Bax
TcS Korisnik-
Broj Poruka
40 -
Pridružio se
-
Zadnja poseta
-
Dani Pobede
4
Bax poslednji put pobedio na dan Avgust 30
Bax je imao najviše lajkovan sadržaj!
Reputacija Zajednice
7 NeutralanO članu Bax
-
Rangiran
Novi član
Profile Information
-
Pol:
Muški
-
Grad:
Beograd
-
Država
Vozilo
-
Proizvođač:
Toyota
-
Model
Auris
Skorašnji Posetioci Foruma
Blok nedavnih posetilaca je onemogućen i ne prikazuje se drugim korisnicima
-
Pozdrav svima, i mene je problematika oko Toyota menjaca i ulja , dovela do ovog topica. Imam Aurisa 6 brzina, 1.6 Valvematica, 2011 godiste, kilometraza 67.000km. Jos negde oko 30.000km, primetio sam da menjac huci, pri dodavanju gasa i motornom kocenju u maltene svim brzinama, ne cuje se na AP, jer ostali zvukovi nadjacaju menjac. Mozda je izrazeniji zvuk leti. Jos tada sam nasao po stranim forumima, da je to manje vise cesta pojava kod tog motora i menjaca, i da ljudi tako voze, bez nekih vecih problema velike kilometraze. Posto je ulje sad staro preko 12 godina, razmisljam se da li da menjam, i ima li svrhe da se sipa neko drugo ulje obzirom da je ovaj huk prisutan sa OEM fabrickim Toyota uljem. U knjizici pise da u auto ide OEM Toyota ulje 75w, iskljucivo GL4. Ja sam razmatrao Swag 75w kao zamenu. https://lavauto.rs/product/swag-75w-1-l-10921829/7932/
-
-
-
Bax started following Auris problem sa menjacem
-
Ja znaci kad negde vozim na otvorenom, obicno kad preticem, pa brzo saltam, nece da mi uleti u brzine, obicno oko 4,5. Nisam pocetnik i to mi se na drugom kolima ne desava, nego nekako moram da se usporim i onda prodje, kad ga kao namikarim..... Oko 1800 obrtajaje obicno neko vreme kad lezajevi i kaisevi ulaze u rezonancu. Moze biti da je nesto oko razvoda motora.... Neki lancanik, ili spaner ili dotrakao pk kais..... Mada to onako zavija, kao neki wah wah zvuk... Da li se to cuje i u voznji ili i u leru?
-
-
-
Nisam dugo pisao, i dalje vozim Aurisa, kilometraza je skromnih 55.000km, uglavnom je garaziran, i putujem sa njim, za grad imam manji auto. Kod mene je vec nekih 5 godina. Uglavnom je solidan, skoro sam ga obradovao novim Toyo gumama. Ono sto su mi zamerke, primetio sam da se vec par godina cuje huk, ja bih rekao da je menjac, cuje se u svim brzinama kad se dodaje gas, ili kad se koci motorom. Nasao sam u Toyotinim servisnim dokumentima da je to uobicajen problem za Toyote iz tih godina. Jos jedna mana koja me nervira, je sto je na losem putu i makadamu, dosta raastresen napred, vise puta je pregledan trap i po njima je sve u savrsenom stanju. U principu radi dobar posao, ali nisam odusevljen sa ovim pojavama, nekako mi oduzimaju zelju da ponovo kupim Toyotu nekad...
-
-
https://www.toyotaownersclub.com/forums/topic/184165-clicking-noise-from-steering/ Evo ti tema pa procitaj, ovo je kod mene pravilo problem od koga sam poludeo, dok nisam sam sredio. Majstori su isto filozofirali, kako tako na svakom klikce, bla bla.... Al ako sredis da posaljes jedno pivo u Beograd
-
-
-
Moram da skrenem paznju administraciji Foruma da ja ovo namerno nisam stavio u Uradi Sam sekciju (ovo je isecak teme o mom autu), iz prostog razloga sto je ne zelim da snosim moralnu niti neku drugu odgovornost ukoliko se tako nesto desi. Dakle ako se neko ovoga prihvati mora da bude svestan mogucih posledica koje su navedene u prvim recenicama mog prvog posta i da preuzme rizik na sebe, za iste.
-
Ja sam nekad bio u slicnoj situaciji, zafrsio fax, nemam posao, kupio prvi auto. Uzeo sam Mitsubushi Colt 1.3 benz, mozda 8-9 godina star. U principu model poznat po pozudanosti, nepoderiv motor i sl. E tu sam se zajebao, uzeo sam auto koji je vec prosao svoje najbolje godine, tako da za 2 godine koliko sam ga imao menjao sam redom svasta, i uvek je nesto zajebavalo... -gume -amortizere -kvacilo -lezajeve menjaca -problemi sa diznama, gusio se, velika potrosnja... -termostat -pa je curio servo -svecice, kablove vise puta -pa razvodna kapa, probila -pa veliki servis, kaisevi, pumpa za vodu ..... I sve je to super bilo ,ali kad nemas priliv para ti svako malo puknes nesto, i stalno nesto novo ima. Posle sam uzeo novog Punta, kad sam ovaj jedva prodao, pomirio se sa gubitkom para... Punto sam terao mozda 6 godina, nikad nista , 5000 godisnje za zamenu ulja i filtera. Polse sam kupio novi Punto, na njemu je za 1 godinu zamenjeno 2000 evra delova, nov novcijat. Mnogo zavisi od samog komada, ako kupujes ta izvozana kola, uvalices se u problem, potrosnja i mali servis su irelevantne stavke, u krajnjem zbiru. Budi svestan, da cena malog i velikog servisa bas nista ne znace, jedino ti znaci da kupis kola od poznatog coveka, da ti ne uvale neku kantu.