kupiti sve do isporuke njihovih vozila, krajem leta 2019. godine. Active i Premium verzije Toyota GR Supra linija biće ponuđena u dve 3,0 l verzije: Active i Premium. Supra Active nudi nadograđenu all-inclusive specifikaciju s opremom i sistemima visokih performansi koji pomažu vozaču da koristi pun dinamički potencijal vozila. To uključuje aktivni diferencijal, adaptivni varijabilni sistem oslanjanja i aluminijumske naplatke od 19 inča s visoko kvalitetnim kočnim sistemom. Nivo Active nudi i dvozonski klima uređaj, adaptivni tempomat sa Stop & Go sistemom, pristup vozilu i pokretanje motora bez ključa, kožom obložen upravljač s dodatnim komandama… LED tehnologija je korišćena na adaptivnim prednjim svetlima, zadnjim svetlosnim grupama i dnevnom svetlima, a ogledala (na vratima i u unutrašnjosti) su sva samozatamnjujuća. Dodatnu pogodnost pružaju brisači sa senzorima za kišu i kamera za vožnju unazad. Sportska sedišta su obložena crnom alkantarom i imaju električno podešavanje (uključujući lumbalnu podršku), s integrisanim grejanjem i memorijskom funkcijom. Specifikacija za zabavu sadrži audio sistem sa 10 zvučnika i displej od 8,8 inča, navigacioni uređaj sa Supra Connect opcijom (na pojedinim tržištima), Bluetooth i USB port. Na polju bezednosti tu su Supra Safety+Package, koji sadrži Blind Sport Monitor i Lane Change Departure Alert, Rear-Cross traffic Alert, Rear-end Collision Alert i inteligentne parking-senzore s automatskim kočenjem. Pored toga, ti je i E-Call funkcija koja će automatski poslati lokaciju hitnoj pomoći u slučaju ozbiljnog sudara i Tyre Pressure Monitoring System za nadzor pritiska u pneumaticima. Sve Toyote GR Supre opremljene su alarmima. Premium se nadovezuje na specifikaciju Supre Active s crnim kožnim presvlakama, JBL premium ozvučenjem sa 12 zvučnika, Head-Up displejom, bežičnim punjačem za telefone i paketima za skladištenje i dodatno osvetljenje. Toyota GR Supra A90 Edition Prototip Supre imao je impresivan internacionalni debi na Goodwood festivalu brzine u leto 2018. Obučen u crnu, crvenu i belu kamuflažu inspirisanu TOYOTA GAZOO Racing bojama, novi sportski kupe oslonio se na nasleđe čuvenog Suprinog „A“ koda šasije kome je dodata nova „A90“ referenca. Peta generacija Supre zato će startovati s ekskluzivnom A90 edicijom koja će biti proizvedena u striktno limitiranoj seriji od 90 primeraka. Posebnost Toyote GR Supre A90 naglašavaju dramatična mat siva boja, mat crni točkovi i unutrašnjost obložena crvenom kožom. Drugi delovi specifikacije vezani su za Premium nivo ponude. Izvor: TOYOTA Srbija
  11. Mr Nebojša

    Nebojsa & Toyota Celica GT4 AllTrac

    Celica prodata.
  12. TOP 10+1: NAJPRODAVANIJE LIMUZINE U AMERICI Tradicionalni putnički sedan automobili beleže pad prodaje u SAD iz godine u godinu pred navalom SUV/krosover vozila, ali su za mnoge kupce i dalje prvi izbor za porodični auto. Detaljnije na TOYOTA club Serbia
  13. Mr Nebojša

    Rav4 2002. D4d slabo vuce

    A ti zaista mislis da sve probleme mozes resiti telefonskim razgovorom ili na netu? Majstori nisu vidoviti pa carobnim stapicem rese svakom problem. Nekad, kada je ozbiljniji problem u pitanju otvori se motor, premere se svi pokretni delovi pa se ustanove problemi. Koliko svi ovde imaju iskustva sa Japan Shopom, ne verujem da su ikome rekli Auto treba da odvezes u servis i da se uradi sva potrebna dijagnostika, defektaza i test vozila.
  14. Mr Nebojša

    Dule i Corolla KE 25

    Koji entuzijazam Dule, svaka cast.
×